Šis ņemts no iAuto pasta iedaļas „Raksta lasītājs”. Autors Aigars (viņš arī „Deksters”), viens no visu laiku aktīvākajiem komentāru autoriem
23. marta naktī notika satiksmes negadījums, kurā (ne manas vainas dēļ) tika bojāta manis vadīta automašīna. Tika veikta viss process, lai vainīgā transportlīdzekļa apdrošināšanas kompānija atgrieztu man auto pirmsavārijas stāvoklī.
16. maijā aizbraucu pēc auto. Jau pa gabalu bija redzams, ka remonts ir nekvalitatīvi veikts, bampera uzlika šķība, citi defekti. Iegāju pēc atslēgām, man atvainojās, ka, saliekot auto, darbu veicējs esot apskrāpējis tikko nokrāsoto spārnu. Bet to viņi pēc tam novērsīšot. Man nebija laika, bija steidzami jābrauc, paņēmu atslēgas un aizbraucu.
Misā konstatēju, ka krīt nost priekšējā reste, pie radiniekiem sameklēju plastmasas savilces, lai detaļas nepazūd.
Nākamajā rītā atklājās remonta būtība visā savā krāšņumā. Reste krīt nost, bampers pielikts šķībi un nav nostiprināts, turklāt tas ir šķībs visos virzienos. Bampera uzlika pēc remonta ir šķība un nekādi nepieguļ dzelzs pamatnei. Spārns nav pieskrūvēts, skrūve kustas un ir ar pirkstiem atskrūvējama. Detaļu krāsojuma kvalitāte drausmīga, nav veikta pienācīga pirmskrāsošanas apstrāde. Apskrāpēts ne tikai tikko krāsotais spārns, bet arī otrs.
Sakarā ar to, ka avārijas mirklī spēcīgs trieciens bija pa labās puses priekšējo riteni, auto uz ceļa pēc tam neturējās taisni, bija nepieciešams vai nu remonts, vai regulēšana.
Nepiemērotu instrumentu dēļ ticis sabojāts uzgrieznis, tāpēc atskrūvēt stūres pirkstu nevarēja un regulēšana nav tikusi veikta, par ko liecina arī joprojām esošā mašīnas novirzīšanās pa kreisi braucot.
Patlaban nevēlos norādīt nedz apdrošināšanas kompānijas, nedz servisa uzņēmuma nosaukumus, jo man tika solīts visu novērst. Taču attieksme un vispārējais noskaņojums liecina, ka var rasties problēmas, lai auto atgrieztu stāvoklī, kādā tas bija pirms avārijas.
Piemēram - apdrošinātājs bija piekritis bampera uzlikas nomaiņai pret jaunu, bet serviss esot ‘’principa pēc’’ remontējis veco, jo tā jau pirms tam esot bijusi līmēta. Bet tā bija vesela, līdzena un taisna detaļa, nevis šķība, kā patlaban. (Šobrīd ir zināms, ka detaļa iegādāta jauna.)
Ar šo savu stāstu gribēju izteikt pārdomas par to, kādā vidē mēs dzīvojam un ko cilvēkiem nozīmē civilizēta valsts Eiropas Savienībā, ja klientam pēc veikta remonta var atdot automašīnu tādā stāvoklī, ar tādu izpildījuma kvalitāti. Šeit nu nekādi nevaram vainot valdību vai ko nebūt citu, šeit ir ikdiena mūsu vidū. Kā man teica servisa meistars – „vai tad jūs nekad nekļūdaties?”... Šeit nav kļūda, šeit ir prasta paviršība ar katastrofāli zemu atbildības līmeni pret paveikto. Kļūdīties varēja, apskrāpējot spārnu, to es saprastu, gadās. Bet visu šo es nesaprotu .
Jāpiebilst, ka apdrošinātājs ir pietiekami liels un ar labām atsauksmēm ,kā arī serviss nav gluži mazs un neatpazīstams.
PS. Turpinājums sekos.
Tātad, apdrošinātājs pilnībā atbalsta manu pretenziju, paši nozīmēja citā servisā piekares diagnostiku,kur to arī salaboja un noregulēja. Attiecīgi paldies par atsaucību un korektu attieksmi.
3. jūnijā došos uz brāķdaru uzņēmumu ,lai veiktu atkārtotu remontu.
Un kompensācija par papildus patērēto laiku, par stresu, kas saistīts ar avārijas situācijas izraisīšanu (tā reste tak braucot kādam varēja uzkrist)?