Dīvainības uz ceļa A6 RĪGA-DAUGAVPILS (+ foto) 72

 
16.maijs 2008 12:21

Braucot pa A6 ceļu Rīgas virzienā pa Pļaviņu apvedceļu priecē veiktais ceļa remonts. Pirms pagrieziena uz Ergļiem ir ātruma ierobežojošā zīme. Piebraucot tuvāk zīmei, pēkšņi ieraugi uz asfalta zīmētas joslas maiņas bultas!







Laika apdomai nav, strauji jānogriežas kreisajā joslā un tikpat strauji labajā joslā, lai nogrieztos uz Ērgļiem! Kas tādu "slalomu "izdomāja? Priekš kam? Atbilde viena  - lai radītu avārijas situācijas! Šādas pēdas ir redzamas! Neapskaužu braucējus, kas brauc pirmo reizi pa šo ceļu.
pits, iAuto lasītājs
 
Visi komentāri
 
257140. viesis 16.maijs 2008 12:29
1 0 Atbildēt

domājams lielākā daļa brauks taisni pāri..

257144. viesis 16.maijs 2008 12:39
0 0 Atbildēt

ja uztaisa Crašu, tad tos ceļa projektētājus var TĀ izņemt.......

257145. viesis 16.maijs 2008 12:43
0 0 Atbildēt

labs joks:)) pirmo reizi braucot var labu šoku paraut:)

257146. viesis 16.maijs 2008 12:44
0 0 Atbildēt

slaloms tagad modē uz daudzām šosejām. ziemā sniega nebija, tagad davai pa asfaltu.

257148. viesis 16.maijs 2008 12:46
0 0 Atbildēt

sava zina gudri izdomats, lai tie kas nogriezas uz galveno celu no Ergla cela normali tiktu ara, bet labak jau butu papildus joslas sazimejusi, bet sava zina taisniba tur ir..

257149. viesis 16.maijs 2008 12:50
0 0 Atbildēt

Magistrs [?] 16.05.2008 12:25

Braucot uz 70 tādas bremzēšanas pēdas nevar dabūt.

Un kā vēl var!

257150. viesis 16.maijs 2008 12:51
0 0 Atbildēt

šitāds stulbums ir daudzviet - kaut vai Berģu kalnā virzienā no tilta uz Depo. Tie, kas nāk no Jaunciema, izbrauc uz šosejas, bet nevar vicot pa malējo labo joslu līdz iebrauktuvei Depo. Uz vienu brīdi jālien vidējā, lai tad tiktu atpakaļ atkal malējā.

257152. viesis 16.maijs 2008 13:10
0 0 Atbildēt

vienkārši p......ets!!!!! Vot tas ir rādītājs. Nu kaut vai sit nost, bet dzīvojam mēs "banānu" republikā.

257153. viesis 16.maijs 2008 13:10
0 0 Atbildēt

Smagajam tukšu piekabi var 'uzšļūcināt" arī pie 50, un man izskatās, ka pēdas ir tieši no smagā.

Arī tilts pie Pinķiem, kur tie divi apļi sataisīti. Pirms tiem tieši tāpat sašīkots.

p.s. var jau būt, ka kāds ūmahers, bet to var dabūt gatavu arī mierīgi braucot, bremzējot (protams bez kravas)

257156. viesis 16.maijs 2008 13:18
0 0 Atbildēt

Laika apdomai nav, strauji jānogriežas kreisajā joslā un tikpat strauji labajā joslā,

Braucot un ievērojot ceļa zīmes tur nekāda straujuma nav. Cita lieta kad neskatās uz zīmēm un turpina uz 120.

257157. viesis 16.maijs 2008 13:21
0 0 Atbildēt

SUBARU *******, izņemtu ne tādu vien vēl un divreiz ātrāk. A tā jau protams mauktu pāri! :)

257158. viesis 16.maijs 2008 13:22
0 0 Atbildēt

psc....caur cik amatpersonām plāni ir izgājuši cauri!? Un visur ir iedots akcepts...

257159. viesis 16.maijs 2008 13:27
0 0 Atbildēt

LV ceļu dienestiem ir dziļi *******, ko kāds domā. Papildus josla nozīmētu neasfaltētu ceļu pie savas mājas, tā kā tam nebija lemts notikt - kārtībai.

257160. viesis 16.maijs 2008 13:36
0 0 Atbildēt

Sinn

Braucot un ievērojot zīmes,no labās joslas jāpārkārtojas kreisajā joslā,palaižot braucošo transportu,praktiski ir jāapstājas pie ātruma 70km/h.pēc tam ijāebrauc kreisajā joslā un atkal atgriesties labajā josla,lai veiktu pagriezienu krustojumā

257161. viesis 16.maijs 2008 13:40
0 0 Atbildēt

muahahahaha aahaahahahahhaahha aaa :D :D :D :D da tas projekts pēc loģikas ir ABSURDS !!!! Kāpēc jāsašaurina ceļš, ja uzreiz pēc tam ir bremzēšanas josla tajā pašā joslā!!!! jeibogu, tas ir iespējams tikai LV... tos projektētājus un pieņemšanas komisiju uzspraust uz mietiem!

257162. viesis 16.maijs 2008 13:48
0 0 Atbildēt

Nu tas ir viens riktīgs piz*ec! Cik gan aprobežotiem jābūt projektētājam, būvuzraugam un krāsotājam, lai šitādu absurdu uzbūvētu? Izskatās, ka visiem pilnīgi pajāt, ko viņi dara. :(

257163. viesis 16.maijs 2008 13:55
0 0 Atbildēt

Īsti veči neraud!

Īsti veči pa labi griež no otrās joslas!

257165. viesis 16.maijs 2008 14:06
0 0 Atbildēt

Tieshi tas pats ir pirms Olaines. No Jaunolaines liidz Olainei ir 3 joslas. Peec tam tuvojoties pagriezienam uz Olaini peekshnji labaa josla tjipa beidzas ar taadu pat apziimeeju, lai peec 50m atkal atsaaktos. Pirmajaa dienaa, kad taas joslas saziimeeja biju paarsteigts un ne es vien. Jo braucot kaa pienaakas dalja vadiitaaju peec ieraduma laikus iekaartojas labajaa, un tad ieraugot "lieliskaas" liinijas brauca taam paari vai arii meta pa kreisi lai peec 50 m vareetu iebraukt tajaa pat labajaa joslaa atpakalj.

Tas izskataas peec muusdienu Latvijas celju buuveeshanas standarta.

257166. viesis 16.maijs 2008 14:10
0 0 Atbildēt

Man tā liekās, ka cilvēki, kas ar augstākajām izglītībām pašreiz projektē tās līnijas un ceļus neko nesaprot no elementārām braukšanas trajektorijām .

Nerunāsim par to, ka viņi kaut ko saprot no ideālajām trajektorijām.

Nerunājot par to, kā zīmes izvietotas. Šajā gadījumā viņa ir pat uzlikta pirms krustojuma.

Tas pats Jaunolainē un pagriezienā uz Olaini - virzienā uz Jelgavu. Slaloms pa labi, pa kreisi. Tad ir trīs joslas, tad nav un atkal ir. Tīrie brīnumi :D.

Jautājums - ko viņi tur lieto? Pavasarī pļauto zālīti vai kaut ko stiprāku?

257167. viesis 16.maijs 2008 14:16
0 0 Atbildēt

o90q trakaakais, ka paareejos necienaa ar to ko lieto :D Savaadaak visi buutu mieraa :)

257168. viesis 16.maijs 2008 14:18
0 0 Atbildēt

Braucot un ievērojot zīmes, no labās joslas jāpārkārtojas kreisajā joslā, palaižot braucošo transportu, praktiski ir jāapstājas pie ātruma 70km/h.

Jāapstājas? Kapēc? Pieņemot, ka abās joslās braucošie brauc ar +/- 70kmh (:D) pietiek parādīt pagriezienu un pārkārtoties pa kreisi.

Kā jau teicu - cita lieta ja kāds turpina braukt uz 120, tad ātruma samazināšana uz 70 ir līdzvērtīga stāvēšanai.

257170. viesis 16.maijs 2008 14:25
0 0 Atbildēt

257148. viesis 16.05.2008 12:46

sava zina gudri izdomats, lai tie kas nogriezas uz galveno celu no Ergla cela normali tiktu ara, bet labak jau butu papildus joslas sazimejusi, bet sava zina taisniba tur ir..

===================

Kas tur ir gudri izdomāts? Ja labā josla paredzēta lai nogrieztos pa labi, tad arī bez tā uzzīmētā kamieļa kuņģa var normāli uzgriezt uz galvenā.

257171. viesis 16.maijs 2008 14:30
0 0 Atbildēt

Nez kurš projektējis :) taisni vai kauns par tādiem projektētājiem!

257172. viesis 16.maijs 2008 14:32
0 0 Atbildēt

Sinn [?] 16.05.2008 14:18

Jāapstājas? Kapēc? Pieņemot, ka abās joslās braucošie brauc ar +/- 70kmh () pietiek parādīt pagriezienu un pārkārtoties pa kreisi.

pats tici tam ko raksti?

257174. viesis 16.maijs 2008 14:40
0 0 Atbildēt

Īstenībā raksta autors, vai iauto redaktors varētu pārsūtīt šito "Zebrai". Timrotam jau patīk šitādas štelles. Mož šie aizraksies līdz projektētājiem, vai pieņemšanas komisijai- būtu interesanti uzzināt viņu skaidrojumu un argumentus par šo vietu.

257175. viesis 16.maijs 2008 14:41
0 0 Atbildēt

Viennozīmīgi šeit redzams tas pats paraksts, kas Jaunolainē, Olainē un noteikti citur.

Man šermuļi skrien cauri kauliem, kad redzu, kā pie Olaines krusta tauta ņemās.

257176. viesis 16.maijs 2008 14:44
0 0 Atbildēt

Man jau liekas, ka Sinn šo brīnumu ir uzprojektējis

257177. viesis 16.maijs 2008 14:51
0 0 Atbildēt

Yetti [?] 16.05.2008 14:32

pats tici tam ko raksti?

Kam tieši? Tam ka tur cilvēki brauc uz 70? Neticu gan, bet cenšos aprādīt, ka braucot uz 70 atkristu liela daļa muldēšanas par straujajiem manevriem. Ja kādam manevrs pārkārtoties no vienas joslas otrā braucot ar ātrumu 70kmh liekas neiespējams, es ieteiktu pārdomāt par sabiedriskā transporta lietošanu.

257178. viesis 16.maijs 2008 15:06
0 0 Atbildēt

2krishus

Redaktoram ir dziļi ******* uz visu.

257179. viesis 16.maijs 2008 15:12
0 0 Atbildēt

Ja staba pavidu nav tad jāvālē vien taisni. Pēc nākamās ziemas tāpat tās strīpa pazudīs kā nebijušas :]

257181. viesis 16.maijs 2008 15:37
0 0 Atbildēt

Sinn 14:51

Viens jau ir veicis pārkārtošanās manevru no kreisās uz labo piespiedu kārtā,lai izvairītos no labās puses "ielekušo"kreisajā joslā,kuram pietiek parādīt tikai pagriezienu:)Par to liecinā bremzēšanas pēdas,tā ka lieki ironizēt par sabiedriskā transporta lietošanu.

257182. viesis 16.maijs 2008 15:44
0 0 Atbildēt

Sinn - varbuut taadas salinas vajag katraa krustojumaa, kur ir 2 joslas????

257183. viesis 16.maijs 2008 15:52
0 0 Atbildēt

atgādina to foto par Āfriku, kur džeks krāso balto līniju un uzrakstu: SOTP

257184. viesis 16.maijs 2008 16:10
0 0 Atbildēt

Šitādu h..ņu vēl nebiju redžejis.

Mūžu dzīvo mūžu mācies!

257186. viesis 16.maijs 2008 16:40
0 0 Atbildēt

Njaa nu šitādu izgudrojumu vajag mācēt izdomāt, bet ko darīt, ka nav kas strādā, pie ceļu projektēšanas, jāņem darbā ļaudis ar astoņu klašu izglītību!:) Tiešām nesaprotu, kā ko tādu var vispār izdomāt! Un kā var ko tādu akceptēt ceļu nododot!

257187. viesis 16.maijs 2008 16:49
0 0 Atbildēt

Sinn [?] 16.05.2008 14:51

Yetti [?] 16.05.2008 14:32

pats tici tam ko raksti?

Kam tieši? Tam ka tur cilvēki brauc uz 70? Neticu gan, bet cenšos aprādīt, ka braucot uz 70 atkristu liela daļa muldēšanas par straujajiem manevriem. Ja kādam manevrs pārkārtoties no vienas joslas otrā braucot ar ātrumu 70kmh liekas neiespējams, es ieteiktu pārdomāt par sabiedriskā transporta lietošanu.

tu pirmīt rakstīji, ja sāk lamāties, tad zaudējis diskusiju... piekrītu... taviem dzelžainajiem argumentiem nav ko atbildēt...

257189. viesis 16.maijs 2008 17:29
0 0 Atbildēt

Sinn, piekrītu tam, ka šādu manevru principā nav problēmas veikt, ja vien ļoti rupji nepārkāpj atļauto ātrumu. Bet vai vari paskaidrot nezinīšiem, kas, izņemot paaugstinātu sadursmju risku, ar šo manevru tiek iegūts???

257190. viesis 16.maijs 2008 17:40
0 0 Atbildēt

Ļoti bieži braucu pa šo ceļu un katru reizi braucot garām šai vietai nodomāju - nu kādi tieši idioti ir izprojektējuši šī līnijas!!! Tas ir pilnīgs dasvidaņije!

257192. viesis 16.maijs 2008 18:31
0 0 Atbildēt

Uz apvedceļa pāri Jelgavas šsejai tāds pats hurgs.

257193. viesis 16.maijs 2008 18:41
0 0 Atbildēt

Vienīgais kas pietrūkst ir ceļazīme, kas liecinātu par to ka no divām joslām paliek viena, viss pārējais tur ir - ātruma ierobežojums, horizontālie apzīmējumi. Īpaši steidzīgajiem varētu uzlikt mazus betona klucīšu kā pie uzbrauktuves uz vanšu tilta, kur tie vienā rāvienā atrisināja mūžīgos strīdus par to no cik joslām var uzbraukt uz tilta.

Risinājums iespējams nav pats labākais, bet kāds ir risinājums? Laist pirmo joslu tikai pa labi? Paceļ rokas cik te ir tādu, kas tic, ka pa pirmo joslu braucēji nepiļīs taisni tādējādi radot problēmas izbraukt tiem kam tādām nevajadzētu būt?

257194. viesis 16.maijs 2008 18:51
0 0 Atbildēt

bet shitais toch ir murgs. Kaa kauko tadu vispaar var izdomaat? :D

veel labaak noteikti ir tumsaa :)

257195. viesis 16.maijs 2008 19:33
0 0 Atbildēt

Neskatoties uz visiem mīnusiem, ir arī viens pluss: fūrei ir vieglāk ieņemt pareizo pozīciju, lai izdarītu pagriezienu pa labi, neriskējot, ka kāds atradīsis pa labi no viņa.

Bet te jau visiem pajāt uz fūrēm, tipa tik traucē satiksmei utt., bet vai kāds ir aizdomājies, paskatījies sev rinķi, ka tas ko lieto ikdienā: ēd, dzer, ģērbj mugurā, izmanto tehniku, šeit ierodas un līdz gala patērētājam nonāk galvenokārt ar truckiem?

Aizlliegumi Rīgā plkst 16-19 jau ir sadārdzinajuši dažādu produktu cenas veikalos, rosinot inflāciju.

257198. viesis 16.maijs 2008 20:27
0 0 Atbildēt

njaaa, skatos sodien vienigi vajprata murgi sarakstiti zinas.

Domaju ka ir samera reali pieprasit, lai publisko si murga autoru, un sauc pie atbildibas par darba nolaidibu, un tisu avarijas situaciju radisanu, nez vai tads punkts ir, bet domaju ka parios paraugpravas un viss bus cikienieka.

Galu gala mes maksajam par tiem celiem, un es nekad negribu pirkt preci kura man nepatik.

257201. viesis 16.maijs 2008 20:47
0 0 Atbildēt

Ko nu gaužaties? Priecājaties, ka nav līnijas vietā apmalītes (bordjūru) ielikuši! Bet gan jau mūsu valstī arī līdz tam aizdomāsies, a kāpēc uz ātrgaitas šosejas vidū neielikt apmali, tipa prikolam :)))

257202. viesis 16.maijs 2008 21:56
0 0 Atbildēt

kāds no CSDD vai projektētājiem varētu paskaidrot kas šitā ir pa jauno figņu. Uz jelgavas šosejas Jaunolainē ir kaut kas līdzīgs sajakarēts.

257206. viesis 16.maijs 2008 22:26
0 0 Atbildēt

257150. viesis 16.05.2008 12:51

šitāds stulbums ir daudzviet - kaut vai Berģu kalnā virzienā no tilta uz Depo. Tie, kas nāk no Jaunciema, izbrauc uz šosejas, bet nevar vicot pa malējo labo joslu līdz iebrauktuvei Depo. Uz vienu brīdi jālien vidējā, lai tad tiktu atpakaļ atkal malējā.

---------------------------------------------------------------------

Es dzīvoju Berģos un,braucot uz Depo,jau sen ignorēju šo slalomu un tik maucu taisni pa malējo joslu.

257208. viesis 16.maijs 2008 23:23
0 0 Atbildēt

Tas tachu ir Latvijaa..peec dziives aarzemees es jau shajaa valstii vismaz uz celjiem par neko vairs nebriinos..

257210. viesis 16.maijs 2008 23:57
0 0 Atbildēt

Šajā gadījumā tiešām izskatās, ka svītras vienkārši jāignorē, lai lieku reizi nerādītu avārijas situāciju. Izgudrojuma autoram, protams, žetons par intelektu.

257211. viesis 17.maijs 2008 0:04
0 0 Atbildēt

Sazimets tur ir uz poham! Gribeja ka labak, sanaca ka vienmer... Tie kas to celju nezin, ja laicigi nepamana gribot negribot mauks taisni :(

257212. viesis 17.maijs 2008 0:57
0 0 Atbildēt

Sinn, nu neesmu es kļūdījies domās par tevi. Neesmu. Lai pa labo joslu nelaistu taisni ir jauzliek paaugstināta "saliņa" krustojumā. Bet dīvainajam veidojuma PIRMS krustojuma ne tu, ne viens cits joprojām nespēj dot loģisku izskaidrojumu.

257215. viesis 17.maijs 2008 4:21
0 0 Atbildēt

Nu mēs taču latvijā dzīvojam vai ne/

257216. viesis 17.maijs 2008 4:24
0 0 Atbildēt

....un ticiet man tiem,kas projektē,pasūta un izpilda šo visu bezjēdzīgo murgu ir pilnīgi ******* ko mēs te cepamies...

257217. viesis 17.maijs 2008 9:01
0 0 Atbildēt

Tad kam isti jaraksta vestule, ar lugumu sniegt paskaidrojumu?

SatDep, valsts celi, vai kas nu vel tur bija?

257218. viesis 17.maijs 2008 11:15
0 0 Atbildēt

Sinn [?] 16.05.2008 18:41

Tātad tomēr, kautkasnavtākābūtujābūt vai ne?

257219. viesis 17.maijs 2008 13:51
0 0 Atbildēt

Nevajag skriet!

257221. viesis 17.maijs 2008 18:50
0 0 Atbildēt

Lai pa labo joslu nelaistu taisni ir jauzliek paaugstināta "saliņa" krustojumā.

Vienu šādu "saliņu" Mūkusalas ielas galā pie A7 veikala nones reizi divās nedēļās.

Yetti [?] 17.05.2008 11:11

Tātad tomēr, kautkasnavtākābūtujābūt vai ne?

Mana necilā autovadītāja pieredze liek secināt ka nav tāda ceļu satiksmes drošības uzlabojuma kas patiktu visiem. Vienmēr atradīsies cilvēki, kas zinās teikt ka izdarīts nepareizi, tajā pat laikā neaizdomājoties - kapēc vispār ir uztaisīts tieši tā. Vot ja tu katru dienu dabūtu griezt no tā sānceļa laukā, tu rokas bučotu tam kurš izdomāja šito abrakadabru, jo beidzot tev nav jāiespringst lai izgriestos.

Es domāju, ka ir mēģināts samazināt plūsmas ātrumu aizmirstot, ka pie mums ievērot joslas cilvēkus piespiež tikai betona argumenti jo strīpas uz ceļa neskaitās. Pierādījumus var palasīt tepat.

257223. viesis 17.maijs 2008 20:58
0 0 Atbildēt

bet vai tad, lai izgrieztos no sānceļa, nepietiek ar norādi , ka labā josla nogriežas pa labi? tie, kas brauc taisni, lai pārkārtojas uz kreiso, bet kas griežas, tie nekur nepārkārtojas..

Pirms olaines pagrieziena šis arguments galīgi neiztur kritiku, jo darbojas luksafors - tā kā tie, kas griežas ārā tāpat var būt droši..

257224. viesis 17.maijs 2008 21:53
0 0 Atbildēt

brainstorms

257225. viesis 17.maijs 2008 23:04
0 0 Atbildēt

Sinn 18:50

Tieši es aizdomājos,kāpēc ir šī "saliņa",kura liek mainīt joslu no labās uz kreiso,pēc tam no kreisās uz labo,lai nogrieztos pa labi uz Ērgļiem???Kāpēc vispār ir uztaisīts tieši tā???Es varu katru dienu griezt no tā sānceļa laukā un nebučot rokas TAM,kurš izdomājis šito abrakadabru,jo labā josla ir paredzēta tikai PA LABI,tātad traucējuma nekāda nav!Bet uz valsts nozīmes ceļa,kur kustība notiiek divās joslās ,šāda "saliņa" ir absurda,kura liek ikdienā pārbraukt "salinai"pāri un nogriezties pa labi,nevis "ielekt"kreisajā joslā,radot avārijas situāciju,kas uzskatāmi redzams bremzēšanas ceļā no kreisās joslas uz labo izvairoties no "ielecēja":(((

257226. viesis 18.maijs 2008 0:00
0 0 Atbildēt

Tas jau paredzēts ,,piepeļņai,,,

257227. viesis 18.maijs 2008 0:27
0 0 Atbildēt

257225. viesis 17.05.2008 23:04

Tu pats atbildēji - pat tad ja tur būs vienkārši atļauts no pirmās joslas griezt pa labi, lielais vairums piļīs taisni, līdz ar to - nav betona - nav argumentu lai tā nedarītu.

257228. viesis 18.maijs 2008 12:41
0 0 Atbildēt

sinn

un tagad ir labaak?

tagad % lielāks vadītāju skaits riskēs kārtojoties uz otro jolu lai pēc sekundes kārtotos atpakaļ un nogrieztos, pie tam mums ir pieņemts ka bremzēšanas joslaa ir jāiebrauc jau sabremzējušam (lasi: bremzēs otrajā joslā)

pirms tam iespējams daži vadītāji pārskrietu pāri nogriezšanās joslai, lai gan neesmu redzējis šādas problēmas piem. ķegumā, kur liekas ir ļoti līdzīga sistēma !!

257229. viesis 18.maijs 2008 18:45
0 0 Atbildēt

Visslabakais veids studentiem bez vecuma ierobezojumiem ka nopelnit, nenokave pirmajiem 3000 lietotajiem registresanas bez ielugumiem, vis ir vienkarsi pelni stunda 5-10ls, ja gribi vairak, strada vairak. Skaties zemak noraditaja adrese, nekavejies un esi viens no pirmajiem, jo kas atrak pieregestrejas, klat nak bonusi un atlaides sis ir kas pavisam jauns . Visu vari izlasit pats, mus sponsore Latvijas mobilais telefons, Zelta zivtina un daudz citi pazistami uznemumi. Sac tulit, registrejies zemak noraditaja adrese. Nenozelosi tas ir tikai sakums, un beidzot tas ir paradijies ari Latvija, saku no pieredzes esmu kautko lidzigu darijis arzemju lapas, bet sis man liekas viens no labak apmaksatajiem variantiem esmu tikai 3 dienu jaw izmantojis sis iespejas un man jav ir nopelniiti ls par dazu stundu aiznemtibu ievietojot sada tipa reklamas kadu es seit esmu uzrakstijis ja ir kadi jautajumi prasiet, drosi varat izmantot so tekstu jusu biznesa attistiba vnk lieciet sadas reklamas kur vien tas iespejams, kautvai 30 sludinajumus diena un jus jaw gustat labu pelnu liekat visur kur varat forumos, komentaaros visur kur velaties jo vairak reklamu jo vairak pelnat, jo katrs piesaistitais cilveks sak jums pelnit, zaudet nav ko jo kuri bus pimie tie bus lielakie ieguveji

sikak skataties zemak noraditaja adrese un regestrejaties www.manaideja.lv/?r=1445

257235. viesis 18.maijs 2008 22:32
0 0 Atbildēt

eu, šitā latvijā nelikumīgās piramīdas reklāma ir saskaņota ar redaktoru?????

257237. viesis 19.maijs 2008 2:10
0 0 Atbildēt

shajaa un citaas vietaas horizontaalie celja apziimeejumi ir domaati prieksh dalbajobiem...normaali cilveeki nemaz taadus suudus neieveero.

btw, shodien braucu no madonas pa to celju...shito liikumu vienmeer njemu pa "ideaalo trajektoriju" apmeeram uz 110, gaazi neatmetot ...

257238. viesis 19.maijs 2008 7:39
0 0 Atbildēt

Normaals variants lai uztaisiitu paaris avaarijas.gan jau viens bija ienjeemis maleejo joslu, jo taalumaa redzeeja ziimi par joslu sadaliijumu un te peeksnji oppaaaa priekshaa salinja.

latvijas celju buuveetaaji atkal izceljas ar gudriibu. 1. bildee celjam jau *******.gan jau nav pagaajis meenesis.

gan jau par divu joslu paarieshanu vienaa liecina tikai apziimeejumi uz celja°:)))

pamuljkji. savaac tikai naudu un viss

257239. viesis 19.maijs 2008 8:28
0 0 Atbildēt

Dikti gribētu redzēt shmurgeru ņemam to līkumu ar 110 virzienā no Madonas uz Rīgu.Otrādā virzienā ir iespējams.Starp citu,ņemot lo līkumu, kruti būtu noturēties savā joslā,nevis driftēt pa abām.Vot tad Tu shmurger būtu Shumaher,a tā,toč shmurgers.

257240. viesis 19.maijs 2008 8:49
0 0 Atbildēt

PILNAI LAIMEI TRŪKST "GUĻOŠĀ POLICISTA"????!

257245. viesis 19.maijs 2008 9:32
0 0 Atbildēt

Pie Olaines tā saliņa ir tapēc, ka tur ir privātmāja no kuras griež ārā/iekšā auto.

257282. viesis 19.maijs 2008 14:19
0 0 Atbildēt

257245. viesis 19.05.2008 09:32

Pie Olaines tā saliņa ir tapēc, ka tur ir privātmāja no kuras griež ārā/iekšā auto.

Tur 1x dienaa izbrauc un 1x dienaa iebrauc mashiina. Tagad jau pierasts ka jaabrauc uz Olaini pa videejo un tikai beigaas jaapaarkaartojas uz labo joslu. Bet tie pashi Olaines autobusi ne vienmeer no ieprieksh esoshaas pieturas speej iekaartoties pa kreisi lai atgrieztos atpakalj pa labi, taapec dazhkaart ir spiesti braukt taisni. Un pirmajaas paaris dienaas tur bija tieshaam bardaks, Vispims pa labi, tad pa kreisi tad pa labi grieza.

Un Jaunolaine pavasarii vispaar bija pipec ... sataisiijushi Jaunolainee iistu slaloma trasi rudenii, bet pavasarii liinijas bija gadnriiz pilniibaa izdzisushas. Taadaa lietainaa laicinjaa braucot nevar zinaat ko dariis citi autovadiitaaji, jo liinijas neredzamas, tjipa pats zini traektoriju, kaa jaabrauc, jo to daru katru dienu, bet vai tas kas brauc pa kreisi to zin ... tas bija jautaajums. Bija paaris reizes, kad vietaa, kur abas joslas virzienaa uz Jelgavu nedaudz pa kreisi paiet, tur kreisaas joslas vadiitaajs mauc taisni. Tajaa briidii, ja vinjsh ieliek saanos buutu daudz jautajaumu par to kas vainiigs. Tjipa vinjam josla taa vairs nav, bet arii atdalosho liiniju vareetu saskatiit tikai izkaapjot no mashiinas un pieliecoties tuvaak asvaltam.

Tagad atkal liinijas Jaunolainee ir no jauna uzvilktas un vismaz vasaraa probleemu nebuus.

257315. viesis 20.maijs 2008 9:37
0 0 Atbildēt

Patiešām BEZJĒDZĪGS pasākums... gribētos dzirdēt argumentu, kādēļ tika izveidota tā vieta TĀDA... :D :D :D

257426. viesis 21.maijs 2008 22:56
0 0 Atbildēt

o MUDAZVONI! Shitādu uztaisīt. Nu ja, pie mums tikai caur otru galu prot taisīt...

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Hennessey uzlabo Ford Bronco Raptor un prasa 107 000 dolāru (+ FOTO)

Aizokeāna jaudīgo automobiļu kalve, amerikāņu Hennessey Performance, izstrādājis uzlabojumu paketi krosoveram Ford Bronco Raptor, nosaucot to par VelociRaptor 500. Lasīt vairāk

 

Ķīna pārņem Krievijas autotirgu 7

Jaunākie dati liecina, ka trešajai daļai Krievijā pēdējā laikā nopirkto automašīnu ir Ķīnas izcelsme. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: No alternatīvas uz pamatizvēli- Isuzu D-Max (+VIDEO) 2

Meklējot derīgos izrakteņus šobrīd skopajā pikapu piedāvājumā priekšplānā izvirzās tie, kas iepriekš spēlēja otrā plāna lomas. Viens no tādiem ir japāņu pikaps Isuzu D-Max. Lasīt vairāk

 

Pārdotākais Porsche Latvijā un pasaulē! (+ VIDEO)

1989. gadā Ferry Porsche sacīja šādus vārdus: “Ja mēs, pieturoties pie mūsu kompānijas kvalitātes standartiem, radītu četrvietīgu apvidus braukšanai paredzētu auto, kura motorpārsegu rotātu Porsche ģerbonis, cilvēki to vēlētos iegādāties!” Un jau toreiz, pat nezinot, kas notiks nākotnē, viņam bija taisnība! Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti