Tā nav kļūda, tā ir prasta paviršība - iAuto

Tā nav kļūda, tā ir prasta paviršība 31

 
Aigars | 31.maijs 2013 23:15

Šis ņemts no iAuto pasta iedaļas „Raksta lasītājs”. Autors Aigars (viņš arī „Deksters”), viens no visu laiku aktīvākajiem komentāru autoriem

23. marta naktī notika satiksmes negadījums, kurā (ne manas vainas dēļ) tika bojāta manis vadīta automašīna. Tika veikta viss process, lai vainīgā transportlīdzekļa apdrošināšanas kompānija atgrieztu man auto pirmsavārijas stāvoklī.

16. maijā aizbraucu pēc auto. Jau pa gabalu bija redzams, ka remonts ir nekvalitatīvi veikts, bampera uzlika šķība, citi defekti.  Iegāju pēc atslēgām, man atvainojās, ka, saliekot auto, darbu veicējs esot apskrāpējis tikko nokrāsoto spārnu. Bet to viņi pēc tam novērsīšot. Man nebija laika, bija steidzami jābrauc, paņēmu atslēgas un aizbraucu. 

 Misā konstatēju, ka krīt nost priekšējā reste, pie radiniekiem sameklēju plastmasas savilces, lai detaļas nepazūd.

Nākamajā rītā atklājās remonta būtība visā savā krāšņumā. Reste krīt nost, bampers pielikts šķībi un nav nostiprināts, turklāt tas ir šķībs visos virzienos. Bampera uzlika pēc remonta ir šķība un nekādi nepieguļ dzelzs pamatnei. Spārns nav pieskrūvēts, skrūve kustas un ir ar pirkstiem atskrūvējama. Detaļu krāsojuma kvalitāte drausmīga, nav veikta pienācīga pirmskrāsošanas apstrāde. Apskrāpēts ne tikai tikko krāsotais spārns, bet arī otrs.

Sakarā ar to, ka avārijas mirklī spēcīgs trieciens bija pa labās puses priekšējo riteni, auto uz ceļa pēc tam  neturējās taisni, bija nepieciešams vai nu remonts, vai regulēšana.

Nepiemērotu instrumentu dēļ ticis sabojāts uzgrieznis, tāpēc atskrūvēt stūres pirkstu nevarēja un regulēšana nav tikusi veikta, par ko liecina arī joprojām esošā mašīnas novirzīšanās pa kreisi braucot.

Patlaban nevēlos norādīt nedz apdrošināšanas kompānijas, nedz servisa uzņēmuma nosaukumus, jo man tika solīts visu novērst. Taču attieksme un vispārējais noskaņojums liecina, ka var rasties problēmas, lai auto atgrieztu stāvoklī, kādā tas bija pirms avārijas.

Piemēram - apdrošinātājs bija piekritis bampera uzlikas nomaiņai pret jaunu, bet serviss esot ‘’principa pēc’’ remontējis veco, jo tā jau pirms tam esot bijusi līmēta. Bet tā bija vesela, līdzena un taisna detaļa, nevis šķība, kā patlaban. (Šobrīd ir zināms, ka detaļa iegādāta jauna.)

 Ar šo savu stāstu gribēju izteikt  pārdomas par to, kādā vidē mēs dzīvojam un ko cilvēkiem nozīmē civilizēta valsts Eiropas Savienībā, ja klientam pēc veikta remonta  var atdot automašīnu tādā stāvoklī, ar tādu izpildījuma kvalitāti. Šeit nu nekādi nevaram vainot valdību vai ko nebūt citu, šeit ir ikdiena mūsu vidū. Kā man teica servisa meistars – „vai tad jūs nekad nekļūdaties?”... Šeit nav kļūda, šeit ir prasta paviršība ar katastrofāli zemu atbildības līmeni pret paveikto. Kļūdīties varēja,  apskrāpējot spārnu, to es saprastu, gadās. Bet visu šo es nesaprotu .

 Jāpiebilst, ka apdrošinātājs ir pietiekami liels un ar labām atsauksmēm ,kā arī serviss nav gluži mazs un neatpazīstams.

 PS. Turpinājums sekos.

 
31 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
DekstersFF 31.maijs 2013 23:40
1 0 Atbildēt

Tātad, apdrošinātājs pilnībā atbalsta manu pretenziju, paši nozīmēja citā servisā piekares diagnostiku,kur to arī salaboja un noregulēja. Attiecīgi paldies par atsaucību un korektu attieksmi.

3. jūnijā došos uz brāķdaru uzņēmumu ,lai veiktu atkārtotu remontu.

DekstersFF 1.jūnijs 2013 9:36
1 0 Atbildēt

Es nebraukāju pa vietām, kur cilvēki rāpo pa ceļiem, lai viņiem restes uzkristu :D

Es 1.jūnijs 2013 12:22
1 1 Atbildēt

Tāpēc vajag ņemt atlīdzību naudā, nevis remontēt apdrošinātāju servisos (kas ļoti labi nopelna uz apdrošinātājiem). Tagad bojājumus novērtē labi. Taisu pārbaudītā servisā un nauda paliek pāri. Pēc nopietnākās āvārijas "nopelnīju" gandrīz 1000 Ls taisot šo to pats un šo to servisā. Tiesa, mašīnu pēc tam pārdevu, bet ne dēļ šīs avārijas.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TIEŠRAIDE no "Latvijas Gada auto 2026" apbalvošanas ceremoniju šovakar 19.00 1

Šovakar, 18.decembrī, svinīgajā apbalvošanas ceremonijā kļūs zināms, kurš auto izcīnīs prestižo titulu "Latvijas Gada auto 2026", kā arī laureātus papildus nominācijās. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti