Satiksmes pārvadu Sarkandaugavā par 42,5 miljoniem eiro būvēs būvnieku apvienība 7

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 9.janvāris 2020 13:01

Satiksmes pārvadu Sarkandaugavā par 42,5 miljoniem eiro būvēs uzņēmumu "Binders", "LNK Industries" un "Latvijas tilti" apvienība

Rīgas domes Satiksmes departaments noslēdzis 42,5 miljonus eiro vērtu līgumu ar piegādātāju apvienību "OTC" par jauna satiksmes pārvada būvniecību Sarkandaugavā, aģentūra LETA noskaidroja departamentā.

Līgums paredz veikt 1.kārtas būvniecību satiksmes pārvadam pāri dzelzceļa sliežu ceļiem "Rīga-Skulte". Saskaņā ar Iepirkumu uzraudzības biroja (IUB) mājaslapā pieejamo informāciju, "OTC" ir apvienojušies trīs būvnieki - SIA "Binders", AS "LNK Industries" un AS "Latvijas tilti".

Līguma summa bez pievienotā vērtības nodokļa ir 35,11 miljoni eiro. 27 miljonus eiro no būvniecības izmaksām plānots segt no Eiropas Savienības Kohēzijas fonda līdzfinansējuma, vienu miljonu eiro - no valsts budžeta, bet pārējo - no pašvaldības līdzekļiem.

Kā pastāstīja departamenta pārstāve Ilze Dimante, līdz ar būvniecības sezonas sākumu, kas provizoriski būs aprīlī, tiks uzsākti darbi, lai izbūvētu divlīmeņu šķērsojumu starp Viestura prospektu un Tvaika ielu.

Būvprojekts paredz transporta risinājumus autotransportam, kājāmgājējiem un velobraucējiem, kā arī tiks izbūvēti krustojumi un piebraucamie ceļi. 

Plānots, ka pārvada izbūve atrisinās dzelzceļa pārbrauktuves Tilta ielā satiksmes sablīvējumus, atvieglojot satiksmi Sarkandaugavā un tādējādi būtiski paaugstinot satiksmes drošību, norāda pašvaldībā.

Sarkandaugavas pārvada izbūves mērķis ir sakārtot ielu tīklu šajā apkārtnē, kas uzņem galveno tranzīta plūsmu maršrutā no Brīvības ielas līdz Viestura prospektam uz Rīgas ostu, pauda Dimante. Pārvadu plānots izbūvēt līdz 2023.gada beigām.

Iepirkums par projekta būvniecību tika izsludināts 2019.gada februārī, taču tas divas reizes apstrīdēts. Pirmo reizi sūdzību par iepirkumu bija iesniegusi AS "BMGS", taču lēmums netika pieņemts, jo sūdzību iesniedzējs atsauca.

Otro reizi iepirkumu apstrīdēja piegādātāju apvienība "A.C.B.", "BMGS" un "Tilts", taču IUB lēma par labu pašvaldībai un sūdzību noraidīja, atļaujot slēgt līgumu ar "OTC".

Aģentūras LETA arhīvā atrodamā informācija liecina, ka par šī pārvada būvniecību pašvaldībā runāts jau kopš 2006.gada, gadu no gada iekļaujot to dažādos investīciju plānos un iezīmējot tam līdzekļus pašvaldības budžetā. 

 
Visi komentāri
 
gunbox 9.janvāris 2020 17:00
0 1 Atbildēt

Protams. Ceļu remontiem naudas nav, bet pārvadiem ir. Tā vietā, lai uzklātu no jauna ceļa segumus kritiskās vietās, dzīvosim pa dzērāju saķēpātiem ielāpiem. Vismaz būtu par to naudu aizsūtījuši pārīti strādniekus uz būvnieku kursiem, ja jau visi ar profesiju ir izbraukuši no valsts.

Freijers 10.janvāris 2020 10:20
1 0 Atbildēt

Tie, kas dzīvo un/vai lieto Sarkandagavu satiksmei Tev nepiekritīs....jo pašlaik Tilta ielas pārvads ir naturāls pudeles korķis, kur 3/4 joslas virzieni no katras puses pārtop vienā un šai vietai jau sen vajadzēja apvedceļu/atslodzi !

gunbox 10.janvāris 2020 16:06
1 0 Atbildēt

C'mon vecīt. Rīga visa ir viens liels pudeles kakls, ja nepamanīji. Brauc pa jebkuru ielu, ja nebūs fizisks, tad nenoregulētie luksofori visos gadījumos uztaisīs pudeles kaklu. Ja atrisinātu vismaz šo, tad arī pudeles 80% gadījumu izsīktu. Kā piemērs Dienvidu tilts virzienā uz Ķekavu. Nobraucot uz piena kombināta divi apļi Rāmavas virzienā. Tur varēja uztaisīt vienu lielu divu joslu un būtu atrisināta problēma. Ja brauc taisni, nākošā pudele pie A7. Pie tam tur vēl veidojas trīs pudeļu kokteilis. Un kas ir talāk? ... divi luksofori, kuri cikliski ir pēc 1h veido nākošo pudeli. Un te ir runa par izbraukšanu no pilsētas, kurai jābūt būtu raitai pret iebraukšanu. Un šie paši luksofori katru rītu veido pudeli, lai iebrauktu Rīgā. Cits piemērs - No Dienvidu tilta brauc nost uz Ulbrokas pusi. Tur pirms Ilūkstes un Saharova abās vietās izpildījies totāls idiots un uzrasējis arī divas pudeles.

Saproti pats, ja vienā vietā atrisinās problēmu, viņa pārcelsies uz nākošo vietu. Atslodzi Rīgā nekāda veida nevar uztaisīt uz ielām, kur pamata formāts ir 1 josla. Vai divas joslas, no kuram var veikt abus, gan kreiso, gan labo pagriezienu.

ezis71 12.janvāris 2020 4:46
0 0 Atbildēt
anoagask 9.janvāris 2020 17:43
1 0 Atbildēt

Ne tikai ceļi- esošie tilti ir katastrofa.

Salu tiltu taisa un ulmaņa gatves pārvads ir ok, pārējais ir diezgan slikti - d tiltā vajag seguma atjaunošanu, brasas tilts un deglava tiltiem ir pussabrukšanas periods iztecējis, gaisa un zemitānu nākamie, vanšu tilts arī ... bet te pēkšņi ir 40meur jaunam.

Varbūt uzbūvēs jaunu, un tad jauks nost gaisa un zemitānu reizē.

ezis71 9.janvāris 2020 19:50
0 0 Atbildēt

Binders un Latvijas tilti,viss skaidrs,noteikti kad tas trešais ir viņu kopīgais bērns.Tikai pēc tam nevajag brīnīties kāpēc D-tilta laidi kā jūras viļņi.

... 10.janvāris 2020 11:01
1 0 Atbildēt

To pārvadu vajadzēja uzbūvēt PIRMS slēdza Brasas pārvadu...

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kravas auto trāpa zibens (+ VIDEO) 2

Uz autoceļa netālu no Krievijas pilsētas Kolomnas, negaisa laikā zibens izlāde notiek tieši virs braucoša kravas auto. Lasīt vairāk

 

Nekontrolēti "Ostas celtnieks" būvdarbi Jūrmalā noved pie negadījumiem, nolaidība Medņu ielā 10.06.2021 (+ VIDEO) 3

Jūrmalā, Medņu ielā, pēc būvdarbu veikšanas palikusi bīstama un nesakārtota vieta, kas var kļūt par lamatām ne vienam vien autobraucējam. Lasīt vairāk

 

Tesla sāk pasaulē ātrākā elektroautomobiļa piegādes klientiem (+ VIDEO) 18

Tesla prezentējusi Model S modifikāciju Plaid, kas 100 km/h sasniedz nedaudz vairāk kā divās sekundēs. Pirmie eksemplāri jau ceļā pie pircējiem. Lasīt vairāk

 

Eiropas kravinieku piedāvājumu papildina jaunais DAF XF (+ VIDEO) 1

Nīderlandes kravas automašīnu ražotājs DAF iepazīstinājis ar jauno DAF XF, kas uzņēmuma jaunajā rūpnīcā uz konveijera stāsies šī gada ceturtajā ceturksnī. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti