Ātrums, alkohols vai agresīva braukšana – kas ir pamatā satiksmes negadījumu skaita pieaugumam? 50

 

Foto: Publicitātes foto

Miltton Latvia | 24.jūlijs 2024 12:04

Jūlijs uz Latvijas ceļiem iezīmējies ar īpaši smagiem negadījumiem – piecas personas cietušas ceļu satiksmes negadījumā, ko izraisīja distances neievērošana, vēl cita sadursme notikusi, jo autovadītājs, izbraucot no mazāk svarīga ceļa, nedeva ceļu automašīnai.

Tāpat vairākus negadījumus izraisījuši autovadītāji, kuri sēdušies pie stūres reibumā. “Carlsberg 0.0 atbildīgas braukšanas indeksa” dati liecina, ka 33% autovadītāju mēdz sēsties pie stūres pēc alkohola lietošanas – 6% no tiem mēdz pārsniegt pieļaujamo 0,5 promiļu robežu, bet 27% cenšas nepārsniegt pieļaujamo promiļu robežu.

Minētais pētījums arī liecina, ka katrs piektais autovadītājs (20%) bieži pārsniedz ātrumu par 10 km/h un vairāk pilsētas ietvaros, 5% to dara regulāri, bet 58% - reti. Tikai 16% autovadītāju norāda, ka nekad nepārsniedz atļauto ātrumu.

Saskaņā ar Ceļu satiksmes un drošības direkcijas datiem no šī gada janvāra uz Latvijas ceļiem bojā gājuši jau 58 cilvēki. 2023. gadā ES vidējais līmenis bija 46 bojā gājušie uz miljonu iedzīvotāju. Tikai četrām dalībvalstīm bojāgājušo skaits uz miljons iedzīvotājiem bija vienāds vai lielāks par 60. Lai gan jūlijs vienmēr bijis viens no gada “melnākajiem” mēnešiem uz ceļiem, piemēram, pērn bija 15 bojā gājušie un 43 smagi ievainotie, šis gads iezīmējas ar ļoti smagām avārijām daudzās Latvijas vietās salīdzinoši īsā laikā periodā. Bijušas pat diennaktis, ka kopumā reģistrēti 122 ceļu satiksmes negadījumi, no kuriem apmēram divas trešdaļas notika Rīgā. Dažādas traumas gūst arī velosipēdisti un elektroskrejriteņu vadītāji.

“Tieši vasarā notiek nopietnākie ceļu satiksmes negadījumi, kur visbiežak pie vainas ir pārgalvība un ātrums. Kur ir ātrums, tur ir arī apdzīšana vai distances neievērošana - ļoti bīstamas situācijas, kas saistītas ar iebraukšanu pretējā braukšanas joslā. Vasarā, kad ceļi ir sausi un ilgi ir gaišs, vadītāji nereti zaudē modrību, kļūst pārdroši. Šajā laikā uz ceļiem ir arī vairāk motociklistu, velosipēdistu, elektroskrejriteņu vadītāju un tādu autovadītāju, kuriem nav liela braukšanas pieredze. Siltie vasaras mēneši ir arī pasākumu laiks, kas nozīmē lielāku iespējamību, ka kāds sēdīsies pie stūres reibumā,” skaidro Drošas Braukšanas Skolas vadītājs Jānis Vanks.

Skaidrojot, kas rada lielākos riskus uz ceļiem, paši autovadītāji atzīst, ka vainojami braukšanas paradumi – 53% autovadītāju atzīst, ka risku cēlonis ir šoferu paradumi un braukšanas kultūra, tajā pašā laikā 24% vaino ceļu stāvokli, bet 9% - laikapstākļus. Lai gan lielākā daļa autovadītāju apzinās, ka braukšanas paradumi rada paaugstinātu risku, absolūts vairākums arī atzīst, ka pie stūres nodarbojas ar blakus lietām, piemēram, 39% runā pa telefonu bez brīvroku sistēmas vai 27% mēdz ēst, kas būtiski ietekmē koncentrēšanās spējas un samazina uzmanību uz ceļu.

 

 

 
Visi komentāri
 
WALA 24.jūlijs 2024 12:30
23 0 Atbildēt

Tikai 16% autovadītāju norāda, ka nekad nepārsniedz atļauto ātrumu.

Tautai patīk melot 

Kanibaals 25.jūlijs 2024 21:47
0 1 Atbildēt

Tautai patīk sev bērt pelnus uz galvas. Tautai nav policijas radaru ar ko ātrumu nomērīt, tā kā nevar apgalvot ne vai brauc dzēris vai pārsniedz ātrumu.

Sergejs 24.jūlijs 2024 12:38
3 0 Atbildēt

Un cik % braucot glāsta to lielo (nu jau vietām 55") jaunmodīgo televizoru tai vietā lai skatītos uz ceļu (vai banāli lūr tajā filmas)?

Vernons 24.jūlijs 2024 12:44
1 4 Atbildēt

Kopš kura Laika "Distances neievērošana" atceļ visu pārējo Ceļu satiksmes Noteikumos? Kā jāsamazina Ātrums? Kā jāvada auto, kad vēlies pamest šo ceļu? Kad jāieslēdz Virzienrādītajs? Kam domāti spoguļi?

Distances vietā sen ir "Agresīva braukšana", CSL 51. pants! ( 70-280 Eiro sods un 6 soda punkti!) Publiski kādu "nopērt" un negadījumu skaits samazinātos vismaz trīs reizes!

Sergejs 24.jūlijs 2024 13:24
7 1 Atbildēt

Nevajag publiski nevienu pērt, jēgas no tā nebūs nekādas, jo "tas notiek reti un ar citiem". 

 Vajag mēŗķtiecīgi sūtīt sodus tiem kas uz šosejas osta priekšā braucošā bamperu. Būs apziņa ka pārkāpums vienmēr nozīmē sods - būs arī respekts pret noteikumiem un uzlabosies kultūra. Ar esošiem tehniskiem līdzekļiem nav nekādu problēmu noteikt attālumu no bampera līdz bamperam un cik ilgi tas tāds tiek ieturēts (apdzīšanas manevrs). Kameras gandrīz uz katra koka, MI ieņem pasauli bet problēmas elementāras lietas izdarīt.

 Un jā, CSN punktus nevar izvēlēties selektīvi, tur visi ir vairāk vai mazāk svarīgi, kas gan neatceļ tādas lietas izmantošanu kā veselais saprāts.

 Ja priekšā braucošais skatīsies uz ceļu un par saviem nodomiem skaidri un gaiši informēs un aiz viņa braucošais būs distancē 50+ metri un lūrēs uz ceļu nevis planšetē (uz šosejas pie 90) tad viss būs Ok. Ja gan autopilots gan gājējs atcerēsies un izpildīs savus pienākumus tad sadursme uz gājēju pārejas 99.999999% nenotiks

0pis 24.jūlijs 2024 13:38
7 4 Atbildēt

Kā tev traucē aizmugurē braucošais?

Sergejs 24.jūlijs 2024 15:27
3 1 Atbildēt

Elementāri, es, atšķirībā no daudziem, spēju iedomāties kas notiks ja man aizmugurē ir pakaļas ostītājs, gadijumā kad kāda iemesla pēc nāksies strauji bremzēt (aizmidzis pretīmbraucējs izrauj manā joslā, smagā riepa notrukst un ripo virsū kā ir bijis, gudrā automātiskā bremzēšana norauj gļuku, da galu galā uupis vai buks kas bija slēpies aiz koka izlec uz ceļa). Videopamācības kā tas notiek var atrast youtubē pietiekami daudz. Kāpēc ir potenciāli jārada liekas problēmas sev un citiem ostot bamperi? CSN par distanci arī ir attiecīgs punkts un ir tur arī citi punkti kas jaievēro drošas satiksmes nolūkā, tā lieta darbojās selektīvi, nevis katrs var izvēlēties sev tīkamus punktus ko ievērot.

 Un ja kādam netrauce auto kas ielido pakaļa...

Sergejs 24.jūlijs 2024 15:33
0 2 Atbildēt

* tā lieta darbojas kompleksā

0pis 25.jūlijs 2024 9:31
1 1 Atbildēt

Un no visām avārijām, cik ir notikušas dēļ bamperī līdējiem?

Sergejs 25.jūlijs 2024 10:17
0 2 Atbildēt

www.youtube.com/watch?v=cMJB2BGwOw0

Uz 2:20 tipisks piemērs. Kopsummā konkrēti šī izlase ir ļoti laba, visdažādāki stulbuma, pienākumu nepildīšanas un neuzmanības piemēri

 Pati pa sevīm dirsas ostīšanu kā cēloni reti piemin ja piemin, jo tas kā likums ir "solis pirms" , kam seko vai nu "iebrauca pretējā joslā nedotot ceļu pretīmbraucošam transportlīdzeklim" vai ir, kā šajā videopiemērā jau sekundarā avārija.

 Ir dzīvē vairākas reizes redzēts "tāds vilcieniņš" un pat tieši blakus joslā procesā.

 Reku smuks piemērs ar tādu vilcieniņu, būtu distance būtu tikai 2 auto iesaistīti:

www.youtube.com/shorts/BWCx8PRttv0

 Var teikt ka distance ir mans mīļākais jājamzirdziņš, lai tā būtu, bet tas ir tas stulbums ko visbiežāk redzu uz ceļā jo braucu pamatā ārpus pilsētas

Vernons 24.jūlijs 2024 13:56
2 3 Atbildēt

Liepājas šoseja, pagrieziens, pa kreisi, uz Lapsām. Kādā attālumā Tu ieslēgsi virzienrādītāju?

Sergejs 24.jūlijs 2024 15:18
3 1 Atbildēt

Tā lai kādas 4-6 reizes paspētu nomirgot pirms griežos vai apstājos (sen senim autoskolā Vanags mani mācija ka lai kā minimums 3 reizes nomirgo). Attālums ir relatīva lieta, ir laiks "t" ar ko nobrauc distanci "s" un tas ir no ātruma "v" atkarīgs arī.

ak 25.jūlijs 2024 9:31
3 0 Atbildēt

Cerams, ka pagrieziena rādītāju ieslēgsi, pirms sāksi bremzēt? 😋

Sergejs 25.jūlijs 2024 10:23
0 2 Atbildēt

Nē, jau pēc manevra veikšanas😁

Bet nu jau ir aktualizējusies problēma ka dažiem aizmugurē braucošiem vajag kaut kādā veidā pieskriet klāt, iesist ar beisbola nūju lai atrauj skatienu no ekrāna un tad skriet atpakaļ turpināt manevru. Virzienrādītāji, degoši stopsignāli priekšā tas nav tik interesanti kā X, Meta vai filma planšetē.

 Jāsaka gan ka vēl pirms glāstāmo ekrānu ēras ir redzēts pilots kas lasa uz stūres uzliktu avīzi, braucor pa Ulmaņa gatves vidējo joslu...

650 24.jūlijs 2024 19:10
5 0 Atbildēt

Drons taču nofilmēja- viens tāds kreisā pagrieziena veicējs (ja vņam Paveicas..) aiz sevis tur sakrāj apm Padsmit sabremzējušos mahīnu! Kuri pēc tam kā izasalkuši nezvēri metas cits/citam "atdarīt" jau tuvākajā pus/kilo metrā!

Ja cilvēks tur griežās reizi mēnesī, tas ir viens, bet tiem nabaga ikdienas riskētājiem misēkļa "iespēja" pieaug ar katru izdevušos reizi!

Sergejs 25.jūlijs 2024 10:26
1 2 Atbildēt

Jā, veiksmes limits katram savs, kam lielāls kam mazāks. Bet viss reiz beigsies...

uupis 24.jūlijs 2024 13:42
3 0 Atbildēt

Tu jau pats attaisnoji džeku kurš no otrās joslas pāri nepārtrauktai veica labo pagriezienu! Tu pats safisies mestarībā krustojumā, kur visu mūžu domāji ka Buļļu ielai ir priekšroka pret Pulka ielu! Sāc ar sevi!

Vernons 24.jūlijs 2024 13:53
4 4 Atbildēt

Starpība starp Tevi un mani ir milzīga! Es nepiedalos bīstamas situācijas izveidē, bet Tev šāda situācija rada baudu un pārākuma sajūtu! Tu esi apsēsts ar mazvērtības kompleksiem, Tu auksti pēc pārākuma pār citiem! Ko Tu ar to gribi pierādīt? Vienīgais to, ka esi neadekvāts...

uupis 25.jūlijs 2024 16:00
2 0 Atbildēt

Jā jā! Tu no Buļļu ielas brauc pirmais un nekādā veidā neradi avārijas situāciju! Kā tad!

Nu te tu deklarē ka CSN ir jāievēro katram trešajam, jo izrādās ka sētas noteikumi rullē! Piesauc kaut kādu pārākuma sajūtu! Stāsti ka tie kas ievēro CSN ir neadekvāti bet tie kas brauc pēc sētas noteikumiem tie gan ir džeki! Aga - kā tad!

:-) 24.jūlijs 2024 17:15
9 2 Atbildēt

Perfekts Kiesners, jeb 100 % viņa tips.

www.youtube.com/watch?v=AUJSOCaV4oo

:-) 24.jūlijs 2024 17:08
30 2 Atbildēt
Sergejs 25.jūlijs 2024 10:38
3 2 Atbildēt

Jā, ļoti labi pamācoši video par to distanci. Bet reku jau ir kāds alternatīvi apdāvinātais kas iemīnusoja, iespējams ka neprot vācu valodu un arī subtitrus ar tulkojumu nemāk ieslēgt.

 Redzēju video ka Krievijā priekš distances apjēgšanas uz ātrgaitas trasēm sāka trīsstūrus un brauktuves krāsot - ja pie atļautā max redzi starp sevi un priekšā braucošu divus tos trīsstūrus tad distance ir OK, iszkatās ka diezgan labs un vienkāršs rīks.

Rexx 24.jūlijs 2024 15:14
11 0 Atbildēt

Viennozīmīgi,  braukšanas paradumi un kultūra.  Adekvātas domāšanas trūkums. Tolerances trūkums. Iemaņu trūkums. Pārlieka pašpaļāvība. Un, galu galā, šo faktoru kopums rezultējas CSNeg. 

Nekādi sodi un ierobežojumi neatrisinās situāciju. Jāmainās pašiem autovadītājiem.

Stulbi paziņot- pacelsim sodus, saliksim radarus...Jūs ko, galīgi bērna prātā? Ar pirkstu caureju neapturēs.

Sergejs 24.jūlijs 2024 15:31
3 2 Atbildēt

Pilnībā piekrītu Rexx

Ir tāds teiciens: nedari citam to, ko tu negribētu lai viņš nodara tev. Pie šīs tēzes pieturoties jau daudz kas ies uz labo pusi.

Bradypus 24.jūlijs 2024 16:31
3 1 Atbildēt

Patiesībā ir tieši pretēji. Jo vairāk ierobežojumu un sodu, jo zemāka braukšanas kultūra tādēļ, ka arvien vairāk satiksmes dalībniekus pārvērš par tupeim burta kalpiem, kas neuzņemas nekādu atbildību par savu rīcību, bet māk tikai burtiski citēt un pa retam ievērot CSN punktus. Apburtais loks.

Sergejs 25.jūlijs 2024 11:11
0 1 Atbildēt

Man šķiet ka patiesība, kā parasti, kaut kur pa vidu. Nevar būt pilnībā bez regulējuma satiksme bet nevar arī mēģināt absolūti katru sīkumu un atsevišķu gadijumu noregulēt, balstoties uz atsevišķu alternatīvi apdāvinātu indivīdu rīcību.

uupis 26.jūlijs 2024 18:54
0 0 Atbildēt

Aplama dogma!

Paskatamies uz sodiem Vācijā, Zviedrijā un Somijā un braukšanas kultūru! Un pēc tam paskatamies sodu lielumu fašistiskajā krievijā un braukšanas kultūru!

Tur kur sods ir pāris santīmu tur arī braukšanas kultūra ir zema, bet tur kur sods atstāj robu ne tikai budžetā bet arī reputācijā - tur ir uzvedības normas augstā līmenī!

ak 25.jūlijs 2024 9:32
0 0 Atbildēt

Pie liekas pašpaļāvības pieliktu vēl vienu tipu- diezgan liels pašpaļāvības trūkums.

W12 24.jūlijs 2024 18:20
16 0 Atbildēt

Nu reizēm tiešām nav saprotams, kas cilvēciņiem darās galvās. Brīžiem šķiet, ka viens otrs “peld visumā” kā vientuļš kosmosa kuģis. Ne tiem eksistē virzienrādītāji, ne atpakaļskata spoguļi. Nu, piemēram, braucam pa šoseju, tuvojas krustojums ar pievadceļu uz kādu no ciematiem X, jums pa priekšu brauc auto, kurš tāpat kā jūs vēlas nogriezties no šosejas pa kreisi uz šo ciematu. Pa priekšu braucošais auto nogriežas, jūs redzot to, ka pretīmbraucošais auto vēl ir tālu, arī bez stresa nogriežaties pa kreisi, kad pēkšņi šis jums pa priekšu braucošais auto nobremzē esot jau uz šī pievadceļa. Bet problēma tā, ka jūs ar sava auto puskorpusu vēl atrodaties uz šosejas, turklāt pretējā joslā. Dīvainākais tas, ka šim personāžam ceļš priekšā ir brīvs, šķēršļu nav. Jūs viņam uztaurējat, uz ko pretī saņemat neadekvātus žestus. OK, jūs domājat, nu Dievs ar viņu. Apbraucat šo auto un mierīgi turpinat ceļu. Kā tad!? Šis tagad sāk dzīties Jums pakaļ un mirkšķina ar tālajām gaismām. 

Pilna pasaule ar neadekvātajiem

650 24.jūlijs 2024 19:29
0 0 Atbildēt

Drons nofilmēja filmu- izgriezējs "pAsskatījās" pa/kreisi, tur neviena nav.Ok. Var droši MAUKT ārā, vane,ko?

Kur ministera un kur Pr-nieka kammentāri/Par!?

John 24.jūlijs 2024 20:11
2 0 Atbildēt

Mobilie telefoni un kreisie vai labie pagriezieni.

650 26.jūlijs 2024 19:18
0 0 Atbildēt

Jajā,tieši tā,būtu arī (beidzoot) jālemj/Par! par mob tel lietošanu kā tādu. Un ar laiku arī par tā suuda atrašanos Personas personiskajā īpašumā.Kas ir tā abone ments, kāds tam ope rātōrs un kam ticis zvanīts/pirms (un pēc). Un vēl aizmirsām pieminēt arī taisn/virziena kustību! Vispār viss sliktais sākotnēji sākas ar ā/mobīļa sākotnējo iedarbināšanu.Starteris arī ira vistiešākajā nozīmē līdzvainīgs! Katrs ne-iedarbināts auto samazina (polit)līķu skaitu par 20gab/120km. Vēl (mums) ira jāpaskatās, kādas markas degviela (un kura zīmola tanku štellē) ir tikusi pildīta šajā (vai tajās) avarējušajās a/m.Vai kurš/kuram te ir piegādājis kritisko(ko?) elektrisko elektrovilkmi.Jā.

Vernons 24.jūlijs 2024 20:37
5 0 Atbildēt

Kreisie un labie pagriezieni! Pie brīdinājuma zīmes "Krustojums ar mazāk svarīgu krustojumu" ieslēdz virzienrādītāju. Stāvoklis joslā, vienīgajā, arī ļoti svarīgs! Spogulī palūkojies, kas notiek, notiks, aizmugurē! Tā katram prasa rīkoties CSN! No Tavas rīcības atkarīga CSN 100. punkta droša un nepārprotama izpilde.

Sergejs 25.jūlijs 2024 10:45
1 1 Atbildēt

Piekrītu, iespējams ka paskatoties spogulī nāksies domu par nogriešanos fiksi mest malā un jādod gāze grīdā, jo tas tur aizmugurē lūr filmu planšetē un bremzēt netaisās, vai kāds ZLO jau mauc garām.

650 26.jūlijs 2024 19:23
0 0 Atbildēt

Pirms nogriešanās pa Kreizi taču ira jāpalaiž/garām jebkurš misters Apdzinējs! Tāpat, kā pirms izgriešanās pa Labi! 

Itin jo seviški, kad šis te Mr.Apdzinējs (iedvesmojoties no beidzamlaika sat droš kontrol Metodēm..) ira uzlicis tā dēvēto Ppi uz notikuma vietā uzkrāsoto nepār traukto loh līniju.Jā.

uupis 25.jūlijs 2024 16:03
3 0 Atbildēt

A kā tad CSL 19. pants? Vairs nestrādā? Kur palika vicināšanās ar rokām?

650 26.jūlijs 2024 19:24
0 0 Atbildēt

Kā vispār var pavicināties, kad (ja) rokas aug no Dsas..

wons 24.jūlijs 2024 21:23
4 1 Atbildēt

Uztocos adaptīvajai kruizkontrolei, kura automātiski uztur distanci, ceļazīmju atpazīšanas sistēmai, joslu automātisko uzturēšanu un visu citu, kas palīdz vadīt automāšinu.

WALA 25.jūlijs 2024 10:41
0 0 Atbildēt

Galvenais ar šo pārliecību nekāp iekšā Ķīnas ražojumā - automātiskā bremzēšana ielika kolēģa BMW pa dibenu tikai tā un auto priekša ielocījās uz iekšu ar visu šo funkciju nodrošinošo kameru ... 

Ķīnietis tas kurš ar to Porschem "līdzīgo" priekšu...

msh 25.jūlijs 2024 18:30
3 0 Atbildēt

GWM Ora...

Sergejs 25.jūlijs 2024 10:49
0 1 Atbildēt

Iesaku ar ļooti lielu piesardzību tām sistēmām uzticēties. Jā, tās strādā tīri labi 99+% gadijumu, it īpaši ar distances ieturēšanu, bet ir gļuki. Tas no savas pieredzes ar Octavia 2019g.

:-) 26.jūlijs 2024 15:14
0 0 Atbildēt

Tamdēl tās sauc par palīgsistēmām, kas neaiztāj autovadītāju.

Visiem VW koncerna auto sistēma viena, darbojas labi, patīk.

650 25.jūlijs 2024 14:16
0 0 Atbildēt

Kā diez (konkrēti) kruīz kontrole,joslumaiņas assistents un/vai automātiskā bremzēšanas sistēma  "palīdz" dzīvas satiksmes apstākļos ikdienišķajam Lapsu ciemata iezemietim ikdienā veikt kreiso nogriešanos no (Valstiski/adbildīgo krettīnu kapitāli pamatīgi izrekonstruētās..) Ā9, lai nokļūtu savā deklarētajā dzīvesvietā?

Kā (kokrēti) mašinas aprīkojums un/vai Vadītāja iemaņas palīdz DROŠI izgriezties no šī te šaharalatānu/bratānu izveidotā "satiksmes samezglojuma"? Pa kuru diez "joslu" tur vaig aizvaig "ieskrieties"?

Kā šis viss aukstāk un zemāk minētais "sasskan" ar drona nofilmēto situāciju, kad gandrīz katrs otrais (vai nupat jau katrs pusotrais) garāmbraucošais Lohs uzspļauj nepārtrauktajai līnijai un iespļauj konkrēti personīgi acī pašam tam demagoģijas Ministram un tam muldoņam satiksmes drošības uzraudzītāju Pr-niekam??

:-) 26.jūlijs 2024 15:19
0 0 Atbildēt

Elementāri, izgriežoties no Lapsām, škēršla gadījumā būs staruja apstāšanās, kas novērsīs izbrakšanu. Ja jānogriežas no A9, tad e nekāda palīdzība nav nepieciešama, ja nu vienīgi pievilks drošibas jostas lai pasargātu no kāda "neredzīgā", Pēdējo 13 gadu laikā man tur problēmu nav bijis.

650 26.jūlijs 2024 19:26
0 0 Atbildēt

-ta jau labi, es vnk tā, tīri aiz Cilvēkmīlestībass ;p

650 25.jūlijs 2024 17:23
0 0 Atbildēt

Lielisks "skaidrojums" droši vien līdzīgā drošā drošibas situācijā.Izsmeļošs specālilta(-es) viedoklis.Visi/visu saprata: www.apollo.lv/8065529/video...masinu-avarija

Vernons 25.jūlijs 2024 19:23
0 6 Atbildēt

Ceļu satiksmes Likuma 19. pants: "Pienākumi un tiesības"! "Priekšā braucošam bremzējot" pienākumu saraks ir pietiekami garš!

uupis 26.jūlijs 2024 19:00
0 0 Atbildēt

Tu jau pats apķēzījies, kad paziņoji ka drīkst šķērsot nepārtraukto ceļa apzīmējumu, ka Buļļu ielai ir priekšroka pret Pulka ielu un vēl vesela virkne pārkāpumu un tagad pēkšņi atkal ir jāievēro likuma pants

Onsis 27.jūlijs 2024 8:14
0 0 Atbildēt

telefona spaidīšanu nemaz nepiemin.

Jančuks 4.augusts 2024 18:38
0 0 Atbildēt

90% poblema ir ceļu kvalitātē

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ginetta Akula - jauns superauto no Apvienotās Karalistes (+ FOTO) 4

Lielbritānijā izstrādāts jauns superauto Ginetta Akula, kas būs pieejams ierobežotā skaitā un, jā, - par diezgan lielām naudiņām. Lasīt vairāk

 

Iedzīvotāji vēja turbīnu tuvumā saņems kompensāciju (+ VIDEO) 12

Valdības apstiprinātie noteikumi, kas nosaka vēja parku attīstītājiem maksāt vietējai pašvaldībai un apkārtnes iedzīvotājiem ikgadēju kompensāciju, sākotnēji attieksies tikai uz tiem vēja parkiem, kuri pašlaik vēl ir projekta stadijā un nav nodoti ekspluatācijā. Lasīt vairāk

 

Nākamnedēļ Frankfurtē notiks izstāde auto nozares profesionāļiem “Automechanika Frankfurt”

No 10. līdz 14. septembrim norisināsies “Automechanika Frankfurt”, kas ir pasaulē lielākā auto nozares tehnoloģijām un pēcpārdošanas tematikai veltītā izstāde profesionāļiem. Izstādes tēma šogad ir “Braukšanas transformācija”, ņemot vērā pārmaiņas, kas šobrīd skar autobūves nozari. Lasīt vairāk

 

Latvijas auto žurnālistu komanda startēs “Enefit 24h EV race” elektroauto izturības sacensībās 2

No 20. Līdz 21. septembrim Panevēžas autodromā notiks “Enefit 24h EV race” elektroauto izturības sacensības. Tajās piedalīsies arī auto žurnālistu komanda no Latvijas, sacenšoties gan kopējā ieskaitē, gan arī atsevišķā - Baltijas mediju pārstāvju ieskaitē. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti