Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Fotoradars uz Vidzemes šosejas - drošībai vai budžetam? (+ foto) 54

 
iAuto.lv | 4.septembris 2017 16:15

Sociālajā tīklā Facebook diskusiju izraisījis ieraksts par pārvietojamā fotoradara izvietošanu uz Vidzemes šosejas īsi pēc vietas, kur mainās ātruma ierobežojums, ko autors nodēvē par cinisku biznesu.

Foto: Ekrānšāviņš no Facebook

Autors raksta, ka pārvietojamais fotoradars izvietots 300 metrus aiz vietas, kur atļautais braukšanas ātrums tiek samazināts no 100 km/h līdz 90 km/h, tādējādi ķerot autovadītājus, kuri vēl nav samazinājuši ātrumu. Ieraksta  autors gan nav pret fotoradaru lietošanu, taču pret neierobežotu un nesamērīgu naudas slaukšanu, kā šajā gadījumā. Viņš arī min pozitīvu piemēru no paša pieredzes, ka par laicīgi nesamazinātu ātrumu ceļu policijas ekipāža vien pabrīdinājusi ar gaismas signāliem, nevis izrakstījusi sodu.

Foto: Ekrānšāviņš no Facebook

Raksti komentāros savu viedokli, vai fororadari tiek izvietoti vietās, kur to klātbūtne nozīmīgi uzlabo satiksmes drošību, vai arī pārsvarā tiek izmantoti, lai iekasētu pēc iespējas vairāk soda naudas?

 
Visi komentāri
 
dsa 4.septembris 2017 16:36
28 20 Atbildēt

Pilnīgi pareizi! Nav ko pārkāpt. Ja nu pieturu apkalpo Nordeka? Ko tad? Kā garantēsim drošību?

marta 4.septembris 2017 21:06
3 9 Atbildēt

tieši tādi kas velkas izveido situācijas ka jāapdzen

gunbox 5.septembris 2017 0:24
9 2 Atbildēt

Varbūt paskaidro, ko nozīmē vilkties? 95km/h pēc GPS, kas spidometrā būs līdz 98km/h skaitas vilkšanās? Skakoties uz lidotājiem, viņiem visi velkas.

gunbox 4.septembris 2017 16:50
37 41 Atbildēt

Cilvēkiem jau iesākumā vajadzēja iedzīt pierēs - ja brauc virs atļautā, tātad tas ir maksas ceļš. Kur problēma samaksāt, ja gribi par 5min ātrāk nokļūt galā? Manuprāt radaru ir par maz, tā pat kā CP ekipāžu. Ja reiz es braucu brīvdienās uz laukiem un atpakaļ kopā 320km un neredzu nevienu CP, tātad viņu nav. Un ja mēs paskatāmies uz neseno pagātni - pie lielāka pārvietojamo radaru daudzuma ātrums uz ceļiem bija samazinājies. Es teiktu, ka pārvietojamo radaru vajag ieslēpt katrā stūrī, kamēr nesamazināsies ne tikai ātrums, bet arī bīstamie apdzīšanas manevri.

KillerMiller 4.septembris 2017 16:50
22 6 Atbildēt

300m gan jau varēs samazināt ātrumu par tiem 10km/h. Galvenais, lai radara redzamības zonā nebūtu vienlaicīgi gan ceļa daļa ar atļauto ātrumu 100km/h, gan 90km/h.

Interesamti, vai radara uzrauga Citroen nav novietots pārkāpjot ceļu satiksmes noteikumus? Atbilstoši kuram CSN punktam tas tur novietots?

gunbox 5.septembris 2017 0:32
13 4 Atbildēt

Ja neskaties zīmes, tad nav ko uz ceļa meklēt. Ātrums ir jāsamazina pirms zīmes, nevis pēc. Un radars ir paredzēts ātruma pārkāpēju izķeršanai, nevis drošībai.

aigi 4.septembris 2017 16:59
10 2 Atbildēt

Es par. Lai liek arvien vairāk. Pats Garkalnē esmu uzrāvies, bet paša vaina. Pie tam par +5km/h iespējams līdz +10km/h neķer un nesūta sodu.

viencexperc 4.septembris 2017 18:42
8 4 Atbildēt

Tiem kuriem uzrakstīs soda kvītis, iauto palīdzēs.

Sarkasms 4.septembris 2017 19:27
14 1 Atbildēt

Brīdī kad tiek deklarēts kā radari atrodas tikai bīstamas vietās visā labā ideja pazūd.. esmu par radariem un braukšanu normas robežās bet tad nevajag stāstīt ka tas ir drošības dēļ..

Vernons 4.septembris 2017 20:25
2 12 Atbildēt

Pārējie naudas sodi, ko uzliek Valsts policija par pārkāpumiem ceļu satiksmē - 8 096 796

www.fm.gov.lv/lv/sadalas/va..._gada_budzets/

Valsts budžetā ir iespaidīga summa!

Izskatās ka Valsts institūcijas nav ieinteresētas kaut kādā kārtībā uz ceļiem. Bet visiem kā vienam šis process jāsāk ar "Ceļu satiksmes Likuma" 19. panta 1., 3. un 4. punktiem! Ideāls atspēriens visiem un ikvienam.

Martins 4.septembris 2017 21:13
9 3 Atbildēt

Tie kas brauc pec noteikumiem manuprat tiem nav ko uztraukties,uztraucas jau tie kuri parkap atrumu un to lai tik soda manuprat vajadzetu vel lielakus sodus par atruma parkapsanu.

gunbox 5.septembris 2017 0:27
4 4 Atbildēt

Vēl lielākus, tas būtu maigi teikts. Vajag šodienas minimālo sodu x10 un par 20km.h pārkāpumu x20 u.t.t.

Palaidniex 5.septembris 2017 9:14
9 2 Atbildēt

Vajadzētu piesiet sodu ar koeficientu pie stūrējamā auto vērtības, ja reiz to pie faktiskajiem ienākumiem piesiet kā tas ir Skandināvijā, ir nereāli. Jo ar dārgāku lamatu pārkāp, jo vairāk ir jābleķo!

Jo vienam 20 EUR sods ir vesela bagātība, citam pat 200 ir tīrā sīcene.

Ša vernbons auros, ka tas nav godīgi, jo fūŗe un autobuss maksā baigu $$$ - NEPĀRKĀP un neinteresēs sodu apmērs - grafiks un degvielas ekonomija NEKAD nestāvēs augstāk par drošību.

es 5.septembris 2017 12:46
2 1 Atbildēt

Tieši kā bremzēšana veicina drošību tajā posmā.

Nebremzēšana (aka gāzes pedāļa atmešana) tajā posmā noteikti veicina degvielas ekonomiju. Un šķiet ka tieša drošības apdraudējuma ar no tā nerodas.

Palaidniex 5.septembris 2017 15:32
8 4 Atbildēt

Klau, vai šitik pat gudrs biji, kad liki braukšanas eksāmenui kategorijai?

Vēlreiz tiem kas tankā.

Ir CSN, kur atrakstīts kas jāievēro un ir APK, kur apsrastīs cik maksā vai kas būs par neievērošanu.

Noteikumi skaidrāki par skaidru.

Visiem zināms, kas jāievēro un cik maksā neievērot! Katrs drīkst izvēlēties - neievērot un bū gatavs maksāt, bet, ja neesi gatavs maksāt, esi gatavs ievērot!

Nesaprotu - KUR PROBLĒMA???

es 6.septembris 2017 10:31
7 6 Atbildēt

Ej dēt! Kamēr būs nihilismu veicinoša organizācija (zīme remonts + 70 vietā, kur neviens neko neremontē, 15ha ābeļdārza vidū sākas lielpilsēta Mazpisāni, utt), rūpīgi iekļaušos piedāvātajā tiesiskā nihilisma shēmā.

Tad kad zīmes būs skaidri saprotamu mērķu vārdā uzstādītas, sākšu ievērot CSN burtiski. Līdz tam ņemšu vērā APK, bet CSN pieņemšu zināšanai.

Pārāk plaša reguējuma cēloņi nāk no austrumiem - tur šāda pieeja ir radīta ar mērķi nodrošināt stabilu kukuļu plūsmu. Mums ir līdzīgi un vēl dadz darāms.

Resp bezatbildīgs likumdevējs nevar sagaidīt atbildīgus likuma ievērotājus.

Mnde 6.septembris 2017 11:07
7 1 Atbildēt

Nejauc grābekļus ar apelsīniem! Tipiski šejieniešiem...

Ir zīme - ievēro!

Nepatīk zīme - raksti iesniegumu, BET IEVĒRO!

taisnigs sods 6.septembris 2017 10:11
3 3 Atbildēt

nebūsim sīkumaini, kādas 10 vai 20 reizes palielināt sodu, uz vietas nošaujam un līķi pakarinam uz speciāla statīva citiem par biedinājumu

atkal viens gudrelis uzradies kas domā ka ļoti zin kā veidot drošu un sakarīgu satiksmi, vai arī esi kāda ieinteresētā persona

ezis 4.septembris 2017 21:18
3 0 Atbildēt

gan jau senotaji aiznesis,,,,

jezups 4.septembris 2017 21:31
2 4 Atbildēt

naudas izspiedeji gan

Kas ir tas ir 4.septembris 2017 21:47
4 1 Atbildēt

Vai tad nav tā, ka radars sāk bildēt pie 105km/h(90+15)?

Tad vēl radara kļūda, kas nozīmē, ka fotosesiju dabū tie, kas jau zonā 100 pārkāpuši ātrumu? Latvijā jau iegājies braukt, ka zīmes ātrumam met klāt 15km/h, tā tāda norma!

scope 4.septembris 2017 22:13
2 2 Atbildēt

Drīzāk jautājums, vai 100 km/h izbeidzas ar zīmi 90 km/h vai vienkāršu krustojumu, pēc kura vairs nav atkārtotās 100 km/h zīmes?

Ja pēdējais variants, tad tā ir ķeršana uz neuzmanību, nevis drošības garantēšana.

mmm 4.septembris 2017 23:57
5 6 Atbildēt

manuprāt radarus vispār nevajag ar drošību tur vispār nav sakara, var braukt nedroši un lēni, kā arī ātri un droši, tas pēc spējām varēšanas un noskaņojuma

Radarists 5.septembris 2017 0:33
0 0 Atbildēt

Tas patsaiz garkalnes luksogora kur beodzas 70 ir radars parasti, ko tur var apdrautet... laikam sodu budheta izpildi neko citu

viencexperc 5.septembris 2017 0:54
6 3 Atbildēt

Kaut kam ir jāatpelna tie radari. Kaut kam ir jāmaksā, lai citi būtu droši. Tāpat kā kazino. Desmit lūzeri maksā, lai viens uzvarētu, un lai eksistētu tāds kazino. Tas pats ir fotoradari. Tie taču nav par velti dabūti? Tos apsargā, uzstāda, apkalpo. Arī valstij vajag naudu. Ja ir debīliķi un sponsori, tad lieliski!

Ja es liktu, tad es vēl tuvāk zīmei liktu. Tapēc priecājaties, ka es neesmu radara operators.

pilots 5.septembris 2017 7:23
5 9 Atbildēt

Vispār nekādu drošību nerada - tikai naudu ražo - tikai autovadītājiem atņemt naudu!!! Riktīgi Reāls Biznesss !!! P.S Nav Runa par Drošību...

Palaidniex 5.septembris 2017 9:16
6 1 Atbildēt

Esi vecis- - Nepārkāp!

Un visnelietīgākajā veidā būsi apzadzis un apkrāpis valsti!

Stingers 5.septembris 2017 12:50
8 0 Atbildēt

Ierieb viņiem visiem! Pilotē tā,lai Tevi nedrīkstētu sodīt!! Ienīsti vēl stiprāk, pats zini ko.

Draiveris 5.septembris 2017 9:28
2 4 Atbildēt

Nūģis. Uz Latvijas ceļiem droši var pārvietoties ar +20, ātruma ierobežojumi ir novecojuši.

KillerMiller 5.septembris 2017 10:20
3 1 Atbildēt

Bet kā tad tur īsti ir- Citroens ir vai nav novietots pārkāpjot CSN? Vai tikai netiek postīta daba.

Draiveris 5.septembris 2017 11:00
5 2 Atbildēt

Kaut kāds ceļš tur iet iekšā (skatoties maps.google.lv), bet ir arī balta līnija, ko teorētiski nedrīkst šķērsot.

jucis 5.septembris 2017 11:26
3 2 Atbildēt

vajag vēl vairāk drāzt pārkāpējus, no 10 apdzinējiem labi ja viens māk to izdarīt, pārējie dzen kā lohi, tāpēc labāk netēlojiet ka kaut ko mākat, brauciet parastā kolonnā un nepisiet man prātu ;))

Stoiķis 5.septembris 2017 12:48
5 1 Atbildēt

Es savukārt par " cinisku biznesu" uskatu autora dzīšanos pēc lētas popularitātes,likumpārkāpēju attaisnošanu un aicinājumu - nedaudz pazagt drīkst,ja nepārkāp savas vietas barības ķēdē robežas.

AnK 5.septembris 2017 12:59
11 3 Atbildēt

Nesaprotu problēmu. Ja brauc par ātru, tad esi gatavs reizēm maksāt. Ir iemesls, kāpēc Igaunijā skrējēju daudz mazāk un plūsma brauc krietni lēnāk (5-15 km/h virs atļautā pēc spidometra, kas uz šosejas sanāk 85-95 km/h reālais) un tā ir soda neizbēgamība.

Ja pie mums būtu sajūta, ka nobraucot 300 km nepārtraukti pārkāpjot ātrumu protokola risks ir kaut vai 50%, vidējais ātrums strauji vien nokristos un skrējēju skaits samazinātos.

Tagad? Izsmieklis. Standartā ārpilsētā pārvietojos ar atļauto +20 - +40 km/h pēc spidometra, uz Tīnužu-Kokneses šosejas, kur bieži sanāk braukt, regulāri +40 - +50, un divos gados par ātrumu neviens sods.

Svarīgais pat nav soda apjoms, ja zinātu, ka ir liels risks uzrauties, tad arī 10-20 EUR sodi nostrādātu. Tomēr reti kurš gribēs mēnesī nolocīt 50-100 EUR sodos, lai reizi nedēļā aizbrauktu uz laukiem un atpakaļ piecas minūtes ātrāk par visiem pārējime.

Palaidniex 5.septembris 2017 15:35
8 2 Atbildēt

Nu šitais visādiem ļurļakiem vēl ilgi nepieleks...

Tā ir visas sabiedsrības mentālā problēma... Mazliet jau drīkst, uz piecām minūtēm jau var, es jau tikai te pa otrdienām, man vairāk par citiem vajag utt...

Apbrīnojama enerģija un izdoma atrunām.

Kā jau rakstīju visiem ir zināms CSN, kur atrakstīs, kas jāievēro, un ir APK, kur atrakstīts, kas ir ja neievēro. Īdēt par tēmu, ka nedrīkstēja kontrolēt, es jau tikai mazliet un tāpēc uz mani APK neattiecas utt ļeperēšana ir tīrais infantilisms - bērnudārza līmenis.

gudrinieks 6.septembris 2017 10:18
5 1 Atbildēt

redz ar ko artškiras tipiska totalitāras valsts domāšana no demokrātiskas valsts domāšanas.

Totalitārā valstī likumi un normas ir lai tos ievērotu un pēc iepējas sodītu neievērošanas gadījumā,

demokrātiskās valstīs noteikumi ir lai būtu kārtība un drošība un neviens īpaši necepas par sīkumiem kamēr ir kārtība un drošība

Klau 6.septembris 2017 11:09
0 3 Atbildēt

ja tavu sievu kaimiņš ar bibi - slikti, bet ja tikai ar pirkstu, tad tas sīkums?

AnK 6.septembris 2017 13:45
1 1 Atbildēt

Igaunija - mūsu totalitārais kaimiņš!

AnK 6.septembris 2017 13:44
8 1 Atbildēt

Tā jau arī ir. Visvairāk kaitina šī ņerkstēšana par sodiem, "es tikai mazliet, man tak vajadzēja, a ļaunie menti man uzlika sodu". Kā jau raksti, viss skaidri rakstīts un pārkāpuma cena ir noteikta - likumi visiem zināmi, ja brauc par ātru, tad rēķinies, ka var nākties maksāt.

ILAZ 6.septembris 2017 15:04
5 1 Atbildēt

Tā ir,piekrītu.Nepaspēji izvilkt pēc tam,kad noskopojies prezervatīvam-pats vien esi vainīgs.Maksā un nečīksti.

650 6.septembris 2017 15:36
0 5 Atbildēt

Vajag saņemties un To vnk nogriezt uzreiz pēc piedzimšanas. Tad vairs nebūs ko iebāzt, un attiecīgi atkritīs uztraukums par laicīgu izvilkšanu.Ar prezervatīviem ir tāpat kā ar satiksmes drošības "uzlabošanu"- sajūsminātie darbaļaudis izvāra no viņiem skaistu krāsainu zupu un 3x dienā, ievērojot Lietošanas Pamacību, ar lielām cerībām to ēd. Bet paēdis neviens nav. Vienkārši uzpūšas vēders un sašutumā no turienes izsprūk Liels Pirdiens.Turklāt izrādās, ka te vēl par viskautko ir papildus jāmaksā. Rezultātā vislielākie ieguvēji ir prezervatīvu tirgotāji un pavārgrāmatu izdevēji, kamēr vientiesīgie ēdāji dabon pļūtamo un vel izmanīgai aptiekai par zālēm brangi samaksā.

Bremze 5.septembris 2017 21:20
4 8 Atbildēt

Ierosinu arī likt sodu visiem tiem, kuri brauc zem 90! Brauc 75 - 80 km/h un traucē satiksmi, sevišķi ceļa posmos, kur ir neparedzams un apdzīt praktiski nav kur. A kāpēc ne???!!! Ja reiz jābrauc cik zīmē ir norādīts - tad jābrauc!

berze 5.septembris 2017 23:45
4 8 Atbildēt

Uzliec sodu sev-noslīksti savos vēmekļos beidzot.Rupji,bet tā pat kā tu.

Bremze 7.septembris 2017 18:30
3 0 Atbildēt

Es neizteicu nevienu rupjību! Toties pēc Jūsu komentāra noprotu, ka esat viens tiem, kurš turās ar abām rokām pie stūres un pie katra līkuma sabremzē, lai nepiečurātu bikses.

650 6.septembris 2017 13:15
1 8 Atbildēt

Es iesaku rīkot pislsonisku Akciju fotoradaru operatoru un apkalpotāju atbalstam.Vajag pēc iespējas ātrāk savākties- jo tūliņ aukstums būs klāt un viņi darba laikā lietos biezās/vatētās bikses. Ar tām grūti operēt, ja nu gadījumā kāds no pateicīgajiem mītiņotājiem dziļā pateicībā vēlēsies operātora Dibenu nobučot.Kā arī,drīz tumšs, bet pa tumsu ir jo vairāk bīstami- vilks viņu sazin, kur tur kuram pakaļa kur priekša, pastāv draudi aizrīties un/vai drēbes nosmērēt.

KillerMiller 6.septembris 2017 15:22
2 0 Atbildēt

Par ātruma pārkāpšanu viss būtu skaidrs. Galvenais, lai mērīts pareizi un katrs sodītais var pārliecināties, ka ātruma mērīšana notikusi atbilstoši ierīces lietošanas instrukcijai.

Bet vai fotoradaru uzraugi saņems sodu par automašīnas apstāšanās un stāvēšanas noteikumu neievērošanu.

650 6.septembris 2017 15:51
3 1 Atbildēt

eu, a kā ir- ka tur taj mežā ilgstoši jāstāv un ka šiem pam-īzt vai vel kaut ko neķītrāku sagribās? Kāds taču varēja uzfilmēt to procesu vai vismaz ziemā Dzelteno sniegu.

standarts 6.septembris 2017 15:53
4 14 Atbildēt

lasu un priecājos kā auguši morālie standarti, uzradušies tik daudzi kas brauc uz 90 un 50 un nebrauc uz 91vai 92 bet cieši turas pie 90 (pat apdzenot nepaātrinās uz 91, jo noteikumos ir rakstīts ka nedrīkst braukt ātrāk par 90 un tāpēc ātrāk nedrīkst nekādā gadījumā) un pie zīmes ar ātruma ierobežojumu jau ir laicīgi samazinājuši ātrumu, un vispār ir tik nevainojami, ka svēto kārtā tiks uzņemti jau savas dzīves laikā.

ir slikti ka ir daudz kretīnu kas rupji pārkāpj satiksmes noteikumus, bet no šiem svētajiem moralizētājiem kuri iztaisās svētāki par pašu pāvestu sāk vēmiens nākt

650 6.septembris 2017 16:14
0 7 Atbildēt

Tie ir pirmie labprātīgie, kam čips iešūts- šito pašlaik hanzabanka izmēģina, tiem tur tagd ir sajūgts ar automātisko vai avansa maksājumu, atkarībā no analīžu rezultātiem.

Pļurkt 6.septembris 2017 18:09
0 4 Atbildēt

es

Kamēr būs nihilismu veicinoša organizācija (zīme remonts + 70 vietā, kur neviens neko neremontē,

------------------------

Kārtējais vāvuls, kas sevi uzskata par visgudrāko!

Vismaz 48 stundas pēc pēdējās asfalta kārtas noblietēšanas tas ir ļoti slidens!! Un tieši tāpēc liek ātruma ierobežojumu. Tas ir tavai aunapiere DZĪVĪBAS SAGLABĀŠANAI!!

650 6.septembris 2017 18:41
5 0 Atbildēt

Nujanuja, "slidens" ir 48h, abet zīme 70 (kā parasti) ir novērojama vismaz 2-3 mēn, un ta pēc tam vel drusku jāuzzgaida, kamēr kaut kādas līnijas vajg savilkt, zin kā, krāsa pareizi ir jāsajauc un dažus tās komponentus reku no pašiem Somālijas dienvidrietumiem jāpasūta (jo citur tak nav), un ta kamēr iziet EU sertifikāciju un kamēr no Galv.Poliklīnikas "atbilde" atnāk, ta vel atvaļinājumi un Pusdienlaiks un kameer Pindzeli uztrīt un taa

Wala 6.septembris 2017 21:37
0 0 Atbildēt

Man atkal šķiet ka katram losim tagad piejams pa kamerai, un tad nu internetā parādas viens raksts/bilde/video gudrāka par otru un lielākoties pilnīgi bezjēdzīgi. Un protams arī pilnīgi bezjēdzīgu komentāru plūsma. Paskat - pat es te iepļūtīju

ESpatsunbralis 6.septembris 2017 23:37
1 3 Atbildēt

Tur kur tie radari patiešām nepieciešami ,tur viņi retu reizi parādās , bet tur kur ir iespējas papildināt budžetu un neapdraud satiksmi , tajās vietās ir bieži redzami ! Un ne tikai valsts budžetu papildina !

Bremze 7.septembris 2017 18:31
0 0 Atbildēt

Es neizteicu nevienu rupjību! Toties pēc Jūsu komentāra noprotu, ka esat viens tiem, kurš turās ar abām rokām pie stūres un pie katra līkuma sabremzē, lai nepiečurātu bikses.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Citi raksti
 

 

Izceltie raksti

Sabiedrība ceļ trauksmi par OCTA grozījumiem: ManaBalss iniciatīva savāc jau gandrīz 2000 parakstu trīs stundu laikā 4

Jaunās prasības par obligātu OCTA polises iegādi visiem reģistrētajiem transportlīdzekļiem, neatkarīgi no to izmantošanas, ir izraisījušas plašu sabiedrības neapmierinātību. Saskaņā ar likuma grozījumiem, kas stāsies spēkā 23.decembrī, OCTA būs jāiegādājas pat tiem transportlīdzekļiem, kas netiek izmantoti un stāv garāžās vai pagalmos. Lasīt vairāk

 

Kā pasargāt dzinēju no priekšlaicīgas aizdegšanās? 10

Tiekšanās pēc energoefektivitātes un izmešu mazināšanas mudina automašīnu ražotājus izstrādāt arvien mazākus dzinējus. Turbokompresora tehnoloģija nodrošina, ka mazāka tilpuma dzinējs var būt tikpat jaudīgs. Tomēr mazam dzinējam bez pareizās apkopes draud liela problēma – priekšlaicīga aizdegšanās. Lasīt vairāk

 

Škoda katapultējas uz pretējo joslu (+ VIDEO) 8

Komentārā teikts, ka Škoda vadītājs saduras ar priekšā braucošo Audi, novirzās no kursa un uzbraucot zaļajai zonai, kas nostrādā kā tramplīns, pārlido apstādījumam un nonāk uz ielas, kur kustība virzās uz pretējo pusi. Lasīt vairāk

 

Pētījumā atklāts: palielinoties spēkrata nobraukumam, pieaug odometra "attīšanas" un bojājumu skaits 8

Nobraukums ir viens no galvenajiem transportlīdzekļa nolietojuma rādītājiem, tādēļ daudzi šoferi uz to paļaujas, pērkot automašīnu. Taču ne vienmēr šis skaitlis ir precīzs - it īpaši vecākiem automobiļiem. Spēkrata kalpošanas mūža gaitā veiktais kilometru skaits tiek fiksēts odometrā. Krāpnieki bieži cenšas manipulēt ar tā datiem, lai maldinātu pircējus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti