Eksperti uzskata, ka 7 "liekie kilometri" pie Medemciema ir mazs upuris salīdzinājumā ar cilvēka dzīvību 66

 

Foto: Ekrānbilde no Google.com/maps

Latvijas Valsts Ceļi | 7.februāris 2020 10:01

Lēmums izdarīt izmaiņas satiksmes organizācijā, lai uzlabotu drošības apstākļus, ne vienmēr ir populārs un visiem ceļa lietotājiem pieņemams, taču, satiksmes drošības – cilvēka dzīvības un veselības saglabāšanas interesēm jābūt dominējošām.

Pirms zināma laika arī uz Jūrmalas šosejas posmā starp divlīmeņu pārvadiem uz lidostu (P133) un uz Rīgas apvedceļu (A5) tika likvidētas visas apgriešanās vietas, kas tolaik izsauca plašu sašutuma vilni autovadītāju vidū, jo ceļa garums lai apgrieztos kļuva par 13 kilometriem garāks. Taču visi satiksmes dalībnieki ātri pielāgojās šīm izmaiņām, savukārt satiksmes drošība ir uzlabojusies.

Plānojot satiksmes organizācijas izmaiņas, tika pasūtīts arī Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) Ceļu drošības daļas audits. Tajā eksperti norāda, ka Medemciema gadījumā drošākā iespējamā un jau eksistējošā vieta ir divlīmeņu šķērsojums ar Rīgas apvedceļu. Tas atrodas tikai 3,5 kilometru attālumā no Medemciema krustojuma. Jelgavas šoseja ir valsts galvenās nozīmes autoceļš, kur maksimālais atļautais braukšanas ātrums ir līdz pat 100 km/h, un tā funkcija ir nodrošināt ātru satiksmi starp reģioniem.

CSDD auditori norāda, ka šādas kategorijas ceļiem attālumam starp mezgliem jābūt ne mazākam kā 5, bet vēlams pat 10 kilometriem, un 3,5 kilometru ceļš lai veiktu pilnu apgriešanās manevru ir pilnībā pieņemams. Arī  7 kilometri, kas ir ceļš līdz apgriešanās vietai un atpakaļ līdz Medemciemam, satiksmes drošības interesēm ir mazs attālums. 

7 kilometri ceļā vai cilvēka dzīvība nav salīdzināmas kategorijas. Tomēr arī dzīvības cena statistiski tiek aprēķināta -  viens ceļu satiksmes negadījumos bojāgājušais valstij izmaksā apmēram 500 000 eiro. Līdz ar to arī no šī viedokļa, drošība ir lētāka. 

CSDD Ceļu drošības daļas atzinuma rezumējumā, drošības eksperti kategoriski iebilst pret jaunas apgriešanās vietas izveidošanu Jelgavas šosejas (A8) posmā starp Medemciema krustojumu un divlīmeņu mezglu ar Rīgas apvedceļu (A5). Eksperti norāda, ka arī jauna apgriešanās vieta Rīgas virzienā no Medemciema nav uzskatāma par piemērotu risinājumu, taču tā ir jāparedz, lai apgriešanās manevram autovadītāji neizmantotu vēl mazāk piemērotas vietas.

Arī ceļu satiksmes negadījumu statistika uzrāda, ka Jelgavas šosejas (A8) un Rīgas apvedceļa (A5) divlīmeņu šķērsojuma drošības līmenis ir nepārprotami augstāks, nekā esošajam Medemciema krustojumam. No 2015. gada 1. janvāra līdz šodienai Jelgavas šosejas un Rīgas apvedceļa krustojumā ir reģistrēti pieci negadījumi, no kuriem tikai vienā gadījumā cietušajiem ir bijuši viegli miesas bojājumi, savukārt Medemciema krustojumā kopš 2015. gada ir bijuši 28 negadījumi, viens bojāgājušais, viens cietušais ar smagiem miesas bojājumiem un 13 cietušie ar viegliem miesas bojājumiem. Lai arī uzbrauktuves uz divlīmeņu šķērsojumu ir būvētas pirms vairākiem desmitiem gadu, un neatbilst patlaban spēkā esošajiem standartiem, šajā krustojumā nav kreiso pagriezienu, kas arī padara šo vietu daudz drošāku.

 
Visi komentāri
 
WALA 7.februāris 2020 10:11
4 0 Atbildēt

Nu kā pretstats, dažiem citiem ne visai saprātigiem risinājumiem - droši ka taisnība. Un tomēr domāju.ka var arī labāk, daudz labāk. Bet nu Medemciemā nedzīvoju un man diemžēl "pie kājas" , un arī esošaia risinājums mani nesatrauc un netraucē !

GB12 7.februāris 2020 10:18
1 3 Atbildēt

Nav runa tikai par Medemciemu, bet arī Baložiem.

Dīvāna komentari 7.februāris 2020 10:16
9 0 Atbildēt

Beberbeķu iedzīvotāji ar takā nesūdzas ka viņiem jāmet tad līkums.

Pieradis un viss būs labi.

Palaidniex 7.februāris 2020 10:32
9 1 Atbildēt

Langstiņi arī nesūdzās...

Bet medemciemieši taisās ieekonomēt salīzinoši kapeikas, ja skaita pret pašu veselību vai, iespējams pat dzīvībām...

topinamburs 7.februāris 2020 14:33
2 0 Atbildēt

pie Langstiņiem to apgriešanās vieto droši varētu klapēt ciet, uz Rīgu var izbraukt citādāk, bez kreisā pagrieziena, un nemaz ne tālāk sanāk.

Palaidniex 7.februāris 2020 14:34
0 0 Atbildēt

Itkā jau var, bet ir pavisam nedaudzi, kas lieto un brauc.

Ir idejas kā pie Baltezera stacijas piebraukt No Rīgas?

Tās 5 mašīnas dienā baigo ārprātu tur tāpat nerada

topinamburs 7.februāris 2020 18:09
1 0 Atbildēt

Baltezera staciju neaizklapēja ciet?

Samērā bieži braucot uz Rīgu kāds tur izpildās, ieskrējiena josla tur vau nu ir īsa, vai nav nemaz, nezinu.

Palaidniex 9.februāris 2020 12:50
0 0 Atbildēt

Pagrieziens uz Baltezera staciju ir vispār no kabatas, kurai ir sava ieskrējiena josla.

goo.gl/maps/RJtMe5vWJ7kW94vYA

anonimikis 7.februāris 2020 10:29
15 1 Atbildēt

Medemciema iedzīvotājiem nospļauties par tām dzīvībām. Katrs cer, ka nobrauks kādu citu, nevis viņu.

role 7.februāris 2020 10:56
19 2 Atbildēt

Pilnībā piekrītu un atbalstu satiksmes izmaiņās šajā vietā.

Nav jau tas normāli, ka uz šāda veida šosejas var griežās kur katram gandrīz vai ienāk prātā!!!

Šuba 7.februāris 2020 21:06
0 6 Atbildēt

Nu, mans subjektīvais (a varbūt pareizais) viedoklis, ka tur mierīgi varēja uztaisīt apli vai ierīkot luksoforus!!!

Jānis 10.februāris 2020 10:46
2 0 Atbildēt

Nu tak beidz. Vai neienāk prātā, kā tie ir neloģiski risinājumi vietā kur krustojas ceļi ar pilnīgi dažādu noslodzi?

Daži simti pret 15000 (+/-) auto dienā.

anoagask 7.februāris 2020 10:59
5 1 Atbildēt

Tie paši CSDD eksperti ir atļāvuši pornogrāfiju uz tallinas šosejas pie ādažiem - ir viadukts, bet atstāti 10+ pieslēgumi un 70kmh

Palaidniex 7.februāris 2020 11:28
10 1 Atbildēt

TIk daudz pieslēgumu sen tue vairs nav - es esmu personīgi pielicis roku, lai tur tiktu aizliegti vairāki kreisie No A2 uz Adažiem.

Laikam neatceries tos šedevrāļos apļus pie Gaujas ielas un Muižas ielas, ka varēja Virzienā uz Rīgu griezt gan Viadā, gan Gaujas ielā, gan pirms Port Hotel.

Azliedza kreiso pagriezienu uz Stapriņiem, nolikvidēja vispār piebraucamo ceļu pie Porthotel...

Stapriņa 7.februāris 2020 14:53
1 0 Atbildēt

Kreiso uz Stapriņām aizliedza, bet tāpat visi brauc pēc ieraduma un taisa kreiso!

Palaidniex 7.februāris 2020 15:16
2 0 Atbildēt

Tas gan ir fakts. Tas pagrieziens uz Baltezera kokaudzētavu ir tāds pats medemcviemiešu sindroms. Pie kam ne pārāk labi pārskatāmā līkumā...

anoagask 7.februāris 2020 21:01
2 0 Atbildēt

Paldies par to, bet kāpēc nevar likvidēt visus pieslēgumus, atstājot abos ādažu galos iebraukšanu/izbraukšanu?

Vajag veikalu vai DUS, laicīgi ir zīmes un iegriez baltezera galā. Nokavēji-aizbrauc līdz gaujas galam un brauc caur ādažiem atpakaļ.

Tie kam neko nevajag, brauc ar 100 nepiebremzējot.

Gaujas pusē viadukts vispār būtu kosmoss- aizvāktos melnais punkts tilta galā

Palaidniex 8.februāris 2020 10:22
0 0 Atbildēt

Apmēram tik tur tādu arī arī ir - kreisie divi - katrs savā galā, labie ar bremzēšanas joslām tur pat, kā arī pie apelsīna, maximas, viršiem un viadas.

650 8.februāris 2020 12:45
0 0 Atbildēt

Protams, tikai interesanti kāpēc tu neesi "pielicis roku" turpat pāris km tālāk.Kāpēc esi atstājis kreisos uz Gauju,Kadagu, Lilasti? Tur dažās vietās pat nogriešanās joslu nav! Kāpēc piem nav likvidēts tur tas Medzābaku "pritons" mazpārredzamā ceļa līkumā?

GB12 7.februāris 2020 11:33
1 1 Atbildēt

Bet par to apgriešanās joslu... piesaucām Jūrmalas šoseju, Langstiņus. Bet, piemēram, Lietuvā uz Viļņas šosejas atļautais ātrums ir 110 km/h (vai tik' pat vasarā nebija 130), un tur ir pilns ar apgriešanās joslām. Un neesmu dzirdējis, ka daudz avārijas notiktu.

Palaidniex 7.februāris 2020 12:18
3 1 Atbildēt

Tur, kur ir apgriešanās joslas tuvākā māja ir vairāku km attālumā un to iespēju tur izmanto gauži maz.

Šoseja Viļņa-Paņeveža ir faktiski TUKŠA, ja to salīdzina ar Viļņa-Kauņa, tur ar to apgriešanos jau ir krietni sūdīgāk un satiksme daudz intensīvāka un vēl nesen tur bija tikai 110, nevis 130...

iciks 8.februāris 2020 0:28
0 0 Atbildēt

Aha, kaut kad braucu un brīnījos. Maģistrāles zīme, bet turpat nobrauktuves uz lauku traktoram. Tiesa, satiksmes intensitāte daudz ko izskaidroja.

normislabs 7.februāris 2020 12:04
1 2 Atbildēt

Viss jau būtu labi.. bet, laikam palaidu garām - kā izbrauks un kur apgriezīsies tie, kuriem no Baložu-Medemciema puses vajag uz Jelgavas virzienu.... ja būtu izbrauktuve uz apvedceļu, tad saprastu... jo ja brauks uz Rīgas pusi tad melnais punkts uzreiz var tikt ielikts pretī Scaniai - tur ir starpa, kur var apgriezties

Palaidniex 7.februāris 2020 12:20
5 1 Atbildēt

Nu tur plānots tā - Tiem, kam no Medemciema uz Jelgavu - labais pagrieziens uz jelgabevi un pēc 800 metriem - apgriešanās ar visām bremzēšanas un ieskrējiena joslām.

Kam no Rīgas uz Medemciemu - Jelgabvenes un Rīgas apvedceļa viadukts...

Tieši tāpat kā Langstiņiem

ZZZZ 7.februāris 2020 14:13
20 1 Atbildēt

Un kārtīgu sētu pa vidu, lai bojāgajēji ar nemēģina ieekonomēt.

650 7.februāris 2020 14:42
2 2 Atbildēt

Loģiski, ka m-punkts pārvietosies uz skānijas pusi.Jo maza cerība, ka tur tas jauizveidotais apgrieziena p-ts tiks izveidots atbilstoši augstakajiem drošibas standartiem.

Bet nekas, galvenais ka Ķermeņi paliek arvien lētāki- nesen taksēja pa 600k, bet tagad reku "dod" vairs tikai 500.Nav izdevīgi pašlaik "ņemt", gan jau drīz nokritīsies uz kādi 50,-

Nja 7.februāris 2020 18:16
3 0 Atbildēt

Šoseja ar četrām joslām, nu nevar būt nekādi kreisie utt!

Bet Igaunijā esmu redzējis interesantu variantu kreisajam, tas darbotos uz mazākas noslodzes ceļiem ar vienu joslu katrā virzienā. Vienīgi labajiem varēja ietaisīt joslu, bet nu, izskatās ka tas, pat nav bieži izmantojams ceļš. Tas arī ir svarīgs arguments, ja ritos pie šāda kreisā ir sastrēgumi, nu nedrīkst tur būt vienā līmenī krustojums! Starp lēnu braucošiem un stāvošiem citi manevrēs braucot lielā ātruma, pat ja liksiet žimi 70. Skaidrs ka Igaunijas risinājums nebūs atbilde Rīgas apvedceļam vai via baltic.

www.google.com/maps/@59.1992.../data=!3m1!1e3

Palaidniex 8.februāris 2020 10:24
0 0 Atbildēt

Ādažos bija līdzīgi, ar savdabīgu aplīti. Pie lielāks intensitātes baigi droši nav...

650 7.februāris 2020 19:26
0 1 Atbildēt

Ja kads "plānotājxperts" būtu vismaz pie 90% pilna prāta, tos risinājuma meklējumus varētu sākt itin vienkārši. Konkrēti no kuras puses ir lielāka bīstamība to krustu šķērsot.Tad acīm/redzami izrādītos, ka par kārtu bīstamāks ir manevrs no Mciema uz Jelgavu.Kam arī paši iedzīvotāji "piekrīt".Un par 3 kārtām ir sliktāk, kad vienlaicīgi "satiekas" ABU virzienu manevrētāji.Bet to, ka vismaz "noorganizēt" daudzmaz drošu nogriešanos no Rīgas braucošajiem un vismaz uzzīmēt kādu trajektorijas līniju tiem uz/Jelgavu tīkotājiem- nee, to nevaram,tas ir daaargi uttt.Nav tur ne nogrieziena joslas no/Rīgas braucējiem, ne ieskrējiena uz/Jelgavu griezējiem.Nekā nav, gadiem ilgi,pofig.Bet nu reku tagad taisīsim revolūciju.

Turklāt, runa iet arī par to, ka nebūt ne visi griezties/tīkotāji ir Mciema iezemieši.Gluži otrādi- daļa šīs jezga rodas no kādas citas neizdarības citā vietā.Cilvēki meklē kur īzbraukt izdevīgāk un kā ātrāk.Daudzi auni brauks visi korī pēc Wāzes norādījuma dajebkur, neskatoties ka minūtes ieguvums bieži tiek piedāvāts komplektā ar vairāku bīstamu un neprognozējamu vietu šķērsošanu.

Kanibaals 7.februāris 2020 20:16
0 0 Atbildēt

Nu nē, bīstamāk ir kreisais, jo nepagūst ieskrieties. No Medemciema ir bailīgi un sagaida piemērotāku brīdi nevis mēģina ižsmaukt.

650 7.februāris 2020 20:59
0 0 Atbildēt

Kā tu to domā- kreisais? Mana versija ka bīstami ir abi tie kreisie, bet izgriešanās no Mciema uz Jelgavu ir bīstamāka.Jo "rindas" gadījumā 1kārt jau tur nervozē aizmugurē esošie,tad jānovērtē no/Jelgavas traucošā plūsma, tad jāsaprot no/Rigas nogriezēju trajektorija un tad vēl jāsaprot kurš no tiem kreisās no/Rigas joslas iemīniekiem nogriežas, kurš vnk nokavējis "saprast" un lien garām nogriezējam un kurš vispār Lohs pec būtības.Tur krietna puse atbilst tieši beidzamajai kategorijai.

Jo NAV sajēgas no/Rigas braucot tur vienkārši bez īpašas vajadzības Nelietot to kreiso joslu.Bet taču lieto vienā laidā- kaut sākumā draud konflikts ar "piepešo" nogriezēju, tad ar "izgriezēju" un visubeidzot vēl ar blakus rindā braucošo Lohu.

Organizācijas tur vienkārši NAV, null, nekā nav, pat ne tikdaudz, cik varētu (BŪTU) jābūt bez visādiem tur tagad dramatizējumiem un diskutabliem "vienīgās" izejas steidzīgiem meklējumiem.Podā un pašplūsmā viss nolaists.

dubis 7.februāris 2020 21:28
1 0 Atbildēt

Da pie visa jau sākotnēji vainīgs tas kurš taisot, projektējot, būvējot šo štrāsi atstāja šo krustojumu šādā izskatā, vēl tikai viens līdzīgs 4 zaru krustojums divu brauktuvju posmā ir atstāts, lai uz Codi aizbrauktu. Problēma slēpās tajā, ka no kūdras purva un mazdārziņiem bija jātiek uz veco Jelgavas šoseju, acīmredzot kāds no kūdras racējiem bija ar savu ietekmi un izsita barjeru neuzlikšanu un asfalta atstāšanu pa vidu. Ja jau sākotnēji šis krustojums būtu likvidēts, visi jau sen būtu ierēķinājuši savus 50€ mēnesī papildus izfldevumos un viss mierīgi. Tāpat kā tie kas no Olaines brauc, no Ķekavas un jaupieminētajām vietām uz A2. Tur taču neviens nebļauj, ka mums vajag pa taisno, pa ātro, jo viss jau pierasts.

Bet tas, ka kreisajiem kā sugai uz šādas šosejas nav jābūt vispār, tas ir fakts. Jo ja atstāj kaut ko puslegāli un pusdrošu, sāk citi bļaut, bet rekur blakus ciemā šie var tā un šitā, kāpēc mēs ne? Viss galu galā beigsies ar to, ka gan uz Jaunolaini noņems kreiso, gan uz Olaini, likvidēs luksofors un cerams ar pašvaldības atbalstu būs vismaz vienā no tiem krustiem divlīmenis, bet nu nevar tādu būvi bliezt uz katru ciemu kur ir kāds skaļāks bļāvējs. Domāju, kā arī tās apgriešanās vietas ar laiku un intensitātes pieaugumu, loģiski sekojošiem negadījumiem nolikvidēs. Tāpēc tagad meklēt kkādu kreiso variantu ar vienu atļautu kreiso arī būtu muļķīgi, ja nākotnes vīzija ir maģistrāle ar divlīmeņiem, un tikai labajiem pagriezieniem, tas par ko Linkaits sapņo.

dubis 7.februāris 2020 21:33
4 1 Atbildēt

Un konkrēti par Medemciemiesiem runājot, diezgan naidīga tauta. Nepatīk viņiem tranzītnieki, bet paši grib braukt pa lepno un tā lai viņus neviens netraucē. Dzīvesvieta jāizvelās tāda kur šādi apstākļi jau sākotnēji ir ieplānoti. Loģiski, ka paši staigā apkārt gar savu ceļu, bet vai kāds piekristu atdot daļu savas zemes, lai tur gar iekšējo ceļu uzbūvētu gājēju celiņu un nevajadzētu tos trakos ātrumvaļņus? Kaut kā liekas, ka nē, jo jau cik gadu pašvaldība tur netiek uz priekšu ar to lietu, spēj tik guļošos krāmēt.

650 7.februāris 2020 21:51
1 0 Atbildēt

Nē, nu pag, vai tur vispār tas krievu uztaisītais veidojums ir pilntiesīga "šoseja"? Projektēja un ieviesa viņu pirms 30-40 gadiem.Kurš zināja, ka tur šodien būs mCiems,caur kuru mauks vel arī taisnākā ceļa meklētāji no blakusCiemiem? Kur vispār nemitīgi augošajā pierīgā (izņemot saulkrastu apvedceļu un ādažus) tagadējo 30 "pilngadības" gadu laikā ir no jauna izveidots kaut viens 2līmeņu mezgls?? Varbūt uz Nekurieni orientētais pusfabrikāts Dienvidu tilta galā? Vai PTimrota nupat apskatītā Vidzemes varoņšoseja- kur mežā esošo kooperatīvu iezemieši brauks tagad uz rīgu apgriezties caur Siguldu un kājāmgājēji vienkārši lidos pa gaisu.Taču skaidrs- ja kaut/kur vispār ja Kādreiz būtu tie 2līmeņi iespējami, tad tāds Mciema krusts noteikti būtu starp tiem

pirmajiem kandidātiem.

Frontera 7.februāris 2020 21:08
2 0 Atbildēt

čīks un čīkst..nu kapeiku pisēji..nekas vairāk.Bet katru dienu uz Slāvu aplī korķī stāvēt stāv.

dubis 7.februāris 2020 22:37
0 0 Atbildēt

Vai ir šoseja, šoseja ir, vai velk uz autobāni, drīzāk nē nekā jā, bet salīdzinoši ar pārējo Latviju, visvairāk velk uz bāņa tipu. Cerams, kā drīz taps tie divlīmeņi, tiesa, Medemciemam otrā pusē. Un par pierīgu runājot, vēl pat pirms 10 gadiem tik traki neviens tur nepārcēlās, nupat pēdējie 10 gadi ir tādi, kā vai katram sevi cienošam latvietim vajag dzīvot Pierīgā vai ne tālāk par 50km un katru dienu vilkt uz Rīgu un atpakaļ, no kā arī aug problēmas. Vēl pirms 10 gadiem Medem un citi līdzīgie ciemi tādas valstiska mēroga problēmas nesagādāja, nupat gan.

Jā taisa 2līmeņus, tad taisa normāli, ar normālu ātrumu un rādiusiem, bet tajā ciemā vajadzēs pirmās 4 mājas katrā pusē vismaz jaukt nost, lai nesanāk kā nupat d-pilī iebūvētais pārvads. Jā skaļākais bļāvējs dzīvo kādā no tām, tad nā ni. Bet tā, vairāk noslogots būtu pārvads izbraucot un iebraucot pašā Olainē vai Jaunolainē kur reāli lielāka plūsma iekšā ārā. Plus nu varēja jau vismaz kādu bērnudārzu un/vai skolu izbūvēt tai ciemā, lai vismaz mazos nav katru dienu jātriec uz sazinkurieni, kas arī veido lielu daļu no esošās problēmas. Jā tiecamies uz vācu standartiem tad arī starp 2 līmeņiem būtu jāievēro normāls savstarpējais attālums, ok varbūt ne 50km bet 10-20 gan

anoagask 7.februāris 2020 22:48
1 0 Atbildēt

Starp ciemiem ir parastie ceļi, bānis tika būvēts atsevišķi apkārt pa nekurieni. Mums nav parasto ceļu/jelgavas bānis ir parastais ceļš, pa kuru drīkst braukt pajūgi

iJuris 7.februāris 2020 23:14
3 0 Atbildēt

Manuprāt, jo ātrāk sāks būvēt divus līmeņus, jo ātrāk kāds nopelnīs un ātrāk tur varēs nebremzējot maukt cauri ar 130.. Nu tā kā pa parējo A8.

Ak nē, paga, pa vidam vēl taču jaunolaine, luksafors uz Olaini, ātruma luksafors, radars 50kmh skuju pārbrauktuves tuvumā, tad vēl Dainis grib apli tur kur vajag divus līmeņus....

drīz tā būs iela, nevis A tipa ceļš...

Zarnis 8.februāris 2020 18:24
0 4 Atbildēt

Jā, 1400 km gadā nav nekas!!! ''Eksperti'' ir drīzāk saucami par klauniem, labāk lai izveido rotācijas apli!!!

dubis 8.februāris 2020 18:44
2 0 Atbildēt

Un, cik, Tu, esi gatavs piemest 2 līmeņa būvniecībai? Jo tā saukšana man vajag, man vajag, izklausās vairāk pēc maza bērna uzvedības, nevis loģiski izanalizējot situāciju, tās plusus un mīnusus. Dzīvos Medemciemā 5-10 tūkstoši cilvēku, tad varbūt arī valsts uzsauks kaut ko vairāk par apgriešanās vietu

Par apli un luksoforiem aizmirsti jau saknē. Nevajag savas vajadzības uzkrāmēt citiem kaklā.

iciks 8.februāris 2020 19:46
2 0 Atbildēt

Nu labi, tad tu, gudriniek, parēķini, cik tai pamatplūsmai izmaksās nobremzēt, izbraukt apli un uzsākt braukšanu normālā režīmā. Jā, it kā varbūt tas būs nenozīmīgi, bet kopumā salasīsies gan pamatīgs laiks un summas.

Nevar pamatplūsmu čakarēt dēļ dažiem, kam vajag nogriezties.

Jānis 10.februāris 2020 10:57
1 0 Atbildēt

Šitie gudrinieki jau tikai savu kapeiku rēķina. 15000 citu kapeiku bremzējot un ieskrienoties, viņus neinteresē

Med 8.februāris 2020 18:34
0 4 Atbildēt

Un kā jūs domājat griezties pie 100 km /st ātruma ? Bet ātra palīdzība kas atbrauks vēlāk . Aizvērt tas ir viegli,bet uztaisīt tā lai būtu labi un droši ...tas mūsu valstī diemžēl ir neiespējama misija

650 8.februāris 2020 22:23
0 1 Atbildēt

Es vēlreiz.Problēma ir likumsakarīgi uzradusies uz gadiem ilgas nolaidības fona! Tas Krustojums nav un nekad nav bijis atbilstoši noformēts.Braucēji nemāk un nekad nav mācējuši tur pareizi uzvesties! Problēmu beidzamajā laikā tur ir radījuši tieši tranzītnieki, kuri tur uzradušies sakarā ar elektronisko navigācijās līdzekļu pieejamību un sakarā ar NEIZDARĪBU "citā" vietā- dēļ kā viņi vēlas kursēt pa ātrāko maršrutu.Tā ir ne tikai pašu Mciemnieku vaina un NE tikai viņu individuālā atbildība. Podā noraut vajag tieši globālos "atbildīgos" par satiksmes plānošanu un stratēģiju.

dubis 8.februāris 2020 23:56
0 0 Atbildēt

Varu tikai piekrist. D-tilta 4ās kārtas neesamības ķēdes reakcija. Iespējams Ķekavas apvedceļa ātrumi nosvērs svaru kausus par labu A7 un A5 izmantošanai, bet tikai iespējams. Būtu kaut parastu ielu noasfaltējuši tur kur tagad kara laiks starp ziepčiku un d-tiltu. Bet nu tās atkal nav īsti Rīgas problēmas šobrīd, tāpēc viņi vēljomazāk tur grib ko risināt. Saknē jā, nav jau nemaz vienotas pieejas Latvijas transporta infrastruktūras plānošanai...ir LVC un ir pašvaldības un katrs domā savā budžeta un problēmu ietvaros

650 9.februāris 2020 1:18
0 2 Atbildēt

Ok, bet vajadzētu lai visādos jūtu uzplūdos neaizmirstam par konkrētiem cilvēkiem.Viņu īpašumam pēc idejas jābūt neaizskaramam.Pašvaldībai būtu visiem līdzekļiem jāaizstāv savu pavalstnieku intereses.Tā nerīkstētu pieļaut kādas "virsējās varas" trulus lēmumus, kuri pēkšņi degradē to cilvēku ikdienu kopā vēl ar viņu īpašumu vērtību.Rindā var gaidīt un naudas var nebūt, lai kko uzlabotu, bet degradācija jau ir principā pretvalstisks akts.Ir skaidrs, ka briest lēmums, kurš būtībā ir fufelis.Te maz līdzības gan ar langstiņiem, gan ar ādažiem vai jūrmalas šoseju.Nevajag miglu pūst.Ja ceļa uzraugs un āksti nākotnes plānotāji kopējiem spēkiem to krustojumu nolaiduši podā un ja kaut kādi jelgavas puses (olaines,jūrmalas,penkules) lepnie prestižie garāmmaucēji neprot tur uzvesties, tie cieminieki taču nav pie tā vainīgi.

Palaidniex 9.februāris 2020 12:54
0 1 Atbildēt

Kāpēc Zviedrijā ir tik maz avāriju?

Tur uz šāda tipa ceļiem nav vienlīmeņa krustojumu pēc definīcijas. Tā kā vispār nav. Tikai labie pagriezieni.

Medemciema krustojums ir pēc definīcijas likvidējams veidojums, lai vai ko tie tur nedziedātu.

650 9.februāris 2020 14:07
1 2 Atbildēt

Kāpēc POLIJĀ joprojām ir pilni lauki un meži ar luksoforizētiem krustojumiem lielpilsētu apkārtnēs ????

Ka tu saņemtos tur aizietu un tos cilvēkus uzklausīt, viņi tev iespējams turpat uz vietas no dsas apmatojumu "nolikvidētu".Tu mums super/varonis ar grand-valstisku pieeju itin visam. Joprojām neesi iemācījies sadzirdēt ko tev saka,pats sevi tikai dzirdi.Lepojies ka esi "izbīdījis" pāris kreizo pagriezienu izskaušanu ādažu kolhoza teritorijā, bet neesi "ieraudzījis" turpat pāris km tālāk vairākus pēc būtības vēl bīstamākus nogriezienus uz gauju, kadagu,lilasti un utt.Nemaz nerunājot par to tur Medzābaku pritonu līkumā un 90km/h zonā.

Nogriešanos uz Ķekavu likvidēt ar visiem luksoforiem,ar visām kavējošajām 50/70 zīmēm un tās tuvumā debiliķu izbūvētajiem loģistikas centriem! Klusuma žogu gar bauskas autostrādi, nekādas vairs apstāšanās! Lai tie ķekavas vistubendētāji mauc apkārt pa apvedceļu! Arī Piņķu izbrauktuvei uz j-šoseju barjeru priekšā! Nav ko līst tur, kad jūrmalas Kungi p*isīs garām uz 120 ! Lai tie piuņķenieki mauc caur mežu vai pa apvedceļu uz savu to midzeni!Zināja taču, kādu suudu pērk un kur purvā dsā uz dzīvi iekārtojas! Jaunceļamajam Outletam 4m augstu dzeloņstiepļu sētu apkārt, iebrauktuve tikai 7km apkārt gar Varkaļu kanālu! Lai neviens i nedomā līst uz manas šosejas!

Tas tāpēc jau ir tāds stāvoklis LValstī ,ka demagogi un pašlabuma meklētāji ir it visur pie teikšanas.Gadiem ilgi podā laida to Mciema krustojumu- nav viņš ne par vienu ne kapeiku ne pienācīgi aprīkots,ne izkrāsots, ne organizēts. Nulle.Kaut mierīgi varēja veikt dažus būtiskus uzlabojumus, pat neko diži nemainot. Plus savas debilās neizdarības dēļ vēl izraisīja tranzīta braucēju plūsmu caur šo ciematu.Nevieni nākotnes un drošības futūrplānotāji agrāk neredzēja šo augoni nepakam nee.Tur 28 avārijas notika- abet nebij debiliķiem "naudiņas" pienācīgu marķējumu uzkrāsot,kaut vai nogriezēju un izgriezēju plūsmas pamēģināt vienu no otras saprotami atdalīt.Nee. Bet, tikko iedzīvotāji pamatoti paprasīja "sakārtot"- tā sanāca kārtējā ēzeļu domnīca un "nabagiem pa biedinājumu" tagad iztaisīsim demonstratīvu suudarisinājumu.Jā.

Palaidniex 9.februāris 2020 15:07
1 1 Atbildēt

Un? Ko ? Vajag to Ādažu posmu uz A1 padarīt par ielu ar izbrauktuvi no katras mazmājiņas? Vēl uzlikt zīmi 30 un salikt guļošos? Ar V30 ceļu nepietiek?

Atļaušos Tev uzlabot redzi - A1 nav 4 joslu ceļš ar sadalošo.

Ja nav alternatīvu kā no parastas divjoslu šosejas nogriezties - neko darīt - jāatstāj kreisais. Bet ja ir 4 joslu ceļš ar sadalošo, ir daudz deošāks alternatīvas - kreiso vajag AIZLIEGT MOMENTĀ!

Bet Tev nesaprast, jo Tev cilvēku dzīvības nav svarīgas

Palaidniex 9.februāris 2020 15:02
2 1 Atbildēt

Kreisais pagrieziens uz valsts galvenās nozīmes autoceļa pēc definīcijas ir debilisms, īpaši uz ceļa ar sadalošo joslu un vairāk par vienu joslu katrā virzienā.

Lasi šo kamēr pielec!

Es tur tai mammai, ka TV bļāva, ka nopērkot/uzceļot māju blakus šosejai vispār par prieku likvidētu dajebkādu Medemciema pieslēgumu pie Jelgavas šosejas un izbūvētu vēl skņas slāpējošiem sienu!

Tu arī nopērc māju lidostas skrriceļ galā un sāc cīņu par klusumu?

650 9.februāris 2020 15:24
1 0 Atbildēt

Te skaidrs,ka TEV nav sajēgas ne par privātīpašumu lietām ne vispār par kādiem VALSTS pienākumiem.pret saviem pilsoņiem.Tu nejēdz pat to,ka ar to tur pāris nogriezienu likvidāciju ādažos NAV nodarīts itin nekāds kaitējums pašu ādažnieku dzīves ritmam.Vienīgais ja būtu "spēkā" 90tie,tev iepējams par pārlieku dedzību olas noglāstītu kādi tur viādas un kūl benzīndarbības "atbalstītāji".Sūdīgi ir malt demagoģiju un nedzirdēt pilnīgi ne vārda no otra viedokļa.

Šādas konfigurācijas un liekās kilometrāžas līkums (būs) 1mais LV vēsturē.Turklāt īstenais cēlonis ir tikai un vienīgi Valsts mēroga analfabētisms nākitnes plānošanā un nespēja ne pa kapeiku uzlabot šo te pirms 30 gadiem atstāto krievu mantojumu.Ja ne tas,tur jelgavas karaļi joprojām kvernētu pie trim pārbrauktuvēm un brauktu zem vilciena riteņiem.

Palaidniex 9.februāris 2020 15:36
1 0 Atbildēt

Es vēl tev piedāvāju palīdzēt visādiem idiņiem pacīnīties pie ikkatra mazdārziņa Saulkrastu novadā izcīnīt savu krustojumu ar visiem iespējamajiem kreisajiem, lai Saulkrastu apvedceļš zaudētu savu jēgu.

Un jā iegriezt ar kreiso pagriezienu kaut kādā bodē un tankštellē riskējot ar dzīvībām ir tieši tas, kas mūsu satiksmē trūkst! Līķu kaudzes ir tā vērtas, lai iegūtu dažas kapeikas vairāk apgrozījumu un grafiks pāri visam!

Nesaprotu - kā šī Tava nostāja iet kopā ar rūpēm par ceļa infrastruktūras trūkumiem? Man aizvien vairāk top šķidrs, kas Tu par tipu. Manis nīšanas dēļ esi gatavs bazūnēt pilnīgu debilismu! Alleluja!

Palaidniex 9.februāris 2020 15:32
0 0 Atbildēt

Valstij viens konkrētampilsoņa tiešais pieslēgums pie šosejas, kuru viņš lietojot var nosisties vai kādu nosist, nekad nebūs svarīgāks par pārējo sabiedrības kopumu un ieguvumu drošībā.

Pastāstīsi cik tieši kreiso pagriezienu ar luksoforu ir Vācijā uz bāņa ar divjoslu plūsmu katrā virzienā, kur pa vidu ir sadalošā josla?

Kā reizi lēmums likvidēt to kreisā pagrieziena murgu ir pareizs un valstisks lēmums!

Palaidniex 9.februāris 2020 15:41
0 0 Atbildēt

Un jā - atļauti kreisie pagriezieni uz tankštelli ir taisni tas kas trūkst satiksmes drošībai uz “Ādažu apvedceļa”...

Ja jau tas nes tādu piķi, tad lai tie uzņēmēji par savu naudu arī risina šo jautājumu!

1200 māju

Miests ar maksimums 400 automobiļiem nav svarīgāki par kopējo Jelgavas šosejas plūsmu un drošību tajā.

650 9.februāris 2020 16:31
0 0 Atbildēt

Atšķir vismaz BIZNESA vārdā ievilkta pagrieziena aizliegšanu no fufeļa ar klaju

vardarbību pret konkrētā vietā SEN dzīvojošu iedzīvotāju dzīvesritmu un atklātā textā viņu īpašumu vērtības degradāciju!

Valsts plānotāju infantilisma un ceļa uzturētāju bezsaimniecieskuma piesegšanai tagad izmantosim kaut kādu pēc būtības suuda/risinājumu!

Apvedceļam savu problēmu vel par.maz,ka tur vel šitos tagad novirzīsim?Kāpēc baložos un ķekavā luksofors atstāts?Cik km Ķekavā lidz aplim? Divarpus vai tāpat visi trīs, kā gribam medusciemā?Kāpec ne?? Bauskas starptautiskā trans-europas šoseja taču ir svarīgāka par kkādu jelgavas nabagu laicīgu nokļūšanu rīgā uz darbu!

Tā jelgavas šoseja ir 40 gadus vecs krievu suuds,sen jau par olaines/rīgas pilsētas ielu pārtapusi! Krustojums medempodā nolaists, sajauktas divu idejiski un tehniski pretēju konfliktējošu virzienu kreisā pagrieziena veicēju trajektorijas.Nav nedz marķējumu,nedz pienācīgas bremzēšanas no rīgas braucējiem,nedz ieskrējiena iespēju uz jelgavu tikko izgriezušajiem.Garāmbraucošie LOHI nespēj ievērot ne drošību ne cilvēcības likumus!Viņi brauc oa kreiso joslu,lien atpakaļ,brauc dsā gan nogriezējiem gan izgriezējiem!.Jo NAV ne organizācijas,ne zīmju,ne skaidrojuma! Kolhozs! Tupu luksoforu uzlikt un miers! Nav cieminieki vainīgi par viņu teritorijā ielīdušajiem Kekavas sastrēgumu apbraucējiem! Vainīgi ir tie,kuri par LOHU naudu cēla un "plānoja" smaragda tiltu ar dimanta margām par.miljardu eur un ar izeju Mežā nekurienes vidū!

Palaidniex 9.februāris 2020 17:12
0 0 Atbildēt

Lai nu kurš te ko par demagogu sauktu.

Cik tai Medemciemā ir iedzīvotāju un cik bija 15 gadus atpakaļ? Tas, ka kādā puspurvā kāds sacēlis pavairāk privātmāju ir pašu māju cēlāju problēma.

Kur uz Ķekavu iet 4 joslu ceļš ar sadalošo?

Ja arī kāds viadukts būtu jāceļ, tad vispirms uz Olaini, ne uz to būdeļnieku miestu.

Tajā posmā brauc pāri par 15000 automašīnu dienā. Tā ir starppilsētu šoseja, un iela tā ir tikai Tavā šķībajā fantāzijā. Pat ja summā medemciemà ir 400 ikdienā lietotas mašīnas un 300 izmanto Jelgavas šoseju, tad tas ir baigi maz, lai to šoseju vēl vairāk cūkotu. Pat ja tur viņiem mašīnas rij 10 litrus uz simtu un tie ir lieku 250 km mēnesī un da kaut 35 EUR naudā, tāpat tad ir fufelis salīdzinot ar šosejas sačakarējuma novèrsumu.

Davai visur atļaujam kreisos pagriezienus, nu tā ka visur un uz Jūrmala es atjaunojam reiz kovārņi un ieviešam 2-3 papildus apgriešanās vietas un papildus kreiso uz Piņķiem, K-Rautu/Sky utt. Un būs Tev laime. “Līķu biznesmens mārrutkainais“!

650 9.februāris 2020 21:06
1 0 Atbildēt

Es tev ieteiktu muti pievaldīt,ākst!! Demagogs esi TU,pie kam pilnīgi kretinizējies dajebkurā cilvēcīgi risināmā jautājumā.Manu argumentu tu nedzirdēji itin nevienu.Ka krustojums nolaists,ka nav aprīkots- to tu 28gadus garāmbraukdams neredzēji.Kad 28 avārijas notika,arī tad tu piketu nerīkoji,lai tie kropļi tur vismasz joslas un līnijas pareizi savelk.Bet kolīdz Varu rādīt un Likteņus lemt- Oo,tur tu esi klāt pats Pirmais.

Valstiskajiem pienākumu NEveicējiem tu esi gatavs atcūkāt jebkurā brīdī, bet parasto cilvēku jautājumus risināt tikai ar trulu varas izrādīšanu un trulu lēmumu pieņemšanu.Kad tu kā miizala izvēlies deklamēt cik labi ir vilkties uz 45 vai 69, tad lūk jāssteidzas itin nevienam ne nafig nav.Beet kad jelgavas nabagiem piedāvā pie blakus pugaikciema piebremzēt un ieņemt labo rindu vai ja pastāvēt minūti pie luksofora,tas uzreiz ir ārprāts.

Suuds nevis šoseja,-meesls,pusfabrikāts,krievulaika atrauga! Bezprojakta,bezsaimnieka un beznākotnes hlams!Ja valstij nekā nav un viss slikti,tātad šī ir Mūsu Plikdrirsas koncepcija- katrā stabā pa luksoforam! Ja tā nav un ja tomēr esam gana Vareni- tātad visupirms likvidēt VISUS tamlīdzīgos luksoforus un kreisos pagriezienus uz Ķekavas transeuropas lielceļa! Katlakalnu ar dzeloņstiepli apjozt un Ķekavas pagastam barjeru pa visu p-erimetru.Lai sēž savos sastrēgumos un nelien medemciema kosmiskajā telpā!Ciems pret ciemu,acs pret aci! Jelgavas viesstrādniekus rīgā laist tikai par maksu un pa maksas autostrādi! Nav ko te nākt,lai iet savā izjaatajā Grebnera parkā pudeles lasīt!

Palaidniex 9.februāris 2020 21:16
0 0 Atbildēt

Tev viss labi?

Vai atkal sapsihojies?

Vari pastāstīt, cik iedzīvotāju ir Ķekavā, Jaunolainē un Medemciemā un Langstiņos? Davai liekam luksoforu uz A2, lai no Langstiņiem var izbraukt ar kreiso pagriezienu un tajā iegriezt no A2 ar kreiso!

Vari pastāstīt cik joslu ceļš iet cauri Ķekavai, kurai briest apvedceļš, kurā ieguldīties ir daudz jēdzīgāk kā čakarēt A8 ar finansiāli nepaceļama divlīmeņu risinājumu, vai luksoforu, ja ir jau teju visa nepieciešamā infrastruktūra droša satiksmes mezgla risinājumam?

Atkārtošu jautājumu - vajag atjaunot apgriešanās vietas uz Jūtmalenes? Uzrīkot kreisos pagriezienus uz Sky, Piņķiem?

650 10.februāris 2020 0:04
0 1 Atbildēt

Ko tu atkārtosi- varbūtu ka "dzirdēji" vismaz vienu "manējo" jautājumu ?? Es Tev varu "pastāstīt" vismaz tikpat ,cik Tu man!

Priekš kam uz piuņkiem kreizo pagriezienu, ja tiem ir dāsno krievu pirms 50g uzceltais šobrīd rekonstruējamais viadukts? Priekš kam skajam kreisais, kad tur (vēl/pagaidām.. iepērkas pamatā izbraucēji? Kur man gāja runa, ka kaut/ko radīt klāt vēl papildus esošajiem stulbajiem apgrūtinājumiem?

Esi pamērījis, cik garš un pa kurieni iet tas "neērtību apvedceļš" langstiņu un ādažu gadījumā? Salīdzinājis vai izbraucis pašlaik piedāvāto FUFEĻA risinājumu iebraukšanai tajā medusciemā? Lietojot rīgas apvedceļa 50 gadu veco viaduktu ar visam viņa debilajāam nobrauktuvēm? Plūsmu uz tā apvedceļa esi pētījis? Viss tur tagad būs Droši?

Dzirdēji arī apgalvojumu, ka kamēr tevis nosauktajai klukstētāju Ķekavai "briest" apvedceļš (un vēl GADUS DESMIT "briedīs"), ta tamēr ši te Luhxuspagasta manīgākie ķeneri masveidā sip pa taisno ar Wāzi caur to nabaga medusciemu? Dzirdēji arī TO, ka uz šī te meduskrustojuma tā saucamais LV ceļu uzturētājs un vienlaikus viņa VisuAugstākais Drošības Pārraugs ar savām no pakaļas augošajām rokām NAV varējuši uzkrāsot pareizu marķējumu un organizēt satiksmi? To VARĒTU izdarīt gandrīz bez nekādiem liekiem būvdarbiem! Drošiba paaugstinātos uzreiz un pa 5x !

Foto mums rēgojas uz katra stūra un uz katra otrāstaba- bet reku 28 AVĀRIJAS pārcietušajā "augoņpunktā" mums radara NAV ! Nevajag tur! Lai mauc!

Tur LohGarāmbraucēji cits citam mauc virsū un ABU virzienu kreisā pagrieziena/izgrieziena trajektorijas krustojas pie katra konkrētā auto arvien citādākā veidā! Netraucētai taisnvirziena kustībai jelgavas virzienā atvēlēta tikai VIENA nabag-josla! Kurā vēl nemitīgi lien traucētāji! Viss notiek pašplūsmā, bet sakārtošanas vietā uzreiz tiek figa un fufelis piedāvāts.Tipa,ak ta gribējāt, nu ok, mēs jums parādīsim!

Uz tā jelgavas suuduceļa cik ir apgriešanās vietu- teju visas ir super bīstamas! Loģiska ieskrējiena vietā tās prasa DIVU pretimnākošo joslu šķērsošanu! Tikko avārija notika! Kurš kretīns vispār ko tādu izkonstruēja? Pareizi- kāds psihs krievs pirms 55 gadiem...Starp olaini un dalbi kur nogriežas ceļš uz Codi- lauka vidū vienlīmeņa krustojums! Kreisais atļauts! Arī apgriezties atļauts! Tur kāpēc ir Atsevišķas nogriešanās/apgriešanās joslas, kuru NAV medusciemā? Satiksme tur spraigāka,pa ceļam emburgā un garozā dzīvo varbūt vairāk un daudz svarīgāki tie ķermeņi nekā medusciemā??

Ja pie Ķekavas ir viena josla, tad viens kreisā pagrieziena veicējs tur itin neko neapdraud un megaplūsmu nečakarē? Par maz tur sastrēgumu un nervozitātes? Kāds pamats par "luksus" ciematiem turēt katlakalnu un vimbukrogu,kur atļauts kreisais? Un kapc nav liegts lepnās ķekavas vistukūts aģentiem veikt kreiso Īzgriezienu uz rīgas virzienu pie teju ikkatra staba "savā" teritorijā? Viņiem taču ir luksofors un nieka 3 km lidz Aplim! Un CIK kreiso nogriešanās vietu vispār ir posmā no ķekavas līdz bauskai? Viss lauks no tām sastāv, ik pa dažiem km! Starptautiskā maģistrāle,A7/E67 ! Uz tās reku Odukalns- kas tas tavuprāt par ekselences suudciemu? Kapc tur atļauts kreisais, braucot no/rīgas? Tiem knapi kilometrs līdz oficiālam Aplim!

Droša mūsdienu satiksmes mezgla NAV kā tāda visā tajā hiper-aglomerētajā rajonā.Un NEBŪS vēl nezcik gadus.Jo mums priekšplānā visam ir plikā d-sa.Un tieši tāpēc visam pa virsu jāliek Cilvēciskais faktors.Jo NEDRĪKST būt tā, ka viena suudusciema iedzīvotāji ir uzskatāmi pārāki par otra medusciema, vai otrādi.Ja naudas nav- tātad spraust luksoforus it visur.Kā Polijā (bija..) savulaik.Būs kādreiz vairāk naudas un godīgāki tās dalītāji- tad arī lietas risinās "citādi".

Jānis 10.februāris 2020 11:03
1 0 Atbildēt

Ej tu nost ... Kā jums abiem pietiek spēka un pacietības tik garus komentārus rakstīt?

msh 10.februāris 2020 18:36
0 0 Atbildēt

TDIgavene ir starppilsētu šoseja? Huiņa tā ir, ar lielo burtu, ne šoseja. Gribi redzēt starppilsētu šoseju - aizbrauc no liepājas uz klaipēdu - pāris reizes jāsadzēšas uz 50, dažas reizes uz 70, bet jāapstājas nav nevienu reizi - un tas pa simts kilometriem, uz šosejas ar vienu joslu katrā virzienā. Tikmēr TDIgavene, kas tā par šoseju - gabals īss, bik ieskrienies, jau klāt kaut kāda pautaine vai jaunpautaine, ar apdzīvotas vietas stāvokli un luksaforu...

Palaidniex 10.februāris 2020 8:40
0 0 Atbildēt

Klau - parodija par Andreju Upīti... TU vēl zaļo zemi uzraksti.

Jalgavas šoseja tur ir ČETRJOSLU ŠOSEJA ar SADALOŠO!

Tādu Latvijā ir gauži maz. Jelgavene, Jūrmalene (6 joslas), Vidzemes šoseja līdz Siguldai, Posms pirms Dugavpils un mazs gabaliņš pie Talsiem. VIss! Prikš kam ir jāpiesmej šāda ceļa jēga pašā saknē?

Max 300 mašīnu riskanto ērtību dēļ čakarēt plūsmu vismaz 16000-17000 citiem auto ir debilisma augstākā pakāpe!

Ja mēs tā domāsim, ka katra indivīda mazmājiņai vajak tiešo pieslēgumu pie valsts galvenās nozīmes maģistrālā vairākjoslu autocaļa ar sadalošo ar visiem atļautiem kreisajiem pagriezieniem - būsim kur esam! Normālu ceļa infrastruktūru neredzēt!

Tur ir padomju laikā uzbūvētais vidaukts tiem VEF un kāviņtur mazdārziņiem. Tāpat ka piepiņķiem. 4 km vai 7 km nav vairs būtiska starpība. Ir valstis, kur nogulēts pagrieziens vai tuvākā iespēja ir ar 50 km līkumu. Nav jau ar velo jāminās tie 7 km. Kā jau teicu, pat ja tur brauc reizi dienā, katru mēneša dienu un mašīna uz šosejas, dēļ bojājumiem rij 10 litrus uz simtu tie ir ~1 EUR dienā par pašu drošību! Da kaut 300 euro dienā sarēķinot visus medemciema mazdārzniekus kopā.

Un tagad poarēķini, cik liekus EUR dienā izkūpinās pārējie? Da kaut 1/3 nāksies stāties un atkal ieskrieties? Nu kaut 20 centus dienā no katra tas paprasīs, tie jau ir > 1000 EUR dienā citu cilvēku nevajadzīgā degvielas patēriņā, stulbumā stāties uz valsts galvenās nozīmes autoceļa ar 4 joslām un sadalošo! 1000 ir vairāk par 300. Rēķini kā gribi.

Bet nu ar tevi viss ir skaidrs. Tā ka pilnīgi līdz galam!

650 10.februāris 2020 13:41
1 0 Atbildēt

Arī ar Tevi viss ir skaidrs.Tu esi "gana vērīgs" un ļoti vērtīgs sarunubiedrs.Par katru cenu centies man epitetus piemeklēt un izrādīt mani par pilnīgo dalbajobu- vienlaikus NEVIENU manis izteikto argumentu tu reāli netaisies pat sadzirdēt.Tas ir tāda tipiska/īpaša cilvēku Suga, kuriem ir šāda pieeja dzīvei.

1kārt ietiepīgi nedzirdi to, ka nevis es "piedāvāju" kko izveidot no jauna vai atļaut vai tml- es tev norādu uz TO, ka tas krustojums tur GADIEM ILGI eksistē nesakoptā stāvoklī.Viņš tur IR, bet uzturēts NETIEK !! Neviens to NEREDZ ! Joslu marķējums tajā krustojumā neatbilst itin nekādam drošības ne loģikas standartam! Meesls un suuds, krievulaika samazga, 55 gadus vecs projekts,bet tā pa īstam podā nolaists un nav uzturēts un atbilstoši laikam nav atjaunots konkrēti ar LV "satiksmes iedvesmotāju" debiliķu piedalīšanos!

Ja būtu bijis uzturēts kartībā un papētīts ATBILSTOŠI satiksmes plūsmas izmaiņai beidzamajos pāris gados- tā problēma būtu 6x mazāka!!

Tur nevis ka 26 medemciemnieku mašinas brauc un to jezgu rada, bet gan to rada CAURBRAUCOŠIE (Kekavas un Baložu!!!) pirdarasi, kuri pēc būtības tagad ir sačakarēuši dzīvi tiem nabaga cieminiekiem.Tas ir kā rekets, viena ciema uzbrukums otram! Dalbajobi LV ceļu pārstāvji NAV izpērtījuši ne plūsmu, ne wāzi, ne tendences tajā rajonā!

Tas ir STRATĒĢISKI svarīgs krustojums arī no visa tā rajona nākotnes viedokļa, Baložus un Ķekavu ieskaitot! Tā vietā, lai lietu darītu perspektīvi, nečakarētu cilvēkus un ieguldītu resursus svarīgā vietā- dalbajobi piedāvā uzkraut šīs te plūsmas izmaiņas kaut/kādam kārtējajam 55 gadus vecajam augonim 3km tālāk! Pamēģini labāk izbrauc to 7km maršurutu un izvertē- cik viņš izrādīsies "drošs" un pamatots.

Dalbajobs uz dalbajoba,tāpēc arī valsts ir nabaga un viss ir kliņķī nolaists, ka nav nekas darīts pareizi un ar perspektīvu.Kas tur pa šoseju- 55 gadus vecs bīstams krievu projekta suuds, ar neskaitāmiem augoņiem ,ar nonstopā bīstamību un kavēkļiem- ņem ko gribi,-Jaunolaine,Olaine, Codeskrusts,Dalbe, Skhujupārbrauktuve- viss viens totāals suuds, bīstamība ik uz katra kilometra,kāda te na-uj Autostrāde ar 4 joslām!.

Palaidniex 10.februāris 2020 14:53
0 2 Atbildēt

Epitetus sāku pielietot, mācoties no tevis, kam pilnīgi visi, izņēmot ir pī---, dal-..., mu... utt.

Medemciemieši nemaz NEGRIB to tranzītu! Tie būtu gatavi arī 30 km/h uzlikt uz šosejas, jo lūk nopirka māju pārāk tuvu šosejai un tagad bērni ir...

Tev ir nauda uzprojektēt un uzbūvēt ko labāku? Prasmes, zināšanas? Vai ir tikai viedoklis?

Kas tieši tam Apvedceļa Jelgavenss viatuktam ir būtiski sliktāks kā pārējiem viaduktiem un ko tur diži modernāku nenojaucot pāris kliedzēju māju tur taisies uzbūvēt? Stratyēģis atradies.

Valstij un pašvaldībām nepietiek krāsas, līnijām, bet tu Medfemciemu, viņiem par prieku taisies padarīt par tranzīt miestu (patiesas rūpes par satiksmes infrastruktūru).

Tā kā tur kusafors baigi ko risinātu un "pareizāk sakrāsotas līnijas tur kaut ko sakārtotu! Pats tam tici?

Esi ko labāku uzbūvējis? Tiešiu tāpēc ir jāsāk ar visādu Medemciemu pagriezienu likvidēšanu pašu Medemciemiešu labad. Ja arī kur ir jābūvē pirmais viadukts, tad pie Olaines. Gājēju tunelis tālāk pie luksoforradara, iespējams pāri Jaunolainei ceļš jāpaceļ uz estakādes. Bet visādi medemciemu pagriezieni jāamputē saknē. Jānovāc kā padumjijas pārpaliekas.

Pastāsti kas tam 3 km "tālākajam augonim" tieši ir slikts? nelietojams, bīstams? Ar ko tas ir sliktāks par citiem šādiem mezgliem? Gribi teikt, ka daži modernie viadukti uz Saulkrastu apvedceļa ar krustojumiem ir labāki? Nopietni?

Un tev nesaprast 7 km garāks maršruts bezx kreisajiem pagriezieniem ar bremzēšanas un ieskrējiena joslām ir daudz drošāk un saprātīgāk uz 4-joslu ceļa par jebkur kreiso pagriezienu!

650 10.februāris 2020 19:39
0 0 Atbildēt

Es tev gribēju "teikt", ka tu nedzirdēji NEVIENU (!) manu argumentu.Tīšām, speciāli, uzspēlēti- kas 600% atbilst tavam tēlam šeit.Es savu viedokli te pateicu sākotnēji gan bez epitetiem, gan arī bez konkrētām uzrunām un bez kādām lietotājvārdu pieminēšanām.Jā, ES TICU, ka PAREIZAS līnijas tur situāciju uzlabotu pat Ļoti (komplektā ar morāli un audzināšanu- kas ir pašos savos principos ILGS pasākums).Pirms bakstīt debesīs un bīdīt fufeli- vajag SAKĀRTOT jau esošo.Pielāgot pie šodienas apstākļiem.

Pēc "mana" populistiskā ieskata- jālikvidē būtu visa tā šoseja- jo tas ir nevis mūsdienu šoseja, bet vienkārši pusfabrikāts.Jo problēmas ir katrā trešajā kilometrā.Un NAV neviens gadiem ilgi padomājis, kā varētu viņas pamazām novērst.Saulkrastos nav nekas labāks- jo arī tas ir pusfabrikāts.Rīgas apvedceļa aplis ir slikts- to mēs redzēsim, kad tur uz viņa un ap/viņu reāli sāks "satikties" vienlaikus vairāki nogriezties un ieskrieties gribētāji.

Pie Olaines protams viaduktam ir jātop- bet naudas nav ne man, ne arī tev.Es (atšķirībā no Tevis) labāk gan uzdotu jautājumu- Kāpēc viņas nav (nebija, un nebūus...).Bet, kamēr viņas nebūs (kas ir diemžēl Skaidrs...)- ir visupirms jādomā par cilvēkiem.Nevis par to, kurš suņuciems mums ir "svarīgāks".

Palaidniex 11.februāris 2020 8:33
0 0 Atbildēt

Morāli un audzināšanu komplektā ar vai bez līnijām neizmainīsi. Palsot šeit komentārus, ka gājējam ir jāievēro CSN skrupulozāk, lai auto vadītājs var vairāk un drošāk pārkāpt, ir tas ko Tu pats te reizēm atbalsti!

Tev ir nauda to visu sakārtot, “kā vajag”? Nopietni?

Un, kas tieši traucē esošo uzlabot, ja reiz pietrūkst ~92% no nepieciešamā finansējuma, lai uztaisītu “kā vajag”? Pats ko lieto to nožēlojamo un nelietojami infrastruktūru? Ja jau lieto, tad jau ir tomēr gana lietojama. Kāpēc pretojies uzlabošanai, kad atbilst tam atvēlam akām finansējumam?

Vēlreiz atkārtoju - Medemciema ir par mazu un tāds arī paliks, medemciemiešinpaši ienīst gan tranzītplūsmu, gan šoseju, gan potenciālu māju nojaukšanu risinājumam - šībrīža jēdzīgākais, reālākais un. Rpieciršamais uzlabojums - aizliegt tur kreizī un izmantot apgriešanas +viaduktu. Viss! Viss pārējais ir vai nu totāls stulbums, vai nu bezcerīgs idiotisms, gan risinājuma nepieciešamības, finansējuma gan mērķa dēļ! Bet Tev nepielec! Un skatos, ka līdz kāpā malai arī nepieleks!

Ieteikums - pārstāj lietot šos nelietojamus ceļus jau tagad, j reiz viss ir tik slikti, bet nav naudas to sakārtot braucamu!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 6

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 3

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti