Lai likvidētu "melno punktu" uz Jelgavas šosejas pie pagrieziena uz Ozolniekiem mainīs satiksmes organizāciju 15

Foto: Publicitātes attēls

Nozare.lv | 16.novembris 2019 8:23

Lai uzlabotu satiksmes drošību un mazināt ceļu satiksmes negadījumu skaitu, no šodienas Jelgavas šosejas (A8) pieejās krustojumam ar autoceļu Jelgava-Dalbe (P100) tiks noteikts maksimālā ātruma ierobežojums 50 kilometri stundā (km/h), aģentūru LETA informēja VAS "Latvijas valsts ceļi" (LVC) pārstāvji.

Šāds ierobežojums noteikts 300 metru attālumā no krustojuma abās tā pusēs.

Lai brīdinātu autovadītājus par atļautā braukšanas ātruma izmaiņām, 400 metru attālumā pirms krustojuma abos braukšanas virzienos uzstādīti informatīvi plakāti.  

LVC informē, ka attiecīgajā vietā kopš 2014.gada ir izveidojies "melnais punkts" - sešu gadu laikā ir notikuši 22 ceļusatiksmes negadījumi, no tiem pieci ar cietušajiem, un deviņi cilvēki ir guvuši ievainojumus.

Lai gan satiksme krustojumā no 2008.gada tiek regulēta ar luksoforu, ceļu satiksmes negadījumu skaitu tas nav mazinājis, jo autovadītāji pārsniedz maksimāli atļauto ātrumu 70 km/h un neievēro luksofora sarkanās gaismas signālu.

2018.gadā šajā krustojumā trīs reizes ir notikusi transportlīdzekļu sadursme ar luksofora balstu. Pēc fotoradaru uzstādīšanas krustojuma pieejās 2015.gadā ceļu negadījumu skaits samazinājās, taču tas joprojām ir augsts.

 
Visi komentāri
 
iJuris 16.novembris 2019 18:28
3 3 Atbildēt

Interesanti, ka virzienā uz Rīgu arī ir zīme 50, pēc tam 70.

Kā tas ietekmē luksafora signālu ievērošanu?

Tā ir darbības imitācija, it kā rūpējas par drošību, bet īstenība nodarbojas ar kaitniecību.

iAuto varētu pieprasīt no LVC sapulces, kurā lēma par ātruma izmaiņām protokolu, kā arī satiksmes plūsmas analīzi. Esmu vairāk kā pārliecināts, ka nekā tāda nav.

Ikdienā tur braucot, varu droši teikt, ka tur vajag ātruma palielināšanu, nevis samazināšanu.

Rr19 16.novembris 2019 22:56
0 1 Atbildēt

Jelgavnieki jau tā no rītiem kā dulli nesās uz Rīgu,vēl ātrumu palielināt.

ZZZZ 17.novembris 2019 4:52
0 0 Atbildēt

Kāda iemesla pēc tur ir tas 70? Normāla josla, segums labs, no pretējās Rīgas plūsmas pat atdalīta ar nepārtraukto līniju, tumsā arī labi izgaismota.

aIs 16.novembris 2019 21:34
2 0 Atbildēt

Ņemot vērā ienākumu samazināšanos no ātruma kontroles, tika pieņemts lēmums samazināt atļauto braukšanas ātrumu. Pie krustojuma ir jāvēro ceļš, nevis jālasa plakāti, tātad ~40% vadītāju mauks kā parasti uz 70. Rezultātā gaidāms jūtams budžeta papildinājums.

rudens68 16.novembris 2019 23:12
1 0 Atbildēt

Nu ja ,kur luksofors tur 50 . Savukārt krustojums bez luksofora Brankas Ozolnieki 70

650 17.novembris 2019 2:32
0 2 Atbildēt

Protttams,nu kā ta taa, nu kā ta nu Mēs novāksim Melno Ptu.Kāds nafig tur punkts- tas tak ir Pieminēklis.Memoriāls!

Mahinātoriem,kapeikjaajējiem un 90to gadu mantojuma "apguvējiem"!

Labi vēl, ka vecās taisnās šosejas fragments šobrīd ir 30gadu pussabrukšanas pusperiodā- citādi Mēs tur vispār joprojām mauktu pa taisno! Kāds tur 50, dodiet maģisko zilo kvadrātu,20..,-jaunāko kiber elektronisko modern dārgāko, ar 8x8k, 64kilomegapixeļiem, 21:9 ekrānu ar idejas autoru ģimetnēm pa malām!

ZZZZ 17.novembris 2019 4:47
1 0 Atbildēt

Vakar vakarā redzēju šo garadarbu dzīvē Nodomāju, kaut ko uz ceļa labos. Un pats bēdīgākais, ka rūpējoties par melnā punkta likvidāciju, ir atstata neaizsegta, starp abām 50 zīmēm arī 70 ! zīme. Jautājums, ja arī darbiniekiem un darbu pieņēmējiem pēkšņi beidzās darba laiks, vai nevarēja vienu melno miskastes maisu uzmaukt tai nepiedienīgajai vidējai zīmei? Vispār Jelgavā pieklibo satiksmes organizācija remontu zonās. Tie braukšanas maršruti bieži mainās, bet zīmju vienk nav. Kā katrs saprot tā mauc

ezis71 17.novembris 2019 6:20
1 0 Atbildēt

Es tik īsti nevaru sagremot kāpēc bija jānolikvidē ceļš kas taisni aizgāja uz Ozolniekiem.Kurš no tā ir ieguvējs kad jābrauc caur luksoforu?

650 17.novembris 2019 21:47
2 0 Atbildēt

Lai nemauktu pār pārbrauktuvi uz 160 un/lai nolaista šlagbomja brīdī kāds nebremzētājs uz 240 neiejātu pa taisno pirms pārbrauktuves stāvošā mašīnu rindā.Bet- neviens nav vēl (pagaidām) izdomājis, kā (bez estakādes vai tuneļa...) varētu tehniski izveikt kreiso pagriezienu. Luksofors ir pagaidām tas "augstākais" sasniegumu p-ts.

70jos tika uzprojektēts un uzsākts īstenot 4joslu maģistrāles projekts rīga-jelgava.Esošais jelgavas ceļš bija ļoti bīstams dēļ intensīvās satiksmes un trim(!) pārbrauktuvēm uz tā.Krievi paspēja nolikvidēt/apiet tikai divas.Fragmentu starp Dalbi un jaunuzbūvēto jelgavas Mežciema apli mēs saņēmām "mantojumā".Ieskaitot jau izcirstu mūžamežu, sagatavotu grunti zem plānotajām 4 joslām un pat pa pusei gatavu dzelceļa un upes šķērsošanas konstrukciju starp cenu pārbrauktuvi un tagadējo ozolnieku/branku apli.Bet Mums lūk "nebij" naudas.Kāda īpatnēja sagadīšanās- 95jā nebija,05jā un 15jā atkal nebija un (visdrīzāk) arī 25jā vēl joprojām nebūs.Bet toties ir melnie punkti, arhaiskas konstrukcijas un zārku kaudzes visos Galvenajos virzienos. Jūrmalas "apvedceļu" ieskaitot,ar tieši precīzi tādu pašu vēsturisko stāstu..

ZZZZ 17.novembris 2019 10:31
4 0 Atbildēt

Tāds pats ceļš ir nolikvidēts pirms Valdlaučiem uz Bauskas ceļa virzienā uz Rīgu. Visi kas grib iebraukt Valdlaučos spiežās jau tā aizņemtajā krustā.

ezis71 18.novembris 2019 8:28
0 0 Atbildēt

Man liekas viņi to dara apzināti lai sabremzētu auto plūsmu jo savādāk kaut kur tālāk var izveidoties mega korķis.Cits izskaidrojums nav viņu rīcībām.

ES 17.novembris 2019 19:17
4 1 Atbildēt

Pidari, vnk pidari, drīz visu Latviju apkarinās ar 50km/h zīmēm, tai vietā lai veidotu divlīmeņu krustojumu ar tiltu....visa Eiropa iet uz priekšu, mēs tik krītam atpakaļ, vnk pidari!

WALA 17.novembris 2019 21:46
2 0 Atbildēt

Ko jūs grib no cilvēkiem kas uzskata ka luksafori ir panaceja. Un galvenais jo dārgāks risinājums "jo labak".

Ko tu padarīsi 28.novembris 2019 20:12
0 0 Atbildēt

Idiots priekšnieks, idioti csdd, tādi paši darbu pieņēmēji un radaru vietas noteicēji. Tur jau sen bija jāturpina šoseja 4 joslās līdz Jelgavas aplim un jātaisa aplis. Un tikai pilnigs galvā izjāts lohs varēja pieturu tur vēl ielikt. Aplis, ka tavu māti, bija jātaisa APLIS- tas nav sarežģīti, ibio. Bet palīgskolas absolventiem tas tak par grūtu.

naudas kāsēji 17.decembris 2019 9:56
0 0 Atbildēt

Tas viss ir tikai jo radari neness pietiekošu peļņu. Tie kas brauc gadiem šo maršrutu arī ir tie kas pārejas periodā ienesīs lielāko pienesumu, 50 tur ir super nekam nederīgs, it īpaši braucot no Ozolniekiem un griežot uz Rīgu. Ja rūpētos par cilvķu dzīvībām beidzot sakārtotu krustojumu pie Medemciema. Un jā, protaas sagaidu ka man nāks paziņojumi no cienījamās VP.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Audi RS6 Avant + Lauris Aleksejevs = supergards burgers (+VIDEO)

Audi RS6 Avant ir īpašs "ģimenes" universālis. Četru litru motors ar divām turbīnām un 600 zirgspēku jaudu. Paātrinājums līdz 100 km/h pēc ražotāja datiem aizņem tikai 3,6 sekundes. Lasīt vairāk

 

Cēsīs nozog neaizslēgtu automašīnu ar aizdedzē atstātām atslēgām 4

Pagājušās nedēļas nogalē Cēsīs no kādas mājas pagalma tika nozagta neaizslēgta automašīna "VW Golf", kuras aizdedzē tika atstātas atslēgas, aģentūru LETA informēja Valsts policijas (VP) Vidzemes reģiona pārvaldes vecākā speciāliste Zane Vaskāne. Lasīt vairāk

 

Minirallijam “Karosta 2020” pieteikušās 130 ekipāžas

Sestdien, 26. septembrī, Liepājā un tās apkārtnē norisināsies Latvijas kausa izcīņas minirallijā ceturtais posms “Karosta 2020”, un sacensībām pieteikušās 130 ekipāžas no visas Latvijas. Lasīt vairāk

 

Latvijā 80% iedzīvotāju autoceļu uzturēšanu vasarā vērtē kā labu vai viduvēju 6

Latvijā 80% iedzīvotāju autoceļu uzturēšanu vasarā vērtē kā labu vai viduvēju, bet ziemā autoceļu uzturēšanu kā labu vai viduvēju vērtē 73% iedzīvotāju, liecina VAS "Latvijas autoceļu uzturētājs" (LAU) veiktā aptauja, kurā analizēta iedzīvotāju informētība par Latvijas autoceļiem un to uzturēšanu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti