Lasītājs: nesaprotams luksoforu pielietojums 19

 
20.februāris 2010 0:00

Lasītājs: Bieži sanāk braukt pa Ogres ielu un esmu ievērojis divus luksoforus, izbraucot uz Krasta ielu, LIDO virzienā. Un lieta tāda - šajos luksoforos deg sarkanais signāls kopā ar sekciju...


(autora foto)

Pie tam nekas nemainās arī tad, kad iedegas zaļais signāls tiem, kas nogriežas no Krasta ielas. Tad kam tie luksofori tur uzstādīti?

Vai nebija lētāk uzstādīt ceļazīmi "Dodiet ceļu!", nevis dedzināt lieki elektrību?

Renārs, iAuto lasītājs

 
Visi komentāri
 
274994. viesis 20.februāris 2010 9:30
0 0 Atbildēt

Luksofors tomēr ir drošāk par ceļazīmi. Pamanāmāk.

274995. viesis 20.februāris 2010 9:36
0 0 Atbildēt

un dārgāk. lai vairāk var uzvārīties

274996. viesis 20.februāris 2010 9:38
0 0 Atbildēt

Nu nezinu vai pamanāmāk bet elektrību tās lampiņas ēd. Šet laikam tomēr vairāk runa par lietderību! Būtu atstājuši zīmes un vis!!!!

274998. viesis 20.februāris 2010 9:50
0 0 Atbildēt

Ar zīmēm būtu daudz vairāk avāriju, IMHO.

274999. viesis 20.februāris 2010 10:14
0 0 Atbildēt

man jau nu šķiet , ka Latvijā salīdzinot ar citām valstīm ir zīmju pārbagatība, duboltošana un lietošana bezjēgā. kā šajā gadījumā divas zīmes -dodit ceļu-, plus vēl divi luksofori. normālas valstīs, kā Vācijā, Zviedrijā, arī Turcijā visiem būtu skaidrs kam ir priekšroka un kā to krustu izbraukt bez zīmju palīdzības

275000. viesis 20.februāris 2010 10:21
0 0 Atbildēt

Normālās valstīs arī braucēji ir normāli.

275001. viesis 20.februāris 2010 10:40
0 0 Atbildēt

it kā jau normāla ideja - tad, kad iedegās zaļais, tad priekšroka ir tiem, kas rauj laukā no tās Ogres ielas. ja būtu tikai dodiet ceļu, tad, pie intensīvas satiksmes, būtu diezgan pagrūti tikt uz Krastenes, ne? (nezinu - tur ir ieskriešanās josla vai nav?)

275002. viesis 20.februāris 2010 11:13
0 0 Atbildēt

Kalfonso tur ir ta ka tas luksafors vienkrši deg bezjēgā nu nemainās signāli . Vankārši nonstopā deg sarkanais ar sekciju! Tad ko viņš tur regulē?

275003. viesis 20.februāris 2010 11:15
0 0 Atbildēt

Tikpat labi var bļaut par papildsekciju Uzvaras bulvārī, kur visu laiku deg zaļais!

275005. viesis 20.februāris 2010 12:41
0 0 Atbildēt

schizo jā bet lietuvieši ir uzlikuši vienkārši plāksnītes ar zaļu būltiņu un viņiem noteikti tas izmaksā lētāk. Tur jau ir tas jautājums kāda jēga likt to degošo sekciju?

275017. viesis 20.februāris 2010 20:54
0 0 Atbildēt

no raksta gan saprast nevarēja, ka signāli nemainās. ja tā ir, tad protams, ka pilnīgs sviests.

275018. viesis 21.februāris 2010 11:14
0 0 Atbildēt

Tanī vietā vecene man gandrīz purnu nonesa es braucu pa galveno ceļu un šī vnk P*H izmauc man ceļā pēc tam ar lielām acim skatās kāpēc es taureju....

P.s. pa kreisi atrodas velviens luksafors un vispar pirms šī luksafora ir krustojums ,kurs nav ticis bildē tākā nevar objektīvi spriest, par šo lietu....

Kā jau minēju pirms ši luksafora ir krustojums ja krustojumā deg zaļā gaisma tad šajā luksaforā deg sarkanā gaisma un papildsekcijā zaļā bulta manevram pa labi, kas nozīmē dod ceļu....

275019. viesis 21.februāris 2010 12:51
0 0 Atbildēt

275018. viesis pirms 1 stundas.

Nu tur jau tā lieita ka pēc loģikas vajadzētu būt tā ka ja tanī brīdī ka tim kam uz krastenes iedegas zaļais lai nogrieztos uz Ogres ielu sekcijai nevajadzētu degt bet kā jau minēju deg sarkanais ar sekcinju nonstopā savukārt dzeltenais vai zaļais signāls vispār nekad neidegas. Nu nekādas loģikas vienkārši svilina elektrību!

275021. viesis 21.februāris 2010 19:08
0 0 Atbildēt

Jūs veči gan baigi laižat - kā jūs tiesības ieguvāt ??? Papildsekcija nozīme tikai to ka jūs drīkstat braukt, bet jums ir jādod ceļš visiem kas brauc pa šķērsojamo ceļu/ielu utml.. Tamdēl jau ir parasts zaļais vai papildsekcija !!! Tieši tādēļ Uzvaras bulvārī ir tā kā ir ( un s apbrīnoju tos kas tur vainu min neskatoties, vai arī nobremzē kad iedegas sarkanais bet papildsekcija joprojām deg !!! Ja kādam nav slinkums paskatas CSN kā tas precīzi formulējās !!!

275023. viesis 21.februāris 2010 23:20
0 0 Atbildēt

WALA 53 [?] pirms 4 stundām

_____________________________

Šeit jau runa par ko citu! Par sakarigu un lietderīgu līdzekļu izlietojumu. Uzvaras bulvārī situācija pavisam cita tur satiksme intensīvāka un luksafora signāli arī dažreiz pārslēdzas. Ogres iela nav tik noslogota ta ka tur pietiktu tikai zīmes nevis nemitiīgi degoš luksafors kas patiesibā neko tur neregulē. Ja ir būts Lietuvā tad tuer sekcijas vietā plāksnīte ar zaļu būltiņu kas nepatērē lieki elektrību.

275025. viesis 22.februāris 2010 6:03
0 0 Atbildēt

Tur ir gājēju pāreja. Kamēr tev deg sarkanais, gājējiem zaļasi. Kad tev iedegas zaļais, gājējiem sarkanais.

275026. viesis 22.februāris 2010 8:53
0 0 Atbildēt

Kāpēc luksafors ar papildu sekciju? Tāpēc, ka tieši papildu sekcija nosaka, ka drīkst braukt pa labi, BET tikai dodot ceļu.

275034. viesis 22.februāris 2010 10:40
0 0 Atbildēt

Jūs labāk pabrauciet pa Jelgavas ielām. Tur gandrīz katrā krustojumā ir pa 8 luksaforiem (4 autovadītājiem un atsevišķi 4 gājējiem). To var saukt par izšķērdību, bet ne jau nu šito gadījumu.

275040. viesis 22.februāris 2010 11:35
0 0 Atbildēt

un neskatoties uz to jelgavā ir paskudna salikti tie luksofori. augšā uz konsoles ir nevis otrā pusē krustojumam, bet pirmajiem auto virs galvas.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 6

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 3

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti