LVC nepieņem SIA Binders nekvalitatīvi veiktos garantijas remontdarbus ceļa posmā starp Nīcu un Rucavu 8

 

Ilustratīvs attēls Foto: Ekrānbilde

5.decembris 2019 14:43

Valsts galvenā autoceļa Liepāja-Lietuvas robeža (Rucava) (A11) posmā starp Nīcu un Rucavu (34,9.-36,3. km) būvnieks - SIA Binders - veicis garantijas remontdarbus, izmantojot laika apstākļiem neatbilstošu tehnoloģiju, kā arī darbu veikšanu nesaskaņojot ar VAS Latvijas Valsts ceļi (LVC).

Nekvalitatīvi veikto darbu LVC nepieņem un būvniekam darbi būs jāveic atkārtoti

Visticamāk tas notiks nākamajā gadā, iestājoties būvdarbu veikšanai piemērotiem laika apstākļiem. Remontam vispiemērotākā  metode tiks izvēlēta, piesaistot Ceļu laboratorijas speciālistus.

Rekonstrukcijas darbi valsts galvenā autoceļa Liepāja-Lietuvas robeža (Rucava) (A11) 23 km garā posmā no Nīcas līdz Rucavai (27,32.-50,49. km) tika uzsākti 2015. gada jūnijā un pabeigti 2016. gada septembrī. Tos veica ceļu būves uzņēmums SIA Binders. Rekonstruētā posma projektu sagatavoja SIA Polyroad, būvuzraudzību veica – SIA Teede Insenerid un SIA Sweco EST (Igaunija). Posma rekonstrukcijas izmaksas bija 14,97 miljoni EUR (ieskaitot PVN). Objekta garantijas termiņš – pieci gadi.

Rekonstrukcijas ietvaros autoceļa vecā virskārta tika reciklēta – uzirdināta, masai pievienojot šķembas un cementu, un iestrādāta jaunajā ceļa segā, kas sastāv arī no salizturīgās un šķembu kārtas, kā arī divām kārtām asfalta. Tāpat demontēti un no jauna uzbūvēti tilti pār Līgupi un Paurupi, atjaunotas sabiedriskā transporta pieturvietas, iztīrītas vecās caurtekas un atsevišķās vietā ierīkotas jaunas. Autoceļa posmā caur Nīcu ierīkots apgaismojums un apgaismota gājēju pāreja.

2018. un 2019. gadā būvnieks garantijas termiņa ietvaros par saviem līdzekļiem posmā no 27,3. – 39. kilometram veica plaisu aizliešana ar bitumena emulsiju.

 
8 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
msh 5.decembris 2019 17:25
3 1 Atbildēt

Jā, ir tāda lieta - nesen tika aizpļūtīta čupiņa ar bedrēm vienā posmā, bedres galvenokārt pie viduslīnijas. Arī tās plaisas, par kurām ir runa, pamatā bija gareniskās plaisas viduslīnijā.

Jāpiebilst ka binders neko nebūvēja, tikai nosmēla krējumu - būvēja CTB un Aizputes Ceļinieks. CTB būvēja bik smukāk, atšķirībā no ceļinieka gabala, pa granti jābrauc nebija, un arī izlīdzinošo kārtu uzlēja nākamā gada pavasarī - bet kaut kā tās plaisas pamatā bija viņu posmā, un šitas pļūtījums - arī viņu posmā. Toties ceļinieka posms ir jūtami nelīdzenāks...

Martins 5.decembris 2019 21:35
3 0 Atbildēt

Aizputes ceļinieks vairs nav.

vadātājs 6.decembris 2019 10:37
2 0 Atbildēt

Ko nozīmē "plaisu aizliešana"? Ja parādās plaisas, tad problēma ir ceļa pamatnē! Tās plaisas tikai pletīsies! Kā var par garantijas remontu uzskatīt acu aizmālēšanu?

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti1111

Kāpēc klients autoservisā piedzīvojis negaidītu agresiju? (+ VIDEO) 13

Ukrainas pilsonis pastāsta par nepatīkamu situāciju autoservisā, kas labojis viņa automašīnu pēc avārijas. Klients stāsta vienu, serviss citu - kam taisnība? Lasīt vairāk

 

Vizuāli tāds pats, tehniski cits – Toyota modernizē Yaris (+ FOTO) 1

Toyota veicis uzlabojumus 2024.gada Yaris modelim. Automašīnas izskats palicis praktiski bez izmaiņām, taču tehnisko jaunievedumu ir pietiekoši daudz. Lasīt vairāk

 

Ietriekties šķērslī vai apbraukt un avarēt? (+ VIDEO) 13

Mazda vadītājs pēdējā brīdī mēģina apbraukt kravas auto riepas fragmentu, taču nesavalda savu auto un piedzīvo avāriju. Lasīt vairāk

 

Uzlādējot bateriju no ceļa, Toyota hibrīdkrosovers ar elektrību nobrauc 1940 kilometrus 10

Izraēlas jaunuzņēmums Electreon veicis eksperimentu, lai pierādītu pašu izstrādātās bezvadu uzlādes tehnoloģijas iespējas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti