Neste saņem apbalvojumu kā 2019. gada Zaļākais zīmols Baltijā

 

Foto: Publicitātes attēls

Neste | 5.oktobris 2019 7:37

Ietekmīgāko Baltijas Zīmolu topa 2019 apbalvošanas ceremonijā tika paziņoti ikgadējie Baltijas spožākie un mīlētākie zīmoli, kurā Neste saņēma apbalvojumu “Zaļākais zīmols 2019 Baltijā”.

Baltijas sabiedrības iespaidi par zīmolu “zaļumu” tika noteikti tāpat kā to unikalitāte, kvalitāte un vērtība mīlēto zīmolu kopējā tabulā, uzdodot jautājumu “Vai, jūsuprāt, šis ir zīmols ir videi draudzīgs?”. Neste starp visām Baltijas valstīm saņēma visaugstāko vērtējumu, tādējādi kļūstot par 2019. gada “Zaļāko zīmolu”. Savukārt starp mīlētākajiem zīmoliem Latvijā Neste ierindojas augstajā 6. vietā. 

Armands Beiziķis, SIA “Neste Latvija” valdes priekšsēdētājs:

“Esmu patiesi gandarīts, ka šogad esam apbalvoti tieši ar šīs kategorijas augstāko apbalvojumu. Klientiem arī Latvijā piedāvājam ilgtspējīgus produktus, tādējādi palielinot atjaunojamās dīzeļdegvielas izmantošanas īpatsvara pieaugumu ar mērķi samazināt CO2 emisiju daudzumu, vienlaikus ļaujot pret apkārtējo vidi atbildīgiem patērētājiem viegli izdarīt izvēli par labu ilgtspējīgai un tīrai degvielai, vienlaicīgi uzlabojot sava auto darbību. Augstais apbalvojums vēlreiz apliecina mūsu komandas profesionalitāti, atbildību pret veicamo darbu un konkurētspējīgu, uz ilgtermiņa attīstību vērstu darbību. Paldies mūsu komandai, klientiem un arī sadarbības partneriem, kuri novērtē to, ko darām, un motivē turpināt darboties saskaņā ar labas, uz attīstību orientētas biznesa prakses principiem!”.

Apjomīgajā Baltijas zīmolu un dzīvesstila pētījumā, ko šī gada vasarā veica RAIT Custom Research Baltic, tika aptaujāti teju 3000 ekonomiski aktīvie iedzīvotāji vecumā no 15 līdz 74 gadiem visās trīs Baltijas valstīs. Zaļāko zīmolu metodoloģiju izstrādāja zīmolu aģentūra DDB Latvia sadarbībā ar Latvijas Zaļo punktu un GfK Custom Research Baltic.

Ietekmīgākie un mīlētākie zīmoli jau 15 gadus tiek noteikti, izmantojot 30 pasaules valstīs pielietoto DDB Brand Capital™ pētījuma metodoloģiju. Pētījums ietver vairāk kā 1000 dažādu jautājumu gan par zīmolu un auditorijas savstarpējām attiecībām, gan pašu auditoriju. Topa mērķis ir noteikt lielāko Latvijas un citu Baltijas valstu zīmolu vērtību un faktorus, kas to ietekmē. Zīmoli tika apbalvoti vairākās kategorijās, tai skaitā Mīlētākais zīmols, Zaļākais zīmols, Cilvēcīgākais zīmols, Labākais Baltijas starp-up uzņēmums un citi.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Citi raksti
 

Izceltie raksti

No 84 100 eiro: Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 

Līdz 1400 eiro - deputāti spriedīs par sodu pastiprināšanu ceļu satiksmē 24

Saeimas Juridiskajā komisijā šodien plānots spriest par sodu pastiprināšanu par pārkāpumiem ceļu satiksmes jomā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti