Tāpēc jāpērk auto ar mazāk ekstrām!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tāpēc jāpērk auto ar mazāk ekstrām!
Pagājšgad, kad ar līzinga Hondu braucām uz Gdaņsku, tad Polijas ziemeļu pierobežā apturēja poļu robežsargi. Nekādu pilnvaru neprasīja.
Es labāk izvēlos auto, kuram jau ir atlaide izsludināta, nevis dīlerim kaut ko speciāli prasu. Ir taču tik daudz akciju, izpārdošanu sarakstu. Piemēram, Seat tagad. Var paņemt Arona Diesel ar 2,4 tūkst.EUR atlaidi, un nekas nav speciāli jāprasa.
Es kā parasti pārstāvu alternatīvu viedokli, un šoreiz tas ir tāds: kāpēc pirkt jaunu, bagātīgi aprīkotu Ateca par 30 K vai palietotu Volvo-XC60 par 10 K, ja par 17 K var nopirkt jaunu Kadjar sākuma komplektācijā īpašā piedāvājuma ietvaros?
Vai tādam Kadjar sākuma komplektācijā kaut kas būtisks trūkst? Nē, netrūkst, jo kondicionieris ir, vadītāja sēdekļa augstuma regulēšana ir, ar ādu apvilkta augstumā un dziļumā regulējama stūre arī ir. Viss tātad ir!
21.jūnijā redzēju Tavu auto Rīgā.
Mana pieredze: jauns auto - tas ir labi! Škodai-Fabijai 143 tūkst.km, ne reizi neesmu palicis uz ceļa. Honda-Jazz 50 tūkst.km, tāpat viss labi. Ar Opel-Merivu regulāras lielākas problēmas sākās pie 170 tūkst.km nobraukuma.
Dominā stāv jauns KIA-Ceed sākuma komplektācijā par 13 tūkst.EUR. Piedāvājums spēkā, kamēr noliktavā ir atlikuši šādi automobiļi.
No Baltijas noliktavām visu ko var dabūt ātri, bet, ja vēlas ļoti konkrētu aprīkojumu un krāsu, tad jāpasūta un jāgaida, kamēr to auto saražo.
Par 15 tūkst.EUR Hyundai-i30 sanāk pat jauns, un ar automātu. Šis modelis pirms dažiem gadiem bija ,,Latvijas Gada auto,, .
Tagad par 14,7 tūkst.EUR var nopirkt jaunu kompakto Hyundai-i20 vidējā komplektācijā ar automātisko kārbu un metālisku krāsu.
Par 13300 eiro pašlaik var nopirkt jaunu KIA-Picanto ar automātisko ātrumkārbu labā komplektācijā, bet, ja atļaujas iztērēt 13900 eiro, tad var dabūt klāt pat iebūvēto navigāciju.
www.kia.lv
Esmu sajūsmā, ka Carguru autoparks papildinājies ar jaunajām Corolla sedan. Šodien otro reizi braucu ar Corolla sedan (par 32 centiem minūtē). Centrs - Purvciems 4,09 EUR. Priecēja benzīna ekonomija - manā braucienā, noliekot kompi pa nullēm, 5,0 litri uz 100 km.
Ja pirms dažiem gadiem, tad tas varēja būt tikai iepriekšējais modelis. Jaunajai Corollai bāzes komplektācijā viss man nepieciešamais ir: stūres regulēšana divos virzienos, sēdekļa regulēšana uz augšu/leju un kondicionieris.
Šobrīd no automašīnām ar vecajiem, labajiem motoriem piedāvājumā palicis Corolla sedans, kurš vienīgais no Corolla saimes dabūjams ar 1,6 litru 132 zirgspēku benzīna bez-turbīnas motoru. Cena bāzes komplektācijā 15300 eiro. Ja piemaksājam 390 vai 590 eiro par metālisko vai perlamutra krāsu, tad par 15690 vai 15890 eiro iegūstam skaistu, uzticamu, ērtu auto.
Esmu ar jauno Carguru Corolla sedanu braucis. Man patika.
Un tas ir žēl, ka jauno Fabiju vairs nepiedāvā ar trīscilindru 1,2 litru motoru. Mana pieredze ar tādu 2013.gada auto tikai pozitīva. Nobraukums tagad 143 tūkst.km. Ar gāzi 96 tūkst.km, gāzes iekārtas cena atpelnīta plus vēl ir 1537 eiro ietaupījums.
Viņiem ir daudz pieturu pa ceļam, kurās jāstājas. Autobusa dinamika arī nav tāda, lai strauji ieskrietos līdz 70 km/h un tad pirms pieturas strauji bremzētu. Pasažieri arī drīzāk nevēlas, nevis vēlas strauju braukšanu. Tādējādi autobusa grafikā ir ierēķināta diezgan lēna, mierīga braukšana. Kundziņiem savos auto ir jāmācās pacietību!
Šodien krievi pret Latviju bija bāli...
Ir veiksmīgi modeļi un ne tik veiksmīgi. Starp veiksmīgajiem jāmin Škoda-Fabia līdz 2014.gada izlaidumam ar bez-turbīnas vecās paaudzes benzīna motoriem. Tādam uzlikt gāzi un braukt pa lēto, nezaudējot braukšanas baudījumu!
Manējai Fabijai 141,6 tūkst.km, bijuši tikai nelieli remontiņi pa lēto.
Šovakar Rīgas centrā redzēju 2 gab. BMW GT. Sāk pamazām iepatikties.
Pirms kādiem 7-10 gadiem bija tāds modelis Toyota Urban Cruiser. Tas gan nepatika, jo bija neērta sēdpozīcija.
Vakar iesēdos jaunajā Volkswagen T-Cross. Sajūsmināja! Sēdpozīciju iespējams padarīt ļoti zemu, kas man patīk.
Nu, ja man būtu tik lieli ienākumi, tad nepirktu ne Superb, ne Kodiaq, bet tomēr Lexus-RX.
Nevaru piekrist par tām pabirām. Man kaimiņš, būdams ļoti prasmīgs autolietās, uztaisījis 90.gadu beigu E39 universālu kā konfekti, pat pārkrāsoja to. Savai sievasmātei - strādājošai, pozitīvai sievietei - viņš, kad nepieciešams, pielabo pirmās paaudzes X3. Pazīstu veselus trīs uzņēmējus ar pasvaigiem BMW - diviem ir X5, vienam 535d GT. Radinieks, loģistikas speciālists, brauc ar 2011.gada 5.sērijas universālu.
Es tad brauktu ar Lexus-RX 450h.
Vakar izbraucu gandrīz 100 km ar dažus mēnešus jaunu, nepilnus 5 tūkst.km nobraukušu Volkswagen T-Cross. Auto sākumcena ir 15990 EUR, taču testētajam demo auto tā bija 28310 EUR. Volkswagen T-Cross pieejams trīs komplektācijās: City, Life un Design. Dzinēji divu veidu 1,0 litra turbomotori - ar 95 vai 115 zirgspēkiem, kā arī pieejams viens dīzeļmotors - 1,6 litri, 95 zirgspēki. Ātrumkārbas: piecpakāpju vai sešpakāpju manuālā, kā arī septiņpakāpju DSG.
Testētais auto bija ar 1,0 litra benzīna 115 zirgspēku turbomotoru un DSG kārbu bagātīgākajā komplektācijā. Šādai komplektācijai cenu lapas cena ir 23150 EUR. Būtiskākās ekstras:
- divu zonu klimatkontrole,
- sporta komforta sēdekļi priekšā
- apsildāmi priekšējie sēdekļi un apsildāmas vējstikla apmazgāšanas sprauslas
- adaptīvā kruīzkontrole
- LED lukturi priekšā un aizmugurē
- ādas apdares fultifunkciju stūre
- priekšējais elkoņbalsts
- Hill Start Assist
- sadursmes novēršanas brīdinājuma sistēma ,,Front Assist,, ar avārijas bremzēšanu pilsētā
- Lane Assist
- priekšējie miglas lukturi un līkumgaismas
- elektriski regulējami un apsildāmi atpakaļskata spoguļi
- parkingsensori priekšā un aizmugurē
- radio ,,Composition Media,, ar 20,3 cm pa diagonāli skārienekrānu
- seši skaļruņi
Papildaprīkojums konkrētajam auto, ar kuru braucu, un kas uzaudzē cenu līdz 28310 EUR:
- aktīvais, virtuālais info displejs
- R Line interjera un eksterjera pakete
- 18 collu vieglmetāla diski
- navigācija
- atpakaļskata kamera
- mūzikas sistēma ,,Beats,,
- App-connect
- bezatslēgas piekļuves sistēma
- bezvadu uzlāde tālrunim
- spoguļu automātiskā nolocīšanās
- aklo zonu kontroles sistēma
- automātiska lukturu augstuma regulēšana.
Vakarā rakstīšu vēl.