Satiksmes pārvadu Sarkandaugavā par 42,5 miljoniem eiro būvēs būvnieku apvienība 7

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 9.janvāris 2020 13:01

Satiksmes pārvadu Sarkandaugavā par 42,5 miljoniem eiro būvēs uzņēmumu "Binders", "LNK Industries" un "Latvijas tilti" apvienība

Rīgas domes Satiksmes departaments noslēdzis 42,5 miljonus eiro vērtu līgumu ar piegādātāju apvienību "OTC" par jauna satiksmes pārvada būvniecību Sarkandaugavā, aģentūra LETA noskaidroja departamentā.

Līgums paredz veikt 1.kārtas būvniecību satiksmes pārvadam pāri dzelzceļa sliežu ceļiem "Rīga-Skulte". Saskaņā ar Iepirkumu uzraudzības biroja (IUB) mājaslapā pieejamo informāciju, "OTC" ir apvienojušies trīs būvnieki - SIA "Binders", AS "LNK Industries" un AS "Latvijas tilti".

Līguma summa bez pievienotā vērtības nodokļa ir 35,11 miljoni eiro. 27 miljonus eiro no būvniecības izmaksām plānots segt no Eiropas Savienības Kohēzijas fonda līdzfinansējuma, vienu miljonu eiro - no valsts budžeta, bet pārējo - no pašvaldības līdzekļiem.

Kā pastāstīja departamenta pārstāve Ilze Dimante, līdz ar būvniecības sezonas sākumu, kas provizoriski būs aprīlī, tiks uzsākti darbi, lai izbūvētu divlīmeņu šķērsojumu starp Viestura prospektu un Tvaika ielu.

Būvprojekts paredz transporta risinājumus autotransportam, kājāmgājējiem un velobraucējiem, kā arī tiks izbūvēti krustojumi un piebraucamie ceļi. 

Plānots, ka pārvada izbūve atrisinās dzelzceļa pārbrauktuves Tilta ielā satiksmes sablīvējumus, atvieglojot satiksmi Sarkandaugavā un tādējādi būtiski paaugstinot satiksmes drošību, norāda pašvaldībā.

Sarkandaugavas pārvada izbūves mērķis ir sakārtot ielu tīklu šajā apkārtnē, kas uzņem galveno tranzīta plūsmu maršrutā no Brīvības ielas līdz Viestura prospektam uz Rīgas ostu, pauda Dimante. Pārvadu plānots izbūvēt līdz 2023.gada beigām.

Iepirkums par projekta būvniecību tika izsludināts 2019.gada februārī, taču tas divas reizes apstrīdēts. Pirmo reizi sūdzību par iepirkumu bija iesniegusi AS "BMGS", taču lēmums netika pieņemts, jo sūdzību iesniedzējs atsauca.

Otro reizi iepirkumu apstrīdēja piegādātāju apvienība "A.C.B.", "BMGS" un "Tilts", taču IUB lēma par labu pašvaldībai un sūdzību noraidīja, atļaujot slēgt līgumu ar "OTC".

Aģentūras LETA arhīvā atrodamā informācija liecina, ka par šī pārvada būvniecību pašvaldībā runāts jau kopš 2006.gada, gadu no gada iekļaujot to dažādos investīciju plānos un iezīmējot tam līdzekļus pašvaldības budžetā. 

 
7 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Freijers 10.janvāris 2020 10:20
1 0 Atbildēt

Tie, kas dzīvo un/vai lieto Sarkandagavu satiksmei Tev nepiekritīs....jo pašlaik Tilta ielas pārvads ir naturāls pudeles korķis, kur 3/4 joslas virzieni no katras puses pārtop vienā un šai vietai jau sen vajadzēja apvedceļu/atslodzi !

... 10.janvāris 2020 11:01
1 0 Atbildēt

To pārvadu vajadzēja uzbūvēt PIRMS slēdza Brasas pārvadu...

gunbox 10.janvāris 2020 16:06
1 0 Atbildēt

C'mon vecīt. Rīga visa ir viens liels pudeles kakls, ja nepamanīji. Brauc pa jebkuru ielu, ja nebūs fizisks, tad nenoregulētie luksofori visos gadījumos uztaisīs pudeles kaklu. Ja atrisinātu vismaz šo, tad arī pudeles 80% gadījumu izsīktu. Kā piemērs Dienvidu tilts virzienā uz Ķekavu. Nobraucot uz piena kombināta divi apļi Rāmavas virzienā. Tur varēja uztaisīt vienu lielu divu joslu un būtu atrisināta problēma. Ja brauc taisni, nākošā pudele pie A7. Pie tam tur vēl veidojas trīs pudeļu kokteilis. Un kas ir talāk? ... divi luksofori, kuri cikliski ir pēc 1h veido nākošo pudeli. Un te ir runa par izbraukšanu no pilsētas, kurai jābūt būtu raitai pret iebraukšanu. Un šie paši luksofori katru rītu veido pudeli, lai iebrauktu Rīgā. Cits piemērs - No Dienvidu tilta brauc nost uz Ulbrokas pusi. Tur pirms Ilūkstes un Saharova abās vietās izpildījies totāls idiots un uzrasējis arī divas pudeles.

Saproti pats, ja vienā vietā atrisinās problēmu, viņa pārcelsies uz nākošo vietu. Atslodzi Rīgā nekāda veida nevar uztaisīt uz ielām, kur pamata formāts ir 1 josla. Vai divas joslas, no kuram var veikt abus, gan kreiso, gan labo pagriezienu.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Citi raksti
 

 

Izceltie raksti1111

Kad neredz acīmredzamo (+ VIDEO) 22

Pa kreiso malējo joslu braucošais pikaps ar piekabi pazaudē daļu kravas. Vadītājs apstājas, padod atpakaļ un sāk nostiprināt no piekabes izkritušo priekšmetu, taču brīdi vēlāk stāvošajā sastāvā ietriecas vieglais automobilis. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām elektroauto par 20 000 eiro (+VIDEO) 6

Ķīniešu elektromobilis Ora neilgi pēc ierašanās Latvijā sacēlis pamatīgu ažiotāžu, turklāt vismaz ducis drosmīgo jau izvēlējušies to kā savu. Šajā video skaidrosim, kā Ora 03 uzvedas gaitā, un cik praktisks un ietilpīgs ir tās salons reālā braucienā. Lasīt vairāk

 

“Latvijas Gada auto 2024” TOP 3 modeļi. Kādi tie ir? (+ FOTO)

20.martā sāksies jaunāko automobiļu pieteikšana konkursam "Latvijas Gada auto 2025", kas ilgs līdz 31.oktobrim. Kad visi konkursam pieteiktie auto tiksies vienuviet Lielajā Testa braucienā, kas iepriekš notika Mežaparka Lielajā estrādē Lasīt vairāk

 

Ar jaudu līdz 326 Zs - Volkswagen prezentējis jauno ID.3 GTX (+ FOTO) 6

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen iepazīstinājis ar jauno ID.3 GTX – sportisku elektriskās piedziņas modeli, kas pārdošanā nonāks šogad. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti