Man sanāk plus 20%, jo Fabija ar benzīnu ,,jaunībā,, tērēja 6,5 litrus uz 100 km, bet tagad ar gāzi 7,8 litrus uz 100 km. Šobrīd, benzīna cenai kāpjot, autogāzes cena par litru atkal ir mazāk kā puse no benzīna cenas.
Gāzes iekārtai dod līdzi savu servisa grāmatiņu, un ir noteikts, ka apkopes jāveic ik pēc 20 tūkst.km. Sanāk taisīt vairāk apkopju: ik pēc 15 tūkst.km parasto apkopi, un atsevišķi ik pēc 20 tūkst.km gāzes iekārtas apkopi.
Tagad benzīna cena kāpj, bet autogāzes cena pat kādu reizi šur tur drusku nokrīt. Palielinās mans izdevīgums braukt ar gazificētu Fabiju. Pa nepilniem trīsarpus gadiem ar gāzi nobraukti 91 tūkst.km (kopā mašīnai 138 tūkst.km), atpelnīta iekārtas cena un vēl ietaupīti 1360 eiro.
msh rakstīja: Kasiņš vienkārši domā apmēram kā es - viņam vajag lai mašīnā būtu garš aprīkojuma saraksts - kas, kā, ko, nav svarīgi, galvenais lai garš, tas nekas ka vismaz puse no tā saraksta ir ķeksīša pēc
Manuprāt, forši ir ar vienu auto braukt ilgi, bet, lai nepaliktu garlaicīgi, var šad tad uz nedēļas nogaļu tālākiem braucieniem izīrēt kādu citu auto, kas interesē.
Es oponēšu! Vai tad nedrīkst ne vārda bilst par apskatāmā auto modeļa alternatīvu? Mans domu gājiens: ar KIA-Stinger neesmu braucis, bet ar konkurentu Peugeot-508 esmu gan. Abi ir konkurenti, jo abi ne prestižo zīmolu tādi retāki modeļi, abi sedani. Peugeot-508 Rudens mediju testa braucienā sevi parādīja kā baudāmu auto. Tam bija 224 zirgspēku benzīna motors. KIA Stingerim ir piedāvājumā vai nu 247, vai 370 zirgspēku benzīna motors, vai arī 200 zirgspēku dīzeļmotors. Secinājums: ja Peugeot ir tik baudāms, ka neko vairāk nevēlētos, tad priekš kam pirkt Stingeri?
Ja mans budžets būtu tāds, ka varētu nopirkt KIA-Stinger, tad es to nepirktu, bet iegādātos Peugeot-508 universālu 30-35 K EUR diapazonā, un 10 K paliktu pāri.
Man sanāk plus 20%, jo Fabija ar benzīnu ,,jaunībā,, tērēja 6,5 litrus uz 100 km, bet tagad ar gāzi 7,8 litrus uz 100 km. Šobrīd, benzīna cenai kāpjot, autogāzes cena par litru atkal ir mazāk kā puse no benzīna cenas.