Neizskaustais padomju darba stils ceļu būvē 23

10.septembris 2008 13:11

Vēl ar vien novērojams, ka satiksmes plānošanā latviešiem domāšana stingri iebremzē. It kā pie tā ir pierasts, bet šorīt atkal vadzis lūza, un man ir nepārvarama vēlme šo sāpi kliegt pa visu pasauli.

Pavisam nesen Rīgas - Jelgavas šosejā tika pabeigta Ozolnieku pievadceļa krustojuma remonta darbi Cenās (vietvārds). Remontdarbu rezultātā krustojums tika aprīkots ar luksoforu. Tas tagad smuki darbojas un rada sastrēgumu vairāku kilometru garumā. A darbojas viņš principā priekš 10 automašīnām stundā, kuras varētu izbraukt uz Jelgavas šosejas no Ozolnieku puses, jo pats pievadceļš īsi aiz zīmes “Apdzīvotas vietas sākums uz balta fona” Ozolniekos ir slēgts tilta remonta dēļ. Visi brauktgribētāji jau laicīgi tiek novirzīti uz Jelgavas šoseju pa citu ceļu. Welcome to Bananaland!

Tā vien prasās to luksoforu nonest, gadījumā, ja atbildīgie orgāni to savlaicīgi neizslēgs… Uz doto momentu mana nostāja ir - ja luksofors darbojas, bet neviens auto no turienes ārā negriež, tad b%3 p0%*j par noteikumiem - ir jābrauc pie sarkanā.

Shematisks attēlojums tālāk kartē.

glupais, iAuto lasītājs

www.glupais.lv

 

 
Visi komentāri
 
261490. viesis 10.septembris 2008 13:43
0 0 Atbildēt

Bananaland, tik tie banaani te tik daargi :(

261491. viesis 10.septembris 2008 13:50
0 0 Atbildēt

Tas krustojums ir vēl viens tizla arhitekta vai akmens laikmeta arhitektu ļaunāko murgu paraugs, kuri bučo pēdas EU noteikumiem. Kaut ko tādu tikai Latvijā var uztaisīt!!!! Arvien vairāk kļūst skaidrs, ka jaunais mūžības tilts būs vēl viens cilvēku bende un transporta līdzekļu iznīcināšanas ierocis.

Par to, ka ziemā nonesīs to luksoforu - nav ne mazāko šaubu :D. Noteikti ne tikai luksoforu.

261492. viesis 10.septembris 2008 14:01
0 0 Atbildēt

Tikai banānijā ceļa krustojumus projektē ARHITEKTI :D :D

261493. viesis 10.septembris 2008 14:10
0 0 Atbildēt

Kapec shitos zabakus,kuri visu sho maucibu projekte netriec rataa vienreiz?

261494. viesis 10.septembris 2008 14:16
0 0 Atbildēt

tā kā es braucu pretējā virzienā, varu labi novērtēt sastrēgumu - tas ir labi garš - varētu domāt ka Rīga jau sākas...nē Rīga te pat nobāl!

261495. viesis 10.septembris 2008 14:21
0 0 Atbildēt

tā banānija jau rodas no tā ka cilvēki neatškir arhitektu no inženiera. un kas un kur kā būs noteikti bija apskatāms publiskajā projekta apspriešanā. kāpēc jūs banānijas iedzīvotāji uz tām neejiet?

261496. viesis 10.septembris 2008 14:38
0 0 Atbildēt

Luksoforam jeega paraadiisies peec tam kad tas celjsh caur Ozolniekiem buus sataisitis uz Jelgavu. Tad jeega saaks paraadiities, tikmeer tur tas luksofors tocha ir pilniigi lieks.

261497. viesis 10.septembris 2008 15:15
0 0 Atbildēt

kāpēc nevarēja vispār nahrenizēt to pagriezienu? un uztaisīt par to pašu naudu normālu apli Brankās? nuhajā nebūtu viss ceļa posms cauri mežam jārestaurē, jāuztur pārbauktuve, ...

261501. viesis 10.septembris 2008 16:53
1 0 Atbildēt

Mans viedoklis - Ja tur vienu virzienu uztaisītu pa vecam, kā bija, bet otru virzienu ieraktu zemē (tunelis), kā brīvības ielā pie Juglas, tad procentuāli sadārdzinājums nebūtu liels, bet toties efekts....

261502. viesis 10.septembris 2008 16:56
0 0 Atbildēt

To posmu jau toč varēja aizklapēt ciet tāpat kā Jelgavas veco šoseju caur tīraini! Iespējams, ka kādam biezajam tajā posmē ir māja un jābrauc uz Rīgu, tāpēc arī neaizklapēja!

261504. viesis 10.septembris 2008 17:23
0 0 Atbildēt

analogs stulbums jau sen tika izveidots uz kaimiņštrāses Rāmavā

261505. viesis 10.septembris 2008 19:49
0 0 Atbildēt

droši vien laps raksts, tikai neiebraucu, a pričom padomjstils???? Mož jau no vecuma atmiņa pavāja, bet padomjlaikos ceļi bija vairāk nekā pietiekami.... vismaz man tā likās:) Lai kā pierīti raucu un smadzeni sprindzinu, bet tajos laikos kas ir korķis poņas nebija.

261506. viesis 10.septembris 2008 20:07
0 0 Atbildēt

Nu to, ka satiksmes departaments ir nopircis neizsleedzamus luksaforus var maniit ne tikai shajaa krustaa, bet arii via baltica. Teiksim, 6dienaas, 7dienaas tie sastreegumi no Riigas aaraa/iekshaa braucoshajiem ir garaaki nekaa bija darba dienaas bez luksaforiem :)

Vai tieshaam nav taada fiicha 32tk latu veertam luksaforam kaa on/off poga? :)

261513. viesis 11.septembris 2008 7:44
0 0 Atbildēt

Bazhix - pričem te via baltica un RS SD? padoma bišk ar galvu....

Bet glupais paliek glupais.... luksofors - tas ir pusbēda.... cik ilgi tas posms bija slēgts kamēr neizbūvēja Jelgavas gadsimta būvi? Man dziļu neizpratni rada kakova kuja to jopnuto tiltu TAGAD sāka remontēt?????? Nevarēja pie reizes ar posma remontu sačinīt?????? vot tas tiešam ir psc...

Tas aplis no nekrāsotiem betona blokiem arī laps...

261514. viesis 11.septembris 2008 8:31
0 0 Atbildēt

Laba laba vieta,

tagad ozolnieki gadu bus ciet,

bet vel pec gada saks cibinat magjistrali un ta vieta atkal tiks parbuveta.

Ta ka nevar saprast, priecaties,vai raudat,ka kaposts izsets veja!

261515. viesis 11.septembris 2008 8:51
0 0 Atbildēt

viktors1961 [?] 10.09.2008 19:49

droši vien laps raksts, tikai neiebraucu, a pričom padomjstils????

Vo,vo....Tas rakstītājs,visticamāk tajos laikos papum *atos karājās,bet šitos murgus ( pēc Eropas direktīvu prasībām) projektējuši inženieri-lohi kurus saražoja pēdējos 18 gados!

Ja runājam par ceļu projektēšanu padojlaikā,tad piemēram satiksmes mezgls pie Sēnites projktēts un būvēts tajos laikos,un neskatoties uz to,ka satiksmes intensitāte augusi vairākkārt, korķu un bardaka tur nav.

261516. viesis 11.septembris 2008 8:54
0 0 Atbildēt

vel jau bonusa ir tas, ka upes laba krasta dzivojosajiem tagad lidz veikalam ar masinu ir 15+ km jabrauc. Ar kajam jau var aiziet, bet cik tad daudz atnesisi?

Un nespeju iedomaties ko tam tiltam var darit gada garuma, laikam stradasviens siinis kurs tapat lielako laiku pipes...

nez moska kka japieprasa, lai paris menesos sataisa, citadi kadam ministram butu jaiet prom no kresle, domaji sadi atri sataisitu.

ja nonems luxoforu, tad tiem kuri brauc ara no ozolniekiem ari bus nevaji jautri pagriesties uz rigu no ritiem..

261522. viesis 11.septembris 2008 13:47
0 0 Atbildēt

Tas krustojums ir pilnīgs idiotisms. Varēja uztaisīt kārtīgu ieskriešanās joslu otrpus ceļam, kā autovadītāji paši to darīja pirms remonta pa ceļa malu izbraucot uz šosejas no Ožiem. Bet nē. Tagad vairs pat nav kur ieskrieties, jo uzlika F^#%ing drošo Eiropas bortu, piķis viņus rāvis. Un par to tilta remontu arī piekrītu par visiem 100%. Taisīja ceļu starp Ožiem un Jelgavu - ceļš ciet. Pabeidza. Tagad taisa tiltu - atkal ceļš ciet. Nu bļāviens. Vai tad tiešām nevarēja reizē taisīt. Tas jau tāpat, kā ielas seguma atjaunošana un pēc tam Rīgas vai kāds cits ūdens sāk mainīt trubas. Pie mums izskatās ka viss notiek debili ... Un tad vēl varenie brīnās, kādēļ visi mūk no šitās sviestainās zemes. Besī ārā.

261529. viesis 11.septembris 2008 18:53
0 0 Atbildēt

Tas, kapēc gadu taisīs, ir skaidrs. Paskatieties, kāda SIA Viadukts ir tehnika... Un kā viņi ekonomē naudiņu, kaut vai ar ceļa zīmēm - tās pašas dzeltenās ar info par remontu - izskatās ne mazāk kā 20 reižu lietotas un pārlīmētas. Tā paša iemesla dēļ arī nav pagaidu tilta - droši vien Ožu dome, izvēloties šito superlēto projektiņu, uzcirtīs sev pāris 3stāvenes kkur Iecavas krastā.

P.S. Pat tas pontonu gājēju tilts vēl nav līdz galam uzlikts vēl šobaltdien, kaut gan tilts jau ir slēgts!!!

261531. viesis 11.septembris 2008 23:52
0 0 Atbildēt

Bazhi

-Akmens rokās un OFFF :D:D

261536. viesis 12.septembris 2008 8:47
0 0 Atbildēt

Laikam būtu laiks likumos ievest kādus grozījumus kuros būtu skaidri formulēts, kā un kādos apstākļos tiek veikti ceļu remontu darbi, kā nekā uz ceļa atrodas arī citi pilsoņi kuri vēlās nokļūt no punkta A uz punktu B. Likumi attiecas uz celtniekiem, par būvlaukuma norobežošanu, ceļa zīmju izvietošanu un minētās pašvaldības orgāni seko tam līdzi. Te puiši uzliek svetaforu un iet gulēt, SALDAT SPIT SLUZBA IĢJOT.

Straumes kungs, ceļinieka profesija ir prestiža!!!

261604. viesis 15.septembris 2008 10:10
0 0 Atbildēt

...elementārs risinājums....luksafors...ar sensoru, tāds pats kā ir lai nogrieztos no centra uz pasažieru ostu.... :)

268513. viesis 26.aprīlis 2009 0:29
0 0 Atbildēt

protams vajag luksaforu ar sensoru lai palaizj visu garo rindu...

(taads kas uztver kad aizbauc rindas peedeejaa mashiina un vairaak nekas nebrauc...)

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ķīnā plūdi, bet Tesla tas neskādē (+ VIDEO)

Izskatās, ka elektromobilis ir viens no drošākajiem transportlīdzekļiem, ja runa ir par braukšanu pa dziļu ūdeni un cietu pamatu. Lasīt vairāk

 

Izpūtēji, spuldzes, stikli, riepas - policija kontrolē tehnisko stāvokli (+ FOTO) 17

Valsts policija sadarbībā ar CSDD veica tehnisko kontroli reģionos. Kontroles laikā Cēsīs, Smiltenē un Valmierā tika pārbaudīti 27 auto. Lasīt vairāk

 

Neste Latvijā atklāj pirmo bezkontakta pašapkalpošanās veikalu Neste Easy Deli (+ FOTO) 3

Šodien, 27. jūlijā, vadošais degvielas tirgotājs Neste atver Latvijā pirmo pašapkalpošanās veikalu, tādējādi ienākot jaukta sortimenta pārtikas preču tirdzniecības jomā. Neste Easy Deli bezkontakta pašapkalpošanās pieredzes fokusā ir tehnoloģiski inovatīvs un ilgtspējīgs risinājums, kas piedāvā rūpīgi piemeklētu ēdienu un dzērienu piedāvājumu Latvijā līdz šim nebijušā veidā. Lasīt vairāk

 

Jaudīgākas, sportiskākas, ar košiem dizainiem - trīs jaunās “Macan” versijas (+ FOTO)

“Porsche” turpina pārsteigt ar jaunumiem, piedāvājot trīs “Macan” versijas ar uzlabotu veiktspēju, jaunu pārvaldības konceptu, sportisku dizainu un ievērojami lielāku jaudu nekā to priekšgājējiem, norādīts uzņēmuma paziņojumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti