Satiksmes pārvadu Sarkandaugavā par 42,5 miljoniem eiro būvēs būvnieku apvienība 7

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 9.janvāris 2020 13:01

Satiksmes pārvadu Sarkandaugavā par 42,5 miljoniem eiro būvēs uzņēmumu "Binders", "LNK Industries" un "Latvijas tilti" apvienība

Rīgas domes Satiksmes departaments noslēdzis 42,5 miljonus eiro vērtu līgumu ar piegādātāju apvienību "OTC" par jauna satiksmes pārvada būvniecību Sarkandaugavā, aģentūra LETA noskaidroja departamentā.

Līgums paredz veikt 1.kārtas būvniecību satiksmes pārvadam pāri dzelzceļa sliežu ceļiem "Rīga-Skulte". Saskaņā ar Iepirkumu uzraudzības biroja (IUB) mājaslapā pieejamo informāciju, "OTC" ir apvienojušies trīs būvnieki - SIA "Binders", AS "LNK Industries" un AS "Latvijas tilti".

Līguma summa bez pievienotā vērtības nodokļa ir 35,11 miljoni eiro. 27 miljonus eiro no būvniecības izmaksām plānots segt no Eiropas Savienības Kohēzijas fonda līdzfinansējuma, vienu miljonu eiro - no valsts budžeta, bet pārējo - no pašvaldības līdzekļiem.

Kā pastāstīja departamenta pārstāve Ilze Dimante, līdz ar būvniecības sezonas sākumu, kas provizoriski būs aprīlī, tiks uzsākti darbi, lai izbūvētu divlīmeņu šķērsojumu starp Viestura prospektu un Tvaika ielu.

Būvprojekts paredz transporta risinājumus autotransportam, kājāmgājējiem un velobraucējiem, kā arī tiks izbūvēti krustojumi un piebraucamie ceļi. 

Plānots, ka pārvada izbūve atrisinās dzelzceļa pārbrauktuves Tilta ielā satiksmes sablīvējumus, atvieglojot satiksmi Sarkandaugavā un tādējādi būtiski paaugstinot satiksmes drošību, norāda pašvaldībā.

Sarkandaugavas pārvada izbūves mērķis ir sakārtot ielu tīklu šajā apkārtnē, kas uzņem galveno tranzīta plūsmu maršrutā no Brīvības ielas līdz Viestura prospektam uz Rīgas ostu, pauda Dimante. Pārvadu plānots izbūvēt līdz 2023.gada beigām.

Iepirkums par projekta būvniecību tika izsludināts 2019.gada februārī, taču tas divas reizes apstrīdēts. Pirmo reizi sūdzību par iepirkumu bija iesniegusi AS "BMGS", taču lēmums netika pieņemts, jo sūdzību iesniedzējs atsauca.

Otro reizi iepirkumu apstrīdēja piegādātāju apvienība "A.C.B.", "BMGS" un "Tilts", taču IUB lēma par labu pašvaldībai un sūdzību noraidīja, atļaujot slēgt līgumu ar "OTC".

Aģentūras LETA arhīvā atrodamā informācija liecina, ka par šī pārvada būvniecību pašvaldībā runāts jau kopš 2006.gada, gadu no gada iekļaujot to dažādos investīciju plānos un iezīmējot tam līdzekļus pašvaldības budžetā. 

 
7 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Freijers 10.janvāris 2020 10:20
1 0 Atbildēt

Tie, kas dzīvo un/vai lieto Sarkandagavu satiksmei Tev nepiekritīs....jo pašlaik Tilta ielas pārvads ir naturāls pudeles korķis, kur 3/4 joslas virzieni no katras puses pārtop vienā un šai vietai jau sen vajadzēja apvedceļu/atslodzi !

... 10.janvāris 2020 11:01
1 0 Atbildēt

To pārvadu vajadzēja uzbūvēt PIRMS slēdza Brasas pārvadu...

gunbox 10.janvāris 2020 16:06
1 0 Atbildēt

C'mon vecīt. Rīga visa ir viens liels pudeles kakls, ja nepamanīji. Brauc pa jebkuru ielu, ja nebūs fizisks, tad nenoregulētie luksofori visos gadījumos uztaisīs pudeles kaklu. Ja atrisinātu vismaz šo, tad arī pudeles 80% gadījumu izsīktu. Kā piemērs Dienvidu tilts virzienā uz Ķekavu. Nobraucot uz piena kombināta divi apļi Rāmavas virzienā. Tur varēja uztaisīt vienu lielu divu joslu un būtu atrisināta problēma. Ja brauc taisni, nākošā pudele pie A7. Pie tam tur vēl veidojas trīs pudeļu kokteilis. Un kas ir talāk? ... divi luksofori, kuri cikliski ir pēc 1h veido nākošo pudeli. Un te ir runa par izbraukšanu no pilsētas, kurai jābūt būtu raitai pret iebraukšanu. Un šie paši luksofori katru rītu veido pudeli, lai iebrauktu Rīgā. Cits piemērs - No Dienvidu tilta brauc nost uz Ulbrokas pusi. Tur pirms Ilūkstes un Saharova abās vietās izpildījies totāls idiots un uzrasējis arī divas pudeles.

Saproti pats, ja vienā vietā atrisinās problēmu, viņa pārcelsies uz nākošo vietu. Atslodzi Rīgā nekāda veida nevar uztaisīt uz ielām, kur pamata formāts ir 1 josla. Vai divas joslas, no kuram var veikt abus, gan kreiso, gan labo pagriezienu.

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Audi izlaidīs cenu ziņā pieejamu elektromobili 1

Audi vadība apstiprinājusi kompakta un cenu ziņā pieejama pilsētas elektroautomobiļa projektu. Tirgū tas varētu nonākt 2022.gadā un maksāt aptuveni 20 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Mercedes X-klase atvadīsies ar brutālām īpašajām versijām (+ FOTO) 5

Mercedes-Benz X-klases pikaps tiks ražots līdz 2020.gada maijam. Par atvadu versijām parūpējies poļu uzņēmums Carlex, kas piedāvā divus variantus: Off-Road Final Edition un Extreme Final Edition. Lasīt vairāk

 

Latgalē automašīna notriekusi gājēju; vīrietis miris 5

Aizvadītajā diennaktī Latgalē auto nāvējoši traumējis gājēju, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Nepareizi stāv vai nepareizi brauc? (+ FOTO) 35

Kravas auto ar puspiekabi nevar nogriezties no Kalnciema ielas Rīgā, jo ceļu tam aizšķērso ielas malā stāvošs vieglais automobilis. Lasīt vairāk