kas tas tāds egr? Turbīnai eļļu tā kā mest nevajadzētu ...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
kas tas tāds egr? Turbīnai eļļu tā kā mest nevajadzētu ...
DekstersFF rakstīja:
Seene rakstīja:
DekstersFF rakstīja:
Seene rakstīja:
Esi gatavs atbildēt par saviem vārdiem? Varu tev parādīt šo vārstu reālam ejošam traktoram. Tam, kuram pats esmu izmantojis un kurš joprojām uzcītīgi kalpo vecāku saimniecībā. Dzīvē izskatās apmēram šāds images01.olx.pl/...
Jā, parādi gan.
Ok, kad esi gatavs braukt skatīties? Degviela no manis, ja vārsta nebūs. Kas no tevis, ja būs?
Uztaisi taču bildi un parādi. Tik tiešām interesē,kas to tur ielicis,ja tās tur tiešām ir.
Tikai nesajauc ar dekompresatoru, kurš paver ieplūdes vārstus.
100%, ka runa par dekompresijas vārstu. To var lietot gan iedarbinot dzinēju, gan arī noslāpējot. Un tam nav nekāda sakara ar ieplūdes kolektoru, vnk tiek atspiesti dzinēja vārsti, zūd kompresija. Tiek lietoti arī vārsti ieplūdes kolektorā, avārijas situācijas gadījumā tie aizkrīt ciet. Man tādi bija dīzeļģenetatorstacijām, vai tādi tiek lietoti autiņiem un traktoriem - nezinu.
kādreiz ar tādu šaizi esmu sastapies, norauj kartera vāku un pārbaudi, vai nav posmā eļļas sūknis - iesūcēja filtrs nekas neļurkājas. Uzsākot kustību vai bremzējot inerces dēļ var parādīties iesūkšanas sistēmā sprauga un tad rauj iekšā gaisu. Gaitai izlīdzinoties vai apstājoties sparuga aizveras un viss ir štokos.
i_edgars rakstīja:
recluse rakstīja: jo ar tādām spējām var pelnīt tūkstošus.
Atkal kļūdies! Pamatā vismaz Latvijā labs darbinieks ir tāds kas bez ziepēm lien pakaļā īpašniekam un stučī. Visi pārējie ir pilnīgi liekēži un nav pelnījuši pat min algu. Diemžēl tā uzskata droši vien ka lielākā daļa pisnesmeņu.
Ir jau protams izņēmumumi, bet tie ir patiešām izņēmumi!!
tie ir svēto rakstu vārdi!!!
Crankshaft rakstīja: viktors1961
Vot te apdrošinātājam jāiedod bietē. Un vēl pērc kasku pēc šitādas infas !!! Manuprāt apdrošināšana būtu jāizmaksā jebkurā gadījumā, ja vien nav pierādīta tīša bojājumu nodarīšana. Ceru vismaz prēmiju tādā gadījumā atmaksāja?
------------------------------
Uzstādot neautorizētu stūri savam auto, īpašnieks automātiski kļūst par TĪŠU noteikumu pārkāpēju. To tev
laipni apskaidros jebkurā apdrošināšanas sabiedrībā pasaulē un pasūtīs "tuda-že" ar visām tavām prēmijām
Es nezinu, kādi ir kaskas apdrošināšanas ņemšanas noteikumi uz blankām sarakstīti (ja atrunāts, ka autiņam jābūt tehniskā kārtībā uz ņēmēja atbildību, tad jā), bet ja nekas precīzi netiek atrunāts, tad sanāk, ka autiņš tiek apdrošināts tāds, kāds tas ir un jebkura ņēmēja čakarēšana ir vnk apdrošinātāju tiršanās bez jebkādām sirdsapziņas paliekām.
Crankshaft rakstīja: anonimikis
vai ta uz bākas grūti uzheračīt to marķējumu? kā kitajozas dara ar CE
--------------------------------
To nav grūti pārbaudīt, ja rodas vēlme
anonimikis
šitā ir kretīniska padjobka un tādas attieksmes dēļ apdrošinātājus vajag jāt. jo konkrētām faktam nav nekādas cēloņsakarības ar negadījumu.
--------------------------------
Puisis bija paskaidrojumā ierakstījis, ka esot rokas paslīdējušas uz stūres. Sekoja apdrošinātāja kontakts ar
stūres izgatavotājfirmu, nosūtīts sērijas numurs , un atnāca atbilde: šī modeļa stūres nav atestētas atbilstoši ECE standartiem, jo to virsmas ir pārāk slidenas, kas
savukārt pieļauj vadīšanu TIKAI ar speciāliem cimdiem.
Stūres tiek ražotas eksportam uz ne-ES valstīm.
Viss, kur te var vainot apdrošinātāju? Pats esmu līdzējis sameklēt paziņam - vērtētājam "cūkas" uz cietušajiem auto Gadījās tādas, ka mati stāvus cēlās ...
Vot te apdrošinātājam jāiedod bietē. Un vēl pērc kasku pēc šitādas infas !!! Manuprāt apdrošināšana būtu jāizmaksā jebkurā gadījumā, ja vien nav pierādīta tīša bojājumu nodarīšana. Ceru vismaz prēmiju tādā gadījumā atmaksāja?
kurš zina, kur Pirmais mitinās ???? Baigi vajag satikt...
TDIOTS rakstīja:
viktors1961 rakstīja: nu paldies visiem par postiem, laikam jau būs vien tās smiltis jāpamēģina....
varu piedāvāt no sava karjera
P.S> dokumentu maciņu gan jautā Pirmajam
P.S.S. bet par to dārza šļauku -nopirtni. Tas jebkurā gadijumā neuxja naudas neprasa piekurbulē pepelocu ,palaid ūdentiņu un pabuļkšinies.
Pa cik tev kubs ar piegādi ? vajadzētu pietikt ar kubu? nav liels māla piemaisījums?
Mazgāšana parasti palīdz, ja kvēpst uzgāzējot, bet ja kvēpst uz vienmērīgiem apgriezieniem, tad laikam tomēr īsti laba barošanas sistēma nav
Gauss rakstīja: Ja gribi braukt ar traktoru, tad samierinies ar diskomfortu...
diskomfortu varētu paciest , tikai kauns no citiem draiveriem...
nu paldies visiem par postiem, laikam jau būs vien tās smiltis jāpamēģina....
Pirmais rakstīja:
viktors1961 rakstīja:
Iesākumā atvelc redlainā kādas minūtes piecas pa štrāsi, lai iz*******ās motors. Un tad sāc ar filtriem, sprauslām, turbīnu, sadalenēm, rokeriem, vārstiem u.t.t. nu kā jau ar audi...
Viku pa štrāsi 130, beigās palika kauns. Tad bīdelis nemaz negrasījās iz***sties
renaultam ar 6 ātrumu uz 130 ir nedaudz virs 2000 apgriezieniem..... tā nav nekāda atvilkšana, ikdienas brauciens sēņojot
Piekrītu, ka tas dīzelim ir viegls riksis .... nu bet kvēpt braucot uz 130 arī tā kā nevajadzētu, vai ne?
Peksiic rakstīja: par melnu duumu jau nu iipashi nebutuu ko satraukties. Ja buus zili balti, tad gan saac mekleet zekji, kuraa naudu kraaj.
Diizelim, ja ar vinju ik pa laikam neatvelk, sodreeji var sakraaties pat izpuuteejaa. Lai paarbaudiitu vai nav pilns ar sodreejiem, jaaluudz veel viena cilvja paliidziiba. Tobish, viens kas seezh salonaa, otrs kas paarbauda. Karocj, paluudz kaadam lai pagaazee, kameer tu chetraapus nometies pie izpuuteeja meegjini saskatiit kas notiek iekshaa izpuuteejaa. Vari panjemt arii batereju paliigos.
P.S. Ja seju nevareesi nomazgaat, mani nevaino
Ozz rakstīja: a cik eljes stumj uz 1000 km? ja litru tad normaali...
Nav normāli līmenis pa 10 kkm kritisko nesasniedz
Iesākumā atvelc redlainā kādas minūtes piecas pa štrāsi, lai iz*******ās motors. Un tad sāc ar filtriem, sprauslām, turbīnu, sadalenēm, rokeriem, vārstiem u.t.t. nu kā jau ar audi...
Viku pa štrāsi 130, beigās palika kauns. Tad bīdelis nemaz negrasījās iz***sties
nesaprotu, ko te ar pusmēriem.... vajag katram, kas tiesības saņem dzeltenas bikses, implantu, kas uz sputņiku raida promiļu daudzumu, saistītu ar automātisko soda naudas noņēmēju no iedzērušā bankas konta...
Svicināti! Iespējams, ka maz kuru šitas interesē, bet kā apzinīgs iauto jūzeris ziņoju par rezultātiem. Nomainot vienu aizmugures riepu problēma pazuda. Auto īpašnieks solās riepu aizvest spečukiem uz izjaukšanu, lai galu galā noteiktu diagnozi
Sretsked rakstīja: Nu vispār jau samērā neticami,ka riepas ar spiedienu iekšā stāvot nenoslogotas, sametas kaut kā.
Vot es arī neparko negribētu ticēt, bet diemžēl fakts Iepriekšēja sezonā ripu;liem nebija ne vaina.
Laikam no šīs sadaļas topiki jāizceļ par maksas īsziņu
ja vēl pērk A6 (tjipa baigais audi fans), tad kuda ņi šlo, a B4 ar tādu motoru - manuprāt vājprāc. Kāda velna pēc jāpērk jau 2 paaudzes novecojušu vāģi?
RX-7 rakstīja: KĀ ES VAKAR ĢENERATORU NOSVILINĀJU
Atveda man jauno aķi, uzliku, piestartēju... Un nelādēšanas lampa nekur nepazuda... Motors slāpst, lukturi neslēdzas iekšā - vārdu sakot - ģeneratoram VĀKS...
Lūk, tā es pašrocīgi nosvilināju ģeneratoru... Labi, ka vadi nekur neaizdegās un auto nenokurināju... Žēl būtu - Audi A8 Tiptronic Quattro 4.2l V8 DOHC, 1995. gads... Veca, bet laba mašīnīte...
Atvaino, ka maisos, bet tikai pie nestrādājoša ģeneratora ar normālu aķi slāpt nevajadzēja... Varbūt piemērs nevietā, bet kādreiz žigulim tā bija, ka aķis absolūti beigts (iekšā pazuda kontakts starp platēm), tad uz buksera pielaist varēja un braukt arī, bet tikko slēdza kādu gaismu, signālu vai citu patērētrāju, tā uzreiz ģība nost. Iespējams ka priekš A8 piemērs nevietā
kolumbs rakstīja: Visus auto braucējus var iedalīt 2 daļās:
1) sēnes - tie, kas brauc lēnāk nekā es;
2)lidotāji - tie, kas brauc ātrāk nekā es.
Bet vienīgais pareizais braukšanas ātrums ir tas, ko izvēlos es
Vot tie ir svēto rakstu vārdi!
Jau pavisam drīz ieviesīs potences nodokli vīriešiem 300 Ls gadā. Tam kas nomaksās, izsniegs skaistu atstarotāju spilgti sarkanā krāsā, kas obligāti būs jānēšā izejot uz ielas vai sabiedrībā. (Sods par atrašanos publiska vidē bez potenci apliecinoša atstarotāja 1000Ls un 10 soda punkti pirmoreizi, savācot 30 punktus cietums kamerā ar riktīgajiem līdz 10 gadi) Atnesot izziņu no daktera, ka vecuma vai cita iemesla dēļ nestāv, tiks izsniegts maigas rozā krāsas atstarotājs un nodoklis nebūs jāmaksā. Protams no nodokļa nomaksas un atstarojošā žetona nēsāšanas tiks atbrīvoti esošie un bijušie prezidents, ministru kabinets, saeimas, Eiropas un Rīgas domes deputāti (citu pilsētu tādi deputāteļi vien ir, lai nēsā), kā arī personas ar lielu svaru sabiedrībā (bandjukani un to ielikteņi). Nodoklī ievāktā nauda tiks izmantota sabiedrības krējuma potences celšanai sabiedrības acīs.
msh rakstīja:
Tad salabo savu motoru, parasti jau audisti apgalvo ka ir 5-6 [vismaz bezpiedziņai], tb tādā režīmā, kā fanam vajadzētu dabūt apmēram tādu pašu strebienu
Nekas man nav jālabo, vnk autiņš neiet pa bāņiem un man patīk iespiest. Pa garo trasi varu dabūt arī tevis saukto ciparu
VWfans rakstīja: Sarēķināju vidējo dīzeļdegvielas patēriņu manai Merivai, kurai nobraukums jau pārsniedzis 89 tūkstošus kilometru.
No 17.11.2008. līdz 16.11.2009. nobraukti 30035 km ar 1532,81 litru dīzeļdegvielas. Vidējais degvielas patēriņš 5,10 litri uz 100 km. Tālajā braucienā uz Anglijas ziemeļiem degvielas patēriņš bija 4,73 litri uz 100 km. Ja šo tālo braucienu neņem vērā, tad vidējais dīzeļdegvielas patēriņš pēdējā gada laikā bija 5,19 litri uz 100 km.
Un??? mans vecais 2,5 TDi A6 ēd no 6-7 uz 100. lai arī 7 nekad nav bijis, lai būtu 7x0.45 (tik pašlaik maksā piegādāta krievu DD) =Ls3.15 uz 100km. Tavi 5,1x0,67= 3.40. Jautājums - vai ir vērts grūst naudu iespējā taupīt, vai arī vnk neļaut sevi apjāt? var protams apelēt pie fakta, ka es maita nemaksāju par ceļu taisīšanu, ka pateicoties tādiem maitām kā es tev jālauž mašīna pa bedrēm, bet man tas ir pie vienas vietas. No tā, ko es nomaksāju nodokļos, maniem paldies dievam vēl pie veselības esošajiem vecākiem pensijai sanāk un vēl pāri paliek, nemaz nerunājot pat to, cik es PVN-u maksāju.
Apdedzis tikai augšējais gals, parējais tā kā būtu normāli...