Man patika. Kluss, komfortabls, jaudīgs, ekonomisks. No skata it kā neliels, bet, iekšā iekāpjot, sajūta, ka nav mazs.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Man patika. Kluss, komfortabls, jaudīgs, ekonomisks. No skata it kā neliels, bet, iekšā iekāpjot, sajūta, ka nav mazs.
Ļoti patīk Volkswagen T-Cross ar 1 litra turbomotoru, ar kuru esmu braucis divreiz: vienreiz, kad Māris deva, un otrreiz, kad ņēmu no Citybee.
Un, ja T-Cross ir tik labs, tad nesaprotu, kāpēc vispār vajag T-Roc modeli. Atšķirības praktiski nav.
Priecē, ka Citybee paplašinājis auto klāstu. Šos auto (tāpat arī Carguru un Fiqsy) šad tad izmantoju. Nesen braucu ar 2020.gada Fabiju pavisam knapā komplektācijā. Nobraukums tam bija 13 tūkst.km, Lietuvas reģistrācija. Auto patīkams, taču motors konkrētajai baltajai skaistulei bija pavisam švaks. 1 litrs, 60 zirgspēki, nebija turbīnas. Noteikti vājāks par manas 2013.gada Fabijas 1,2 litru 70 zirgspēku motoru. Nu kad ieskrienas, tad jau normāli - iet klusi, patīkami.
Man KIA-Sportage pēdējo pusgadu iet bez aizrādījumiem. Mašīnai 9 mēneši, nobraukums 10800 km.
Pirms nedēļas uzliekot vasaras riepas, secināju, ka ar vasaras riepām degvielas patēriņš ir par 5-10% mazāks nekā ar ziemas riepām. Riepu izmērs 225-60/R17.
Cik esmu paskatījies video, man iekārojamāks liekas Škoda-Enyaq.
Savulaik Opel Merivai 1,3 CDTI pie 213 tūkst.km nobraukuma pārdošanas brīdī sajūgs vēl nebija mainīts.
Škodai-Fabijai ar to viss vēl labi. Nobraukums 172 tūkst.km. Ir diezgan bieži vilkta arī piekabe.
Vakar ar Fiqsy nomas elektroauto Renault-Zoe aizbraucu līdz Pāvilostai un Jūrkalnei. Kopā 440 km. Ja augusta beigās pie ārgaisa temperatūras 15-18 grādiem enerģijas patēriņš bija 13-14 kWh/100 km, tad vakar pie +1 līdz +3 grādiem 18-19 kWh/100 km, braucot mierīgā stilā. Baterijas ietilpība 52 kW. Turpceļā vairāk kā stundu elektroauto lādēju Skrundā, atpakaļceļā vairāk kā stundu Kuldīgā. Un atdevu auto ar tukšāku bateriju nekā paņēmu.
Man Fabijai septiņarpus gadi, nobraukums 172 tūkst.km, no tā ar gāzi 122 tūkst.km, lielos vilcienos viss labi.
Viss pareizi - uz 9 tūkst. km AdBlue līmenis krities par 25% no bāciņas tilpuma. Tātad pilnu bāciņu varētu iztērēt, nobraucot 36 tūkst.km.
Man vislabāk patīk Arteon!
Dīzelis jau reti jālej. Pagaidām bijušas mazāk kā 20 uzpildes. Kas tur ko nesaskaitīt?
Piekrītu. 2019.gada (iepriekšējā modeļa) Octavia 2,0 TDI uz šosejas tērē apmēram litru mazāk nekā mana Sportage.
Sarēķināju precīzāk par degvielas patēriņu: no 4.jūlija līdz 23.oktobrim vasarā, rudens sākumā ar vidēji garākiem braucieniem 5,59 litri uz 100 km, bet no 23.oktobra līdz 28.janvārim rudens beigās un ziemā ar vidēji īsākiem braucieniem 6,42 litri uz 100 km.
Jā, neskatoties uz to, ka mans auto par 456 kg vieglāks, tas uz šosejas netērē ļoti maz. Patēriņu negatīvi iespaido auto augstums un lielie riteņi.
Manējais atbilst Euro6d standartam.
Manai KIA-Sportage jau ir AdBlue bāciņa. Iepriekšējam ,,bāzes,, 1,7 litru dīzeļmotoram AdBlue nebija, tagadējam 1,6 litru motoram ir.
Pirmajos 9 tūkst.km ir AbBlue līmenis nokrities no apmēram 80% līdz 55%. Drīz uzpildīšu kādus vairākus litrus. Lasīju, ka neesot labi nolaist AdBlue zemā līmenī.
Dīzelis vienkārši patīk labāk, kā skan, kā velk zemos apgriezienos, pret kalnu, kā piekabi velk. DPF tīrās normāli pie noteikuma, ja šad tad ir pustālie braucieni pa šoseju. Man tādi braucieni ir. DPF tīrīšanos var pamanīt, ja brauciena gaitā sāk kāpt brauciena vidējais degvielas patēriņš. Tad, lai dabūtu optimālākus apgriezienus priekš DPF tīrīšanās, uz šosejas pārslēdzu no sestā uz piekto.
Ar KIA-Sportage 1,6 CRDi pavadīti 7 mēneši. Nobraukums 9 tūkst.km. Mašīna ļoti patīkama, komfortabla. Klusa gaita, patīk, kā klusi murrā dīzelītis. Īsts, liels šoseju laineris - ļoti labi jūtas piektajā pārnesumā pie 80-90 km/h un sestajā pie 100-110 km/h. Pirms tam prātoju par Duster iegādi, ar kuru biju labi pabraucis ap 1000 km pa dažādiem ceļiem. Jāsaka, ka cenas starpība (23 tūkst.EUR Sportage pret kādiem 19-20 tūkst.EUR Dusterim) pilnībā atspoguļo to, cik lielā mērā Sportage patīkamāks. Sportage ir klusāks, lielāks, ar ērtāku sēdpozīciju pie stūres. Var teikt, ka Duster ir labs, bet Sportage teicams.
Par dīzeļdegvielas patēriņu. Sportage ar 1,6 litru 115 zirgspēku motoru ir ļoti ekonomisks pilsētā, bet ne tik ekonomisks pa šoseju. Pilsētā, ja nav sastrēgumu un ziemas sala, tad stabili var iekļauties 7 litros uz 100 km. Pa šoseju vajag ļoti labus apstākļus ne ziemas gadalaikā un neskriet - tikai tad var sasniegt 5 litrus uz 100 km. Kolīdz ir ziema ar temperatūru ap nulli vai zemāk, vai, ja pabrauc straujāk - patēriņš ir 5,5 - 6 litri uz 100 km.
Bija viena reize pie 5,5 tūkst.km nobraukuma, kad izmeta ,,Check Engine,, kļūdu. Pie dīlera ar to tika galā pusē darbadienas, esot kaut ko pārprogrammējuši un nodzēsuši. Pēc tam viss bija labi.
Pamanīju vienu tādu trūkumu, kad ilgāku gabalu ziemā sēdēju aizmugurē - tur ir vēsāk kājām un skaļāk.
No ekstrām ļoti patīk automātiskās tālās gaismas. Pārslēdz, manuprāt, pareizajos brīžos.
Es lieku uz Seat-Leon.
Fana Fabijai viss čikiniekā. Nobraukums 171 tūkst.km, tai skaitā ar gāzi 121 tūkst.km. Remonti reti un pa lēto.
Man KIA-Sportage gadījumā 1,6 litru dīzelis šķita labāka izvēle par benzīnnieku. Vidējais degvielas patēriņš ir ap 5,6-5,7 litriem uz 100 km, bet benzīnniekam būtu vismaz 8.
Foršs apraksts - konkrēti, izsmeļoši. Es vakar izstāvēju rindu un sapotējos.