Pēc ilgu laiku solījumiem 2008.gadā beidzot tika izbūvēts Juglas 2-līmeņu krustojums. Saprotams naudas ir tik cik ir, un tajā gadā netika labots tilts pār Juglas upi. Kā bija gaidīts šogad šo tiltu sāka rekonstruēt un izskatījās viss labi, līdz brīdim, kamēr darbi netika pabeigti.
Virzienā uz centru izskatās ka nejauši ir paveicies ar satiksmes organizēšanu, taču izbraucot no Rīgas.... trūkst vārdu kā lai to apraksta. Protams, tur valda vēl nepabeigtu darbu atmosfēra, taču krāsojums uz asfalta ir uzklāts pamatīgi, tātad vismaz uz vēl vienu gadu.Tātad - beidzot Brīvības gatves un Juglas ielu krustojumā parādījās sabiedriskā transporta pietura/josla, kura tālāk pārtapa par trešo joslu, labs risinājums krustojumā ar veco Juglas ielu un nobrauktuvi uz jaunuzbūvēto Juglas ielas posmu gar Juglas centru. Ceļā turpinās 3-joslu kustība, tā rit raiti un bez aizķeršanās.
Taču tad no labās puses pievienojas jaunuzbūvētās Juglas ielas pievads un no kreisās izbeidzas 3-šā (!!!) ātrākā josla saejot vairs tikai 2-ās joslās.
Uz paša tilta ir uzbūvēta 3-šā josla, tikai ne pirms un ne aiz tilta tās nav.
Apmēram pēc 50m atkal parādās 3-šā josla un līdz pat Berģu ielas pārvadam iet 3 joslas.
Vēl nav saprotams, kāpēc ir saglabāta bīstama apgriešanās vieta, kad apmēram 900m uz katru pusi ir 2 līmeņa krustojumi.
Kā redzams pēdējā fotogrāfijā, tieši šajā vietā nesen notika avārija, kur, iespējams, ievērojamu artavu pielika tieši šīs vietas satiksmes organizācija. Pieļauju, ka šī vieta drīzi parādīsies „Melno punktu kartē”.
Lasot tepat iAuto priekšvēlēšanu rakstus, cik nenormāli tika pieliktas pūles pie labo pagriezienu legalizēšanas pie sarkanās gaismas, taču, ak vai, atsauksmes nav bijis....
Pie bāliņiem Igaunijā arī nav atļauti labie pagriezieni pie sarkanās gaismas, taču ļoti daudz vietās Igaunijā to var izdarīt... vienkārši pareizi uzbūvētā krustojumā. Taču Rīgā, kur nesen bija remontdarbi, un vieta atļauj izbūvēt labo pagriezienu bez luksofora (Brīvības gatve- Šmerļa iela, Krišjāņa Valdemāra - Upes iela, Maskavas – Krustpils iela) tas nenotiek. Gribas paņemt atbildīgās personas aiz rokas atvest uz šīm vietām, lai paši apskatās, lai beidzot paši izbrauc... atklāts paliek tik jautājums kā roku (vai prāta) darbs tas ir?
Ar cieņu Vasilijsperovichs, iAuto lasītājs
Zebrā arī šito ķidāja! respect RDSD par gudrību, diezko teiks jautrais tēls Mareks Ivans?