- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Lasīju kādu citu komentāru, ka banojot virs +30.
Par labu cenu gaidāms Škoda-Enyaq. Tas jau ilgtermiņa izmaksās spēs konkurēt ar līdzīga lieluma KIA-Sportage.
Te nesen bija atsevišķa diskusija ,,Fiqsy nomas auto un 5.elements,, . Tieši par šo tēmu.
Bija dažas grēcīgas epizodes klusajā posmā pie Zemītes, Vānes, Kabiles.
Iznāk, ka par 2009.gada Audi-A6 3.0 TDI būs jāmaksā 536 eiro.
Nepiemaksāju neko. Tikai banu dabūju. Pagāja mēnesis, zvanīju uz Fiqsy, atvainojos par ātruma pārsniegšanu, un tad man banu noņēma.
Guvu pieredzi pamatīgi izbraukt ar Renault-ZOE. Noīrēju to pie Fiqsy uz diennakti par cenu 41,70 EUR.
Paņēmu auto ar gandrīz pilnībā uzlādētu bateriju Pārdaugavā. Devos Kuldīgas virzienā un pievērsu uzmanību enerģijas patēriņam. Līdz Tukuma aplim braucu ekonomiskā režīmā ap 80-90 km/h, visu laiku bija kolonna ar kādu lēnāku braucēju priekšā. Aiz Tukuma apļa satiksme krietni mazāka, tur līdz Zemītei arī braucu mierīgi, un tad pirmajos nepilnos simt kilometros enerģijas patēriņš pēc kompja bija 12,7 kWh/100 km.
Tad noliku kompi pa nullēm un līdz Kuldīgai pabraucu daudz straujāk. Vidējais enerģijas patēriņš sanāca 19 kWh/100 km.
Nolēmu īres laikā izmēģināt E-Mobi uzlādes tīklu. Kuldīgā atradu lādēšanas vietu, taču priekšā jau BMW-i3 lādējās. Nevarēja jau pateikt, cik ilgi tas lādēsies, saimnieka arī nebija tuvumā. Tāpēc griezu māju virzienā ar domu lādēties Skrundā. Ja Kuldīgā būtu uzlāde iespējama uzreiz, tad aizbrauktu vēl līdz Jūrkalnei.
Skrundā atradu uzlādes punktu, tas bija brīvs, un vispār tur var lādēties vienlaikus divi auto. Stundas laikā par 9 eiro uzlādēju Renault-Zoe bateriju no 40% līdz gandrīz pilnai.
Kopā nobraucu 324 km, un nomu pabeidzu Jelgavā, kur to arī var darīt, nav obligāti jābrauc uz Rīgu.
Par auto - tas pēc izmēriem diezgan tuvs Fabijai. Atšķirības - augstāka sēdpozīcija, dēļ kā aizmugurē drusku trūkst vietas galvai. Jūtams, ka auto ir smagāks, tas iet tā stabilāk, līganāk nekā Fabija.
Secinu: ja brauc ekonomiski ar 80-90 km/h un nevajag intensīvi lietot ne kondicionieri, nedz apkuri (gaisa temperatūra ārā bija 15-18 grādi), tad ar Renault-Zoe var nobraukt to attālumu, kas solīts instrumentu panelī.
Domāju, ka ir gadījies. Klasesbiedrenes tēvs vairākus gadus brauca ar Passat dīzeli, to paaudzi, ko ražoja 1997.-2001.gadā. Stipri gados jau onkulis bija. Un pēdējā laikā vēroju, ka ar to auto brauc tikai viņa meita.
Uzrakstīšu nedaudz par savu Škoda-Fabia, kam tikko palika 7 gadi un nobraukums ir 169 tūkst.km. Visumā esmu apmierināts, jo auto ir uzticams, nekad nav pievīlis un ir lēts ekspluatācijā ar samērīgu braukšanas baudījuma klātbūtni. Remontēts ir tikai šis tas nedaudz piekarē un bremžu sistēmā. Nekas nav bijis dārgs. Tikko bez īpašas gatavošanās izgāju tehnisko apskati ar ,,0,, vērtējumu.
Benzīna 1,2 litru motors ar gāzes iekārtu. Ar gāzi nobraukti pēdējie 120 tūkst.km, un iekārta kalpo labi. Tikai pāris reizes vasaras karstajās dienās motors, braucot ar gāzi, sāka raustīties. Tad pārslēdzu uz benzīnu un pabraucu kādu dienu ar to. Nedaudz ātrāk nekā plānots aizvedu auto uz gāzes iekārtas apkopi, pēc kuras veikšanas motors nevainojami strādā gan ar gāzi, gan benzīnu.
Sajūgs ņem labi, vēl neizskatās, ka tas drīz būs jāmaina, lai gan diezgan bieži ir vilkta piekabe. Izpūtēja aizmugurējais posms gan, šķiet, drīz būs caurs - to redzēju tikko tehniskajā apskatē.
Zināmas vecuma pazīmes mašīnai ir manāmas - kaut kur uz bedrēm pagrab kādi plastmasas paneļi, bet to grabēšanas avotu neizdodas atrast. Ir padilusi stūre vietās, kur rokas vairāk pieskaras. Bet visumā auto labs - galvenais, ka uzticams!
Par to naudu labāk pirkt Škoda-Enyaq IV 60 !
Volkswagen dārgs gan... Tad labāk pirkt Škoda-Enyaq - lielāku auto par mazāku naudu!
Šovakar pirms astoņiem redzēju Māri braucam Rīgā.
2011.gada Audi-Q7 vidējā cena ir 17 tūkst.EUR... Priekš deviņgadīga, paveca auto daudz...
Apmēram 1 litru uz 1000 km.
Mežonīgi dārgs - 75 tūkst.EUR...
Adaptīvā kruīzkontrole nepatīk, jo tā rada attālināšanās sajūtu no auto vadīšanas. Pat parasto kruīzkontroli lietoju tikai paretam. Pilnpiedziņu man nevajag, jo es piedomāju, kur braukt iekšā un kur nē. Noderīgāks par pilnpiedziņu ir KIA-Sportage augstais klīrenss.
115 zirgspēku dīzeļmotors Latvijas lēnajā satiksmē ir absolūti pietiekams.
23 tūkst.EUR par lielu, taču ekonomisku dīzeļauto KIA-Sportage ne tanī knapākajā komplektācijā, manuprāt, ir laba cena.
Manai KIA-Sportage nodoklis 84 EUR gadā.
Manas KIA-Sportage 1,6 CRDi vidējais dīzeļdegvielas patēriņš pirmajos 3100 nobrauktos kilometros 5,42 litri uz 100 km patiesi jauktā ciklā - ļoti maz priekš auto ar 1579 kg pašmasu.
Kad nonācu galapunktā, apskatījos CSDD datus.
Viņam ir droši vilkt tikai nelielu piekabi ar masu līdz apmēram tonnai.