Lai likvidētu "melno punktu" uz Jelgavas šosejas pie pagrieziena uz Ozolniekiem mainīs satiksmes organizāciju 15

Foto: Publicitātes attēls

Nozare.lv | 16.novembris 2019 8:23

Lai uzlabotu satiksmes drošību un mazināt ceļu satiksmes negadījumu skaitu, no šodienas Jelgavas šosejas (A8) pieejās krustojumam ar autoceļu Jelgava-Dalbe (P100) tiks noteikts maksimālā ātruma ierobežojums 50 kilometri stundā (km/h), aģentūru LETA informēja VAS "Latvijas valsts ceļi" (LVC) pārstāvji.

Šāds ierobežojums noteikts 300 metru attālumā no krustojuma abās tā pusēs.

Lai brīdinātu autovadītājus par atļautā braukšanas ātruma izmaiņām, 400 metru attālumā pirms krustojuma abos braukšanas virzienos uzstādīti informatīvi plakāti.  

LVC informē, ka attiecīgajā vietā kopš 2014.gada ir izveidojies "melnais punkts" - sešu gadu laikā ir notikuši 22 ceļusatiksmes negadījumi, no tiem pieci ar cietušajiem, un deviņi cilvēki ir guvuši ievainojumus.

Lai gan satiksme krustojumā no 2008.gada tiek regulēta ar luksoforu, ceļu satiksmes negadījumu skaitu tas nav mazinājis, jo autovadītāji pārsniedz maksimāli atļauto ātrumu 70 km/h un neievēro luksofora sarkanās gaismas signālu.

2018.gadā šajā krustojumā trīs reizes ir notikusi transportlīdzekļu sadursme ar luksofora balstu. Pēc fotoradaru uzstādīšanas krustojuma pieejās 2015.gadā ceļu negadījumu skaits samazinājās, taču tas joprojām ir augsts.

 
15 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
ES 17.novembris 2019 19:17
4 1 Atbildēt

Pidari, vnk pidari, drīz visu Latviju apkarinās ar 50km/h zīmēm, tai vietā lai veidotu divlīmeņu krustojumu ar tiltu....visa Eiropa iet uz priekšu, mēs tik krītam atpakaļ, vnk pidari!

ZZZZ 17.novembris 2019 10:31
4 0 Atbildēt

Tāds pats ceļš ir nolikvidēts pirms Valdlaučiem uz Bauskas ceļa virzienā uz Rīgu. Visi kas grib iebraukt Valdlaučos spiežās jau tā aizņemtajā krustā.

iJuris 16.novembris 2019 18:28
3 3 Atbildēt

Interesanti, ka virzienā uz Rīgu arī ir zīme 50, pēc tam 70.

Kā tas ietekmē luksafora signālu ievērošanu?

Tā ir darbības imitācija, it kā rūpējas par drošību, bet īstenība nodarbojas ar kaitniecību.

iAuto varētu pieprasīt no LVC sapulces, kurā lēma par ātruma izmaiņām protokolu, kā arī satiksmes plūsmas analīzi. Esmu vairāk kā pārliecināts, ka nekā tāda nav.

Ikdienā tur braucot, varu droši teikt, ka tur vajag ātruma palielināšanu, nevis samazināšanu.

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Latvijai tuvojas Volkswagen elektriskais kupejkrosovers ID.5 (+VIDEO) 9

Volkswagen pirmajam globālajam elektromobilim ID.4 laiks kļūt sportiskam. Ar tādu pat tehniku apgadātais ID.5 minivena apveidu vietā piedāvā iecienīto coupe krosovera formulu, kas pēc idejas kopē Audi Q4 e tron Sportback un gaidāmo Škoda Enyaq Coupe. Lasīt vairāk

 

Motoreļļas kvalitāte un maiņas biežums samazinātiem dzinējiem 11

Dzinēju samazināšana ir tendence, ko transportlīdzekļu ražotāji plaši īsteno jau daudzus gadus. Tas ir saistīts ar degvielas patēriņu un vietas optimizāciju zem pārsega, tāpat arī ar nepieciešamību ievērot arvien stingrākus izplūdes gāzu tīrības standartus. Lasīt vairāk

 

Polija cīņā ar augsto inflāciju samazina nodokļus degvielai un enerģijai 9

Polijas premjerministrs Mateušs Moraveckis ceturtdien paziņoja par nodokļu samazinājumiem degvielai un enerģijai, kā arī subsīdiju piešķiršanu grūtībās nonākušajā mājsaimniecībām, tādējādi cenšoties mazināt inflācijas negatīvo ietekmi. Lasīt vairāk

 

"Meistara padoms": Ziemā dīzeļauto bāku turam pilnu! (+VIDEO) 24

Tikai tad, kad termometrā pirmoreiz parādās mīnusi un pienāk pirmais rīts, kad nākas atkausēt automašīnas stiklus, dīzeļautomašīnu vadītāji nervozi atskārst, ka nav painteresējušies, vai benzīntankā pārdod jau ziemas vai vēl joprojām vasaras dīzeli? Arī tehnikai ir jābūt atbilstoši sagatavotai. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti