Lasītājs par «dīvainajiem» ceļu remontiem (+ foto) 31

 
7.maijs 2008 15:16

Guntis Liepiņš, ļoti nokaitināts pilsonis un iAuto lasītājs raksta: 2008. gada 6. maijs bija jauka saulaina diena, es visnotaļ izbaudīju savu pusdienas pārtraukumu, kad tas, ko es ieraudzīju, lika man apgriezties apkārt un veltīt dažas minūtes sava pusdienlaika un uzņemt dažus fotoattēlus par to, kā notiek ceļu remonts Rīgā.

Ceļa malā Ozolciema ielā stāv parastais CP traktors, pie kura strādā trīs vīri:










Un šādi ir viņu darba rezultāti:







Diemžēl man šajā brīdī fotoaparāts paziņoja "Card Full" un es nepaspēju jums parādīt šī darba tehnoloģiju, kura ir šāda
1. daži  caurumi ielā , izskatās itkā apbērti ar smiltīm
2. ņemam ķerrā asfaltu no traktora pieripinam pie cauruma
3. ar mazu lāpstiņu piepļekājam asfaltu lai izskatās +/- 3 cm līdzeni
4. viss, ejam tālāk


Nekādas blietēšanas, malu piesildīšanas, asfalta atdzišanas un citādu muļķību nav. Auto tam visam tūlīt pat tiek laisti pāri.

Parasti ierēdņi mēdz atrunāties, ka sak "Jūs neredzējāt visu, pēc pusstundas atbrauca traktors un visu sakārtoja". Lai šoreiz neviens nevarētu šādi atsmērēties, es pagaidīju vienu diennakti. Neviens neko vairāk nedara, tātad darbi ir pabeigti. Un te nu redzam gala rezultātu -  svaigi remontētu ielu! Tikai iedzīvotāju un autobraucēju acīs prieku nemana.





Attēlos var skaidri redzēt, ka šis nav pirmais šāds Ozolciema un Valdeķu ielas remonts. Labās ceļinieku tradīcijas turpinās.  Tie kas katru dienu ir spiesti braukt pa Ozolciema un Valdeķu ielām, kuras nevar vien nodēvēt citādi kā vien par auto piekares testa trasi labi zina, kādu slalomu tur veic autovadītāji, lai izvairītos no cēlu remontētāju sadarītajiem kalniem, lejām un bedrēm. Tie kas nezin - aizbrauciet paskatieties. Bet satiksmes drošibu tas nepavisam neuzlabo.

Es izveicu vienkāršu testu - paņēmu zīmuli un pabakstīju šo asfaltu - pēc 24h , asfalts ir tik mīksts ka zīmulis pat nenolūza , bet viegli iegāja asfaltā. Es neesmu speciālists , bet manuprāt tam tā NAV jābūt.



Es domāju, ka šis uzskatāmi parāda, ka Latvijas ceļu problēmas sakne nav naudā, bet amatpersonu un vadītāju nolaidībā, iespējams, neizdarībā utt.

Šeit vismazāk var vainot strādniekus - viņi strādā, kā viņiem liek un kā viņus uzrauga. Cik ilgi mūsu valstī vēl pacietīs šādu darbu kvalitāti no ceļu dienestu darbiniekiem - sākot no RD un CP amatpersonām, un beidzot ar mūsu satiksmes ministru, kura 8 gadu darba laikā manuprāt viss mainās tikai uz slikto pusi.

Tāpēc es aicinu KNAB, prokuratūru un citas iestādes izpētīt, kāpēc iet ( vai par cik ) cauri šāda nolaidība, par cik ir reāli veikti darbi, kāda ir viņu cena un atbilstošā kvalitāte.

Guntis Liepiņš
 
Visi komentāri
 
256659. viesis 7.maijs 2008 15:22
0 0 Atbildēt

Taisnība ir, ceļinieku kultūras līmenis katru gadu krīt! Piķis tak jārauš :D

256660. viesis 7.maijs 2008 15:35
0 0 Atbildēt

apsveicams raksts!!! autors nopietni pievērsies šai lietai!

256661. viesis 7.maijs 2008 15:37
0 0 Atbildēt

nekas nemainiisies :|

256662. viesis 7.maijs 2008 15:42
0 0 Atbildēt

Bet diemžēl tas globāli neko nemainīs. Nesen uzzināju, ka manā rajonā ielu tīrīšana ziemā tiek apmaksāta ielām ar kopējo garumu kkur ap 57 km, no kuriem reali tīra tikai sab.tr. maršutus, kas sanāk ap max 10km. Un naud tāpat kā šajā gadījumā tiek saņemta par pilnībā padarītu darbu.

P.S. ******* darbs un materiāls.

256663. viesis 7.maijs 2008 15:45
0 0 Atbildēt

meklēju darbu valsts iestādē. :D

256664. viesis 7.maijs 2008 16:11
0 0 Atbildēt

Tā asfalta mašina izskatās vienkārši lieliski. Japaniešu kolekcionari noteikti pret tādu dotu vietā visglaunāko moderno asfaltmixeri. Šajā gadījumā prasīt kvalitati būtu jau par daudz. Faktiski jāpriecājas par tml. brigādes apciemojumu - labāk TĀ, nekā NEKĀ.

256665. viesis 7.maijs 2008 16:19
0 0 Atbildēt

tas jau lietais asfalts

256666. viesis 7.maijs 2008 16:21
0 0 Atbildēt

Šleseru NOST! Te tiešām ož pēc tiesu darbiem!!! Vajag pēc tam tiem ceļiniekiem likt tīrīt mašīnas, kurām visi sāni ir ar darvu!!!

256667. viesis 7.maijs 2008 16:28
0 0 Atbildēt

tas ir tāpat kā ar konteineriem uz maskavas ielas.......

iekš iauto bija pat veseli DIVI raksti par šo jautājumu - bet KONTEINERI TUR STĀV ;)

256670. viesis 7.maijs 2008 17:19
0 0 Atbildēt

Gunti, aizbrauc uz Jelgavu, tad tev sava piemājas ieliņa liksies kā F1 trase!

256671. viesis 7.maijs 2008 17:19
0 0 Atbildēt

Būtu interesanti ja kāds iesūtītu vispārējai apskatei bildes, kādā kvalitātē atrodas brauktuve pie mūsu prezidenta rezidences Jūrmalā. Gadiem nekas nemainās. No rītiem pa tām "saigaka takām" nav ne mazākā prieka lēkāt.

256672. viesis 7.maijs 2008 17:31
0 0 Atbildēt

90% gadījumu, pat liekot jaunu asfalta kārtu, netiek ievērotas tehnoloģijas.

Tukumā starp pienotavu un pārbrauktuvi arī liek asfaltu- netiek ievērotas tehnoloģijas- šuves nav pareizi apstrādātas. nez kur ir ceļu būvuzraugs, kuram obligāti ir jābūt, jo darbi tiek veikti par pašvaldības līdzekļiem.

256673. viesis 7.maijs 2008 17:36
0 0 Atbildēt

Eh, par vēl vienu ceļa gabaliņu gribu teikt. Gribat iegādāties lietotu auto - izbrauciet ceļa posmu Kūdra (jeb Ķemeri) - Kalnciems - Jelgava. Un tikai pēc tam uz pacēlāja "purināt", ja vēl tāda vēlme rodas.

256674. viesis 7.maijs 2008 17:39
0 0 Atbildēt

Nepiekrītu, ka labāk tā, kā nekā. Labāk nekā, jo rezultāta tam nav nekāda, ja atskaita, ka kāds par šo darbu ir iekasējis pāris K latu. Kad tiem večiem piedāvā naļikā apmaksātu haltūru, viņi uzreiz atcerās kāda ir tehnoloģija un visu izdara labi (pat nobrauc ar vibroblieti pāri).

256675. viesis 7.maijs 2008 18:05
0 0 Atbildēt

2 roneens - gadījās pirms 2 nedēļām tieši to maršrutu izbraukt -

tad vēl jelgavas - kalnciema posmā visas bedres nebija aizpļekātas, bet tikai daļa. grūti bija ticēt savām acīm, ka kaut kas tāds vispār iespējams.

anyway, labāk pampaki, nekā caurumi :D

---------

daudz atkarīgs arī no konkrētās ceļu daļas; braucot ceļmalās tādas zīmes saliktas, kurš posms kurai atbildībai ir. tad nu citreiz atšķirības ir ne pa jokam.

256679. viesis 7.maijs 2008 18:33
0 0 Atbildēt

Tā tie hrenovie ni*** strādā. Pi* viņus zirgs un viņu uzraugus

256682. viesis 7.maijs 2008 19:36
0 0 Atbildēt

Bet ieekonomēto materialu tak dienas beigās var ieklāt privātmājas piebrauktuvei un nopelnīt katrs par vismaz 100LVL

256684. viesis 7.maijs 2008 19:52
0 0 Atbildēt

Tada diemzel ir realitate......Skumji.

256685. viesis 7.maijs 2008 20:24
0 0 Atbildēt

Materiālu viņiem neviens neuzskaita, tas tikai vēl trūka, lai kāds nodarbotos ar bedru tilpuma mērīšanu.

256686. viesis 7.maijs 2008 20:51
0 0 Atbildēt

bedres dziļums laikam tiek pieņemts defoltā, kkāds vidējais; vispābā rēķina laukumu.

Ķip uz aci.

256689. viesis 7.maijs 2008 21:42
0 0 Atbildēt

Es tikai īsti neiebraucu, kāpēc autors KNĀBI piesauca???....... Tas tur pričom?

256691. viesis 7.maijs 2008 22:32
0 0 Atbildēt

a ko tu veciit nesaproti ???? :D :D :D 90% lielo celjinieku un vesela kaudze siikaaku ir tieshaa un netieshaa veidaa liidzaliibnieki veerieniigaakajaa naudas izzagshanas sheemaa... saliidzinot ar to kas tiek nozagts aiz celju buuves un remonta shiltes LNB ir beernu shljupsti :D :D :D

256695. viesis 8.maijs 2008 1:16
0 0 Atbildēt

Laikam varam tikai paklusēt un žēli čiepstēt, jo lielskungiem ir naudiņa lai savus auto saremontētu (t.i. no valsts kases=nodokļu maksātāji). Ups - tad jau sanāk, Mēs maksājam = viņi brauc :). Ja viņiem labi, kāpēc mums vajadzēt būt visam kārtībā? Mēs taču vēl nodokļus maksājam? Ja jau maksājam, tad arī nopelnām?

Nu un šo deģeneratīvo barības ķēdi var turpināt ilgi un dziļāk grāvi :)

256696. viesis 8.maijs 2008 8:26
0 0 Atbildēt

Ja nebūs bedres,servisiem nebūs darba,rezerves daļu tirgiotāji badā,algu nav, nodokļu nav,pensiju nav,Mego,Rimī,Orego utt. bankrotē... ilgtermiņam vajag domāt kungi!!!

256697. viesis 8.maijs 2008 9:36
0 0 Atbildēt

Nav nekāda štancēšana ...īsts meistara roku darbs, retro tehnika...ziniet cik tas maksā :D

256698. viesis 8.maijs 2008 9:38
0 0 Atbildēt

Degvielas akcīze jau arī iet ceļu uzturēšanai .... :D :D :D :D :D

256699. viesis 8.maijs 2008 9:42
0 0 Atbildēt

Protams, ka izlietotais materiāls tiek norakstīts "uz aci". No pārpalikuma uztaisa haltūru kādā privātpagalmā. Kāpēc lai lāpītu kvalitatīvi?

Bedres kā ceļinieku barotājas bija, ir un būs mūzīgi mūžos!

:D

256701. viesis 8.maijs 2008 10:48
0 0 Atbildēt

2 Motorolers

a pričem te Šlesers ja kaut kādi gudrīši barauc pa darvu? Tu vel paraudi par grants ceļiem....

Ceļu būvētāji baigi haltūre- tas fakts....

Bet vel ir fakts- ja būvēt pēc noteikumiem - tad nu ceļu jātais ciet... un tad īdētāju būs kretni vairāk....

256739. viesis 8.maijs 2008 13:10
0 0 Atbildēt

Nu iauto jau var sūdzēties cik grib, Šlesers un viņa komanda tāpat šo mājas lapu nelasa un nelasīs, var mēģināt uzrakstīt skarbu vēstuli un nosūtīt (ierakstītu) uz vismaz 3 atbildīgām iestādēm, redz ko šamie atbild

256815. viesis 10.maijs 2008 8:48
0 0 Atbildēt

labs raksts! gaidam paskaidrojumus :)

un vispār, šādas bildes ir jāsūta uz televīziju, tad tikai var cerēt, ka kaut kas tiks darīts!!!

256946. viesis 13.maijs 2008 23:30
0 0 Atbildēt

Jautajums ir tikai Viens-Kur paliek muusu nodoklu nauda???

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti