Kariņš neredz iespēju valstij reāli iesaistīties Rīgas bedraino ielu problēmas risināšanā - iAuto

Kariņš neredz iespēju valstij reāli iesaistīties Rīgas bedraino ielu problēmas risināšanā 48

 

Rīga 12.02.2019. Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 13.februāris 2019 10:29

Ministru prezidents Krišjānis Kariņš (JV) pagaidām nesaskata iespējas, kā valsts varētu ātri un efektīvi iesaistīties Rīgas bedraino ielu problēmas risināšanā.

Premjers šorīt intervijā LNT raidījumam "900 sekundes" atzina, ka, lai arī ikdienā viņš tiek vests ar "diezgan glauniem limuzīniem", tomēr bedraino ielu dēļ teju vai plombas krīt ārā no zobiem. Valdības vadītājs uzskata, ka ielu sliktais stāvoklis ir cena, ko iedzīvotāji tagad maksā par ilgstoši īstenotu nepareizu politiku un bezdarbību. Par šo jautājumu Kariņam plānota tikšanās arī ar satiksmes ministru Tāli Linkaitu (JKP).

"Īslaicīgi es neredzu, kā to var viegli risināt. Tas tomēr ir Rīgas domes atbildības jomā. (..) Vienīgais, ko mēs no valdības puses teorētiski varētu darīt, ir piešķirt naudu Rīgas pašvaldībai, lai tā varētu labot ceļus," atzina Kariņš, vienlaikus gan uzsverot, ka šāda iespēja realitātē netiek apsvērta.

Premjers atzina, ka valstij pagaidām nav citu instrumentu, kā iesaistīties galvaspilsētas bedraino ielu problēmas risināšanā. "Mēs varam vienīgi prasīt, lai Rīgas dome izdara to, kas ir tās atbildības sfērā. Mums valstī tomēr ir zināma secība, kurš par ko uzņemas atbildību, un pilsētas ielas skaidri un gaiši ir Rīgas domes atbildība."

Kā ziņots, līdz ar biežām gaisa temperatūras svārstībām pēdējās dienās ievērojami pasliktinājies Rīgas ielu stāvoklis un uz brauktuvēm izveidojušās dziļas bedres, kurās daudzi autovadītāji sabojājuši savus spēkratus.

 
48 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Mērkaķis 13.februāris 2019 11:04
11 0 Atbildēt

Es savukārt varētu Ušakovam ieteikt, atdot Rīgas Satiksmē sazagto naudu, pārtraukt visas koruptīvās shēmas (e-talons, lampiņas pieturās, RMS, utt), lai būtu par ko salabot Rīgas.

ok 13.februāris 2019 11:08
5 0 Atbildēt

un ko tad darīt laukiem (bez tā izlīdzināšanas fonda)?

he 13.februāris 2019 11:41
4 1 Atbildēt

tāpēc, ka lielākā daļa autobraucēju pārvietojas pa Rīgu un Rīgas ceļu stāvoklis nu jau ir sasniedzis katastrofālu stāvokli.

Ceļi ir regulāri jāremontē (pēc grāmatas tas būtu atkarībā no satiksmes intensitātes reizi 7-10 gados jānomaina pilnībā asfalta virskārta). Rīgā pa pēdējiem gandrīz 10 gadiem tas praktiski netiek darīts (1 - 2 ielas gadā nav pietiekami), tādēļ arī šogad beidzot ir pienācis tas laiks, kad ceļi vienkārši brūk kopā nenormālā ātrumā.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TIEŠRAIDE no "Latvijas Gada auto 2026" apbalvošanas ceremoniju šovakar 19.00 1

Šovakar, 18.decembrī, svinīgajā apbalvošanas ceremonijā kļūs zināms, kurš auto izcīnīs prestižo titulu "Latvijas Gada auto 2026", kā arī laureātus papildus nominācijās. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti