Tā nav kļūda, tā ir prasta paviršība - iAuto

Tā nav kļūda, tā ir prasta paviršība 31

 
Aigars | 31.maijs 2013 23:15

Šis ņemts no iAuto pasta iedaļas „Raksta lasītājs”. Autors Aigars (viņš arī „Deksters”), viens no visu laiku aktīvākajiem komentāru autoriem

23. marta naktī notika satiksmes negadījums, kurā (ne manas vainas dēļ) tika bojāta manis vadīta automašīna. Tika veikta viss process, lai vainīgā transportlīdzekļa apdrošināšanas kompānija atgrieztu man auto pirmsavārijas stāvoklī.

16. maijā aizbraucu pēc auto. Jau pa gabalu bija redzams, ka remonts ir nekvalitatīvi veikts, bampera uzlika šķība, citi defekti.  Iegāju pēc atslēgām, man atvainojās, ka, saliekot auto, darbu veicējs esot apskrāpējis tikko nokrāsoto spārnu. Bet to viņi pēc tam novērsīšot. Man nebija laika, bija steidzami jābrauc, paņēmu atslēgas un aizbraucu. 

 Misā konstatēju, ka krīt nost priekšējā reste, pie radiniekiem sameklēju plastmasas savilces, lai detaļas nepazūd.

Nākamajā rītā atklājās remonta būtība visā savā krāšņumā. Reste krīt nost, bampers pielikts šķībi un nav nostiprināts, turklāt tas ir šķībs visos virzienos. Bampera uzlika pēc remonta ir šķība un nekādi nepieguļ dzelzs pamatnei. Spārns nav pieskrūvēts, skrūve kustas un ir ar pirkstiem atskrūvējama. Detaļu krāsojuma kvalitāte drausmīga, nav veikta pienācīga pirmskrāsošanas apstrāde. Apskrāpēts ne tikai tikko krāsotais spārns, bet arī otrs.

Sakarā ar to, ka avārijas mirklī spēcīgs trieciens bija pa labās puses priekšējo riteni, auto uz ceļa pēc tam  neturējās taisni, bija nepieciešams vai nu remonts, vai regulēšana.

Nepiemērotu instrumentu dēļ ticis sabojāts uzgrieznis, tāpēc atskrūvēt stūres pirkstu nevarēja un regulēšana nav tikusi veikta, par ko liecina arī joprojām esošā mašīnas novirzīšanās pa kreisi braucot.

Patlaban nevēlos norādīt nedz apdrošināšanas kompānijas, nedz servisa uzņēmuma nosaukumus, jo man tika solīts visu novērst. Taču attieksme un vispārējais noskaņojums liecina, ka var rasties problēmas, lai auto atgrieztu stāvoklī, kādā tas bija pirms avārijas.

Piemēram - apdrošinātājs bija piekritis bampera uzlikas nomaiņai pret jaunu, bet serviss esot ‘’principa pēc’’ remontējis veco, jo tā jau pirms tam esot bijusi līmēta. Bet tā bija vesela, līdzena un taisna detaļa, nevis šķība, kā patlaban. (Šobrīd ir zināms, ka detaļa iegādāta jauna.)

 Ar šo savu stāstu gribēju izteikt  pārdomas par to, kādā vidē mēs dzīvojam un ko cilvēkiem nozīmē civilizēta valsts Eiropas Savienībā, ja klientam pēc veikta remonta  var atdot automašīnu tādā stāvoklī, ar tādu izpildījuma kvalitāti. Šeit nu nekādi nevaram vainot valdību vai ko nebūt citu, šeit ir ikdiena mūsu vidū. Kā man teica servisa meistars – „vai tad jūs nekad nekļūdaties?”... Šeit nav kļūda, šeit ir prasta paviršība ar katastrofāli zemu atbildības līmeni pret paveikto. Kļūdīties varēja,  apskrāpējot spārnu, to es saprastu, gadās. Bet visu šo es nesaprotu .

 Jāpiebilst, ka apdrošinātājs ir pietiekami liels un ar labām atsauksmēm ,kā arī serviss nav gluži mazs un neatpazīstams.

 PS. Turpinājums sekos.

 
31 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
DekstersFF 31.maijs 2013 23:40
1 0 Atbildēt

Tātad, apdrošinātājs pilnībā atbalsta manu pretenziju, paši nozīmēja citā servisā piekares diagnostiku,kur to arī salaboja un noregulēja. Attiecīgi paldies par atsaucību un korektu attieksmi.

3. jūnijā došos uz brāķdaru uzņēmumu ,lai veiktu atkārtotu remontu.

DekstersFF 1.jūnijs 2013 9:36
1 0 Atbildēt

Es nebraukāju pa vietām, kur cilvēki rāpo pa ceļiem, lai viņiem restes uzkristu :D

Es 1.jūnijs 2013 12:22
1 1 Atbildēt

Tāpēc vajag ņemt atlīdzību naudā, nevis remontēt apdrošinātāju servisos (kas ļoti labi nopelna uz apdrošinātājiem). Tagad bojājumus novērtē labi. Taisu pārbaudītā servisā un nauda paliek pāri. Pēc nopietnākās āvārijas "nopelnīju" gandrīz 1000 Ls taisot šo to pats un šo to servisā. Tiesa, mašīnu pēc tam pārdevu, bet ne dēļ šīs avārijas.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Plānotās izmaiņas vinješu likmēs attiecas tikai uz kravas automašīnām 3

Plānotie grozījumi Autoceļu lietošanas nodevas (ALN) likumā nosaka vinješu jeb likmju izmaiņas, kuru mērķis ir mazināt negatīvo ietekmi uz vidi un autoceļiem. Likmju paaugstināšana nodrošinās taisnīgāku līdzdalību infrastruktūras izmaksu segšanā – jo lielāka transportlīdzekļa radītā slodze uz autoceļiem, jo lielāks maksājums. Lasīt vairāk

 

Ford Bronco būs arī Eiropā, taču – ne tāds kā ASV 4

2027. gadā Eiropas tirgū Ford modeļu piedāvājumu varētu papildināt jauns SUV ar nosaukumu Bronco, kas no tādā pat vārdā nosauktā aizokeāna radinieka diezgan būtiski atšķirsies. Lasīt vairāk

 

Jaguar jaunais tēls – galveno dizaineri palūdz aiziet (+ FOTO) 11

Pirms dažām dienām no amata atkāpās JLR izpilddirektors Adrians Mardels, un nu tiek ziņots, ka uzņēmums atlaidis arī ilggadējo dizaina komandas vadītāju Džeriju Makgovernu. Lasīt vairāk

 

iAuto.lv rīta pārdomas par satiksmes organizēšanu Rīgā, braucot kopā ar prezidentu uz darbu! 1.daļa (+ VIDEO) 19

Pārdomas par satiksmes organizēšanu Rīgā – no jaunā Depo krustojuma līdz Kalnciema ielai. Rīta brauciens kopā ar Latvijas Valsts prezidentu izgaismo tipiskās problēmas: sastrēgumi, luksofori un joslas? Skaties un dalies ar savām domām! Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti