Ar kādiem graustiem Jūrmalā pārvadā cilvēkus? (+ foto) 33

 
21.jūlijs 2008 10:25

Ik gadu es apmeklēju Latviju un bieži uzturos Jūrmalā. Braucu ar sabiedrisko transportu. Braukt ar automašīnu Latvijā ir bīstami. Latvijā mašīnas zog. Ceļi ir ļoti sliktā stāvoklī. Vadītāju kultūras braukšana ir bīstama apkārtējiem. Bet ne jau par to ir stāsts.

Nosūtu jums fotogrāfijas, kuras gribēju nosūtīt Jūrmalas pilsētas domes vadītājiem, Satiksmes ministram A.Šlesera kungam, Saeimai. Bet kāda jēga tos viņiem sūtīt, ja visi pilsētas un valsts kungi un kundzes brauc ar dārgiem limuzīniem. Bet ja kāds tomēr iekāpj šādā autobusā, tad cenšas to nemanīt, noklusēt, jo izdevīgi būt padomēs un valdēs, saņemot lielas algas, bet neko nelemjot.



Palūkojaties uz šīm fotogrāfijām. Tās izdarītas 2008.gada 18.jūlijā, plkst. 16.20, Dubultos, Jūrmalā, autobusa maršruts Nr.8. Tajās redzams autobuss, kas dien dienā Jūrmalā pārvadā pasažierus, starp kuriem ir daudz bērni, veci ļaudis, arī invalīdi. Tas taču ir īsta grabaža, kuras vieta ir metāllūžņu pārstrādāšanas uzņēmumā. Bet ar tādu briesmoni jāstrādā autovadītājiem, jābrauc pasažieriem.



Autobusa iekšienes skats ir briesmīgs, jo vadītāja panele ir caurumos: trūkst kaut kādas mērierīces, rādītāji. Priekšējais vējstikls no labas un kreisas puses ir ieplaisājis, ar kaut kādiem melnumiem. Starp vadītāja kabīni un pasažieru salonu ievietotas kaut kādas dēļu  plāksnes, kuras pat nav izkrāsotas.



Braukt ar šādu autobusu ir bīstami un bail, jo tam ir tikai vienas iekāpšanas-izkāpšanas durvis. Ugunsgrēka vai kādā citā nelaimes gadījumā daudziem pasažieriem nebūs iespējas ātri to pamest.





Savukārt 19.jūlijā šī paša 8.maršruta, bet jau cits autobuss (arī baltā krāsā) plkst. 16.08. no Bulduriem uz Majoriem un tālāk uz Sloku pienāca Majoros plkst. 16.23. Jau pēc 100 nobrauktiem metriem autobuss apstājās un vadītājs palūdza visiem pasažieriem izkāpt no autobusa, jo tas esot salūzis. Tādējādi maršrutā Bulduri-Majori-Dubulti-Valteri-Sloka 2 autobusa vietā ar intervālu 1.stunda, palika kursēt tikai viens autobuss ar intervālu 2.stundas. Un tas notika Jūrmalā, Jomas ielas svētkos, kad simtiem cilvēku nespēja aizbraukt uz šiem svētkiem vai arī tika mājup. Invalīdi, veci cilvēki un ar maziem bērniem palika bez Jomas ielas svētku izpriecām vai arīdzan nespēja no tiek nokļūt mājup. Kas tos informēja par to, ka autobuss kursēs tikai ik pēc 2 stundām? Pie mums, Vācijā, nekavējoties tiktu nosūtīts cits autobuss vai vismaz informācija tiktu izkārta katrā pieturā. Te ciena katra cilvēka laiku un tiesības būt informētam. Latvijā gan šādas tiesības tikt informētam valsts un amatpersonas, diemžēl nepiekopj.

Vai Jūrmalas iedzīvotājiem, autobusa vadītājiem, Satiksmes ministram, pilsētas vadībai nav kauns? Ja bezatbildīgie uzņēmēji nespēj sakārtot uzņēmumu, lai tajā būtu pasažieriem droši autobusi, tad jāmeklē tādi, kas to spēs izdarīt. Varbūt uzaicināt uzņēmējus no citām valstīm, no Vācijas?

Ar labākiem novēlējumiem,

Bers Volfs (Ber Wolf) no Vācijas, pašreiz vēl Jūrmalā.
19/07/2008
 
33 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
260224. viesis 23.jūlijs 2008 23:00
1 0 Atbildēt

SHITAS IDJOTS ARII SHEIT NOPUBLICEEJIS??? ES TEV TAGAD IETEIKTU AUTOR CIENIITAIS IET UN PAKAARTIES! PASAULEE TAK NAV TAISNIIBAS... STULBAIS EMO...

P.S. KO TU INDIJAA..KIINAA.. UN DAUDZ KUR CITUR PASAULEE DARIITU IERAUDZIIJIS PIECDESMIT REIZES TRAGISKAAKUS EKSEMPLAARUS?? MANLIEKAS KA APDIR*TOS UZ VIETAS..

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti