Visi komentāri - Latvijā iemācījušies labot ceļus tāpat kā Igaunijā (+ FOTO)

Latvijā iemācījušies labot ceļus tāpat kā Igaunijā (+ FOTO) 12

 

Saremontētais ceļa posms pie Apes Foto: Aculiecinieka foto

iAuto | 24.novembris 2019 12:09

Šur tur Latvijas ceļos neglīto un prasti aizbērto bedrīšu vietā parādījušies rūpīgi nostrādāti laukumi, kas par kādreizējo ceļa defektu ziņo vien ar savādākas krāsas asfaltu.

Autovadītājs, kurš atsūtījis šos foto nebeidz brīnīties – kaut ko tādu līdz šim ir gadījies redzēt vien Igaunijā vai Lietuvā! Laikam jau būs jāpierod, jo šādus kvalitatīvi izpildītus remontposmus var novērot vairākās vietās, piemēram, uz Gulbenes – Rēzeknes autoceļa vai iegriežoties no Rīgas – Veclaicenes šosejas uz Api.

Slikti, protams, ka abi pieminētie ceļu posmi no to atjaunošanas brīža līdz pirmajam nopietnajam remontam spējuši nokalpot vien septiņus gadus (pie Gulbenes) vai pat mazāk (pie Apes), taču ja reiz remontē, tad labāk tā kā pie igauņiem nevis tā kā pie mums (gribētos teikt, ka reiz pagātnē).

Un īpašs prieks par to, ka beidzot arī pie mums ir sapratuši, ka arī mēs varam ceļus remontēt tāpat kā igauņi – veidojot kvalitatīvus ielāpus kā to, cerams, paredz ceļu būve nevis „aizbērt bedri un piemīt ar kāju”.

Saremontētais ceļa posms pie Apes Foto: Aculiecinieka foto

Saremontētais ceļa posms pie Apes Foto: Aculiecinieka foto

Saremontētais ceļa posms pie Gulbenes Foto: Aculiecinieka foto

Saremontētais ceļa posms pie Gulbenes Foto: Aculiecinieka foto

Igaunija, ceļs, kas ved uz Munameģi Foto: Aculiecinieka foto

Igaunija, ceļs, kas ved uz Munameģi Foto: Aculiecinieka foto

Igaunija, ceļs, kas ved uz Munameģi

Igaunija, ceļs, kas ved uz Munameģi Foto: Aculiecinieka foto

Šāds remonts, cerams, paliks pagātnē Foto: Aculiecinieka foto

Šāds remonts, cerams, paliks pagātnē Foto: Ekrānbilde no Google.com/maps

 
Visi komentāri
 
WALA 24.novembris 2019 14:20
0 0 Atbildēt

Nu jau nu jau - LV bija vēl kvalitatīvāki remonti vienā posmā starp Vecpiebalgu un Madonu - gadus kādus 20 atpakaļ taisīti - pat just nevarēja ka lāpīts. Par nelaimi gan jāsaka, ka no man zināmajiem tas bija vienīgais tāds posms.

kvatra 25.novembris 2019 7:29
0 0 Atbildēt

Nu tagad tur pirmo posmu no Bērzkroga autoceļu uzturētājs ir lāpījis, sanācis kā parasti, nelīdzenāk kā pirms tam

Delfi lasītājs 25.novembris 2019 17:42
1 0 Atbildēt

Uzturētājs labo ar nepilno tehnoloģiju - nekas netiek zāģēts fai frēzēts. Lielās bedres aizlāpa ar smalku asfaltu. Mazajās bedrēs un plaisās izsmidzina bitumena emulsiju un ieber sīkšķembas.

10x lētāk nekā veikt zāģēšanu vai frēzēšanu, apstrādāt šuves ar bitumenu un asfaltēt. Uz veca ceļa, kuram pamats kūkumo ziemā to nebūtu racionāli darīt. Turētos varbūt divas ziemas.

Kanibaals 24.novembris 2019 14:40
1 0 Atbildēt

Nu ja tagad vairs nav bedrīšu lāpīšana, bet gan lokāla selektīva seguma atjaunošana vai kā tur tagad nosauca.

spriidiic 24.novembris 2019 15:41
10 0 Atbildēt

Vai tos remontus veica LV firma , varbūt , ka igauņu vai lietuviešu .

650 24.novembris 2019 21:40
1 1 Atbildēt

Beidzamajā bildē izcils LV -realitātes paraugs.Ar augstākās proves horizontāli/vertikālā marķējuma un elektrificēto 5g kiber/3per stabiņu klātbūtni.

Tur nevis ka paliks pagātnē, bet gan tie nelaimīgie braucēji pa šo te līkroku švabraku veidojumu tā arī turpinās kratīties vēl turpmāko 5- vai 10-gadi, vai pat līdz bezgalībai.

Tie izreklamētie tiešām "laba" remonta paraugi visu šo laiku bija novērojami atsevišķās LV vietās, bet tas taču ir tikai daži procenti no pārējās skarbās realitātes.

Nja 25.novembris 2019 8:28
0 0 Atbildēt

Tak jau sen pie mums arī tā ir. Problēma ir tā, ka katrs savā daļā dara ko un kā grib, nav neviens kas iedod pa bieti, ka redz blakus ciemā puiši strādā godprātīgi, bet jūs... Tāpat arī blakus ciema puišus par uzcītīgo darbu neattalgo.

P.s. uz rīgas apvedceļa joprojām nav salabotas barjeras, avārija notika 7. novembrī!!! Man būtu interesanti zināt kur ir problēma.

Delfi lasītājs 25.novembris 2019 17:30
0 0 Atbildēt

Apdrošinātāji kavē to procesu.

Nja 25.novembris 2019 18:10
1 0 Atbildēt

Un tas liedz uzlikt barjeru? Jeb apdrošinātāji paši liks? Uzliec un naudu saņem kontā pēc tam, tas tev nav braukāt ar apskrāpētu mašīnu.

Delfi lasītājs 25.novembris 2019 17:33
0 0 Atbildēt

Bildē ir labots virsmas apstrādes posms. Plaisas vai neliela akmentiņu atdalīšanās. Tāpēc arī tik līdzeni. Bedres šādi nelabo.

Vairis. 25.novembris 2019 23:26
0 0 Atbildēt

Nē visur tā dara. Atbrauciet uz Saldu, tur sliktāk kā krievu laikos.

Jurs 26.novembris 2019 6:57
2 0 Atbildēt

Robežkalnā jau sen vajadzēja ceļa segumu nomainīt uz jaunu, tur tikai remonta pīķis vien ir palicis.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 19

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)

Cik mēs nākotnē maksāsim par elektrību? Kāpēc tā vienā valstī ir dārgāka nekā pie kaimiņiem? Uz šiem jautājumiem cer atbildēt jaunais Eiropas Komisijas plāns – uzsākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu, lai paātrinātu dažādu savienojumu izveidi, kas samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem. Ko tas nozīmē un kas jauns gaidāms Baltijas valstīs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti