Land Rover Defender auto tests, atsauksmes un iespaidi 2020 / 2021

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Jaunais Land Rover Defender no 2020 / 2021 gada, kāda pieredze?

 
iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Jaunais Land Rover Defender kļūst pieejams Latvijā (+ FOTO) iauto.lv/zinas/pasaule/33705-jaunais-land-rover-defender-klust-pieejams-latvija-foto

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Uzsākta jaunā Land Rover Defender tirdzniecība Latvijā (+ VIDEO) iauto.lv/zinas/latvija/33859-uzsakta-jauna-land-rover-defender-tirdznieciba-latvija-video

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Land Rover bezceļu izaicinājumi Rīgā (+ VIDEO) iauto.lv/zinas/testi/35268-land-rover-bezcelu-izaicinajumi-riga-video

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Klīrenss tam defenderim stipri aizdomīgs.

Discoteeka Reģ.: 12.11.2019
0 0 Atbildēt

29 cm ar pneimu. atsperu modeliem mierigi vares uzlikt lift kit - kaa visiem normaliem dzipiem.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 1 Atbildēt

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Land Rover Defender - joprojām īsts apvidus auto (+VIDEO) iauto.lv/zinas/latvija/35471-tv-auto-zinas-teste-land-rover-defender-joprojam-ists-apvidus-auto-video

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Mežonīgi dārgs - 75 tūkst.EUR...

Konuss Reģ.: 10.02.2015
1 0 Atbildēt

Starp Latvijas Gada auto 2021 pretendentiem jaunais Defender ir izmēros lielākais, bet ne smagākais automobilis. Tā pašmasa ir 2,2 tonnas (Audi e-tron Sportback 2,6 tonnas).

Uzsākot braukt, pirmajā brīdī šķiet, ka tiek stūrēts milzīgs kravas kuģis - motora pārsegs ir redzams visā garumā un ir nepieciešams laiks, lai pierastu pie automobiļa gabarītiem. Arī sānu atpakaļskata spoguļi varēja "rādīt" drusciņ platākā leņķī. Runājot par atpakaļskata spoguli, tas, šķiet, vairāk paredzēts salona novērošanai, jo aizmugures logu lielā platībā aizsedz rezerves ritenis. Taču Land Rover šeit ir labs risinājums - aizmugurē jumta daļā iebūvēta atpakaļskata kamera, ko attēlo spogulī, to pārslēdzot attiecīgā režīmā. Attēla izšķirtspēja kā dienā, tā naktī ir ļoti laba. Vienīgi jāpiezīmē, ka nebūs redzams tas, kas notiek tuvāk par kādiem 1,5-2 metriem no automašīnas.

Piespiežot gāzi, lielais automobilis uz priekšu skrien netipiski aši - iekšējie orgāni burtiski pielīp ķermeņa mugurpusē. Ieskatoties cenu lapā, kļūst skaidrs kāpēc tā - 3 litru benzīna dzinējs ar 400 zirgspēkiem un 500 Nm griezes momentu. Pēc papīriem līdz 100 km/h aizskrien tāpat kā e-tron - 5,7 sekundēs. Iespaidīgi. Protams, augstais smaguma centrs, svars un klīrenss ir jūtams kā gaitā, tā bremzējot, tomēr tāda jauda Defenderam ļoti labi piestāv. Arī pateriņš šāda veida automobilim rādīja pieklājīgus 11.2 litrus/100 km testēšanas režīmā.

Automobilis ir ļoti komfortabls un ietilpīgs, kā arī tā bezceļu aicinājums to padarītu par ļoti labu kompanjonu ceļojumos. Lai gan iespējams piemērotāks ceļojumiem būtu jaunais Mercedes GLE - nedaudz mazāks, arī komfortabls, ar labām bezceļu spējām un krietni mazāku degvielas patēriņu.

Gribētos sacīt, ka Defender ir arī ideāls pilsētā.. ..ja ar pilsētu domājam Rīgu. Nekādi nelīdzenumi, bedres, bruģis u.t.t. ierastais, kas parasti rada galvassāpes, vairs itin nemaz netraucē. Vien atliek jautājums par manevrēšanu un parkošanos - tur šim auto vajag daudz vietas.

Auto cena apmēram 81 000 EUR. Kas pirmajā brīdī šķiet daudz, tomēr Defender spēj ārī daudz piedāvāt. Un kur jūs vēl atradīsiet 400 Zs automobili par šādu cenu?!

AGRISSTANEVICS Reģ.: 28.05.2018
0 0 Atbildēt

Ar milzu interesi devos uz testu ar jauno Land Rover Defender. Un nevīlos – gandarījums bija milzīgs. Jaunais robustais bezceļu bridējs dod kaudzi ar pozitīvām emocijām. 6 cilindru 3 litru un 400 Zs benzīnnieks ar 8 pakāpju automātisko pārnesumkārbu ir megajaudīgs. Auto interjers nedaudz saglabā(tas priecē) vēsturiskā raupjā Defendera aprises, kā priekšējo paneli ar rokturiem, durvju apšuvumu stiprinājumi ar skrūvēm, lodziņi jumta kantēs, adekvats bezceļniekam kvalitatīvs interjers(viegli kopjams, ietilpīgs bagāžnieks, nolaižot aizmug.sēdekļu atzveltnes iegūst līdzenu plašu telpu. Salona atpakaļskata spoguli iespējams pārslēgt uz kameru, kura ievietota jumta antenas spurā, kvalitāte gan ne īpaši. Žēl, ka jaunais ir zaudējis rāmi(monokoks), bet gaitas īpašības ir ekselentas. Bezceļā(smilšu karjerā) auto ir vairāk kā pārliecinošs, atbalsts ar elektronisko pneimatisko balstiekārtu un automātisko starpasu diferenciālu bloķēšanu. Kvalitatīvs 10”skārienjūtīgs info ekrāns un interaktīvs vadītāja displejs. Kā papildaprīkojums iespaidīgā panorāmas lūka un elektrisks piekabes āķis veido testētā auto cenu 80 t eur, bet bāzes modelis no 60 t eur.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti