Lasītājs: Jugla – kārtējais «prāta darbs»? 46

10.jūnijs 2009 16:37

Pēc ilgu laiku solījumiem 2008.gadā beidzot tika izbūvēts Juglas 2-līmeņu krustojums. Saprotams naudas ir tik cik ir, un tajā gadā netika labots tilts pār Juglas upi. Kā bija gaidīts šogad šo tiltu sāka rekonstruēt un izskatījās viss labi, līdz brīdim, kamēr darbi netika pabeigti.

Virzienā uz centru izskatās ka nejauši ir paveicies ar satiksmes organizēšanu, taču izbraucot no Rīgas.... trūkst vārdu kā lai to apraksta. Protams, tur valda vēl nepabeigtu darbu atmosfēra, taču krāsojums uz asfalta ir uzklāts pamatīgi, tātad vismaz uz vēl vienu gadu.

Tātad - beidzot Brīvības gatves un Juglas ielu krustojumā parādījās sabiedriskā transporta pietura/josla, kura tālāk pārtapa par trešo joslu, labs risinājums krustojumā ar veco Juglas ielu un nobrauktuvi uz jaunuzbūvēto Juglas ielas posmu gar Juglas centru. Ceļā turpinās 3-joslu kustība, tā rit raiti un bez aizķeršanās.



Taču tad no labās puses pievienojas jaunuzbūvētās Juglas ielas pievads un no kreisās izbeidzas 3-šā (!!!) ātrākā josla saejot vairs tikai 2-ās joslās.



Uz paša tilta ir uzbūvēta 3-šā josla, tikai ne pirms un ne aiz tilta tās nav.



Apmēram pēc 50m atkal parādās 3-šā josla un līdz pat Berģu ielas pārvadam iet 3 joslas.



Vēl nav saprotams, kāpēc ir saglabāta bīstama apgriešanās vieta, kad apmēram 900m uz katru pusi ir 2 līmeņa krustojumi.



Kā redzams pēdējā fotogrāfijā, tieši šajā vietā nesen notika avārija, kur, iespējams, ievērojamu artavu pielika tieši šīs vietas satiksmes organizācija. Pieļauju, ka šī vieta drīzi parādīsies „Melno punktu kartē”.



Lasot tepat iAuto priekšvēlēšanu rakstus, cik nenormāli tika pieliktas pūles pie labo pagriezienu legalizēšanas pie sarkanās gaismas, taču, ak vai, atsauksmes nav bijis....

Pie bāliņiem Igaunijā arī nav atļauti labie pagriezieni pie sarkanās gaismas, taču ļoti daudz vietās Igaunijā to var izdarīt... vienkārši pareizi uzbūvētā krustojumā. Taču Rīgā, kur nesen bija remontdarbi, un vieta atļauj izbūvēt labo pagriezienu bez luksofora (Brīvības gatve- Šmerļa iela,  Krišjāņa Valdemāra - Upes iela, Maskavas – Krustpils iela) tas nenotiek. Gribas paņemt atbildīgās personas aiz rokas atvest uz šīm vietām, lai paši apskatās, lai beidzot paši izbrauc... atklāts paliek tik jautājums kā roku (vai prāta) darbs tas ir?

Ar cieņu Vasilijsperovichs
, iAuto lasītājs
 
Visi komentāri
 
269285. viesis 10.jūnijs 2009 17:00
0 0 Atbildēt

Zebrā arī šito ķidāja! respect RDSD par gudrību, diezko teiks jautrais tēls Mareks Ivans?

269287. viesis 10.jūnijs 2009 17:28
0 0 Atbildēt

Vēl ievērības cienīgi ir tramplīni, pa kuriem jānokļūst uz jaunā tilta. Protams, svaigi asfaltēts tramplīns ir ērtāks nekā vienkārši tramplīns, bet ja jau taisa jaunu ceļu, tad aizbērt bedri starp tiltu un jauno uzbērumu varēja!

269288. viesis 10.jūnijs 2009 17:28
0 0 Atbildēt

*******. gan tie, kas neturpina iesākto, gan tie, kas neko nesaprot. Ceļa posms no tilta līdz ~brīvdabas muzejam vēl NAV REKONSTRUĒTS!

269292. viesis 10.jūnijs 2009 20:49
0 0 Atbildēt

izskataas, ka kaksis ir dekstera dviinjubraals :D vai driizaak deels :D :D :D

269294. viesis 10.jūnijs 2009 22:12
0 0 Atbildēt

Seene [?] 10.06.2009 17:28

*******. gan tie, kas neturpina iesākto, gan tie, kas neko nesaprot. Ceļa posms no tilta līdz ~brīvdabas muzejam vēl NAV REKONSTRUĒTS!

==

bet apmēram gadu taču to rekonstruēja, solīja, ka būs 3 joslas. . kur bļa rezultāts?

269296. viesis 10.jūnijs 2009 22:22
0 0 Atbildēt

Ko nozīmē "NAV REKONSTRUĒTS"?

Ķipa- Tur vēl nav nogriezta 3 josla?

269297. viesis 10.jūnijs 2009 23:28
0 0 Atbildēt

To arī nozīmē - rekonstruēts ir posms ~ no vecā kinoteātra līdz tiltam (ieskaitot) un no brīvdabas muzeja līdz apvedceļa tiltam. Bet pa vidu vēl ir posms ar vecajām 2 joslām.

269298. viesis 10.jūnijs 2009 23:35
0 0 Atbildēt

nu bet jau tilts ir divas joslas... un tā apgriešanās vieta toč ir pērle...

vajag tikai gribu - novākt pāris zīmes un uzlikt dažus, kaut pagaidu betona aizslietņus...

269299. viesis 10.jūnijs 2009 23:41
0 0 Atbildēt

Paskaties uzmanīgāk 3. bildi - uz tilta ir 3 joslas, tikai viena ir aizkrāsota, lai laicīgi sakārtotu satiksmi 2 joslām AIZ tilta.

269300. viesis 11.jūnijs 2009 0:12
0 0 Atbildēt

jautājums - kāpēc pirms tilta jābeidzās 3. joslai nevis 1. joslai?

269301. viesis 11.jūnijs 2009 0:43
0 0 Atbildēt

Tapēc, ka Eiropā visur, samazinoties joslu skaitam, izbeidzas "ātrākā" josla. Un gana loģiski, ja vien braucēji nav auni un ievēro principu turēties iespējami tuvu labajai malai.

269302. viesis 11.jūnijs 2009 8:35
0 0 Atbildēt

Pēdējais Seenes komentārs skan diezgan loģiski. Vācijā ir līdzīgi un tur reti kurš tēlo aunu. Slikti tikai tas, ka no labās puses nāk klāt josla.

269303. viesis 11.jūnijs 2009 9:00
0 0 Atbildēt

Starp citu Vācijā parkus pārbūvē sekojoši - iesēj zāli, pagaida kamēr parādās takas un celinjus uzbūvē taku vietā.... un probleemas ar zaalienu izmiciishanu nav. Tagad padomaajiet kaa ir pie mums? Liidziigi kaa sheit vienkārši dir$@.

269304. viesis 11.jūnijs 2009 9:08
0 0 Atbildēt

Nu apskatījos to trešo bildi.Redzu pusjoslu(joslas platums 3.5m)Drīzāk izskatās pēc tādas kā rezerves josliņas,kaut kādos īpašos gadījumos.(remonta darbi,lai novietotu mehānismu,vai avārijas gadījumā,novilkt malā ,lai neveido korķi.

269307. viesis 11.jūnijs 2009 10:13
0 0 Atbildēt

Ne nu iisti labi tur nav. Braucu tur katru dienu un tagad iznaak, ka pa aatraako joslu jaasaak bremzzeties un paarkaartoties uz videejo, kuraa ir leenaaka satiksme, hvz kautkaa jociigi vienkaarshi, sanaak, ja gribi attraak tur izbraukt jaamochii visu laiku pa videejo? kautkaa taa..

269308. viesis 11.jūnijs 2009 10:27
0 0 Atbildēt

Ar ceļu marķējumu kur beidzas 3.josla vis būtu OK un tā pat ka vēl būs būvniecība, bet kur ir informatīvās zīmes ka tūlīt šī 3. josla beigsies!!! tagad tur ir viena maziņa zīme vietā kur 3.josla beidzas. Ja pa priekšu brauc kāds kuram cauri neredz, tad brīdī kad viņs pārkārtojas uz otro rindu tu izrādies fakta priekšā ka nav kur palikt - jāliek pa nažiem vai jābrauc kādam sānos. Arī šī maziņā zīmīte parādījās pēc bildēs redzamās avārijas, vismaz nedēļu pēc tam kad bija atvērta satiksme.

269309. viesis 11.jūnijs 2009 10:39
0 0 Atbildēt

269304. viesim - pusjosla sanāk tādēļ, ka pašlaik 2 esošās ir atstātas platākas, nekā nepieciešams.

269308. viesim - par zīmes trūkumu pilnīga taisnība. Tāpat arī kā par nenobloķētu apgriešanās vietu nerekonstruētajā posmā. Pieņemu, ka motivācija ir pārprasta taupība - t.i. šie darbi nav izdarīti, jo paredzēts drīzumā šajā posmā uzstādīt ceļa remota zīmes.

269310. viesis 11.jūnijs 2009 10:43
0 0 Atbildēt

Tak juglā viskautko rok jau vairāk kā 3 gadus. Gan jau pārraks arī tur , kad pienāks laiks. :D

Vai Jugla jau ir gatava:? Nē!! Jugla nekad nebūss gatava! :D

269311. viesis 11.jūnijs 2009 11:10
0 0 Atbildēt

Vismaz korķu tur vairāk nav, ko arī vajadzēja pierādīt! ;)

269312. viesis 11.jūnijs 2009 11:31
0 0 Atbildēt

par korķu neesamību - fakts!

Par apgriešanās vietas nelikvidāciju - arī fakts...

Rekonstruēto A1 posmu gar Ādažiem vēljoprojām rekonstruē un uzlabo - dara lietas, kas BEZ TAGAD TĒRĒTĀ PAPILDUS FINANSĒJUMA bija izdarāmas uzreiz...

269316. viesis 11.jūnijs 2009 14:42
0 0 Atbildēt

Jā, pensis bija labs: "...labi ka tik ātri braucu! Būtu lēnāk, būtu lielāki sūdi!"

Ķipa- būtu vēl ātrāk, vispār nekas nebūtu. :)

269318. viesis 11.jūnijs 2009 15:50
0 0 Atbildēt

Nu šīs ir tieši tikpat izcils šedevrs kā no Jelgavas uz Rīgu velkot - tur ar uz lielāš šoses bez jebkāda brīdinājuma pēkšni tava josla atduras barjerā. Tur tas ir dēl apgriežšanas vai nogriezšanās paildjoslas izveides radies, un acīmredzot kāds vienkārši nav parzīmējis sadalošo marķējumu - bet pasāķums visnotaļ "erotisks" un absolūti drošību neveicinošs.

269321. viesis 11.jūnijs 2009 17:51
0 0 Atbildēt

WALA:

Par to LV ceļiem tika ziņots - solījās tuvākajā laikā labot.

Citādi, pa 1. mo joslu braucot "čūskiņu", gandrīz sanāca ielikt sānos vienam dundukam, kurš pēc šķēršļa nedomāja pa kreisi vākties, kā to prasa zīme...

269324. viesis 11.jūnijs 2009 23:52
0 0 Atbildēt

Njaa, Latvijas autovadiitaaju analfabeetisms ir neizmeerojams. Aciimredzot aarpus Latvijas nekur nav bijushi un normaalus celjus nav redzeejushi - kad muuseejie beidzot taisa peec EU standartiem, tad atkal nav labi.

269326. viesis 12.jūnijs 2009 9:05
0 0 Atbildēt

to: 269324. viesis

ljoti gribeetu redzeet kur arzemees ir kas taaads???? tas ka izbeidzzas 3 josla... tas veel nenozimee ka pereejais ir kaa arzemees,izskataas ka pats nekur neesi bijis, ja tev liekas ka shis ir uzbuveets peec aarzemju standartiem. Nozēlojams komentaars :(

269327. viesis 12.jūnijs 2009 9:16
0 0 Atbildēt

Cien. Vasilijpetrovich - ārzemēs (piemēram Vācijā) tieši šādā veidā tiek konstruēta pāreja no atjaunota ceļa posma uz veco, kam ir mazāks joslu skaits. Ļoti bieži sastopama situācija Austrumvācijā, kur liela daļa bāņu vēl nav rekonstruēta atbilstoši Rietumvācijas līmenim.

Noželojams ir tavs komentārs ;)

269331. viesis 12.jūnijs 2009 10:54
0 0 Atbildēt

vasilijpetrovič, doma lieliska

tātad uzberam pa visu juglu granti, pagaidam lai iebrauc ceļus un tad arī būvējam :D

269332. viesis 12.jūnijs 2009 11:01
0 0 Atbildēt

hahahahahhaaaaaaaaa :D D: :d

labais, vasiljs petrovičs

269339. viesis 12.jūnijs 2009 13:43
0 0 Atbildēt

to Seene:

taatad tev (atvainojos iespeejams Juums) liekas ka tajāa vietaa ir viss baigi kaartiibaa?

diemzeel celjus buuveejam sheit nevis Vaacijaa...

269340. viesis 12.jūnijs 2009 14:00
0 0 Atbildēt

Vasilijpetrovich - jau rakstīju, ka tur nebūt viss nav kārtībā (atstāta apgriešanās vieta, zīmju trūkums), bet pats veids kā ir organizēta satiksme ir PAREIZS, pretēji tam, ko daži cenšās apgalvot. Kā jau parasti ar LV izpildījumu - mākam sajāt jebko.

269344. viesis 12.jūnijs 2009 15:43
0 0 Atbildēt

to Seene:

man kautkaa neidodas atcereeties ne vietu vietu Vaacijaa kur celsh no 4 joslaam uzreiz savienotos 2-aas... un katra no savas puses....

saki ko gribi tas nav normaali....

269346. viesis 12.jūnijs 2009 16:57
0 0 Atbildēt

Vasilij, slikti tev ar atmiņu - ir redzēts arī no 6 uz 2. Ātruma ierobežojums gan tam par godu ir uzlikts - 120km/h :D

269349. viesis 12.jūnijs 2009 23:26
0 0 Atbildēt

Ir redzēts arī kā divas joslas katrā virzienā pāriet šaurā ieliņā, kas izlocās starp mājām tā, ka knapi viens autoss var izbraukt :D Tikai tā bija Grieķija, no kuras diez vai jāmācās.

269355. viesis 13.jūnijs 2009 12:49
0 0 Atbildēt

nu nezinu, nekur neesmu redzējis, ka 3. josla, pa kuru parasti ieskrienas, lai apdzītu, un brauc visātrāk, pēkšņi izbeidzas. Lai kā to mēģinātu izskaidrot ar kaut kur Vācijā redzēto, reāli braucot, tas ir pilnīgi pakaļā izveidots posms, paskatieties kas notiek dzīvē - šoferīši raustās, met pa mēmajiem, mēģina iespraukties pa labi otrajā joslā. ..

Man liekas, Sēne laikam jau Šlesera audzēknis - visus savus savārītos sūdus reklāmas kampaņā slavē kā lielākos panākumus..

269356. viesis 13.jūnijs 2009 13:10
0 0 Atbildēt

269355. viesim - iekārtoties starp blakus joslā braucošajiem ir vieglāk ātrāk, nekā lēnāk braucošajiem. Un ja visi ievēro CSN - t.i. turēšanos iespējami tuvāk labajai malai, kreisajā joslā ir jābūt vismazāk automašīnām. Attiecīgi arī mazākam vadītāju skaitam nākas veikt pārkārtošanos. Acīmredzot tavā izpratnē "reāla braukšana" ir ieņemt kreiso joslu neatkarīgi no pārvietošanās ātruma un tā braukt visu ceļu, neskatoties spoguļos. Un tā jau ir reāla problēma - citas A-eiropas valstis šo slimību ir izslimojušas un pat poļi saprot, kā jābrauc. Tikai mūsu auni spītīgi turas pie sava.

269357. viesis 13.jūnijs 2009 14:30
0 0 Atbildēt

Seene - nepiekrītu, jo lielākā ātrumā braucot, ir mazāks laiks apdomāt un sagatavot manevru, kā arī nobremzēt, ja nav manevra iespēju - tātad - lielāka iespēja avārijai.

Man kreisā josla ir tieši lai no otrās joslas pārkārtojoties trešajā, lai apdzītu otrajā braucošos, palielinātā ātrumā, un atgrieztos otrajā.

Nu lūk - reālajā dzīvē - es paātrinos, pārkārtojos trešajā, a tur - *******k - priekšā apmalīte!!! nu nav loģiski.

Tu tagad gribi iebāzt tādu batonu - džeki - nelieniet trešajā joslā - tur var būt strauji jābremzē!! stulbums.

269365. viesis 14.jūnijs 2009 11:11
0 0 Atbildēt

auto.apollo.lv/articleVersio...t_id/4/id/4823 - kā ar šo - veselu gadu to tiltu paplašināja, bet ne sūda nav sanācis. wtf??

269366. viesis 14.jūnijs 2009 11:14
0 0 Atbildēt

no www.vestis.lv/?ct=numuratem...&id=457&start=

Vairs nav sastrēgumu Juglā

Šobrīd noslēgumam tuvojas tilta pār Juglas kanālu rekonstrukcija. Līdzšinējo divu braukšanas joslu vietā tiks ierīkotas trīs braukšanas joslas katrā virzienā.

kur ir?????

269367. viesis 14.jūnijs 2009 11:16
0 0 Atbildēt

tālāk:

Rīgas autovadītājiem, šķērsojot galvaspilsētas tiltus, ne mazākas rūpes par sastrēgumiem sagādā arī to tehniskais stāvoklis. Pēc neatkarības atgūšanas tiltu remontam ilgu laiku trūka līdzekļu, tādējādi šajā laikā to stāvoklis pasliktinājās, un nu galvaspilsētas amatpersonām jādomā par nopietnāku remontu. Kuru tiltu remontu un rekonstrukciju paredzēts veikt tuvākajos gados, intervijā BBS stāsta Rīgas domes Satiksmes departamenta direktors Edgars Strods.

- Pašlaik departaments ir sācis tilta pār Juglu rekonstrukcijas projektu Brīvības ielā. Kādas ir tā izmaksas un kādus darbus projektā iecerēts veikt?

- Šā projekta mērķis ir pavisam vienkāršs - uzlabot satiksmes plūsmu pa Brīvības gatvi un novērst "pudeles kaklus". Patlaban Brīvības gatvē līdz Juglas ielai ir trīs braukšanas joslas katrā virzienā, trīs joslas ir arī pēc tilta pār Juglas ezera kanālu. Taču tilts vēsturiski izbūvēts ar divām braukšanas joslām katrā virzienā, veidojot "pudeles kaklu". Tāpēc tagad tilts tiek paplašināts, lai ierīkotu trīs braukšanas joslas katrā virzienā.

- Vai šo darbu laikā vajadzēs pilnībā nojaukt esošo tiltu?

- Nē, katrā pusē tiks piebūvētas papildu brauktuves, to paplašinot. Lai šajā vietā arī būvdarbu laikā nodrošinātu satiksmes plūsmu pa divām braukšanas joslām katrā virzienā tāpat kā līdz šim, ir uzbūvēts pagaidu tilts. Jāpiebilst, ka līdz šim Rīgā šādas prakses [pagaidu tiltu izmantošana] nebija. Tagad visu tilta rekonstrukcijas laiku autovadītāji varēs izmantot pagaidu tiltu, kas nodrošinās divas braukšanas joslas katrā virzienā.

- Cik izmaksās šā tilta rekonstrukcija?

- Tilta rekonstrukcijā tiks investēti 1,04 miljoni latu bez pievienotās vērtības nodokļa, ieskaitot pagaidu tilta izbūvi.

bbs.bns.lv/mainf.php?nid=351211

269368. viesis 14.jūnijs 2009 11:19
0 0 Atbildēt

vēl 5.maijā ******* par 3 joslām:

Tiltam pār Juglas ezera kanālu veiks nestspējas pārbaudi

05.05.2009

Noslēgumam tuvojas paplašināšanas darbi tiltam pār Juglas ezera kanālu Brīvības gatvē. Trešdien, 6. maijā, no pulksten 7.00 līdz 9.30 no rīta tiks veikta tilta nestspējas pārbaude, kuras nodrošināšanai būs nepieciešams īslaicīgi slēgt transporta satiksmi virzienā no pilsētas centra. Slogošanas pārbaudes laikā satiksme tiks organizēta ar ceļu policijas palīdzību.

“Tilta slogošana pirms nodošanas ekspluatācijā ir nepieciešama, lai pārbaudītu tā konstrukciju atbilstību izvirzītajām tilta izturības un satiksmes drošības prasībām. Kamēr tiek veikti slogošanas mērījumi, satiksmi virzienā no centra būs nepieciešams īslaicīgi slēgt septiņas reizes uz laiku līdz divām minūtēm. Otrs braukšanas virziens uz pilsētas centru pār pagaidu tiltu netiks traucēts,” informē tilta nestspējas pārbaudes veicējs, SIA “Inženierbūve” izpētes daļas vadītājs Egils Pariss.

Imitējot apstākļus, kas atbilst iespējamiem maksimālajiem noslogojumiem, tilta statiskās slogošanas pārbaudes laikā tiks izmantoti četri kravas automobiļi, katrs ar pilnu masu 30 tonnas, bet tilta dinamiskās slogošanas mērījuma laikā tiks izmantots viens kravas automobilis ar pilnu masu 10 tonnas.

Tilta pār Juglas ezera kanālu paplašināšana tiek veikta Brīvības gatves pilnveidošanas darbu ietvaros, lai novērstu tā sauktā “pudeles kakla” veidošanos. Šobrīd Brīvības gatvē gan pirms, gan mazliet pēc tilta pār Juglas kanālu ir nodrošinātas trīs braukšanas joslas katrā virzienā. Pēc tilta rekonstrukcijas līdzšinējo divu braukšanas joslu vietā tiks ierīkotas trīs braukšanas joslas katrā virzienā, palielinot tilta caurlaides spēju.

269381. viesis 14.jūnijs 2009 23:05
0 0 Atbildēt

Cienītā Sēne, ja Eiropā varbūt tas ir normāli, ka samazina ātrāko joslu, tad tas noteikti nav normāli šeit. Pareizāk sakot, normāli nav tas, ka pirmā josla parasti ir sačakarēta un tādēļ lielākā daļa to neizmanto un paliek tikai viena nesaraustītas kustības josla - vidējā.

269382. viesis 15.jūnijs 2009 0:19
0 0 Atbildēt

Pirmā josla "sačakarēta" ir ļoti daudz kur. Atšķirībā no Latvijas, tam ir pat speciālas ceļa zīmes. Un tas netraucē cilvēkiem ievērot CSN. Diemžēl tādu p....u dēļ, kā tu, normāla kustība Latvijā ir iespējama tikai apsteidzot pa LABO joslu. Un tas ir tikai viens no mūsu slimās sabiedrības paradumiem.

269469. viesis 17.jūnijs 2009 11:22
0 0 Atbildēt

to: Seene retoriski-

tapeec mees Latvijaa uzbuveejam parkaa celinjus kaa uzskatam par pareizu un liekam armiju ar policistiem lai tos pieskata.... lamaajamies par slimo sabiedriibu un nemaakuljiem uz celja...

Vacijaa taa nedara :D

270124. viesis 1.augusts 2009 23:43
0 0 Atbildēt

269355.viesim un -357.viesim.

Tādi jau ir tie LV assi-lien visur līdz pēdējam. Kaut gan braucot svētdienās Vācijā ļoti grūti izbraukt sašaurinājumus,jo arī tur PKW braucēji lien līdz pēdējam. Būsiet pirmie bļāvēji,ja es ar fūri mēgināšu pārkārtoties vairāk pa kreisi. Neraustieties un aizbrauciet paskatīties uz civilezātākām valstīm,jo tur info par sašaurinājumu būs priekšlaicīgi un vairākas reizes.

Man aizdomas kad mūsu assi Vācijā tā īsti 3;4jā joslā nemaz neiebrauc,jo sēņo :)).

Lai labi ripo!

270323. viesis 12.augusts 2009 17:51
0 0 Atbildēt

IZDOMĀ Juglu pārspēj JAUNĀS NEPARASTĀS SALIŅAS ko būvē uz jauniemontētajiem ceļu posmiem (Šmerļa iela), kā arī jauninājumi... nesaprotami uzbūvētas ar "ceļgalu" izbrauktuves ielu galos?- domāts ātruma mazināšanai?, bet rodas nesapratne ar pretī iebraucošo a/transportu, nedoddies ja 2 smagie Baloži- Buras, ( DREILIŅU aplis uz Ulbroku),mūždien kas nolijis vai nobiris. Par smago transportu vispār nedomā, jābrauc nu ja nava jau jābraukā, bet kā ir tā ir.

Tad pārsteidz vismaz 2 nelaimīgas ielas Šmerļa un Bauskas kā uzklāja jauno asfaltu tā diezgan regulāri to arī uzlauž- pielabo ūdensvadus,bet vai nebūtu lētāk ja to darītu pirms ceļu remonta, arī lētāk,tomēr 'tā ir mūsu naudiņa

Jaunajiem ceļu projektētājiem derētu pirms ko liek uz papīra vei datorā reāli ar kādu smago fūri pabraukt kā pasažierim lai ir priešstats par ko iet runa dzīvē

270325. viesis 12.augusts 2009 18:00
0 0 Atbildēt

Kur vēl palika jaunizbūvētais RĪGAS HES aplis jau tagad viss izbraukāta,īpaši jautri tumsā kad nāk augšā no Ŗīgasun neko neredzot ir T.Arī te nava projektētāju redzējuma dabā, jo dators jau panes visu bez problēmām, bet daba ne.

HELĒNA G.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Toyota prezentē jauno Yaris modeli (+foto)

Vēl viens izskatīgs mazauto! Pasaules pirmizrādi piedzīvo uz jaunas platformas izstrādātais Toyota Yaris. Ražotājs prognozē, ka pārsvarā tiks pārdoti hibrīda versijās. Ražošanā no nākamā gada septembra. Lasīt vairāk

 

Vējš apgāž piekabi (+ FOTO) 3

Spēcīgais vējš kļuvis par cēloni negadījumam, ko piefiksējis attēlu autors - acīmredzot, kādā klajākā vietā vēja brāzmas bijušas tik spēcīgas, ka spējušas apgāzt vieglajam auto piekabināto divasu piekabi. Lasīt vairāk

 

Ielēca pa logu - autobusa sadursmē ar stirnu četri ievainotie (+ VIDEO) 53

Ventspils novadā pagājušajā sestdienā, 12.oktobrī, četri cilvēki guvuši traumas pēc tam, kad pasažieru autobusā caur priekšējo stiklu ielēkusi stirna, aģentūru LETA informēja Valsts policijas (VP) Kurzemes reģiona pārvaldes vecākā speciāliste sabiedrisko attiecību un sadarbības jautājumos Madara Šeršņova. Lasīt vairāk

 

Fotoreportāža no Sanmarino Leģendu rallija (+ FOTO) 4

Rallylegend ir ikgadējs pasākums, kas šogad tiek rīkots jau septiņpadsmito reizi.Tas ir rallijs, kurā tiekas šī sporta leģendas no agrākajiem gadiem ar motorsporta spīdekļiem, kas nosaka toni pašlaik. Arī rallijā izmantotā tehnika ir atbilstoša - sākot ar 60.gadiem un beidzot ar mūsdienām. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti