Kariņš neredz iespēju valstij reāli iesaistīties Rīgas bedraino ielu problēmas risināšanā 48

Rīga 12.02.2019. Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 13.februāris 2019 10:29

Ministru prezidents Krišjānis Kariņš (JV) pagaidām nesaskata iespējas, kā valsts varētu ātri un efektīvi iesaistīties Rīgas bedraino ielu problēmas risināšanā.

Premjers šorīt intervijā LNT raidījumam "900 sekundes" atzina, ka, lai arī ikdienā viņš tiek vests ar "diezgan glauniem limuzīniem", tomēr bedraino ielu dēļ teju vai plombas krīt ārā no zobiem. Valdības vadītājs uzskata, ka ielu sliktais stāvoklis ir cena, ko iedzīvotāji tagad maksā par ilgstoši īstenotu nepareizu politiku un bezdarbību. Par šo jautājumu Kariņam plānota tikšanās arī ar satiksmes ministru Tāli Linkaitu (JKP).

"Īslaicīgi es neredzu, kā to var viegli risināt. Tas tomēr ir Rīgas domes atbildības jomā. (..) Vienīgais, ko mēs no valdības puses teorētiski varētu darīt, ir piešķirt naudu Rīgas pašvaldībai, lai tā varētu labot ceļus," atzina Kariņš, vienlaikus gan uzsverot, ka šāda iespēja realitātē netiek apsvērta.

Premjers atzina, ka valstij pagaidām nav citu instrumentu, kā iesaistīties galvaspilsētas bedraino ielu problēmas risināšanā. "Mēs varam vienīgi prasīt, lai Rīgas dome izdara to, kas ir tās atbildības sfērā. Mums valstī tomēr ir zināma secība, kurš par ko uzņemas atbildību, un pilsētas ielas skaidri un gaiši ir Rīgas domes atbildība."

Kā ziņots, līdz ar biežām gaisa temperatūras svārstībām pēdējās dienās ievērojami pasliktinājies Rīgas ielu stāvoklis un uz brauktuvēm izveidojušās dziļas bedres, kurās daudzi autovadītāji sabojājuši savus spēkratus.

 
48 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Mērkaķis 13.februāris 2019 11:04
11 0 Atbildēt

Es savukārt varētu Ušakovam ieteikt, atdot Rīgas Satiksmē sazagto naudu, pārtraukt visas koruptīvās shēmas (e-talons, lampiņas pieturās, RMS, utt), lai būtu par ko salabot Rīgas.

ok 13.februāris 2019 11:08
5 0 Atbildēt

un ko tad darīt laukiem (bez tā izlīdzināšanas fonda)?

he 13.februāris 2019 11:41
4 1 Atbildēt

tāpēc, ka lielākā daļa autobraucēju pārvietojas pa Rīgu un Rīgas ceļu stāvoklis nu jau ir sasniedzis katastrofālu stāvokli.

Ceļi ir regulāri jāremontē (pēc grāmatas tas būtu atkarībā no satiksmes intensitātes reizi 7-10 gados jānomaina pilnībā asfalta virskārta). Rīgā pa pēdējiem gandrīz 10 gadiem tas praktiski netiek darīts (1 - 2 ielas gadā nav pietiekami), tādēļ arī šogad beidzot ir pienācis tas laiks, kad ceļi vienkārši brūk kopā nenormālā ātrumā.

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Māra Ozoliņa saruna ar Paulu Timrotu par satiksmi, drošību un elektroauto (+ VIDEO) 4

iAuto.lv redaktors Māris Ozoliņš sarunājas ar Paulu Timrotu, pieskaroties pašlaik aktuālām tēmām, tostarp automobiļu elektrifikācijai, satiksmes drošībai, infrastruktūrai un plānošanai. Lasīt vairāk

 

Ford atsauc 33 400 Kuga hibrīdautomobiļus 1

Ford pārtraucis krosovera Kuga Plug-in-Hybrid pārdošanu, bet 33 400 Valensijas rūpnīcā saražotajiem automobiļiem būs jāierodas uz remontu. Lasīt vairāk

 

Transporta attīstības plāna uzdevumu īstenošanai nākamiem septiņiem gadiem vajadzīgi ap 4,4 miljardi eiro 1

Transporta attīstības plānā definēto uzdevumu īstenošanai nākamajos septiņos gados tiek lēsta kopējā summa aptuveni 4,4 miljardu eiro apmērā, šodien, prezentējot Transporta attīstības pamatnostādnes 2021.-2027.gadam, stāstīja Satiksmes ministrijas valsts sekretāra vietniece Ligita Austrupe. Lasīt vairāk

 

BMW hibrīdautomobiļi var aizdegties 11

Vairāk nekā 26 000 BMW un Mini automobiļu ar hibrīdiekārtām nāksies iegriezties servisos, lai novērstu defektu, kas var novest pie īssavienojuma. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti