Ar kādiem graustiem Jūrmalā pārvadā cilvēkus? (+ foto) 33

 
21.jūlijs 2008 10:25

Ik gadu es apmeklēju Latviju un bieži uzturos Jūrmalā. Braucu ar sabiedrisko transportu. Braukt ar automašīnu Latvijā ir bīstami. Latvijā mašīnas zog. Ceļi ir ļoti sliktā stāvoklī. Vadītāju kultūras braukšana ir bīstama apkārtējiem. Bet ne jau par to ir stāsts.

Nosūtu jums fotogrāfijas, kuras gribēju nosūtīt Jūrmalas pilsētas domes vadītājiem, Satiksmes ministram A.Šlesera kungam, Saeimai. Bet kāda jēga tos viņiem sūtīt, ja visi pilsētas un valsts kungi un kundzes brauc ar dārgiem limuzīniem. Bet ja kāds tomēr iekāpj šādā autobusā, tad cenšas to nemanīt, noklusēt, jo izdevīgi būt padomēs un valdēs, saņemot lielas algas, bet neko nelemjot.



Palūkojaties uz šīm fotogrāfijām. Tās izdarītas 2008.gada 18.jūlijā, plkst. 16.20, Dubultos, Jūrmalā, autobusa maršruts Nr.8. Tajās redzams autobuss, kas dien dienā Jūrmalā pārvadā pasažierus, starp kuriem ir daudz bērni, veci ļaudis, arī invalīdi. Tas taču ir īsta grabaža, kuras vieta ir metāllūžņu pārstrādāšanas uzņēmumā. Bet ar tādu briesmoni jāstrādā autovadītājiem, jābrauc pasažieriem.



Autobusa iekšienes skats ir briesmīgs, jo vadītāja panele ir caurumos: trūkst kaut kādas mērierīces, rādītāji. Priekšējais vējstikls no labas un kreisas puses ir ieplaisājis, ar kaut kādiem melnumiem. Starp vadītāja kabīni un pasažieru salonu ievietotas kaut kādas dēļu  plāksnes, kuras pat nav izkrāsotas.



Braukt ar šādu autobusu ir bīstami un bail, jo tam ir tikai vienas iekāpšanas-izkāpšanas durvis. Ugunsgrēka vai kādā citā nelaimes gadījumā daudziem pasažieriem nebūs iespējas ātri to pamest.





Savukārt 19.jūlijā šī paša 8.maršruta, bet jau cits autobuss (arī baltā krāsā) plkst. 16.08. no Bulduriem uz Majoriem un tālāk uz Sloku pienāca Majoros plkst. 16.23. Jau pēc 100 nobrauktiem metriem autobuss apstājās un vadītājs palūdza visiem pasažieriem izkāpt no autobusa, jo tas esot salūzis. Tādējādi maršrutā Bulduri-Majori-Dubulti-Valteri-Sloka 2 autobusa vietā ar intervālu 1.stunda, palika kursēt tikai viens autobuss ar intervālu 2.stundas. Un tas notika Jūrmalā, Jomas ielas svētkos, kad simtiem cilvēku nespēja aizbraukt uz šiem svētkiem vai arī tika mājup. Invalīdi, veci cilvēki un ar maziem bērniem palika bez Jomas ielas svētku izpriecām vai arīdzan nespēja no tiek nokļūt mājup. Kas tos informēja par to, ka autobuss kursēs tikai ik pēc 2 stundām? Pie mums, Vācijā, nekavējoties tiktu nosūtīts cits autobuss vai vismaz informācija tiktu izkārta katrā pieturā. Te ciena katra cilvēka laiku un tiesības būt informētam. Latvijā gan šādas tiesības tikt informētam valsts un amatpersonas, diemžēl nepiekopj.

Vai Jūrmalas iedzīvotājiem, autobusa vadītājiem, Satiksmes ministram, pilsētas vadībai nav kauns? Ja bezatbildīgie uzņēmēji nespēj sakārtot uzņēmumu, lai tajā būtu pasažieriem droši autobusi, tad jāmeklē tādi, kas to spēs izdarīt. Varbūt uzaicināt uzņēmējus no citām valstīm, no Vācijas?

Ar labākiem novēlējumiem,

Bers Volfs (Ber Wolf) no Vācijas, pašreiz vēl Jūrmalā.
19/07/2008
 
Visi komentāri
 
260021. viesis 21.jūlijs 2008 10:34
0 0 Atbildēt

"Varbūt uzaicināt uzņēmējus no citām valstīm, no Vācijas?"

..a varbūt no singapūras...?

cik diez Bers maksā par braucienu vācijā un cik no viņa pieminētajiem bērniem un invalīdiem būtu gatavi maksāt tikpat? a?

viss ir slikti, mēs visi mirsim ;)

+deputāti un ierēdņi mirs nedaudz mokošākā nāvē, kad tautai tas būs apnicis :D

260023. viesis 21.jūlijs 2008 10:36
0 0 Atbildēt

delfos jau paraudāja par sab.tr., tagad arī iauto žēlabas raksta :D

Ja nemaldos, tad Jūrmalā līgumi ar pasažieru pārvadātājiem ir uz nekonkrētiem noteikumiem un īsiem periodiem, tāpēc arī brauc ar graustiem.

P.S. ******* man no nodokļiem jādotē sab. tr., ja to izmantoju max reizi divos gados?

P.S.S. Es par sab. tr. cenu pacelšanu.

260024. viesis 21.jūlijs 2008 10:51
0 0 Atbildēt

recluse, teu jaadotee tamdeelj lai tie tuukstoshi kas tais sab. transportaa mocaas, nepaarkaaptu katrs savaa shrotinjaa. Diezvai buutu dikti jauki dirneet sastreegumos veel 2x vairaak.

260025. viesis 21.jūlijs 2008 10:51
0 0 Atbildēt

Konkrēti šis varbūt arī nav pats graujošākais piemērs. Tomēr es (pats būdams jūrmalnieks) varu tikai piekrist, ka sabiedriskais transports pilsētā ir nožēlojams. Šroti uz līnijām, kas bieži vien nemaz neatbrauc, par precizitāti un sarakstu ievērošanu vispār nerunājot, rupji un dažkārt pat iereibuši (jā, jā!) šoferi - tā ir ikdiena. Un tā tas turpinās jau gadiem. Mans viedoklis ir tāds, ka tas viss šādi notiek tāpēc, ka Jūrmalā sabiedrisko transportu nodrošina privāta firma, kura par to saņem dotācijas no pilsētas, attiecīgi visu darot maksimāli lētāk, lai vairāk naudas paliktu pašiem. Kāpēc gan Jūrmalā sabiedrisko transportu nevarētu nodrošināt pašvaldības uzņēmums, līdzīgi kā tas ir Valmierā, Liepājā, Rīgā un citās pilsētās? Kāpēc citur var būt normāls sabiedriskais transports, bet Jūrmalā nē?

260031. viesis 21.jūlijs 2008 11:14
0 0 Atbildēt

bļā, Idģiot! dajoš tulkojumu valsts mēlē!

..... a vispār tas jau mērcēdes!

260035. viesis 21.jūlijs 2008 11:21
0 0 Atbildēt

Vai vai, vācijas piemērs. Atradis par ko žēloties. Aizej pabrēc pie saeimas, ka te nav tādas algas kā tur, un ka biļete maksā tikai 40 saņus :D. Nevienu TIK ĻOTI BĪSTAMU elementu gan visā šitajā vaimanrakstā īsti nesaskatīju. Trūkst pečkas slēdži panelī - tiešam pasaules gals :D, to, ka izņemti lai saremontētu neienāca prātā? Vadāmība no tā ļoti nepasliktinās, ja kas, bremzēšanas ceļš arī ne. Kad pasažieri būs spējīgi maksāt vācijas līmenī tad piekāp paraudāt par servisa līmeni.

260039. viesis 21.jūlijs 2008 11:34
0 0 Atbildēt

260035 viesim.

Aizej noraujies podā, ierēdneli ;)

260040. viesis 21.jūlijs 2008 11:34
0 0 Atbildēt

Kur skatījās CSDD kad atļāva tehnisko apskati iziet?

Kāpēc nebrīdina pasažierus, ka autobuss nekursēs?

Ko domā Jūrmalas valde par nekārtībām?

260043. viesis 21.jūlijs 2008 11:45
0 0 Atbildēt

A kapēc nez 260039. viesis iedomājies, ka ir tā kā tu saki? Nav man ar to nekāda sakara. Vienkārši padomā pats - cik maksātspējīgi ir pasažieri, tik labu servisu par saņemto naudu var nodrošināt. pats vari aiziet kur citus sūti, ja to nesajēdz. Par vācijas cenām tie busi tukši varētu kursēt neatkarīgi no tā, cik labi viņi būtu. Šeit pieminētie pensionāri, invalīdi utt - diez vai viņi varētu bieži atļauties tādu greznību kā sab. tansportu

tas pats 260035. viesis

260045. viesis 21.jūlijs 2008 11:51
0 0 Atbildēt

Dotācijās šie pārvadātāji saņem šo to (50% ? ) , tātad biļete reāli maksā kādus 0,80 Ls vismaz, mēs maksājam Ls 0,40.

Ls 0,80 = EUR 1,2

Vācijā, Hamburgā vienas zonas braukšana visos transportos Eur 1,50 (Minhenē Eur 2, 50)

Secinājumi ? Esam gandrīz ES cenās, bet kur paliek kvalitāte?

260047. viesis 21.jūlijs 2008 11:57
0 0 Atbildēt

Maksātspējā:D. Cik cilvēkus dienā pārvadā tur? Cenas jau mums daudz kam eiropas līmenī, tik naudas ta mazāk gan :D

PS. un kā tu ar dotācijām?

260050. viesis 21.jūlijs 2008 12:08
0 0 Atbildēt

260040. viesim:

Un kāpēc Tu esi tik pārliecināts, ka visiem Jūrmalas autobusiem ir derīgas tehniskās apskates uzlīmes? :D

260054. viesis 21.jūlijs 2008 12:28
0 0 Atbildēt

ja doma, ka daudz te lemsi,

aisytisim turpat kur Vemsi.

260057. viesis 21.jūlijs 2008 12:58
0 0 Atbildēt

kaut kāds sīkais jokus dzen.....

Labāk būtu uz Spuņciemu aizbraucis ar to turku vai ķīniešu brīnumu.... kad autobuss uz 40km/h velkas.. vai lēni lēni izbrauc no autobusu pieturas kabatas šosejas vidū, bet no aizmugures autiņi uz 120 km/h "lēni" tuvojas....

260081. viesis 21.jūlijs 2008 15:02
0 0 Atbildēt

Magistram - da viņi paši (tas kantoris) arī tāpat draud, jau gadu gadiem... varbūt tā arī būtu labāk, iespējams, ka tad beidzot Jūrmalā būtu normāls sab. transports, nevis tā parodija, kas tagad

260091. viesis 21.jūlijs 2008 16:48
0 0 Atbildēt

Volfa k-gs, nesen atgriezos no Meksikas.. .vai man turpināt? :)

260101. viesis 22.jūlijs 2008 0:28
0 0 Atbildēt

Vācijā laikam bieži aizdegas autobusi,ka bail braukt :)

260130. viesis 22.jūlijs 2008 12:50
0 0 Atbildēt

Nu Latvija nav Vācija un mūsu dzīves laikā tāda arī nekļūs tāpēc braucam ar tādiem transportiem kādi ir, protams, es nezinu vai uz šiem autobusiem attiecās obligātais noteikums iziet TA 2x gadā, ja jā tad nav ko satraukties.

Un Latvijā pārsvarā zog tikai AUDI VW un BMW tāpēc droši īrējiet kādu franču auto un nebrauciet ar briesmīgu sabiedrisko transportu, un Jūrmalā ceļi salīdzinoši vēl sakarīgi.

260170. viesis 22.jūlijs 2008 20:19
0 0 Atbildēt

Neko nesapratu, normāli busi.

260185. viesis 23.jūlijs 2008 0:08
0 0 Atbildēt

"Braukt ar automašīnu Latvijā ir bīstami. Latvijā mašīnas zog. Ceļi ir ļoti sliktā stāvoklī. Vadītāju kultūras braukšana ir bīstama apkārtējiem."

Skaisti vārdi.. :D

Nevajag jau tik traki raudāt, esam korumpēti, bīstami, neprognozējami, slikti, bet varbūt tādēļ mums te Latvijā tomēr patīk.. Ne kā pie Jums Herr Wolf - garlaicīga rutīna.

260198. viesis 23.jūlijs 2008 10:36
0 0 Atbildēt

Un pie mums Vācijā ..., bet Latvijā viss ir slikti gan braukšana personīgajā gan sabiesriskajā transportā tevi neapmierina. Rodas jautājums ko Tu šeit dari ja nekas nepatīk. Kā mākam tā dzīvojam būtu vairāk nauas ko nomaksātu visādi kas notin uz ārzemēm varbūt arī jēdzīgus autobusus sapirkuši. Un pieņmšu ka ne jau tu esi pie vainas ka āczemē vis ir labi. Pārcēlis uz turieni pieņēmi visu gatavu un tagad pieņem kā savu un māci visus dzīvot. Ja nepatīk šeit, Jūrmalā, tpūsties brauc uz Krieviju tad uz Latviju pēc tam tev iviss patiks gan braukšanas kultūra gan transports. Net nu ja nevelk uz krieviju brauc uz rietumu kūrortiem un priecājies. Un vēl bildes un pretenzijas aizsūtot uz domi labums būt lielāks nekā ieraudāties portālā. IAuto apmeklētaji pieņemu neatbild par jūrmalas auto parku bet dome varbūt.

260200. viesis 23.jūlijs 2008 10:48
0 0 Atbildēt

Nākošgad brauc uz Ventspili nevis Jūrmalu - nebūs problēmas ar sab.trans, kursē ik pēc 20min

260224. viesis 23.jūlijs 2008 23:00
1 0 Atbildēt

SHITAS IDJOTS ARII SHEIT NOPUBLICEEJIS??? ES TEV TAGAD IETEIKTU AUTOR CIENIITAIS IET UN PAKAARTIES! PASAULEE TAK NAV TAISNIIBAS... STULBAIS EMO...

P.S. KO TU INDIJAA..KIINAA.. UN DAUDZ KUR CITUR PASAULEE DARIITU IERAUDZIIJIS PIECDESMIT REIZES TRAGISKAAKUS EKSEMPLAARUS?? MANLIEKAS KA APDIR*TOS UZ VIETAS..

260225. viesis 23.jūlijs 2008 23:02
0 0 Atbildēt

NEE NOPIETNI.. VO SHITAADU CHIISTEETAAJU ES VEEL NEESMU REDZEEJIS..

PIS*ES TAK UZ SAVU VAACIJU ATPAKALJ.. TEVI TE KAADS SAUCA UN VAI KOMENTAARUS PRASIIJA? MEES TE DZIIVOJAM UN RAUDAM PAR REAALAAM PROBLEEMAAM BET TU TE KKAADU GALIIGO KUINJU DZEN TAGAD PA VISIEM PORTAALIEM :D L.O.H.S

260306. viesis 27.jūlijs 2008 23:19
0 0 Atbildēt

un taa palika 100tiem cilveeku juurmalas ielaas deelj saluzushaa autobusa naksnjot :)) paliek viens autobuss, kurs kursee ik peec 2 h:)) tipa ja buutu ik peec 1h, tad visi invaliidi un beerni tiktu izvadaati pa maajaam:)),

gan jau shito sviestu iesaaka kaads latvju baalelinjsh kuram autobusaa neiedeva biljeti!

ko vinjsh teiktu ja buutu kautkaada kubaa, vai veel kautkur kur brauc uz autobusu jumtiem un ar atveertaam durviim;))) DORNIS

260399. viesis 29.jūlijs 2008 22:04
0 0 Atbildēt

to Wolfa kungam,

Vadītājiem ir jāstrādā, jāpelna nauda iztikai sev un ģimenei, nevis jābrauc un jākaunās, ko padarīsi, ka atbildīgās firmas (priekšniecība), nevar noprikt jaunus autobusus, bet paši maina savus auto "kā cigāņi zirgus", diemžēl Latvtvijā valdība domā par cilvēkiem vismazāk, pēc statistikas Latvijā ir ļoti daudz miljonāru, kas mūsu apstākļos nekādi nevarētu būt, ja strādātu godīgi!

260400. viesis 29.jūlijs 2008 22:06
0 0 Atbildēt

Starp citu, citās LV pilsētās sab. transports ir vēl sliktākā stāvoklī, tādejādi par Jūrmalas transportu varētu teikt, ka tas ir very prety!

260728. viesis 13.augusts 2008 22:14
0 0 Atbildēt
260869. viesis 20.augusts 2008 1:15
0 0 Atbildēt

onkuls sapiipeejies. Ir tak OK sheit ir LATVIJA

260975. viesis 24.augusts 2008 12:37
0 0 Atbildēt

Redakcijai iAuto! Tas autobuss vēl šodien kursē pa Jūrmalas ielām. Vai tad neko nevar izdarīt, lai to aizliegtu?

262284. viesis 6.oktobris 2008 9:11
0 0 Atbildēt

Jūrmalā jau tagad, oktobrī, turpina pārvadāt pasažierus ar graustiem un ceļu policija neko nedara, lai to izbeigtu.

262294. viesis 6.oktobris 2008 13:23
0 0 Atbildēt

normāls buss, vēl gadus desmit nokalpos tajā līnijā. nevajag tik smalkiem palikt uzreiz, nesen vēl ar veciem Ikarusiem braucām un mikroautobusi bija "Latvija", nekāda vaina. Tagad jau Mersedess slikts. Labi, tas stikls varēja būt labāk saremontēts, pārējais viss pilnīgi normāli.

262375. viesis 8.oktobris 2008 21:45
0 0 Atbildēt

Tuvojas ziema, bet pa Jūrmalu turpina ripot grausti un biedēt pasažierus, autovadītājus, gajējus. Pat ceļu policisti mukdams mūk prom, jo baidās gan tuvoties šiem autobusiem klāt, jo nav garantijas, ka tajā kaut kas neuzprāgs, gan no īpašnieka, kurš ir draugos ar policijas vadību, jo kādreiz pats strādāja policijā.

Vai ir kāds spēks, kas varētu šo autobusu ustību apturēt? Jūrmalas domei nav ar to laika nodarboties, jo vēl nav visus īpašumu prihvatizējuši. Ko par to domā deputāts Jānis Kuzins, Tampe, Urbanovičs?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 7

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 5

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 1

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti