Lasītājs: Mūzikas mīļotāji - pašnāvnieki 85

 
5.jūlijs 2010 0:00

Vasara. Daudzi izvēlējušies "ekoloģiskāko" transportlīdzekli - velosipēdu, lai tiktu līdz darbam, pludmalei vai kur citur.

<250>Tas ir jauki, ka cilvēki brauc ar velosipēdiem. Būtu vēl jaukāk, ja tie braucēji zinātu ne tikai savas tiesības, bet arī pienākumus. Būtu jauki, ja velosipēdisti zinātu, ka gājēju pārejas paredzētas tikai gājējiem, nevis pēkšņi uz zebras izlidojušiem velosipēdistiem (Velosipēds pāri gājēju pārejai ir jāstumj).

Bet tas jau viss ir "štrunts". Rīgas ielās parādījušies velo-muzo-kamikadzes. Tie ir velosipēdisti, kas brauc pa brauktuvi un kuriem viss ir "pofig". Kā tas var būt? Ļoti vienkārši - viņi braucot ar velosipēdu nodarbojas ar "neatliekamu lietu" - klausās mūziku savās austiņās.

Kā jums šķiet, vai velosipēdists, kurš klausās mūziku austiņās, jūt (dzird) situāciju sev apkārt? "Štrunts", ka viņš tā pakļauj pats sevi nāvīgam riskam, viņš pakļauj arī autovadītāju riskam (pēc negadījuma skaidroties, kāpēc tas noticis).

Velosipēdist! Noņem austiņas, kad brauc ar visneaizsargātāko transportlīdzekli! Klausies apkārt! Skaties apkārt! Iela nav izklaides klubs, kur būtu jāklausās mūzika!

Aicinu ceļu policiju sodīt ne tikai tos velosipēdistus, kas brauc reibumā, bet arī šos mūzikas kamikadzes!

iAuto lasītājs Miķelis

 
Visi komentāri
 
277723. viesis 30.jūnijs 2010 12:54
1 0 Atbildēt

Un galvenais lai autors izlēdz mašīnā mūziku un atver visus logus. Savādāk viņš neredz un nedzird nevienu apkārt. Vismaz tā no raksta sanāk. Ja jau māci kādu sāc ar sevi. Bet vispār ar velosipēdistiem ir problēma, nav velo celiņu vai paredzētu joslu un rezultāts ir tāds ka drosmīgie brauc pa ielu apdraudot sevi un kaitinot auto vadītājus, bet bailīgie un pacietīgie brauc pa trotuāriem kuri ne vienmēr ir bruacamā kvalitātē un lavierē starp gājējiem.

277724. viesis 30.jūnijs 2010 13:01
0 1 Atbildēt

Braukt ar velosipēdu un klausīties mūziku - stulbi!!!

277725. viesis 30.jūnijs 2010 13:06
0 0 Atbildēt

info - liela daļa pēdējos gados ar vilcienu notriekto gājēju ir jaunieši, kuri ar austiņām klausījušies muzonu.

ricitis 21.jūnijs 2019 17:57
0 0 Atbildēt

kāds sakars ar riteņbraucējiem?

277726. viesis 30.jūnijs 2010 13:07
0 0 Atbildēt

Miķel, izslēdz savā auto BēBēBrokastis un atver logus, savādāk nedzirdi, kā tuvojas riteņbraucēji!

277727. viesis 30.jūnijs 2010 13:07
0 0 Atbildēt

Aizliegt austiņas!

277728. viesis 30.jūnijs 2010 13:08
0 0 Atbildēt

Riteņbraucējiem jāripina pa trotuāriem un veloceliņiem un nav jālien uz brauktuves - ar austiņām vai bez.

277730. viesis 30.jūnijs 2010 13:18
0 0 Atbildēt

Da jūs 277728viešveidīgie, uzliekat kaut reiz savas piesvīdušās pakaļas uz velo un pabraukājiet pa rīgu, tad sapratīsiet, ka lai riteņbraucējs nemaisītos ne gājējiem, ne autiņiem, viņam vajadzētu 4 dimensiju!

277732. viesis 30.jūnijs 2010 13:23
0 0 Atbildēt

Puisis ne ar to kāju izkāpis no gultas :D :D :D

Lai gan es ar pret to ka velosipēdisti braucot pa ielu klausās mūziku austiņas.

277733. viesis 30.jūnijs 2010 13:24
0 0 Atbildēt

Man nepatīk maisīties autiņiem un gājējiem, tāpēc ar Belarusu pa Rīgu nebraukāju...

277738. viesis 30.jūnijs 2010 13:40
0 0 Atbildēt

To:277733, tu vēl Boingu ar papīra lidmašīnu salīdzini.

277741. viesis 30.jūnijs 2010 14:04
0 0 Atbildēt

Lido jau abas :D

277742. viesis 30.jūnijs 2010 14:33
0 0 Atbildēt

Mūžīgā kauja....

277743. viesis 30.jūnijs 2010 14:35
0 0 Atbildēt

Nav ko smieties - minētā problēma ir ļoti aktuāla. Vēl jo vairāk - neviens no valsts normatīvajiem aktiem šo problemu neregulē. Tas nozīmē, ka jebkurš autovadītājs, velosipedists, gājējs un pat autobusa vadītājs muzonu uz austiņām var klausīties kur,kad un cik skaļi vēlas. Un nelaimes gadījumi, CSN,traumas šo iemeslu dēļ ir tūkstošiem. Cik jau nav bijuši gadījumi, kad ar izcilu muzikas aparaturu aprīkotu auto īpasnieki nav dzirdejuši spectransporta sirēnas un izraisījuši nopietnus crachus. Arī velosipedisti un gājeji ar austiņām nespēj reali kontrolēt apkārtējo situaciju un var izraisīt avārijas situaciju. Nesen redzēju, kā viens onka-sportists ar radio austiņām ieskrēja sānos stāvošam pieturā trolejbusam...labi, ka neviens necieta. Piekrītu, ka visbīstamākie ir tieši velo braucēji, kuri apkārušies ar muzikas iekārtām - viņi pilnībā nespēj vairs kontrolēt savu braukšanu. Protams, ne jau ar likuma pantiem situaciju šo varētu uzlabot. Bet, cilvēkiem atrodotiies uz ielas, aktīvā kustībā vai vadot kādu transportu - tomēr vairāk jādomā un jākoncentrējas konkretajai situacijai, nevis jānovērš uzmanība ar skaļu muzonu. Muzonu var sākt klausīties kanālmalas zālājā, kad velosipēds jau novietots stāvvietā.

277746. viesis 30.jūnijs 2010 16:02
0 0 Atbildēt

Autobraucējiem ir jābrauc tā, lai velosipēdisti varētu droši klausīties arī mūziku austiņās. Velosipēdistam, kas brauc pēc noteikumiem nav jāausās kā zaķim, ka nu gadījumā netuvojas kāds celtnieku auto bmw, sarūsējis opelis vai kāda cita bunža.

Protams visu atrisinātu pirmās joslas pārtaisīšana par veloceliņu.

Bet pašreizējā situācijā - tiešām nedaudz drošāk ir braukt bez mūzikas. Jo no tiem mūsu zemes debīlajiem autobraucējiem tiešām var visu ko sagaidīt...

277751. viesis 30.jūnijs 2010 16:21
0 0 Atbildēt

"Protams visu atrisinātu pirmās joslas pārtaisīšana par veloceliņu."

ko tu esi sapipejies??

277753. viesis 30.jūnijs 2010 16:31
0 0 Atbildēt

pilniigs sviests, mashiinaa arii bez muuzikas velosipeedu nedzirdeesi, velosipeedisti zin labaak noteikumus, nekaa lielaakaa dalja autovadiitaaju, jo no taa ir atkariiga vinju dziiviiba.

autors = ******* vai kaut kaads vecs jefodrons

277757. viesis 30.jūnijs 2010 16:46
0 0 Atbildēt

Kad beidzot velosipēdisti beidzot sapratīs, ka ceļi ir domāti automobiļiem? Nav tur ko līst!

277758. viesis 30.jūnijs 2010 16:55
0 0 Atbildēt

neesmu pret vellapēdistiem, pats reizēm arī minu ciskudriļļa pedāļus

Ja jau mūsu vellapēdisti patiešām zinātu noteikumus un brauktu atbilstoši tiem, tad tā mūzikas klausīšanās moš arī netraucētu, bet cik bieži vellapēdisti pārprot savas tiesības un PAT NEPASKATOTIES apkārt brauc toč zem riteņiem... Ja klausies muzāriņu - pagrozi vairāk savu galvu...

277764. viesis 30.jūnijs 2010 17:35
0 0 Atbildēt

to 277757. viesis

no kura gadsimta tu tāds izlīdi. Ceļi jau sen nav paredzēti tikai mašīnam, bet arī velosipēdiem un motocikliem. Tas ka tava bundža sver vairākas tonnas un brauc ātrāk nenozīmē ka uz ceļa esi svarīgāks par citiem.

Slāpējot apkārtējo troksni austiņas braukšanas drošību īpaši nemazina, jo vienīgais ko braucot pa ielu var dzirdēt - garambraucošo auto troksnis. Brauceja koncentrēšanas spējas var novērst austiņās skanošā mūzika, taču atšķirībā no autobraucēja, kas klausās rādžiņu un ir aizvēris logus, velosipēdists lielākoties apdraud tikai sevi.

277765. viesis 30.jūnijs 2010 17:47
0 0 Atbildēt

viesi - 277764. man, minot ciskudrilli NEKAD nav ienācis prātā izslēgt pašsaglabāšanās instingtu un uzskatīt sevi par svarīgāku uz ceļa nekā mašīnas, tikai tāpēc, ka lūk es mazākaizsargātais...

Pa lielam ja godīgi, tad vellapēdistiem ir jāatceras NEKAD nobraucot no trotuāra velosipēdistam NAV PRIEKŠROKA!

277766. viesis 30.jūnijs 2010 18:18
0 0 Atbildēt

Nav runa par priekšroku, bet par tiesībām atrasties uz ceļa.

277771. viesis 30.jūnijs 2010 20:22
0 0 Atbildēt

izskatās, ka pusei komentētāju auto nemaz nav...

277773. viesis 30.jūnijs 2010 20:29
0 0 Atbildēt

Pirmkart - kur ir rakstits, ka velosipeds pari gajeju parejai ir jastumj??? Otrkart - cik labi, ka autovaditaji muziku masina neklausas!

Sak jau apnikt autovaditaju nemitigie parmetumi velosipedistiem. Esmu gan velobraucejs, gan autovaditajs un man nav saprotama daudzu autobrauceju parmetumi velosipedistiem. Nemitigi aizradijumi, tad ne ta brauc, tad muziku klausas, tad ne tur stumj velosipedu utt. Lidz apsurdam jau. Varbut pasiem vajag padomat ka parvietojas pa pilsetu un krustojumos autobrauceji, nav jaskrien pa pilsetas ielam ar 60km/h, nekas traks jau nenotiks ja pabrauks lenak un krustojumos vairak pakontroles apkartejo kustibu.

277774. viesis 30.jūnijs 2010 20:30
0 0 Atbildēt

277766-tiesības atrasties ir gan,bet sadursmē ar auto tas nepalīdzēs izdzīvot...

277778. viesis 30.jūnijs 2010 21:41
0 0 Atbildēt

277773. viesis pirms 1 stundas

Pirmkart - kur ir rakstits, ka velosipeds pari gajeju parejai ir jastumj???

#############################

Nav obligāti jāstumj, bet ja izvēlies palikt uz riteņiem, tad tev jāpalaiž auto un jābrauc, kad ir brīvs, t.i. velosipēdistam uz gājēju pārejas nav priekšroka pret auto.

277781. viesis 30.jūnijs 2010 22:10
0 0 Atbildēt

ari tur, kur celju skeerso velocelsh, priekshroka ir auto, nevis velosipedam... ;)

277784. viesis 30.jūnijs 2010 23:29
0 0 Atbildēt

tehnoloģijas

Custom Search Control

Tīmeklis

Lasītājs: Mūzikas mīļotāji - pašnāvnieki

««« [1-20] [21-26] Setup

Vecākie pirmie [rādīt jaunākos pirmos]

277766. viesis pirms 5 stundām

Nav runa par priekšroku, bet par tiesībām atrasties uz ceļa.

277771. viesis pirms 3 stundām

izskatās, ka pusei komentētāju auto nemaz nav...

277773. viesis pirms 3 stundām

Pirmkart - kur ir rakstits, ka velosipeds pari gajeju parejai ir jastumj??? Otrkart - cik labi, ka autovaditaji muziku masina neklausas!

Sak jau apnikt autovaditaju nemitigie parmetumi velosipedistiem. Esmu gan velobraucejs, gan autovaditajs un man nav saprotama daudzu autobrauceju parmetumi velosipedistiem. Nemitigi aizradijumi, tad ne ta brauc, tad muziku klausas, tad ne tur stumj velosipedu utt. Lidz apsurdam jau. Varbut pasiem vajag padomat ka parvietojas pa pilsetu un krustojumos autobrauceji, nav jaskrien pa pilsetas ielam ar 60km/h, nekas traks jau nenotiks ja pabrauks lenak un krustojumos vairak pakontroles apkartejo kustibu.

UUSA 55 [?] pirms 3 stundām

gribetos redzet konkretu punktu normativajos aktos kur tas ir teikts. bez pamatojuma tas ir vienkarsi "vienas tante teica"

brmbrmm 337 [?] pirms 2 stundām

Nav obligāti jāstumj, bet ja izvēlies palikt uz riteņiem, tad tev jāpalaiž auto un jābrauc, kad ir brīvs, t.i. velosipēdistam uz gājēju pārejas nav priekšroka pret auto.

277785. viesis 30.jūnijs 2010 23:42
0 0 Atbildēt

Pilnīgi piekrītu raksta autoram!

Vienreiz raksts par tēmu.

277786. viesis 30.jūnijs 2010 23:46
0 0 Atbildēt

to aunam - 277773. viesis pirms 3 stundām

Cik debīlam ir jābūt, lai nesaprastu, kas ir gājēju pāreja?!

Gājēju pāreja - vieta kur gājējam (kājāmgājējam) šķērsot brauktuvi.

Velosipēdists nav gājējs, izņemot gadījumu, kad tas velosipēdu stumj.

Pat ja velo celiņš šķērso brauktuvi, tad velosipēdistam nav priekšroka.

Vajag jau kaut reizi dzīvē izlasīt Ceļu satiksmes noteikumus.

277787. viesis 30.jūnijs 2010 23:53
0 0 Atbildēt

to aunam - 277773. viesis pirms 3 stundām

==============================

1.21. gājēju pāreja — brauktuves daļa, kas apzīmēta ar 530. un 531.ceļa zīmi un (vai) 931.ceļa apzīmējumu un paredzēta gājēju pāriešanai pāri brauktuvei;

217. Braukt ar velosipēdu pa brauktuvi vai nomali atļauts personām, kas nav jaunākas par 12 gadiem, ar mopēdu - personām, kas nav jaunākas par 14 gadiem. Šādā gadījumā velosipēda vadītājam jābūt klāt velosipēda, mopēda vai jebkura mehāniskā transportlīdzekļa vadītāja apliecībai (mopēda vadītājam - mopēda vai jebkura mehāniskā transportlīdzekļa vadītāja apliecībai), kas pēc šo noteikumu 35.punktā minētās amatpersonas pieprasījuma jāiedod pārbaudei.

226. Vietās, kur ārpus krustojumiem velosipēdu ceļš šķērso brauktuvi un ceļu satiksme netiek regulēta, velosipēdu un mopēdu vadītājiem jādod ceļš transportlīdzekļiem, kas brauc pa šķērsojamo ceļu.

227. Vietās, kur velosipēdu vadītāju braukšanas trajektorijas krustojas ar pārējo transportlīdzekļu braukšanas trajektorijām un velosipēdu vadītājiem ir priekšroka, velosipēdu vadītāji drīkst turpināt braukt tad, kad tie novērtējuši attālumu līdz transportlīdzekļiem, kas tuvojas, kā arī novērtējuši to braukšanas ātrumu un pārliecinājušies par drošību.

Ja tu pats - bezsmadzeņu radījum nejēdz atšķirt CSN grāmatiņu, tad izlasi izkopēto!

277788. viesis 1.jūlijs 2010 8:23
0 0 Atbildēt

Makten satrakojušies tie autobraucēji ;-) Pilnīgi no ādas lien ārā lai tik visus pārējos noliktu pie vietas. Pilnīgi varu iedomāties, kā 277787. viesis un viņam līdzīgie ārdās pie sava datora ;-)

Starp citu gar Skanstes ielu visos luksaforos iedegoties zaļai gaismai redzams gājēja un velosipēda attēls. Tad nu es saprotu, ka arī velosipēdists uz velosipēda var šķērsot gājēju pāreju.

Mans priekšlikums ir gājēju pārēju CSN pārsaukt par gājēju, velosipēdistu, bērnu ratiņu un ratiņkrēslu pāreju, lai daži stulbie autovadītāji saprot, ka gājēju pāreju var šķērsot arī tādi kas par to nepārvietojas uz divām kājām.

Pats pārvietojos ar automašīnu un līdz šim man nav radījis problēmas palaist riteņbraucēju pāri gājēju pārejai. Vajag mierīgāk uztvert dzīvi, tad nebūs tāds slimīgs naids pret citiem satiksmes dalībniekiem.

277789. viesis 1.jūlijs 2010 8:32
0 0 Atbildēt

Vienu gan gribu atgādināt velobraucējiem. Saskaņā ar CSN 230.6. punktu velosipēdistam aizliegts braukt pa ceļu, ja tam blakus ir veloceliņš.

277790. viesis 1.jūlijs 2010 8:34
0 0 Atbildēt

kad to pienems, tad ari runasim par velobrauceju prieksroku uc parejas. Paskaties raidijumu zebra, kas ir ofic csdd raidijums tur skaidri un gaishi pastastits kur velosipedistam NAV priekshroka un tikai kad ir, to radija vakar vakara. Ka ari tika visos raidijumos paskaidrots kapeec ta ir. Tika piemineets ka ir valstis, kur tas ir savadak un kapec, ka ari noradits kapec sheit ta nav. Mazliet jau besi, ka velosipedisti uzskata ka uz vinjem csn neattiecas vai tapec ka vinji ir ka neaizsargatas olas tiem buutu vair ak ljauts. Es ari braukaju ar richuku un man nav ienacis prata paklajut savu veselibu nevajadzigam riskam megjinot parspilet savas tiesibas uz celja

277791. viesis 1.jūlijs 2010 9:18
0 0 Atbildēt

Vot, vot!

Nu pajāt, kad luksiņā iedegas zaļais fellerim, kamēr ar felleri nobrauc no trotuāra uv/vai veloceļa, tāpat priekšroka nogriežoties būs mašīnai. Gluži kā Ķīpsalā nogriežoties uz peldbaseinu - nogriežoties jādod ceļš GĀJĒJIEM, bet velosipēdiestiem jādod ceļš automašīnām.

Daži psihie felleristi vaicās - kāpēc? Tāpēc ka feller spārvietojas n reižu ātrāk par gājēju un to var nepamanīt laikus! Un tieši tāpēc ar šādiem noteikumiem tiek mēgināta pasargāt viņa dzīvība/veselība!

Vienkārši apbrīnoju velosipēdistu vēlmi/gatavību iet bojā aizstāvot savus diemžēl maldīgos uzskatus par spēkā esošajiem ceļu satiksmes noteikumiem. Es arī braucu ar ričuku un lieliski apjēdzu, ka CSN ir rekstīti uzn sastādīti balstoties uz, pirmkārt, drošības apsvērumiem un tam visam pamatā ir loģiski apsvērumi un situāciju risinājumi. Un šeit vicināt neaizsargātības statusu un tāpēc uzspļaut uz citiem, diemžēl, ir STULBI!

Tāda sajūa, ka visi autovadītāji ienīst velosipēdistus kā šķiru (droši vien, ka ir kāda daļa arī tādu), bet lielākais autovadītāju cepiens, lai arī cik tas dīvaini nebūtu, ir nevis par autovadītāju tiesībām , bet par pašu velosipēdistu dzīvībām un veselību, kuru tie paši apdraud ar savu pārprasto taisnību.

Es aŗī mēdzu pārvietoties ar ričuku...

Un te izvilkums

138. Nogriežoties pa labi vai pa kreisi, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš gājējiem, kas šķērso to brauktuvi, kurā viņš nogriežas, un velosipēdu vadītājiem, kuru ceļu viņš šķērso. (tas nozīmēm, ja arī velosipēds pārvietojas pa BRAUKTUVI, nevis pa paralēlo trotuāru);

227. Vietās, kur velosipēdu vadītāju braukšanas trajektorijas krustojas ar pārējo transportlīdzekļu braukšanas trajektorijām un velosipēdu vadītājiem ir priekšroka, velosipēdu vadītāji drīkst turpināt braukt tad, kad tie novērtējuši attālumu līdz transportlīdzekļiem, kas tuvojas, kā arī novērtējuši to braukšanas ātrumu un pārliecinājušies par drošību.

No tā izriet, ka ar felleri ir tāpat kā ar jebkuru tr. līdzekli, vienīgais drīkst braukt pa trotuāriem. Jo uzsākot braukšanu, šķērsojot brauktuvi, izbraucot no blakusteritorijas, nobraucot no trotuāra utt. fellerim ir jādod ceļš visiem citiem tr. līdzekļiem, gluži tāpat, kā tas būtu, ja fellera vieta būtu auto. Kamēr esi uz trotuāra reķinies ar gājējiem, izbraucot uz ielas (ņemot vēra prāvo ātrumu) rēķinies ar automašīnām

Un te nākamie punkti, kurus daudzi veloumņiki mēdz PILNĪGI ignorēt:

217. Braukt ar velosipēdu pa brauktuvi vai nomali atļauts personām, kas nav jaunākas par 12 gadiem, ar mopēdu - personām, kas nav jaunākas par 14 gadiem. Šādā gadījumā velosipēda vadītājam jābūt klāt velosipēda, mopēda vai jebkura mehāniskā transportlīdzekļa vadītāja apliecībai (mopēda vadītājam - mopēda vai jebkura mehāniskā transportlīdzekļa vadītāja apliecībai), kas pēc šo noteikumu 35.punktā minētās amatpersonas pieprasījuma jāiedod pārbaudei.

219. Velosipēdam un mopēdam jābūt tehniskā kārtībā.

220. Velosipēdam jābūt aprīkotam ar bremzēm, skaņas signālu un gaismas atstarotājiem: priekšpusē - baltu, aizmugurē - sarkanu, abos sānos (riteņu spieķos) un pedāļos (priekšpusē un aizmugurē) - diviem oranžiem (dzelteniem).

Un jo "pieredzējušāks" (lasi atsaldētāks fellerists, tiek pilnība ignorēts šis punkts:

229. Nogriežoties pa kreisi vai apgriežoties braukšanai pretējā virzienā krustojumos apdzīvotās vietās, kur nav iekārtots velosipēdu ceļš, velosipēdu vadītājiem brauktuvju krustošanās vieta jāšķērso pa brauktuvju labo malu, iepriekš pārliecinoties par ceļu satiksmes drošību un dodot ceļu tajā pašā

virzienā braucošajiem transportlīdzekļiem un tiem ceļu satiksmes dalībniekiem, kam saskaņā ar braukšanas noteikumiem krustojumos ir priekšroka. Ja braukšanai pa kreisi iekārtota atsevišķa braukšanas josla, nogriezties atļauts no šīs joslas labās malas. Nogriezties pa kreisi vai apgriezties braukšanai pretējā virzienā ārpus krustojumiem atļauts no brauktuves labās malas.

277794. viesis 1.jūlijs 2010 9:44
0 0 Atbildēt

daudz tu tur sadrukāji, bet reāli vienalga sanāk tā, ka tikai uz gājēju pārejas nav skaidri noteikts un tiešām varētu būt tā, ka tas teorētiski ir jāstumj. Krustojumos zebras nav gājēju pāreja, jo tur nav zīmes :)

un ir pilnīgi vienalga kā tas velosipēdists tur nokļuvis, bet saskaņā ar 138.punktu tā ir. tas tavs teksts iekavās ir tīri tavs subjektīvais viedoklis :)

P.S. pilsētā ar velo nebraucu

277795. viesis 1.jūlijs 2010 9:49
0 0 Atbildēt

Anonīmiķi - ko tavuprāt nozīmē gājējs? Gājējs ir tas, kas pārvietojas kājām

Ja tu ej kājām, kaut ko nes, velc stum, tu esi gājējs

Velosipēds ir mehānisks transporta līzeklis, ko darbina muskuļu spēks

Ja tu lieto transporta līdzekli - nevis to velc, stum, nes, tātad tu esi BRAUCĒJS un uz Tevi attiecas noteikumi, kā uz transporta līzekli.

Un gājēju pāreja ir domāt aGĀJĒJIEM!

ir vēl kāds jautajums?

277797. viesis 1.jūlijs 2010 10:00
0 0 Atbildēt

Un uz gājēju pārejas drīkst braukt arī mašīnas - proti to šķērsot.

Problēma jau ir tajā, ka daudzi velosipēdisti braukšanu pa zebru/gājēju pāreju automātiski saprot kā priekšrocības vietu attiecībā pret automašīnām.

Braukt pa gājēju pāreju un priekšroka uz gājēju pārejas ir 85 dažādas lietas!

Kamēr gājējs stumj felleri uz gājēju pārejas - viņam ir priekšroka, tiko, kā velosipēdists BRAUC pa gājēju pāreju, autovadītājam nav pienākums viņu laist un sadursmes gadījumā vainīgais būs pats velosipēdists.

Velosipedistsm šķērsojot brauktuvi NEKAD (ne ielai pa vidu, ne pa ielu šķērsojošu neregulējamu veloceļu, be uz gājēju pārejas) NAV priekšroka!

A ja gribi šķērsot ceļu uz gājēju pārejas uz fellera - paturi prāta - automašīnām priekšroka

277799. viesis 1.jūlijs 2010 10:11
0 0 Atbildēt

Dārgais autovadītāj. :) Kā tev šķiet, vai automašīnās subbuverus nevajadzētu aizliegt? Vai tas netraucē vadīt mašīnu un koncentrēties braukšanai? Vai visu var dzirdēt, ja visu laiku skan "tuc,tuc,tuc"? :)

Ā vēl viena lieta. Daudziem autoivadītājiem tas noteikti būs baigais baigais atklājums, BET mašīnai ir arī pagrieziena rādītāji! :)

Un visbeidzot. Pirms te baigi cepjaties par riteņbraucēju CSN neievērošanu, pasakiet godīgi, jūs visus CSN ievērojat? :) Pa Rīgu vai pārējo Latviju braucot nepārkāpjat ātrumu, vai ne? :)

renrins

277800. viesis 1.jūlijs 2010 10:16
0 0 Atbildēt

palaidniex - nu tak apskaties kas CSN definīcijā ir gājēju pāreja :)

Zebra pie krustojuma nav gājēju pāreja. Tātad uz to neattiecas noteikums, kurš attiecināts uz gājēju pāreju.

277802. viesis 1.jūlijs 2010 10:17
0 0 Atbildēt

Nabaga autobraucēji - investējuši tūkstošus pusotrā tonnā dzelžu, karstumā smok, sēžot sastrēgumos un cepās par velobraucējiem, kas matiem plīvojot (un uzmundrinošai mūzikai skanot) brauc smaidīdami šiem garām. Nekāda respekta! Satiksmes noteikumus nezina un neievēro! Izmisums :)

277805. viesis 1.jūlijs 2010 10:23
0 0 Atbildēt

tu muļķis vai izliecies? :)

izlasi punktu:

1.21. gājēju pāreja — brauktuves daļa, kas apzīmēta ar 530. un 531.ceļa zīmi un (vai) 931.ceļa apzīmējumu un paredzēta gājēju pāriešanai pāri brauktuvei;

Un īpaši apskati kāds izskatās 931. ceļa horizontālais apzīmējums... ;)

277806. viesis 1.jūlijs 2010 10:27
0 0 Atbildēt

Klau anonimiķi, nujau ar Nr. 277802. Vēl nav pielecis, ka autovadītāji jau cepjās par jūsu dzīvībām, bet jūs tikai par pārprastu pašsvarīgumu.

Autobraucējam nav jāierokas zemā, nav naktīs sapņos vēlreiz jāpārdzīvo debila lisopēdista bojāeja izlecot mašīnai priekšā, kurš gājis bojā dēļ savas neuzmanības un ietiepības...

Nekād prieka nobraukt cilvēku nevienam nav. A visu laikui skandēt debilie autovadīāji - gudrie velosipēdisti - izklausās pēc mazvērtības kompleksiem. Un ja kāds nopirks saules bateriju darbināmu elektrokabrioletu - ekoloģisks, kluss, mati plīvo - ko tad? tikai tad būš konkurents?

Tāpēc saku - pirms kāp uz fellera pilsētā vajag gan vismaz velosipēdista apliecību, kas apliecina, ka zini CSN.

277811. viesis 1.jūlijs 2010 11:19
0 0 Atbildēt

Lielākajai daļai (!) autovbraucēju ir vadzītāja apliecības, taču viņi tāpat visai vāji zina CSN. Ja nu vienīgi kārtīgi apguvuši tos punktus, kas attiecas uz velosipēdistiem...

277816. viesis 1.jūlijs 2010 11:30
0 0 Atbildēt

Tikai mākam anonīmi spriedelēt?

Kurā punktā ta man nau taisnības, vai kurš CSN punkts nepareizi nocitēts, tavuprāt?

Tas, ka velosiēdisti krietni lielākā vairumā noteikumus nezina, tas ir redzams ik dienas uz ielas... ;) Lai arī autovadīāji ir daudz ko aizmirsuši, lielos vilcienos tie tomēr ievēro, ko reiz bija jāiemācās, bet derētu uzrīkot reidu un patvarstīt felleristus par viņu varioņdarbiem un ieslēgt sodanaudas par pārkāpumiem un to ciskudriļļu vadīšanu vispār bez vadītāja apliecības (lasi bez CSN māsīšanās vispār), kaut gan CSN skaidri un gaiši rakstīts, ka vismaz tādai apliecībai ir jābūt... ;) Budžetam būtu visai spēcīgs atspaids neskatoties uz visai smieklīgajām soda naudām...

Tākā atlikt tiršanu!

277817. viesis 1.jūlijs 2010 11:32
0 0 Atbildēt

Cienītais autor pirms mācīt citus vajag tomēr izlasīt svaigākus CSN nevis tos pēc kuriem vectēvs sev tiesības lika.

1. Velosipēdistam ir tiesības *braukt* pāri pa gājēju pāreju, protams palaižot garām auto kas brauc pa ceļu. Tas CSN ir brauktuves sķērsošana.

2. Velosipēdistam NAV jākāpj nost no velosipēda

Un jā velosipēdistam ir tiesības braukt pa gājēju pāreju tāpat kā viņai pāri brauc auto.

un visbeidzot - varbūt sākt domāt Eiropeiski un atzīt ka ceļi ir domāti arī velosipēdistiem nevis tikai Tev. Un varbūt paskaties apkārt - pasaulē ir daudz citu cilvēku bez Tevis. Un jā - Tu NEESI pasaules centrs un visai pasaulei nav jāizdabā tikai tavām ērtībām.

277819. viesis 1.jūlijs 2010 11:43
0 0 Atbildēt

Te viens komentētājs par mašīnas pagriezienu rādītājiem kaut ko ierunājās... Tad ziniet - mīļie velosipēdisti: arī jums ir jārāda signāli, arī jums ir jābūt vadītāja apliecībai!

Un vispār - te gāja runa par mūziku velosipēdistu kamikadžu ausīs. To vajag aizliegt. Lai čunčina klusumā.

277820. viesis 1.jūlijs 2010 11:44
0 0 Atbildēt

offtop - kas ir skrituļslidotājs? gājējs vai braucējs? tam pirms pārejas jāvelk slidas nost?

277821. viesis 1.jūlijs 2010 11:47
0 0 Atbildēt

anoinīmais velodieva sektant - laikam tomēr slikti ar lasīšanu, lasi šo CSN punktu vēl un vēl kamēr pielec:

1.21. gājēju pāreja — brauktuves daļa, kas apzīmēta ar 530. un 531.ceļa zīmi un (vai) 931.ceļa apzīmējumu un paredzēta gājēju pāriešanai pāri brauktuvei;

Skaidri un gaiši norādīs - gājēju pāreja domāta GĀJĒJIEM! Gājējs uz velosipēda vairs nav gājējs, bet ir velosipēdists!

Līdz ar to šajā valstī ir kārtība, ka CP inspektors var izdrāzt jebkuru velosipēdistu, kurš šķērso brauktuvi pa gājēju pāreju par CSN 1.21 punkt apārkāpumu.

Ja tu pārkāp šo punktu (1.21) netraucējot nedz gājējiem, nedz automašīnām - uz to nerakstīti pieņemts skatīies cauri pirkstiem... TIklīdz tu sāc traucēt gājējiem un/vai automašīnām ir pamats saņemt pelnītu uzbrēcienu, "uzslavas" un saņēmt soda kvīti. ;)

277823. viesis 1.jūlijs 2010 11:50
0 0 Atbildēt

nu ar skrituļslidotājiem un skrejriteņistiem ir visstrīdīgāk...

to CSN neparedz. Īsti gājējs tu neesi, bet nav arī mehaniskais tr līzeklis (skrejritenis vēl kautkā nosaucams par kaut ko modificētu)

Šis būtu jautajums, kuru derētu uzdot CSN sastādīājiem un beidzot šos, reizēm visai ātros satiksmes dalībniekus klasificēt un tiem ierādīt atbilstošu vietu noteikumos...

277824. viesis 1.jūlijs 2010 11:52
0 0 Atbildēt

kāpēc neparedz? tu palasi CSN - tur ir arī skrituļslidotājs pieminēts.

277825. viesis 1.jūlijs 2010 12:06
0 0 Atbildēt

minēts ir, kur un kā tos lietot, (skrituļdēļus, skrituļ slidas), bet nav norādīs galvenais, kā tiem šķērsot ielu...

iespējams, ka ar to jāsaprot, ka ielu šķērsojot vai nu jāvelk nost skritulenes, jākāpj nost no dēļa, jo citādi īsti vairs neeskaities gājējs...

277827. viesis 1.jūlijs 2010 12:21
0 0 Atbildēt

iespējams :)

tas ir visu šo spriedelējumu atslēgvārds. Tu pieņem, ka gājēju pāreja kā tāda ir paredzēta tikai un vienīgi iešanai. Tomēr tas ir tikai un vienīgi pieņēmums, jo nekur CSN tas tiešā tekstā tā nav pateikts. Es pieņemu, ka pāreja ir ietves turpinājums un uz to attiecas tādi paši noteikumi kā uz ietvi, plus atsevišķi jau iepriekš minētie papildnosacījumi.

277828. viesis 1.jūlijs 2010 12:26
0 0 Atbildēt

Palaidniex -Un te izvilkums

138. Nogriežoties pa labi vai pa kreisi, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš gājējiem, kas šķērso to brauktuvi, kurā viņš nogriežas, un velosipēdu vadītājiem, kuru ceļu viņš šķērso. (tas nozīmēm, ja arī velosipēds pārvietojas pa BRAUKTUVI, nevis pa paralēlo trotuāru) ;

227. Vietās, kur velosipēdu vadītāju braukšanas trajektorijas krustojas ar pārējo transportlīdzekļu braukšanas trajektorijām un velosipēdu vadītājiem ir priekšroka, velosipēdu vadītāji drīkst turpināt braukt tad, kad tie novērtējuši attālumu līdz transportlīdzekļiem, kas tuvojas, kā arī novērtējuši to braukšanas ātrumu un pārliecinājušies par drošību.

No tā izriet, ka ar felleri ir tāpat kā ar jebkuru tr. līdzekli, vienīgais drīkst braukt pa trotuāriem. Jo uzsākot braukšanu, šķērsojot brauktuvi, izbraucot no blakusteritorijas, nobraucot no trotuāra utt. fellerim ir jādod ceļš visiem citiem tr. līdzekļiem, gluži tāpat, kā tas būtu, ja fellera vieta būtu auto. Kamēr esi uz trotuāra reķinies ar gājējiem, izbraucot uz ielas (ņemot vēra prāvo ātrumu) rēķinies ar automašīnām

Nu nav vis gluži tāpat. No šī punkta taču izriet, ka velosipedam priekšroka, 1. ja viņš no 1 joslas brauc taisni krustojumā.

2.ja viņš brauc pāri krustojumam no trotuāra uz trotuāru pa gājēju ceļu.

Pie Olimpijas 1 vietā velo ir priekšroka, jo veloceļš šķerso krustojumu. Tuvāk pie Olimpijas nav priekšroka.

slēpnis slinkums reģistreties

277830. viesis 1.jūlijs 2010 12:42
0 0 Atbildēt

Tieši tā - Velosipēdistam ir priekšroka tikai tad, kad tas brauc pa brauktuvi -

tātad kopā un vienā virzienā ar automašīnām. Tad NENOLIEDZAMI velosipēdistam ir priekšroka. Bet ja velosipēdists nobrauc no trotuāra pie krustojuma, vai izmanto vietu, kur ceļu šķērso veloceļš - PRIEKŠROKAS NAV!

A anonimīķim iesaku izlasīt vēlreiz CSN punktu:

1.21. gājēju pāreja — brauktuves daļa, kas apzīmēta ar 530. un 531.ceļa zīmi un (vai) 931.ceļa apzīmējumu un paredzēta gājēju pāriešanai pāri brauktuvei;

Īpaši vēlētos izcelt dažus vārdus GĀJĒJU PĀRIEŠANAI, tātad pimkārt tā domāta GĀJĒJIEM, un otrkārt ir nepārprotami norādīs, ka pa pāreja, gan pēc nosaukuma PĀREJA gan pēc pielietojuma - PĀRIEŠANAI, nevis pārbrauktuve vai pārbraukšanai. Kur vēl precīzāk var CSN to norādīt???

277834. viesis 1.jūlijs 2010 13:01
0 0 Atbildēt

1.21. gājēju pāreja — brauktuves daļa, kas apzīmēta ar 530. un 531.ceļa zīmi un (vai) 931.ceļa apzīmējumu un paredzēta gājēju pāriešanai pāri brauktuvei;

par šo pašu punktu - brauktuves daļa. Līdz ar to velosipēdists atrodoties uz gājēju pārejas viennozīmīgi atrodas arī uz brauktuves :)

Un saskaņā ar 138.punktu jebkuram auto kurš nogriežas ir jādod ceļš šādam velosipēdistam.

Un tālāk 1.21 punkta tekstā nav vārdiņa TIKAI. ja tur tāds būtu, tad viennozīmīgi gājēju pāreja būtu paredzēta TIKAI GĀJĒJU PĀRIEŠANAI. bet kā mēs redzam, tad tā nav. Tāpat par visām priekšrocībām uz gājēju pārejas nav papildinājuma TIKAI, līdz ar to tās attiecas uz visiem satiksmes dalībniekiem, kuriem ir tiesības atrasties uz šīs pārejas.

277835. viesis 1.jūlijs 2010 13:06
0 0 Atbildēt

To Palaidniex:

Nu ko ņemties? Lai jau brauc pāri gājēju pārejai, fizika un Darvina atlase visu saliks pa vietām.

Pēc noteikumiem:

24. Pirms brauktuves šķērsošanas pa gājēju pāreju, kur satiksme netiek regulēta, gājējiem jānovērtē attālums līdz transportlīdzekļiem, kas tuvojas, kā arī jānovērtē to braukšanas ātrums un jāpārliecinās par drošību.

Ja auto ātrums būs mazāk par 50km/h tad viss ir noteikumu robežās. Brauc vai ej pāri gājēju pārejai ar savu ciskudrilli, jebkurā gadījumā ir jāpārliecinās, ka auto spēs apstāties un vai auto šoferis maz redz, ka vispār ir jāapstājās, jo neviens jau nav gaišredzis.

277836. viesis 1.jūlijs 2010 13:07
0 0 Atbildēt

Ir viens bet - var atrasties uz brauktuves un ir termins dot ceļu.

Ja tu atrodies uz brauktuves, bet neesi devis ceļu, gadījumā, kad tas ir jādara - tad slimnīcas rēķinu nāksies apmaksāt pašam. Jautājums - priekš kam tā jādara??

Un vēl jautājums - ja jau tu tik principiāls - tev arī uz spilvena ir rakstīts - izmantot TIKAI kā pagalvi, un uz segas un palag a- galvgalis un kājgalis.

Un tavas mikroviļņu krāsns instrukcijā speciāli Tev rakstīts - nežāvēt dzīvnielus pēc vannošanas?

277837. viesis 1.jūlijs 2010 13:16
0 0 Atbildēt

jau pirms 3 stundām rakstīju - pilsētā ar velo nebraucu.

Un principiāls jau kā reiz esi tu. Jo esi pieņēmis kā aksiomu to, ka velosipēdists uz pārejas atrasties nedrīkst, ja vien nestumj velo. Lai gan nekur noteikumos tas tā nav formulēts. Es kā reiz gribu tevi paglābt no slimnīcas rēķinu (ne savu) apmaksas nepieciešamības. Jo šādā gadījumā to visticamāk sanāks maksāt vainīgajam autovadītājam.

277838. viesis 1.jūlijs 2010 13:20
0 0 Atbildēt

Es piekrītu, ka ceļš ir ceļš un pēc grāmatas nenobrauksi visu, bet noteikumos ir labs punkts:

6. Katram ceļu satiksmes dalībniekam ir tiesības uzskatīt, ka arī citas personas ceļu satiksmes norisē izpildīs noteiktās prasības.

tātad jāpieņem, ka gājēji un riteņbraucēji pārliecināsies, ka ir droši šķērsot ceļu.

Bet nu Latvijā tā visa ir utopija un nesasniedzama fantāzija, ka visi pēkšņi sāks ievērot noteikumus. Tāpēc parasti pirms gājēju pārejām nometu ātrumu, jo nez kurš kamikadze izleks uz ielas, domādams, ka viņa tiesības palielina kaulu izturību pret dzelzi...

Piekrītu vienam komentāram, ka vajadzētu uztaisīt pāris reidus riteņbraucējiem, vai visiem ir ķiveres, tiesības, vai rāda pagriezienus (esmu tikai uz pirkstiem saskaitāmas reizes šādu fenomenu redzējis).

277839. viesis 1.jūlijs 2010 13:21
0 0 Atbildēt

tiepša, kas tiepša

paskaties šo te. un atceries šo te iebraucot pilsētā

tv.delfi.lv/video/OZo0kxwU/

kārtīģi noskaties video un tad moš pieleks!

es, protams, ļoti uzmanos no jebkādiem ceļu satiksmes negadījumiem, kā arī nepievēršu uzmanību sīkiem pārkāpumiem no visu satilsmes dalībnieku puses gan autovadīāju, gan gājēju gan velosipēdistu puses, ja tie neietekmē citu cilvēku vēlmi pārvietoties noteikumu ietvaros un nevajadzīgi nekavē satiksmi vai nedod Dies pilda to ar būstamiem momentiem...

bet reizēm uzsit žulti daži pārāk uzpūtīgi veslosipēdisti ar pāprastu pašvarīgumu, kuri brauc pa ietvi un demonstratīvi apstājas tās vidu iedomājoties, ka viņam nu viss ir ļauts!

277840. viesis 1.jūlijs 2010 13:22
0 0 Atbildēt

to anonimikis :

tad jau sanāk, ka riteņbraucēji var mierīgi neievērot noteikumus, jo autovadītājs vienmēr būs vainīgs?

277842. viesis 1.jūlijs 2010 13:30
0 0 Atbildēt

es klausos tā lai dzirdu apkārt notiekošo

277843. viesis 1.jūlijs 2010 13:31
0 0 Atbildēt

ko neievērot? joprojām neredzu nepārprotamu norādi uz to, ka velosipēdists saskaņā ar CSN NEDRĪKST braukt pa gājēju pāreju.

Starp citu, kad es liku tiesības pirms gandrīz 20 gadiem, tad tāds punkts noteikumos bij ;)

277844. viesis 1.jūlijs 2010 13:32
0 0 Atbildēt

Nu, ja neatšķir vērduus iet un braukt, gājējs un braucējs tad ņūtons un darvins izdarīs pārējo...

Uz galdauta tak ar nav rakstīts, ka nedrīkst ar to muti vai, atvainojos, pakaļu slaucīt... :D

277845. viesis 1.jūlijs 2010 13:57
0 0 Atbildēt

nekad pāri pārejai riteni neesmu stūmis, taču ātrumu gan samazinu līdz gājēja ātrumam un pagaidu lidz auto apstājas, vai pabrauc garām.

277846. viesis 1.jūlijs 2010 14:05
0 0 Atbildēt

:D :D :D Pārsmieties te var :D :D :D

Palaidniex noskaties timrota video 10x varbūt pieleks.

Tu cepies par velc sazin ko. Tādā gadījumā Tu pa Čaka ielu vai Valdemāra ielu pik stundās braukt nedrīksti, jo tur taču ir viena josla. Ja ir viena josla tātad visiem ir jābrauc vienā joslā.

Ar velosipēdiem ir kas līdzīgs, ja es izvērtēju situāciju un pa pāreju pārripinos kopā ar gājējiem, kuriem Tev ir jādod priekšroka, tad kāpēc Tu uz mani tik nežēlīgi cepies ka es neesmu nokāpis no velosipēda, kurā mirklī es Tevi traucēju?

Izskatās ka Tu cepies tikai cepšanās pēc :D :D :D Ievelc dziļāk gaisu plaušās varbūt vieglāk paliks :D

277847. viesis 1.jūlijs 2010 14:13
0 0 Atbildēt

Nav cepiens par pāreju pārbraukšanu, cepiens ir par to, ka braucošs velosipēdists parādās uz tās pārejas pēkšņi, negaidīti. Cik nav bijis, kad nogriežoties pāreja ir tukša, bet pēkšņi izlec viens priduroks ar velosipēdu.

277848. viesis 1.jūlijs 2010 14:17
0 0 Atbildēt

Hippy - palasi uzmanīgāk - es neesmu pret to, ka kāds pārripina ceļu pa gājēju pāreju uz fellera (tas būu murgs tukšu ielu šķērsot tikai 90° leņķī, kā rakstīts noteikumos un nokāpt no ričuka, ka apkārtnē nav nevienas tuvojošas mašīnas), ja tas nevienam netraucē, man pofig, ka kāds kaut ko pārkāpj, ja tas nevienam netraucē.

Es par to, ka nevajag iedomāties, ka ja esi velosipēdists, tad visiem ar tevi jāauklējas, visiem pienākumi, visiem viss jāredz, jāskatās spoguļos jāuzmanās nezkā, bet pašam felleristam ir tikai tiesības braukt kur grib, kā grib, visur priekšroka un apkārt nav jāskatās un apkārt notiekošais nav jādzird... Tas attiecas arī uz daļu motobraucēju... ;)

Kamēr lisopēdists un/vai mopēdists izpildoties ar niecīgiem un/vai rupjiem pārkāpumiem pats necieš, nevienu apkārtējo nesatraumē un nevaino tajā ļaunos autovadītājus - lai tak kaut pakarās... ;) Welcome - darvina teorija dzīvē! ;)

277849. viesis 1.jūlijs 2010 14:19
0 0 Atbildēt

Hippy - par vienu joslu es uzskatui jepkuru joslu pa kuru var braukt automašīnas vienā rindā un kura var nebūt apzīmēta ar CHA.

ja var satilpt mašīnas 4 joslās uz kādas ielas, ,kur uzkrāsotas divas joslas - nekādu problēmu, jo noteikumi to neaizliedz... ;)

277850. viesis 1.jūlijs 2010 14:57
0 0 Atbildēt

Piekrītu!

Bet kopumā Rīgā ir ļoti daudz velosipēdistu kuri nerēķinās ar citiem (ne auto, ne gājējiem) un ir autovadītāji kuri vienkārši neieredz velosipēdistus.

277852. viesis 1.jūlijs 2010 15:28
0 0 Atbildēt

arī fakts!

tākā es pats reizēm uzminu pa centru ar felleri, braucu ar galvu, nemēģinu apslāpēt pašsaglabāšanās instinktu un gribu nokļūt galapunktā nevis "vakar", bet sveiks un vesels un labā noskaņojumā - man kautkā nav sanākušas saķeršanās ar autovadīājiem.

277853. viesis 1.jūlijs 2010 15:34
0 0 Atbildēt

Klausīties muzičku, braucot ar velosipēdu IR stulbi, jo:

Ja abi (autovadītājs un velosipēdists) klausās muzonu, tad sadursmes gadījumā 100% cietējs būs velobraucējs - kur pazudis pašsaglabāšanās instinkts velosipēdistam?

Auto brauc ātrāk par velo, kas nozīmē, ka autobraucējs, vairumā gadījumu apdzen velobraucēju un tuvojas tam no aizmugures, kas savukārt nozīmē, ka autobraucējs velosipēdistu vismaz REDZ, turpretī velosipēdistam nav acis pakausī, lai ieraudzītu tuvojošos auto no muguras, tapēc viņš to var tikai SADZIRDĒT, nevis IERAUDZĪT un, ja velobraucējam ausīs uz pilnu klapi skan AC/DC tad nav ko brīnīties, ka tev var nepaveikties...

"Sargies pats un Dievs tevi sargās", kā sacīt jāsaka...

P.S. Neesmu pret velosipēdiem pilsētas ielās (sportiski, mazāk sastrēgumu un zaļi), bet uzskatu, ka prātu vajag lietot visos dzīves gadījumos. :)

277854. viesis 1.jūlijs 2010 15:44
0 0 Atbildēt

tas attiecas arii uz gaajeejiem, pilnas ielas ar neko nedzirdu neko neredzu ljautinjiem.

277855. viesis 1.jūlijs 2010 16:02
0 0 Atbildēt

arī fakts

277857. viesis 1.jūlijs 2010 23:18
0 0 Atbildēt

tv.delfi.lv/video/OZo0kxwU/

Labs video.

1) Velosipēdisti *drīkst* pārbraukt gājēju pāreju nenokāpjot no riteņa, BET šajā gadijumā viņiem NAV priekšroka un ir jālaiž mašīnas.

2) Ja grib, lai būtu priekšroka, tad ir jākāpj nost no riteņa (kļūstot par gājēju).

Tātad var šķērsot gājēju pāreju divos veidos - uz riteņa (nav priekšroka), stumjot riteni (ir priekšroka).

Visiem viss skaidrs?

277858. viesis 2.jūlijs 2010 12:35
0 0 Atbildēt

To: 277857. viesis

Nu re – beidzot arī Tu to saprati :D

277860. viesis 2.jūlijs 2010 12:45
0 0 Atbildēt

Nu nav pēc tā video viss skaidrs. Tā arī ir tikai atsevišķu punktu interpretācija, nevis skats uz problēmu kopumā. Un tas rada jaunas avārijas situācijas. Daudz loģiskāks būtu pieņēmums, ka nogriežoties ir jālaiž vienalga kas tev ceļu šķērso un miers. kaut krokodils tur rāpo - palaid un vari braukt. Un nekādas vairs interpretācijas vai skrituļslidotājam arī slidas jāvelk nost un kurā brīdī velosipēdists ir uz brauktuves, kurā uz pārejas ... etc.

277862. viesis 2.jūlijs 2010 13:52
0 0 Atbildēt

Izskatās ka Tev ir veselības problēmas. :D

277864. viesis 2.jūlijs 2010 14:06
0 0 Atbildēt

anonīmiķi - nu nav man jāparedz pēkšņi tuvojošs velosportists kurš nebrauc pa ielas braucamo daļu... un nav jārēķinās ar skrituļotāju ekstrēmistu, ja tā būu jādara, tad nogriezties pa labi un pa kreisi kļūtu nereāli ilgi un tas satiksmi tikai vēl vairāk pabeigtu

Laukos moš tas nav aktuāli, ktur vienā kvadrātkilometrā reizēm ir labi ja 10 cilvēku... Pilsētā tāda norma būtu pilnīgs absurds

277869. viesis 3.jūlijs 2010 20:13
0 0 Atbildēt

Milie shoferishi! Jums paveicas, neesmu pashlaik Riigaa, tapec pa pilsetu nebraukaju, sava tankista shljomaa!

Bet, ja nopietni, muzonu klausos, lai neparsniedz ielas skanjas, gajeju parejaas vienmer palaizhu visus, un no ritenja nost nekapju, uz trotuariem censhos nebut traucejums vai bieds gajejiem (visi, pat kugja kapteinis vai pilots, ja ar kajaam, tad gajejs, ari jus, milie shoferishi :)).

Pa pilsetu ar riteni braucu kopsh bernibas 80.gados, bija (un ir :)) mopedi-mochi-autinji, viss! Braukt patik ar visu, bet velosipeds vasaraa - tas ir feini!

Fakts - velopeedists visvajaak aizsargats satiksmee, tapec tam jabuut pasham super-uzmanigam, jaciena citus sat.dalibniekus, un - kruti pedali, poka ne dali!:)

Visiem veiksmi uz celiem, un vienmeer netrauceti nokljut galapunktaa!

277891. viesis 7.jūlijs 2010 0:43
0 0 Atbildēt

277869. viesis, sūkāanu banānu!

Tev tiešām ir pavecies, ka nees Rīgā!

Jo tad tiktu pataisīts par vienu urodu mazāk!

277906. viesis 8.jūlijs 2010 21:05
0 0 Atbildēt

277891. viesis!

О, молодец, как тонко показал всю глубину латышской натуры!

Такие вы и есть, ближнего обосрать - милое дело!

Тьфу!

277992. viesis 17.jūlijs 2010 1:58
0 0 Atbildēt

he hee, un kaa ir ar kilovatiigiem subiem, pastuuzhiem? Arii aizliegt? :D Smiekls :D Gaajeejiem tad ar ir jaaizliedz :D

ricitis 21.jūnijs 2019 17:57
0 0 Atbildēt

Pēc šīs loģikas, cilvēkam uz ratiņkrēsla, braucot pāri gājēju pārejai, ir jānokāpj no ratiņkrēsla un jāpārstumj tas pāri ceļam - gājēju pārejas taču domātas tikai gājējiem! Derētu arī nākamreiz pievienot kādus pierādījumus ar negadījumiem šajās situācijās. Neesmu dzirdējis par nevienu negadījumu, kur riteņbraucējs ir iekļuvis negadījumā, jo viņš klausījās austiņas, bet tu runā itkā tas būtu pašnāvības veids...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti