Visi komentāri - Šogad avārijas bedru remonts izmaksājis gandrīz 145 000 eiro

Šogad avārijas bedru remonts izmaksājis gandrīz 145 000 eiro

 
Nozare.lv | 12.februāris 2015 7:38

Šogad avārijas bedres ir salabotas gandrīz 2650 kvadrātmetru (m2) platībā un bedru remonts ir izmaksājis gandrīz 145 000 eiro, aģentūru LETA informēja "Latvijas autoceļu uzturētājā" (LAU).

Kā skaidro uzņēmumā, ziemas sezonas laikā LAU remontē satiksmei bīstamās jeb tā saucamās avārijas bedres.Avārijas bedru remonta galvenais uzdevums ir novērst avārijas situācijas un nodrošināt satiksmes drošību.

Patlaban LAU resursi esot pietiekami, lai nodrošinātu avārijas bedru remontu uz valsts autoceļiem. Uz augstākās uzturēšanas klases autoceļiem jeb A klases ceļiem avārijas bedres tiek salabotas 24 stundu laikā, B uzturēšanas klases autoceļiem - piecu diennakšu laikā, C uzturēšanas klases autoceļiem - nedēļas laikā un uz D uzturēšanas klases autoceļiem - divu nedēļu laikā.

Masveida bedrīšu remonts tiks uzsākts, kad iestāsies tehnoloģijai atbilstoši laika apstākļi, proti, diennakts vidējā gaisa temperatūra būs virs plus 5 grādiem pēc Celsija.

LAU aicina autovadītājus zvanīt uz Satiksmes informācijas centra diennakts tālruni 8000 5555 un informēt paravārijas bedrēm uz valsts autoceļiem.

Satiksmei bīstamās bedres parametri - laukums ir lielāks par 0,1 m2 un tā ir dziļāka par pieciem centimetriem.

LAU skaidro, ka mainīgos laika apstākļos, kad gaisa temperatūra dienas laikā ir virs nulles un naktī zem nulles pēc Celsija, uz autoceļiem pastiprināti veidojas bedres. Tāpat uzņēmumā uzsver, ka bedru veidošanās ir atkarīga no dažādiem faktoriem - mitruma daudzuma uz autoceļa, satiksmes intensitātes, autoceļa seguma vecuma un citiem. Vienlaikus uzņēmumā nekomentē, vai avārijas bedru lāpīšana šogad ir intensīvāka nekā iepriekšējos gadus.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TIEŠRAIDE no "Latvijas Gada auto 2026" apbalvošanas ceremoniju šovakar 19.00 1

Šovakar, 18.decembrī, svinīgajā apbalvošanas ceremonijā kļūs zināms, kurš auto izcīnīs prestižo titulu "Latvijas Gada auto 2026", kā arī laureātus papildus nominācijās. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti