Ar ko atšķiras rindas lielveikalā no rindām uz ceļiem? 50

 
24.oktobris 2008 11:59

Lasītājs: Joprojām nespēju sev atbildēt uz uzdoto jautājumu virsrakstā. Nevienam rīdziniekam nav noslēpums, ka katru dienu uz Salu tilta virzienā uz Pārdaugavu veidojas sastrēgums pirms nobrauktuves uz Mūkusalas apli.

Visiem (ok, gandrīz visiem) zināms, ka jau posmā starp Zaķusalu un nobrauktuvi uz apli, divas labās joslas kārtojas, lai grieztos pa labi un tas veido sastrēgumu līdz Lucavsalai. Katru dienu stāvot šajā, pēc skata palielajā, taču laika izteiksmē 5 minūšu sastrēgumā, virkne autovadītāju uzskata, ka ir pilnībā pareizi apbraukt stāvošās (lēni braucošās) abas auto rindas, un lai nogrieztos uz apli mēģināt iespiesties labajā auto rindā tieši pirms nobrauktuves.

Laist vai nelaist? Es nelaižu. Principa pēc. Jo neredzu nekādu atšķirību starp rindu lielveikalā pie kasēm un šo sastrēgumu. Nez kapēc veikalā neviens nekad nav mēģinājis rindā nostāties pirms manis?! Varbūt tāpēc, ka veikalā nejūties TIK pasargāts? Cik noprotu, CP, satiksmes drošības institūcijām arī nav ideju šīs situācijas risināšanai. Varbūt tur nekas nav jārisina?! OK, es turpinu stāvēt zolīdi rindā un nevienu nelaist. Lai arī gandarījums par neielaišanu nav liels, tomēr tik un tā - patīkami!:)

noc, iAuto lasītājs
 
Visi komentāri
 
263050. viesis 24.oktobris 2008 12:12
0 0 Atbildēt

Risinājums ir vienkāršs ! Noliek vienu policistu (kaut vai Policijas akadēmijas kadetu) ar digitālo foto un visus pārkāpējus iemūžina. Pēc tam precīzi sakārto likumdošanu par foto, vide, audio ierakstiem, tad sūta auto īpašniekiem paziņojumus ar aprēķināto soda naudu un foto par agresīvu braukšanu (sodu var uzlikt līdz 250 Ls). Tā vajadzētu darīt gan uz jaunā Dienvidu tilts (Slāvu apļa uzbraukšana uz tilta no 4 joslām), Akmens tilts (uzbraukšana no Mūkusalas ielas no 2 joslām) utt.

Tikai viena problēma - sastrēgumi būs 4x lielāki :) Bet toties kāds gandarījums :)

263051. viesis 24.oktobris 2008 12:18
0 0 Atbildēt

I nemaz tie sastrēgumi nebūs lielāki, jo katram domājošam ir skaidrs, ka viena rinda virzās uz priekšu daudz raitāk nekā divas, kas cenšās saspraukties vienā, pašā pēdējā brīdī! Da to tak katram vajadzētu zināt jau no skolas laikiem, ka pa vienām durvīm divi skolnieki reizē nevar izskriet bez minstināšanās un grūstīšanās. Viens aiz otra gan un pat ātrāk! :D

263052. viesis 24.oktobris 2008 12:22
0 0 Atbildēt

Vienu dienu pie uzbrauktuves uz Akmens tilta no 11.nov krastmalas virzienā no przidenta pils stāvēja mentu auto ar migalkām. rinda bija kā parasti līdz vantiniekam, bet tā kustējās necerēti raiti. 3-4 minūtēs varēja tikt līdz uzbraukšanai uz akmens tilta. Un tas tikai tāpēc, ka priekšā līdēji nebremzēja visu kustību. lēnāk kustējās otrā rinda :)

263057. viesis 24.oktobris 2008 12:37
0 0 Atbildēt

Pirmo reizi kad vajadzeeja braukt peec 18 uz Bauskas pusi un sastapos ar to sastreegumu arii nejaushi naacaas liist tajaa rindaa. Nebija tiishupraat, bet es vienkaarshi nezinaaju ka tas korkjis kursh saakaas pie Zakjusalas bija turp. Tas gan bija dazhus gadus atpakalj. Kopsh taa laika jau starp Krasta ielu un Zakju salu censhos iekaartoties labajaa joslaa un lai arii kur saakas korkjis staaveet tajaa.

Pienjemu ka ne viens vien pirmo reizi ir ar ko liidziigu sastapies, bet var ik pa laikam vienu un to pashu auto (melnu BMW X5 ar blondiini pie stuures) redzeet ap to pashu laiku, kad es katru dienu braucu (18:10 paar salu tiltu), lienam iekshaa jau pashaa galaa uz rindu kas dodas uz muukusalas apli.

Ir cilveeki kuriem gadaas nejaushi, ir taadi kuri paarkaapj noteikumus regulaari.

263059. viesis 24.oktobris 2008 12:38
0 0 Atbildēt

Es arī nelaižu ,jo šie līdēji un laodēji veicina sastrēgumus un laiku kurš tiek pavadīts tajos. Jābūt vienotiem tad arī nebūs stopu utt. tas pats ar tiem jampampiņiem kuri iebrauc krustojumos. tur CP varētu vairāk pievērst uzmanību.... propku atkal nebūtu

263060. viesis 24.oktobris 2008 12:39
0 0 Atbildēt

Nu par nelaishanu katram savs viedoklis, tacu ir cilveeki kuri varbuut pirmo reizi skeerso brauktuvi, un kur tad vinji ierauga banaanu republikas ceļu ziimes uz bausku? Ne visi cilveeki slimo ar nervu sindromu un sava cibrika spodrinaashanu. Tāpēc buusim laipni viens pret otru un laidiisim, neesam tacu nekaadi *******. Kaa tas viss noteik vaacija un citaas valstiis, ... . Un lai nelaideeji spodrina savu sirdsapzinju. To tacu tagad jau maaca autoskolaas.

263061. viesis 24.oktobris 2008 12:44
0 0 Atbildēt

Nezinu - šie līdēji traucē ne tikai tiem, kam jānogriežas lejā uz Mūkusalas apli, bet arī tiem, kam gribas braukt tālāk pa tiltu Jūrmalas virzienā.

Ar šādu līšanu - man vairāk vajag, man krutāka mašīna, es vairāk steidzos, es bezkaunīgāks esmu sastapies tikai šeit, Krievijā un Rumānijā... Ievērojami mazāk tas novērojams Polijā, Bulgārijā Ungārijā, nemaz - Slovēnijā, Horvātijā, jebkurā Rietumu vai Skandināvijas valstī... Viela pārdomām...

Par tiem, kam tas sanācis nejauši - tos var atšķirt, tie paskatās un laicīgi ieslēdz pagrieziena rādīāju, tiem nav grūti ielūkoties acīs tiem, kas varētu viņu ielaist...

263063. viesis 24.oktobris 2008 13:03
0 0 Atbildēt

Līšanas procesu tiešām vajadzētu izskaust. Un tas būtu pakapeniski jāpaveic pašiem autovadītājiem . CP dienesti nav šajā procesā ieinteresētā puse - viņiem joprojām prioritāte ir krūmi,radari un paslēpes - tur ienāk "dzīvā" naudiņa... Rietumvalstīs (visvairāk Anglijā) gan šo "līšanas" procesu rūpīgi kontrolē ar video palīdzību - "līdēji" tiek bargi sodīti. Šobrīd mūsu vietējie līdēji savu steigu parasti pamato ar "dzemdētāju sievu" vai "slimu vectēvu" - bet tas nav jāņem nopietni, jo tā jau ir ĀP kompetence. Protams, netrūkst arī "nahali", kuri lien tīri aiz huliganiskiem moīviem.

263065. viesis 24.oktobris 2008 13:15
0 0 Atbildēt

Man stāstīja atgadījumu, kad sastrēgumā uz Brīvdabas muzeja gadatirgu, kāda dāmīte izdomājusi visus apbraukt pa gājēju ceļu labajā pusē :D Pretī nāca ģimene ar bērniem. Ģimenes galva nostājies ceļā, ar durēm uzsitis pa kapotu un nelaiž garām. Kliedz un nelaiž :D Nabaga ekstrēmajai dāmītei nācās vien satāties rindas galā un tas jau bija krietni tālāk, nekā viņa jau sen būtu tikusi, iestājoties uzreiz rindā :D

263067. viesis 24.oktobris 2008 13:38
0 0 Atbildēt

Zinu, ka vairāki Latvijas studenti ir strādājuši Anglijā mūsu csdd līdzīgā kantorī, kur pētījuši krustojumu pārbraukšanas videoierakstus. Visi agresīvie līdēji, braucēji pie "dzeltenās", citu CSN punktu pārkāpēji - tiek nofiksēti , attiecīgie pārkāpuma mirkļa faili pārkopēti uz bildēm, sastādīts attiecīgas formas protokols. Vainīgajam nav īpaši kur sprukt no soda -viss ir bildē redzams. Nesaprotu, kāpēc līdzīgu video novērošanas praksi nevarētu uzsākt pie mums Rīgā, svarīgākajos krustojumos un apļos. Naudiņa valsts kasē ienāktu kā pa reni bez "zaļo" draudziņu tiešas līdzdalības.

263070. viesis 24.oktobris 2008 14:16
0 0 Atbildēt

Esmu novērojis sekojošu LV autovadītāju fenomenu:

-mega garš sastrēgums un tajā esošie autovadītāji nelaiž piemērā minētos. Visi cītīgi "sedzas" un uzrauga priekšā un sānos braucošos, lai nenokavētu. Viss skaisti un pareizi...

-līdz brīdim, kad šie "sedzēji" tiek līdz Mūkusalas aplim vai citos gadījumos (Zemitānu tilts) luksoforam. Jo nezkāpēc tajā momentā šim "nelaidējam" iestājas totāls apmierinājums un atslābums un parasti tiek nokavēts moments, kad var uzgriezt uz apļa vai uzs;akt braukt pie zaļās gaismas!

KĀPĒC TĀ?

Ja jau tik cītīgi spēja "nosargāt" savas pozīcijas līdz luksoforam, tad būtu tikai normāli tādā pat garā neatslābinoties turpināt līdz galamērķim! Liela daļa sastrēgumu atkristu, ja uz ielām cilvēki negulētu, bet brauktu raiti! Tad arī nebūtu šo līdēju, jo pašreiz ir tā, ka līdēji spēj iekārtoties tieši pirms "guļavām un čammām", kas arī rada tos lielākos sastrēgumus!

263072. viesis 24.oktobris 2008 14:39
0 0 Atbildēt

Re ku pēdējais koments arī daudz ko izskaidro. Un es varu piebilst par atšķirību lielveikalā un uz ielas, ir 2 atšķirības:1) uz ielas savā auto kā tankā-katrs jūtas pasargāts, 2) kas ir arī būtiskāk, veikala rindā neviens neguļ un lielas atstarpes neveido, bet fiksi vien pie kases un prom atšķirībā no ielas. Jo paiet parsti var visi, bet pabraukt daži nevar. Pats laižu tos, kas prasās ar parādītu pagriezienu, un nekad nelaižu tos, kas pagriezienu nerāda.

263073. viesis 24.oktobris 2008 14:39
0 0 Atbildēt

:) neladīšu, nelaidīšu, labāk "ielikšu" priekšā braucošajm, bet nelaidīšu. Nu..... nelaidiet, nelaidiet..... izmisums, stress un izlikšanāš (šķielēšana), ka nredz "līdēju" izsauc smaidu sejā :)

Tie, kas "principiālie", pasakiet lūdzu....

citāts no CSN;

".........transportlīdzekļa vadītājam uz bezsliežu transportlīdzekļiem paredzētās brauktuves laikus jāieņem attiecīgs malējais stāvoklis, kas paredzēts braukšanai attiecīgajā virzienā.........."

uzsvars uz .....laikus....., (ja NAV nepārtauktā līnija, kas liedz pārkārtoties) cik tālu / tuvu tas ir?

Vai nav tā, ka ceļu uzturētāju neizdarības, negribēšanas dēļ Jūs, mēs te mūžīgi "cepamies"? Vai tas ir normāli, ka "piekājīgi" spēj pārvietoties TIKAI tie, kas no galvas zin VISUS sasrēgumus?

263075. viesis 24.oktobris 2008 14:45
0 0 Atbildēt

Man arī nepatīk šie principiālie "nelaidēji", kaut arī pati pārsvarā ievēroju noteikumus un arī "palaižu". "nelaidēji" ir cilvēciņi, kas arī citās dzīves situācijās, ne tikai uz ceļa, ir samērā garlaicīgi un nepatīkami. Piedodiet, negribēju nevienu aizvainot, bet domāju, ka jūs savas principiālitātes, sīkumainības dēļ zaudējat pašu galveno - dzīves garšu! Pamēģiniet taču vienreiz savādāk - bet tā viegli, ne sakostiem zobiem!

Lai visiem veicas!!!

263080. viesis 24.oktobris 2008 16:03
0 0 Atbildēt

laist nelaist - ir robeža starp pieklājību, aimāršību un bezkaunību.

Var ielaist kamēr tas nav ikvakara "ķieģeli dzemdējošās sievasmātes" glābšanas reiss uz mājām...

Ja lien bez pagrieziena rādītājiem, bremzē citas joslas, principiāli negrib vienoties par ielaišanu, velk principiālas ģīmja grimases, neslēdz pagrieziena rādītāju, nagļakā spiežas virsū - kamdeļ jāatbalsta kāpšana uz galvas?

Mēdz gadīties ka kāds ir nokļūdījies un patiešām ir pašāvis garām rindas galam nejauši. Tādam nezkāpēc nav grūti sameklēt "kontaktu" ar rindā stāvošiem un vienmēr var vienoties...

263081. viesis 24.oktobris 2008 16:24
0 0 Atbildēt

Peronīgi es ļoti ilgi arī godīgi stāvēju visās rindās un nelaidu (izņemot ar arzemju Nr.) bez rindas "līdējus". Domāju, ka ar laiku tādi "līdēji" izzudīs. Diemžēl tādu paliek arvien vairāk. Un arvien vairāk paliek tādu, kas laiž "līdējus" rindā un protams, ka katrs kas ielīdis rindā kā par pienākumu uzskata palaist vēl kādu "līdēju". Kā rezultātā uz ceļa tādu, kas nestāv rindā ir vairāk nekā tādu, kas stāv rindā. Parasti stāvot rindā besijos kādi citi ir bezkaunīgi un lien bez rindas, un kād ir idioti tie, kas stāv rindā un vēl laiž "līdējus".

Vienu dienu braucot virzienā uz Ķekavu stāvot rindā paskaitīju cik mašīnas pabrauc garām rindai (74) un izrēķināju cik apm. bija mašīnas man priekšā rindā kad es tajā iestājos (~50).

No kā izdarīju secinājumus, ka nav vērts stāvēt rindā un besīties un nu jau vairākus mēnešu ja ir rinda tad izvēlos nevis stāvēt tajā, bet aizbrukt līdz rindas galam, nostāties tā, lai nevienam netraucēju, ieslēdzu pagriezienu un pagaidu kad mani palaidīs. Max ilgums, kas ir jāgaida ir 5.mašīnas, tādā veidā ietaupās laiks un nervi.

Mans ieteikums nelaidējiem - ņemiet piemēru no "līdējiem" un nebūs ilgi jāgaida kad uz ceļiem būs pilnīgs "bezpreģels" un varbūt tad valsts vīri sāks kautko darīt lietas labā.

Šāds raksts pilnīgi neko nemainīs.

263083. viesis 24.oktobris 2008 16:42
0 0 Atbildēt

".....ņemiet piemēru no "līdējiem" un nebūs ilgi jāgaida kad uz ceļiem būs pilnīgs "bezpreģels" un varbūt tad valsts vīri sāks kautko darīt lietas labā"......

Bet,ja nu tomērt noliktu vienu policistu ekipāžu ar digitālo foto un visus pārkāpējus iemūžinātu, pēc tam precīzi sakārtotu likumdošanu par foto, vide, audio ierakstiem, tad sūtītu auto īpašniekiem paziņojumus ar aprēķināto soda naudu un foto par agresīvu braukšanu. Tā vajadzētu darīt gan uz jaunā Dienvidu tilta (Slāvu tilta), Akmens tilta utt. Jo piemēri par Akmens tiltu, jau tika minēti.

263084. viesis 24.oktobris 2008 16:47
0 0 Atbildēt

Ir jau arī dažādi līdēji. Vieni, kas pacietīgi gaida, kamēr kāds apžēlosies, bet ir arī tādi, kas par savu pienākumu uzskata nokļūt tieši tajā vietā un brauc gandrīz vai virsū. 2.variants ir patiesi kaitinoši. Nu es īstenībā vienmēr palaižu, man galīgi nav žēl. Ticu, ka man tas atmaksāsies, kad es būšu nokļuvusi neveiklā situācijā :D Vienīgi stulbi ir tad, kad es kādu palaižu, bet aizmugurējais uzdrīkstās man vēl UZPĪPINĀT par to, ka es te kavēju visu padarīšanu... :(

263085. viesis 24.oktobris 2008 17:06
0 0 Atbildēt

Pogaiņiem tas viss ir dziļi pie kājas.Tajā pašā sastrēguma laikā viņi mierīgi stāv lejā pie tilta-no apļa uz Vienības gatves pusi,un lēnu garu pelna vakariņas 50+.Tas ir murgs!Ja tā visi brauc,legalizē to-zīme,ka pirmā rinda iet pa labi,divas taisni.Un pārkāpējus drāzt bez žēlastības.Tie kas nejauši iekuļās nepareizajā rindā ir 1%,pārējie nagla visus apbrauc.Tāds pats murgs uz Slāvu apļa,virzienā uz centru.No loka uz tilta griežas divas pirmās rindas-Pārkāpums,un arī šķiļas tīri bieži,kaut pēc loģikas ideālais variants-Pirmā,pa labi(uz tilta),otrā taisni vai pa labi.Nekāda stresa,nekādu pārkāpumu,tik vien kā viena sūda zīme jāuzliek-Braukšanas virzieni pa joslām.Pēdējos 30 gados nevienam"ruki ņe došļi".

263087. viesis 24.oktobris 2008 17:19
0 0 Atbildēt

263085. viesis galīgi nesapratu ko tu gribi legalizēt ?

263088. viesis 24.oktobris 2008 17:31
0 0 Atbildēt

Interesanti, ka motociklistiem neviens necenšas pielīst priekšā, jo zin ka tā var palikt bez kāda spoguā vai sānstikla...

263092. viesis 24.oktobris 2008 18:21
0 0 Atbildēt

Anonīmiķi - tas viesis 263085. grib lai no slāvu apļa uz slāvu pārvadu var griezt no divām joslām. No pirmās tikai pa labi uz pārvada no otrās pa labi uz pārvada un taisni (pa apli), no trešās - tikai taisni (pa apli). Tagad tur uz pārvada drīkst griezt tikai no labās malējās joslas, bet reāli brauc no pirmajām divām joslām.

Satdeps reiz protestēja, ka tā nedrīkstot, kaut pie pirmajiem meža kapiem braucot ārā no apļa ais Brasas tilta Mežaparka virzienā tā drīkst. Tur no divām joslām drīkst nogriezties pa labi... Kaut gan tas krusts vispār ir Ceļa zīmju izvietošanas šedevrs. Tāds kā urbānais liegums, kup vest tūristus lai paskatās, kā var vienā krustā samuģīt ar zīmēm... :D

263093. viesis 24.oktobris 2008 18:31
0 0 Atbildēt

tagad skaidrs, bet nu pateica šis to gurdi. vēl Vienības gatvi pamanījās pieminēt.

263094. viesis 24.oktobris 2008 19:13
0 0 Atbildēt

Tā jau sanāk, ka tie, kas lien agresīvi, spiež tīri uz cilvja nevēlēšanos apskādēt savu auto - pēc tam jātērē laiks pie apdrošinātāja, servisā vēl slikti sataisīs utt. Tāpēc arī agresīvos līdējus palaiž...

Būtu interesants eksperiments - vai šie agresīvie līdēji līstu/spiestos sānos kādam Belaz, nu lab tas bišku pa traku, kaut vai tam pašam vecajam ZIL'am(vecie ugunsdzēsēju autiņi), kuram visi defekti būtu novēršami ar lupatiņas palīdzību?

263095. viesis 24.oktobris 2008 19:15
0 0 Atbildēt

:)))) Jā, pietrūka vēl legalizēt1 Jau tagad tikt no Piedrūjas ielas uz Krustpils ielu ir vienkārši pašnāvība, bet nākās. :( Uztaisīs jaunās nobrauktuves un būs OK (jācer), bet pagaidām.... :(

263096. viesis 24.oktobris 2008 19:41
0 0 Atbildēt

No Piedrujas ielas izbrauc uz no otrās joslas uz otro apļa joslu un uzreiz pēc pārvada atzara pārkārtojies pirmajā joslā un tad nogriezies Krustpils ielā... Kur problēma?

Man piemēram besī tie, kas no otrās/trešās (nekad no pirmās) joslas nogriežas Krustpils ielā tā, ka no otrās/trešās joslas izkustās pa labi ātrākais pretī Slāvu pārvada nobrauktuvei. Ej nu zīlē - turpinās braukt pa apli vai riktīgi ar kaucošām tomēr brauks labi uz Krustpils ielu...

263097. viesis 24.oktobris 2008 19:51
0 0 Atbildēt

263096. viesis 24.10.2008 19:41

No Piedrujas ielas izbrauc uz no otrās joslas uz otro apļa joslu un uzreiz pēc pārvada atzara pārkārtojies pirmajā joslā un tad nogriezies Krustpils ielā... Kur problēma?

:))))

Gudrītis! Protams, situācijā, kad transporta ir maz, bet ne jau darba dienas beigu laikā, kad tur viss ir pilns kā murdā!

263098. viesis 24.oktobris 2008 19:52
0 0 Atbildēt

Jo vairāk tur to mašīnu - jo vieglāk tas izdarāms!

Kāpēc? Tāpēc, ka jo vairāk tur mašīnu, jo lēnāka satiksme... ;)

263103. viesis 24.oktobris 2008 20:53
0 0 Atbildēt

es NEKAD, NEKAD nevienu praideri kas nagljakaa apbrauc korkji spraucas kaut kur ieksha nelaizhu, ja vien vadiiaajs laipni nepaluudz - ar roku maajiieniem, zhstiem acu skatienu, savaadaakaa veidaa paraadoot, ka tieshaam ljoooti steidzas un pieklaajiigi luudz lai vinju palaizh - tad Ok - laizhu bez nozheelas. bet ja praiders vienkaarshi nagljaakaa spraucas iekshaa - skuju, lai turpina kustiibu taisni. shitaadi praideri atklaati un beskauniigi izraada savu necienju pret citiem satiksmes daliibniekiem un ignoree paareejo satiksmes dalibnieku intereses - kaapeec man taad pi.dar.s buutu jasaudzee ??? da pashol nuhaj !!!!!!!!!!!!!

bet........

bet veel vairaak besii tie uriinglavas, kas tos agresivos praideros tomeer njem un ielaizh.... taadiem beez zheelastiibas ar taalajiem spiidinu pakaljaa kameer apniik.

263106. viesis 24.oktobris 2008 22:17
0 0 Atbildēt

Pareizi būtu- ja līdz pēdējam brīdim nav izdomājis, ka jābrauc pa labi, tad turpina braukt taisni. Basta!!!

263123. viesis 25.oktobris 2008 15:18
0 0 Atbildēt

Esmu ar auto pabijis daudzās Eiropas valstīs, bet šo līšanas metodi piekopj tikai Latvijā. Bet , piemēram, ja tajā pašā Austrijā, kāds tiešām ir sajaucis joslas tad viņu uzreiz ielaiž (man pašam tā ir bijis....) un neviens tur to neuzskata par līšanu, bet par kļūdu ....

Vienkārši Latvijā ir ļoti daudz nekaunīgi Autobraucēji (gan latvieši, gan cittautieši) Šādus līdējus es ierosinātu sodīt ļoti vnk, pie trešā atkārtotā satiksmes traucēšas pārkāpuma 8 soda punkti un 1500LVL soda nauda ....

Un visnekaunīgākie ir motocilku vadītāji, "busiņu" vadītāji un Sabiedriskais transports.

263127. viesis 25.oktobris 2008 17:34
0 0 Atbildēt

variet jau aplikt nelaidejus, bet bus laideji, bus lideji. esmu par nelaidejiem, jo pie mums brauc kretiniski. veikala rinda nelien prieksa jo nejutas pasargati :) ja piemin brauksanu arpus LV, tad nezin kapec piem Vacija, kad ir zimes par joslas beigam (remonts utt, nerunajot par nobrauksanu no bāņa) visi laicigi sakartojas tam paredzetajas joslas, un nav tadu lideju ka mums. problema jau ir tur, ka kadam liekas, ka parejie soferi nav cilveki un var d.. virsu, list prieksa. paskataties ka cilveki brauc ara no aplja - no videjas , kreisas joslas-ja negribi bojat savu masinu, protams, bremzesi, un kadam liekas ka tas ir ok. nav mums brauksanas kulturas.. kas notiek no ritiem virziena no ropaziem uz rigu ?? policija vareja pastavet pie apvedcela kopa ar tiem , kas to krustojumu planoja un paskatities, ka satiksme seit virzas realitate :) pietiktu pec 7.00 kadu stundu uzkaveties..

263145. viesis 26.oktobris 2008 16:29
0 0 Atbildēt

263127. viesim

Tas krustojums ir vienkārši kretīniski uztaisīts. Vakaros sastrēgums ir no pašiem Līčīem. Un viss tikai tāpēc, ka kādam nepietika prāta uztaisīt vienu papildjoslu.

263153. viesis 27.oktobris 2008 1:43
0 0 Atbildēt

taa ir vienkaarshi kultuuras ipatniiba, katraa valstii taas ir savas. Piemeeram, Jordaanijaa, Iraanaa un daudzviet Turcijaa cilveeki ari lielveikalaa pilniigi bez liekaam domaam liidiis priekshaa rindaa, ja tur ir kaut mazaakaa sprauga. Un to nav jaauztver kaa kaut kaadu aizvainojumu, vai kaa citaadi - tur _ljoti_ stipri ieveero pieklaajiibas normas, vnk taa viniem ir pienemts - ja tu neseko savai vietai rindaa, tad tu nekur arii iipashi nesteidzies.

Taapat mums ar rindaam uz celiem - ir pienjemts, ka tas, kursh ljoti steidzaas, var shitaa dariit, un vinju diezgan aatri ielaidiis. Nekas tragisks tajaa nu tieshaam nav, un nav arii par to baigi jaastreso, ka kaads tev buus par vienu vietu tuvaak krustojumam.

Un galvenaa atshkiriiba no lielveikala rindas ir sekojosha: lielveikala rindaa tu vari atmest ar roku un nestaaveet, bet ar tevis mineeto korkji tas rindas izveidoshanas briidii tas vairs nav iespeejams.

263157. viesis 27.oktobris 2008 9:37
0 0 Atbildēt

Vai kāds zin, kapēc mums te visur ir korķī? Es zinu! Tapēc ka latvieši braukt nemāk, latvietis izbrauc uz ielas, lai kā zoss stāvētu rindā... stāv un stāv.. tā vietā lai brauktu un močītu. Austrumos, Turcijā, Arābos un citur auto plūsma ir neskaitāmas reizes lielāka un blīvāka nekā Rīgā, bet tur visi brauc, taurē un brauc, neviens tur nedomā stāvēt nez kādās rindās jo tas ir stulbi- nopirkt auto un sēdēt tajā uz vietas.

Mašīna jau ir priekš tam, lai ar to no punkta A uz punktu B nokļūtu ātrāk nekā ar kājām vai trolejbusu.

Diemžēl latvietis lielākajā daļā ir bailīgs radijums viņš nopērk auto un sēž korķī un grauž nagus, un paliek sarkans, kad kāds viņam pabrauc garām vai piebrauc priekšā. :) latvietis aizmirst, ka auto ir stūre un čammas vajag apbraukt. Galvenais ir kustība!

Sveiciens rindāstāvētājiem! :D

263159. viesis 27.oktobris 2008 9:44
0 0 Atbildēt

Nu gudriniek - viesi Nr. 63157. Nu pabrauc pie sarkanā, pabrauc pret špūri Biķernieku mežā ikvakara korķī utt...

Gan jau savu likteni ātri atradīsi... ;)

263160. viesis 27.oktobris 2008 10:06
0 0 Atbildēt

Visvairāk besī tie laipnie palaidēji, kuri palaiž katru, kas nupat no pagalma vai cita cauruma izbrauc. Ja cilvis nupat piebraucis, lai taču biški pastāv, bieži ir pat tādi apsurdi, ka pa galveno aiz "laipnā palaidēja" nav neviena auto, bet laidējs tik un tā apstājas un laiž... Sviests. Zūd galvenā CSN jēga - ja esi uz galvenā ceļa - brauc, ja esi uz mazāksvarīga- stāvi, līdz ceļš brīvs.

CP čakarē tos, kas lien priekšā un bieži piemēro agresīvo braukšanu, jo redziet visai rindai vajadzēja sabremzēties! Un laipnie palaidēji ko- nemaz nebremzē rindu??? CP un Zivteles CSN interpretācija vienā virzienā!

263161. viesis 27.oktobris 2008 10:08
0 0 Atbildēt

Nav jau tik traki ar to Latviju. Es šopavasar pabiju Grieķijā, kur aukstas kājas bija no viņu braukšanas stila. Tas tiešām bija vājprāts!!! Viss notiek ar nepārtrauktām pīpināšanām (gan paldies, gan nolamāšanās vietā). Pie STOP zīmes nevis "Neapstājoties tālāk braukt aizliegts", bet gan izlien uz pus ceļa un ja kāds brauc, tad dod pa mēmajiem. Gājēju pārejas - bezceris tikt pāri (Un tas ir ļoooti daudzās Eiropas valstīs). Pēc tam likās, ka LV visi brauc kā paraugskolnieki!!!!!!!

263162. viesis 27.oktobris 2008 10:28
0 0 Atbildēt

Bet nepalaist, ja kāds brauc ārā no pagalma vai mazāksvarīgas ieliņas faktiski apstājoties tieši priekšā izbraukt gribētājam gadījumā, ja ir uz galvenās ielas tālāk sarkanais, vai tāpat redzot, ka nepagūs uz jau beidzošos zaļo - ir tāds kā pašlepnuma un krāna garināšanas veids...

263171. viesis 27.oktobris 2008 12:13
0 0 Atbildēt

Nepalaidīsi Tu, bet palaidīs cits. Tas nav risinājums. Bet šo prblēmu varētu risināt policija, kaa tas piemēram ar iewlīšanu tiek darīts pie akmens tilta virzīenā uz Pārdaugavu.

263181. viesis 27.oktobris 2008 13:20
0 0 Atbildēt

Ko Jūs te apelējat pie sirdsapziņas, ka vajag palaist, gan jau līdējiem ierunāsies sirdsapziņa un citreiz nelīdīs, u.t.t. Pilnīgas muļķības. Man ir labi pazīstams viens sirdsapziņas nenomocīts krievs (kurš starp citu brauc ar BMW, bet tas nu tā). Pāris reizes sanāca ar viņu pabraukt - tika apbraukti visi sastrēgumi, bet situācijā, kad pašam bija jāpalaiž, principiāli nelaida (tajā vietā bija ceļa remonts un divas joslas sagāja vienā). Tā lūk. Varat laist cik Jums uziet un ziniet, ka līdēji Jūs uzskata par 3. šķiras braucējiem un pēc tam vēl pasmejas.

Kas attiecas uz rakstā minēto vietu, tad tur sodīt nav par ko, jo līdējs jau konkrētā situācijā nepārkāpj CSN, tāpēc vajag vienkārši nelaist un viss.

263200. viesis 27.oktobris 2008 14:25
0 0 Atbildēt

Aprakstīo situāciju var gan raksturot kā agresīvu braukšanu - braukšana garām vienam vai vairākiem transporta līzekļiem sastrēgumā, joslu maiņa, traucēšana citiem un ielīšana rindā nerēķinoties ar citiem braucējiem...

263230. viesis 27.oktobris 2008 16:52
0 0 Atbildēt

Nu re cik labi viss izveidojās.Tie,kas tusē pa austrumu pusi,uzskata,ka līdēji dara pareizi,kas pa rietumu galu,uzskata,ka dara nepareizi.

263244. viesis 27.oktobris 2008 18:55
0 0 Atbildēt

Es te lasu ka gandrīz visi ir "nelaidēji",bet kāpēc braucot pa pilsētu tik daudzi palaiž? Uzskatu, ja visi runātāji nelaistu, tad līdēji atmirtu dabiskā nāvē. Es arī nelaižu.

263246. viesis 27.oktobris 2008 19:18
0 0 Atbildēt

uz ielas ir simtiem reižu vairāk ikdienas braucēju, skrējēju, bremzētāju, nekā spazmo šajā portālā... Niecīgs ir pat skaits to, kas kaut vai cik lasa šejienes raksteļus

263261. viesis 28.oktobris 2008 8:22
0 0 Atbildēt

tikai muļķi sēž sastrēgumos.

kaut kā nekad neesmu redzējis bmw, kas nīkuļotu korķī, jo šī mašīna ir braukšanai nevis deguna urbināšanai. pārējie lai sēž savos drapakos, klausās rādio 2 un streso pēc tam internetā, ka kāds bmw atkal ir aizbraucis ātrāk par viņiem.

auto radīts lai gāzt !

sieviete radīta lai drāzt !

elementāri.

263262. viesis 28.oktobris 2008 9:02
0 0 Atbildēt

un urla radīts, lai atsmeltu pa muti?

263271. viesis 28.oktobris 2008 11:12
0 0 Atbildēt

Visšausmīgākie ir velosipēdisti, tie pabrauc garām VISIEM un nevienu nepalaiž priekšā :]

263278. viesis 28.oktobris 2008 13:02
0 0 Atbildēt

263261. viesis - Vo konkrēts mīzala pie BMW stūres. Lūk arī tipisks skaidrojums par BMW imdžu. Skumji.

263284. viesis 28.oktobris 2008 13:43
0 0 Atbildēt

jaaa, skatos, ka citi ir radīti,lai sēdētu sastrēgumos un klausītos LV radio 2, bet citi radīti, lai lepotos ar savu mazo IQ... :D :D :D

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 6

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 

2,8 sekundes līdz simtam - Mercedes-AMG prezentē 816 Zs jaudīgu kupeju (+ FOTO) 7

Vācijas Mercedes-AMG Šanhajā, Formula-1 sacensību pasākuma laikā nodemonstrējis savu GT saimes flagmani, kupeju Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance, kas nodrošināta ar 816 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti