Neste saņem apbalvojumu kā 2019. gada Zaļākais zīmols Baltijā

Foto: Publicitātes attēls

Neste | 5.oktobris 2019 7:37

Ietekmīgāko Baltijas Zīmolu topa 2019 apbalvošanas ceremonijā tika paziņoti ikgadējie Baltijas spožākie un mīlētākie zīmoli, kurā Neste saņēma apbalvojumu “Zaļākais zīmols 2019 Baltijā”.

Baltijas sabiedrības iespaidi par zīmolu “zaļumu” tika noteikti tāpat kā to unikalitāte, kvalitāte un vērtība mīlēto zīmolu kopējā tabulā, uzdodot jautājumu “Vai, jūsuprāt, šis ir zīmols ir videi draudzīgs?”. Neste starp visām Baltijas valstīm saņēma visaugstāko vērtējumu, tādējādi kļūstot par 2019. gada “Zaļāko zīmolu”. Savukārt starp mīlētākajiem zīmoliem Latvijā Neste ierindojas augstajā 6. vietā. 

Armands Beiziķis, SIA “Neste Latvija” valdes priekšsēdētājs:

“Esmu patiesi gandarīts, ka šogad esam apbalvoti tieši ar šīs kategorijas augstāko apbalvojumu. Klientiem arī Latvijā piedāvājam ilgtspējīgus produktus, tādējādi palielinot atjaunojamās dīzeļdegvielas izmantošanas īpatsvara pieaugumu ar mērķi samazināt CO2 emisiju daudzumu, vienlaikus ļaujot pret apkārtējo vidi atbildīgiem patērētājiem viegli izdarīt izvēli par labu ilgtspējīgai un tīrai degvielai, vienlaicīgi uzlabojot sava auto darbību. Augstais apbalvojums vēlreiz apliecina mūsu komandas profesionalitāti, atbildību pret veicamo darbu un konkurētspējīgu, uz ilgtermiņa attīstību vērstu darbību. Paldies mūsu komandai, klientiem un arī sadarbības partneriem, kuri novērtē to, ko darām, un motivē turpināt darboties saskaņā ar labas, uz attīstību orientētas biznesa prakses principiem!”.

Apjomīgajā Baltijas zīmolu un dzīvesstila pētījumā, ko šī gada vasarā veica RAIT Custom Research Baltic, tika aptaujāti teju 3000 ekonomiski aktīvie iedzīvotāji vecumā no 15 līdz 74 gadiem visās trīs Baltijas valstīs. Zaļāko zīmolu metodoloģiju izstrādāja zīmolu aģentūra DDB Latvia sadarbībā ar Latvijas Zaļo punktu un GfK Custom Research Baltic.

Ietekmīgākie un mīlētākie zīmoli jau 15 gadus tiek noteikti, izmantojot 30 pasaules valstīs pielietoto DDB Brand Capital™ pētījuma metodoloģiju. Pētījums ietver vairāk kā 1000 dažādu jautājumu gan par zīmolu un auditorijas savstarpējām attiecībām, gan pašu auditoriju. Topa mērķis ir noteikt lielāko Latvijas un citu Baltijas valstu zīmolu vērtību un faktorus, kas to ietekmē. Zīmoli tika apbalvoti vairākās kategorijās, tai skaitā Mīlētākais zīmols, Zaļākais zīmols, Cilvēcīgākais zīmols, Labākais Baltijas starp-up uzņēmums un citi.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ātrvilciens "noslauka degunu" vieglajam (+ VIDEO) 5

Vieglais auto piebrauc par tuvu sliedēm un nolaižoties barjerai, iekļūst slazdā. Iespējams, pārprastās signalizēšanas dēļ, vadītājs cenšas pārbraukt sliedes, taču vilciens ir pārāk tuvu. Lasīt vairāk

 

Opel – mazāk modeļu, mazāks apgrozījums

Opel piedāvājumā vairs nav Karl, Adam un dažu citu modeļu, līdz ar to ietekmēts arī apgrozījums. Lasīt vairāk

 

Pērn jauno auto tirgus Latvijā uzrādījis izaugsmi 8,6% apmērā; galvenā artava - kompakto krosoveru segments 3

2019. gadā Latvijas jaunu vieglo automobiļu tirgus uzrādīja stabilu 8.6% izaugsmi salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu. Lasīt vairāk

 

Rīgas un Pierīgas pašvaldības grib attīstīt pārsēšanās punktus satiksmes mezglos un "park&ride" stāvvietas 7

Rīgas un Pierīgas pašvaldību vadītāji aicina valsti sadarboties un kopīgi efektivizēt transporta sistēmu, attīstot pārsēšanās punktus, veicinot "park&ride" stāvvietu izbūvi, vienādojot braukšanas biļešu tarifus un citas lietas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti