Sestdienās strādā tas valcētājs?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Sestdienās strādā tas valcētājs?
Kad tad atsākas sezona?
Krāsošanas darbi vēl nav sagaidāmi?
Vilks rakstīja: runājot par FIT LINE- pēdējā laikā vairs uz ielām neredz ar reklāmām aplīmētos auto. pagājušajā gadā, vasarā bija pa pilnam. laikam visi līzinga bē mū vē ir atņemti
nez. Es vis maz divus Hyundai džipus redzēju. Laikam arī X5 arī maniju nesen.
te runa iet par automātu, cik saprotu...
Tur viss savādāk.
tiešām nebija naudas servisa apmeklējumam?
Kā tu rīsti ir? hvz vai kāds varēs pateikt. Jau kopš w202 merša, ščupa nav kārbām. Cilvēki brau cuz servisu un tur darās.
vispār jā, 190 mersis ir pamats visiem pārējiem gan E klasēm, gan visiem pārējiem.
P.S. dzirdēju,ka jaunais CL600 ir bez inžektora...
ja 2,8 tad visdrizāk ar karbiķi, jo nav E burta
Tad sanāk, ka līdz 93.gadam bija inžektors, bet pēc, bija tikai E klase
Es jau saku, ieliec pirmos 6 ciparu sno VIN koda un jautājumu būs mazāk
Crankshaft rakstīja: Vienīgais ejošais no E-klases 190 sērijas ir ar 2.8 motoru.
-----------------------------
Tu neko neesi sapratis... Tur ir cits stāsts.
==================
Kaa uzrakstiiji, taa sapratu Jebkuraa gadiijumaa E-klasei
ar MB 190 nav nekaada sakara, iznjemot zvaigzni uz purna
W201 nekad nav bijis 2,8 motors
richi rakstīja:
richy rakstīja: jā, visi kam E burts, ir E klase
arī SEL 600 ir E klase?
Pārgudrītis
E - Einschpritz! inžektors ibio!
muļķības! E ir E klase!
jā, visi kam E burts, ir E klase
arī SEL 600 ir E klase?
sākās
kā aiziet runa par M3, tā neviens neko nesaprot
Bet šis konkrētais EVO iskatās pēc laba konstruktora, kurš uztaisīts no 86.gada w201
edzulis rakstīja: Nu man tie visi evo merši šķiet nekādi salīdzinot ar tā laika M3. Čista uztaisīja lai būtu, bet ne ar dziļu domu + maksāja neadekvāti dārgi kā dēļ arī netika īpaši atzīts.
betm, savukārt, šķiet, ka visi M3 BMW šķiet nekādi salīdzinot ar tā laika EVO w201. Čista uztaisīja lai būtu, bet ne ar dziļu domu + maksāja neadekvāti dārgi kā dēļ arī netika īpaši atzīts
Tur fiška tāda, ka bija gan w201 ar 2,5 16v motoru un EVO ar 2,5 16v motoru.
jaudas abiem vienādas, bet EVO apkarināts ar visādiem loriņiem + gan jau vēl kaut kas. Īsāk sakot, ja gribi tirgo mersi, tad VIN kods obligāti jānorāda, vai vis maz pirmie 6 cipari no koda.
Tad arī pateiks ir tas EVO vai nav.
moped ne moj, ja tolko postavil objavu
veksmi tirgošanā, izskatās pēc detaļu donora...
dažiem te poņas par sportline nav galīgi
Arī apsardzei viņš vairs nav derīgs
Atceros, ka kaut kad sen pa fifth gear testēja 95 un 98 beņu uz Gofrīda, Imprezas un kaut kāda cita brīnuma. Lēja beņu un lika mašīnu uz jaudas stenda. Mērija cik lopu attīsta katra mašīna ar 95 un 98 beņu. Atšķirība mašīnās bija dzinēja vadībā. Tipa vai kompis atpazīst degvielas kvalitāti un regulē visus procesus pilnībā vai tikai māžojās.
Un rezultāts bija tāds, ka tikai Imprezai bija jūtama atšķirība jaudā. Tur viņai kaut kāds krutais mega kompis vadija motoru. Atšķirība Gofrīdam un tam trešajam bija tik nebūtiska, ka 98 liet sanāca pat ļoti neizdevīgi.
Tā kā skatās, veči. Moš nemaz nav jēgas liet kaut ko krutāku par to,ko rūpnīca paredzējusi liet. Jūsu motors to nemaz nemācēs novērtēt.
Ļoti līdzīgs novērojums Nestei. Bet lejos uz Ganību dambja. Ar 95 iet patīkamāk, nekā ar 98. Moš piedevas draņķīgas?
Mersim 300 ce-24 nejutu nekādu jēgu liet 98. iet tā pat/ rij tā pat. (Ātri/Daudz)
Tak Neste ir tas pats Statoil.
Tāds Farruhs te arī iegriežas? Ir daži jautājumi...
nu tas gan fakts. Cīnās viņa kā pūķis. Ja veselības ministrs šitā ālētos, tad tauta vairāk cienītu šo valdību. Secinājums- liekam Demakovu par veselības ministru
Var būt Kalvadoss ir terminātors?
Bet viņš nekad viens nepaliks. Vienmēr būs blakus skaistā Demakova
kā precīzi saucās tas valcēšanas kantoris uz Brīvības 116?