Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

80 km/h - SM piedāvā apsvērt atļautā braukšanas ātruma samazināšanu ceļu posmos ar paaugstinātu bīstamību 35

 

Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

Nozare.lv | 7.janvāris 2025 8:15

Būtu jāapsver atļautā braukšanas ātruma samazināšana ārpus apdzīvotām vietām atsevišķos ceļu posmos, kur ir paaugstināta bīstamība, piemēram, līdz 80 kilometriem stundā (km/h), izriet no Satiksmes ministrijas (SM) sagatavotā informatīvā ziņojuma par Ceļu satiksmes drošības plāna 2021.-2027.gadam starpposma ietekmes izvērtējumu, kuru otrdien, 7.janvārī, skatīs valdībā.

Satiksmes ministra padomnieks Jānis Meirāns aģentūrai LETA skaidroja, ka ierosinājums nav par kopējā atļautā ātruma samazināšanu, tātad tas neattiektos lielākajā daļā gadījumu. "Ierosinājums par 80 km/h ātruma ierobežojumu būtu attiecināms tikai uz atsevišķiem ceļu posmiem, kur ir paaugstināta bīstamība," papildināja Meirāns.

SM norāda, ka līdzīga prakse ir Somijā, kur ārpus apdzīvotām vietām noteikts maksimālais braukšanas ātrums 80 km/stundā, tostarp uz melnā seguma ceļiem. Vienlaikus ministrijā atzīmē, ka Somijā ir ievērojami mazāks uz ceļa bojā gājušo skaits uz 1000 iedzīvotājiem salīdzinājumā ar Latviju.

Tāpat SM uzskata, ka ir jāvērtē iespēja atļauto braukšanas ātrumu samazināt pilsētvidē, piemēram, līdz 30 km/h blīvi apdzīvotās zonās vai zonās ar lielu gājēju un mikromobilitātes rīku plūsmu.

Pamatojoties uz SM un Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) īstenoto projektu, kas veikts kopā ar citām Eiropas Savienības (ES) dalībvalstīm, Eiropas Komisiju (EK) un Beļģijas uzņēmumu "VIAS Institute", secināts, ka lielākā daļa transportlīdzekļu vadītāju Latvijā brīvā plūsmā neievēro atļauto braukšanas ātrumu.

Pētījumā tika novērots, ka tikai 29% vieglo automobiļu ārpus apdzīvotām vietām ievēro atļauto braukšanas ātrumu 90 km/h. Savukārt apdzīvotās vietās 52,6% autovadītāju ievēroja ātrumu līdz 50 km/h.

Savukārt citā pētījumā uzsvērts, ka risks gājējiem gūt smagus ievainojumus vai pat iet bojā ievērojami pieaug, ja sadursmes brīdī transportlīdzekļa ātrums ir virs 30 km/h.

SM uzsver, ka plāna mērķis ir līdz 2027.gadam par 35%, salīdzinot ar 2020.gadu, samazināt ceļu satiksmes negadījumos smagi ievainoto un bojāgājušo skaitu. Plānā izvirzītie mērķi ar līdz šim plānotajiem pasākumiem varētu netikt sasniegti, tādēļ nepieciešami jauni papildu pasākumi ceļu satiksmes drošības uzlabošana.

SM informatīvajā ziņojumā ietverti ap 30 jauni pasākumi ceļu satiksmes drošības uzlabošanai, no kuriem kā augsta prioritāte izdalīta iecere īstenot "nulles tolerances politiku" pret atļautā braukšanas ātruma pārsniegšanu līdz 10 km/h. To SM plāno ieviest līdz šā gada 31.jūlijam.

Kā citas augstas prioritātes ieceres SM izceļ piedāvājumu ieviest sistemātisku smago avāriju izpēti un paplašināt ceļu satiksmes dalībnieku kontroli - uzstādīt vismaz 16 jaunas vidējā ātruma kontroles iekārtas, kā arī citas iekārtas pārkāpumu kontrolei, piemēram, luksofora signālu ievērošanas un sabiedriskā transporta joslu pārkāpumu kontrolei. Līdz šim ieviestas 16 vidējā ātruma kontroles iekārtas.

SM piedāvā īstenot pilotprojektu pasažieru sabiedrisko autobusu un kravas transportlīdzekļu autovadītāju noguruma novērtēšanai, veikt izvērtējumu mikromobilitātes pakalpojumu drošības uzlabošanai, nosakot pienākumu mikromobilitātes pakalpojumu sniedzējiem ieviest reakcijas testus visām transportlīdzekļu nomām brīvdienu naktīs.

Plānā kā prioritāra tiek piedāvāta ceļu satiksmes dalībnieku kontroles pilnveidošana, īstenojot par pārkāpumiem ceļu satiksmē piešķirto pārkāpumu sodu politikas maiņu, kā arī ceļu satiksmes dalībnieku apmācības pilnveidošana, paaugstinot jauno transportlīdzekļu vadītāju apmācības prasības.

Tāpat ziņojumā iekļauti vidējā termiņa pasākumi, kas īstenojami esošā plāna darbības termiņā vai arī neilgi pēc tā. Tostarp SM iesaka veikt izvērtējumu par esošās sodu politikas efektivitāti, kā arī iespēju ieviest progresīvo administratīvo sodu politiku, kā arī ieviest risinājumu, lai apdrošināšanas prēmijas apmēra noteikšanā ņemtu vērā vadītājam fiksētos pārkāpumus, tostarp ar tehniskajiem līdzekļiem.

Tāpat SM piedāvā veikt izvērtējumu par obligātās ceļu satiksmes izglītības nepieciešamību un alternatīvas valsts izglītības programmās, kā arī pilnveidot ceļu satiksmes dalībnieku apmācības, paaugstinot jauno transportlīdzekļu vadītāju apmācības prasības, tostarp attiecībā uz "baltajām tiesībām".

Savukārt par ilgtermiņa prioritātēm SM izvirzījusi ceļu pieslēgumu un apgriešanās vietu samazināšanu, kreiso pagriezienu likvidēšanu, ceļu uzturēšanas uzlabošanu vasaras periodā, piemēram, ceļmalu pļaušanu. Tāpat SM iesaka izvērtēt iespējas konfiscēt auto ar būtiskiem tehniskā stāvokļa defektiem, paplašināt pieejamo stāvlaukumu skaitu kravas transportlīdzekļiem un informāciju par to vietām, un veikt citus ilgtermiņa pasākumus.

SM skatījumā, normatīvajiem aktiem ir izšķiroša nozīme ceļu satiksmes drošības nodrošināšanā. Tāpat arī standarti, kas attiecas uz ceļu projektēšanu, būvniecību, uzturēšanu un norādēm, rada konsekventu pamatu ceļu satiksmes drošībai. Ceļu satiksmes drošības eksperti diskusijās izvērtējot nepieciešamību pēc jauniem uzlabojumiem un pilnveidojumiem ceļu infrastruktūrā, piemēram, pretējo joslu atdalīšanu ar norobežojošajiem stabiņiem, krustojumu pārbūvi 90 grādu leņķī, "turboapļu" ieviešanu, distances apzīmējuma ieviešanu u.c.

Aktuāls jautājums ir arī ceļu pieslēgumu un apgriešanās vietu samazināšana - kreiso pagriezienu likvidēšana un papildus finansējuma piešķiršana ceļmalu pļaušanai, virsmas apstrādes tehnoloģijām un citiem pasākumiem, kā arī stāvlaukumu izbūve kravas transportlīdzekļiem, lai mazinātu risku satiksmes drošībai, jo šobrīd autovadītāji atpūtas brīžos kravas transportlīdzekļus novieto ceļa nomalēs un sabiedriskā transporta pieturvietās, atzīmēts SM ziņojumā.

SM klāsta, ka ceļu satiksmes drošības eksperti diskutē par dažādiem risinājumiem, lai motivētu ceļu satiksmes dalībniekus izturēties atbildīgi ceļu satiksmē, piemēram, ceļu satiksmes drošības uzlabošanas nolūkā tiek vērtēts priekšlikums par apdrošināšanas prēmijas apmēra noteikšanu, ņemot vērā vadītājam fiksētos pārkāpumus, tai skaitā ar tehniskajiem līdzekļiem.

Ministrija pauž, ka tās piedāvātie pasākumi risināmi kopsakarībā ar iedzīvotāju uzvedības un uztveres maiņu, piemēram, izvēloties ceļu satiksmei atbilstoši drošu braukšanu, samazinot alkohola patēriņu un braukšanu dzērumā, kā arī nodrošinot transportlīdzekļa atbilstošu tehnisko kārtību.
 

 
Visi komentāri
 
4r 7.janvāris 2025 9:04
8 2 Atbildēt

Izskatās,  ka SM ierēdņi vispār ar auto nepārvietojās.  Saprašanas nekādas.

0pis 7.janvāris 2025 9:09
3 0 Atbildēt

Vajag palielināt limitu līdz 150 un paātrināt dabīgo atlasi. Kas ar galvu draudzējas - brauks ar drošu ātrumu. Kam galvā tikai CSN bez izpratnes par drošību, brauks ar maksimālo atļauto un viss sakārtosies pašplūsmā.

Sergejs 7.janvāris 2025 9:12
3 0 Atbildēt

Dabīgā atlase jau kādu laiku nav cieņā, sniegpārsliņu kultivācija gan.

ZZZZ 7.janvāris 2025 9:46
8 1 Atbildēt

Es pa bāni ātrāk kā 120 parasti nebraucu. Neredzu lielu jēgu. Izbrauc laicīgāk un mierīgāk. Nu labi, es nekur nesteidzos. Tas pats arī te. Īpaši blīvā satiksmē un patreizējie laika apstākļi. Nu piem vakardien, spido 95 un laiks kā laiks, ceļš ar min sniega valnīšiem ir ok. Bet nu nē vienam lovo loham obligāti TEVI jāapdzen! Skaidrīte, liku pa bremzēm, kad šhits mauca garām, kam man vajag stiklu aizķēzīt, vēl -3 turējās. Tak pēc 5 km apdzīvotā vietā jau turpat pa priekšu dripināja UN iegriezās veikalinga P. iAutā JUMS kam tāds nejēdzīgs manevrs? Nervi jāārstē, jo slimība redzu priekšā dzenu garām, lai vai kAAS!? Niez??

 Slikti ir tas ka LVC tās zīmes neliek tieši tur kur viņas vajadzētu. Tur kur var iztikt, kaudzēm projekti izķēmoti un satamborēti nevajadzīgi. Pat tām skandināvijas zīmēm un ierobežojumiem. Tur pārsvarā, piem ja 70 tad praktiski ātrāk jau bīstami braukt pat ar labu braucamo. iĀ tā viš iAr! Cilvēki uzticās, jo saprot tās zīmes viņiem uzstādītas, nevis projektu naudai. 

Nesen te vēl runājām par ātruma ierobežojuma atceļošajām zīmēm! Piem uz tā paša nelaimīgā liepājnieka Skārdu ciema! Kas mainījies? nekas...Un šie Lapsu ciema kreisie, nāvīgie lamatu pagriezieni? Tādu ir pilni GALVENIE ceļi! Ci necik, 1 asfalta čupiņu blakus izlīdzināt un nedaudz paplašināt, 1 plāksnīti ka apraukt var , lai arī tas kreisais ieņem to VIDĒJO KREISO stāvokli joslā! Paši arī kā LOXI braucam veicot kreisos pagriezienus! Apdzīt pāri nepārtrauktajai varam bezbailīgi, bet kad kreiso veicam tad nu gan tā strīpa tā dedzina, ka pus metru nevar pietuvoties...Ka tikai zālīti nošņāpt iĀ.

Sergejs 7.janvāris 2025 11:00
3 0 Atbildēt

Trāpīgi, gan par apdzinējiem, gan par tām apgūšanas zīmēm, kas veicina nihilistisku attieksmi pret šām, kā arī par kreisieim pagriezieniem.

 Vēl varētu piebilst par ieskrējiena joslām, ja izbraucot no Mazpisāniem uz lielceļu būtu ieskrējiena josla, tad arī būtu mazāk izredzes uz sadursmi.

anonimikis 7.janvāris 2025 9:20
2 2 Atbildēt

Lohu vaimanās vakar simtnieku neizspieda, tad nu jāliek šodien atkal tas pats topiks 😂

core 7.janvāris 2025 9:58
8 0 Atbildēt

Lohi jau nevaimanās, lohiem tā ir priecīga ziņa.

WALA 7.janvāris 2025 10:13
9 2 Atbildēt

Atkārtošu vēlreiz - SM var iet uz poda. Ne līdz šim ir mācējuši zīmes likt, ne ar tagad kas mainīsies.

Nja 7.janvāris 2025 10:13
0 6 Atbildēt

Būtu vismaz kādu piemēru nosaukuši, bet vaimanātājiem jau tāpat pofig. Beigās uz vietējās nozīmes ceļiem uzliks 80, kas tur slikts būtu? Ne visi viņi ir labā stāvoklī.

WALA 7.janvāris 2025 10:26
4 1 Atbildēt

Madona - Gulbene bija viens izcili sūdīgs ceļa gabals pat ņemot vērā tā labos ceļa posmus - nekas netraucēja ar 120 mierīgi tur vilkt.

Sergejs 7.janvāris 2025 11:11
7 0 Atbildēt

Te ir sajūta ka taisās izgudrot velosipēdu, turklāt kur ar riteņiem griež ķēdi, jo nu jau tagad tajos "bīstamajos" (vai visur kur pagadās, jo no katras zīmes nāk $) posmos liek gan tās 70/50/30 zīmes gan "apdzīt aizliegts" gan attiecīgas līnijas krāso (ar šo gan arī ir kā ir - kur vajadzētu nepārtraukto tur tā nav, savukārt taisnā posmā lauka vidū var arī dubulto uzzīmēt, jo krāsa lieka palika).

 Nu tad aizliedzam braukt un viss - nav braukšanas nav problēmu un uz ceļa uzturēšanas rēķina ietaupītos līdzekļus var briškenveidīgiem prēmijās izmaksāt, par, kā parasti, labi padarīto darbu.

Rexx 7.janvāris 2025 10:44
11 1 Atbildēt

Cik var malt vienu un to pašu. Savu neprasmi atrast negadījumu cēloņus aizstāj ar uzbrūkošu rīcību, cenšoties visiem uzlikt kādus ierobežojumus. Nevis strādāt pie sabiedrības domāšanas veida ( kaut ar savas paša pareizas rīcības piemēru) uzlabošanas, katra iesaistītā atbildības sajūtas attīstīšanas. Nrpieliksi katram muļķim policistu, tāpat, ja šitās nost, braucot ar 90km/h, tad ar 80 nekas nemainīsies.  Starp citu, pirmā reģistrētā auto avārija pasaulē,  ar cietušajiem,  notika, auto braucot ar mežonīgu   ātrumu 6.44km/ h. (4mph), kad auto notrieca sievieti- kājāmgājēju. Pirmais autovadītājs, kas gāja bojā- apmeta elektrisko auto, braucot ar ātrumu 26om/h .

Mūsu gudriniekiem ir, kur tiekties.

Nja 7.janvāris 2025 11:00
1 1 Atbildēt

Palasi komentārus, redzi sabiedrības domāšanu. Redz citiem nekas netraucē braukt uz 120, nu prieks. Tikai visiem traucē ja kāds brauc uz 90 un tad tik sākas.

Sergejs 7.janvāris 2025 11:13
6 0 Atbildēt

Netraucē, bet ja raustās kā puņķis uz drāts 75-95 un pie katra radara sadzēšas -20 no atļautā, pēc tam 2km posmā uzņemot atpakaļ 90, tas gan sāk mazliet kaitināt, it īpaši kad otrs alternatīvi  apdāvināts iesēžās astē ar 5m distanci.

Krotow 7.janvāris 2025 21:10
2 0 Atbildēt

"Ar 90" konstanti braucošie netraucē no vārda nemaz. Taču kā te jau minēja, kaitina tie, kuri 90 zonā velkas ar 60-80 raustoties, jo braucot raksta īsziņas vai vnk baidās braukt.

WALA 8.janvāris 2025 9:53
0 0 Atbildēt

Tas ka var nenozīmē ka tā brauc ikdienā. Ja vajag - tad brauc arī ātrāk.

Sergejs 7.janvāris 2025 11:04
0 0 Atbildēt
Pļurkt 7.janvāris 2025 11:11
8 0 Atbildēt

... un sāksies komunistu laiku pieredze!

Pilnīgi taisnā ceļa posmā kāds dzērājs ielika grāvī un nositās, tā uzreiz bija zīme 70 visa posma garumā!!!

khe 7.janvāris 2025 11:20
10 0 Atbildēt

aha, pie Jelgavas Līvbērzes dzelzeļa pārbrauktuve ļoti labs piemērs. Tur varēja braukt pāri neapstājoties, tad viens lohs izdomāja apbraukt rindu ar auto, kas stāvēja pie sarkanā dzelzceļa signāla un gribēja paspēt pirms vilciena - nepaspēja. Nomira pats un vēl 3 ģimenes locekļi. Pa ziņām visur iztirzāts, kāda nu traģēdija, tad kāds cits lohs no LVC (varbūt tajā laikā citādāk sauca to iestādi), izdomāja, ka visiem obligāti jāapstājas pirms dzelzceļa arī, kad vilciens tur nebrauc. Kāds sakars??? Negadījums nenotika tād''el, ka kāds nepamanīja sarkano signālu, bet tād''el, ka apzināti tur brauca, apbrauca stāvošos un domāja, ka būs ātrāks par vilcienu... Nekāda sakara ar stop zīmi. Bet pēc tā gadījuma gadus 20 ikviens dabūja stāties pie pārbrauktuves... Pirms pāris gadiem gan beidzot to Stop zīmi novāca un atkal var braukt

ES 7.janvāris 2025 12:02
7 0 Atbildēt

Un šādu piemēru ir daudz. Viens lohs izpildijās uz ceļa, otra lohs kabinetā izdomāja pārējiem sabojāt dzīvi.

john 7.janvāris 2025 12:31
5 0 Atbildēt

Nu ja jau SM mērķi 2020-2027 gadam netiks sasniegti, tad ar s*dainu mietu patriekt visu to ministriju un, lai nāk vietā citi, ar jaunām idejām. 

Bet turpmāk kontrolēt un sodīt lielāko daļu autovadītāju, tikai dēļ tā, ka reizēm kāds rupji pārkāpj noteikumus nav īsti nopietni.

Kanibaals 7.janvāris 2025 14:37
1 1 Atbildēt

Jau tagad faktiskais ātrums ir 80km/h tā kā par ko vispār stāsts.

Ābols 7.janvāris 2025 15:51
1 8 Atbildēt

Liec hotj 50km/h, kamēr nebūs likums par sodu 'no pirmā kilometra' un policijas reālā preventīvā darbība(ne tikai FR karināšana.) Tā joprojām stresainie kopā ar savu labāko draugu waze brauks +15..+20..+30 ar pirkstiem gaisā, jo savādāk 'nav pačots' braukt pēc zīmēm un nekas nemainīsies. 😉

core 7.janvāris 2025 18:19
2 0 Atbildēt

Kā tieši sods no pirmā kilometra ietekmēs tos, kas brauc ar +20 +30?

Krotow 7.janvāris 2025 21:15
1 0 Atbildēt

Par +20 tevi pakaļos ūpis. Par +30 - personīgi Briškens.

1984 7.janvāris 2025 19:13
2 0 Atbildēt

Varbūt uzreiz atgriežamies pie pārbaudītām vērtībām, kā automobilizācijas rītausmā - katram pašbraucošajam mehānismam pa priekšu iet signalizētājs ar sarkanu karodziņu

Krotow 7.janvāris 2025 21:12
1 0 Atbildēt

😂 Par šo no rīta atcerējāmies, ar kolēģiem šo rakstu apspriežot. Tikai tad ziņnesi ar karogu būs jāliek priekšā arī ūpim un vēl pāris te manītiem velotroļļiem. Jo ar velo īīzīī var uzmīt pāri 20.

Freijers 7.janvāris 2025 19:24
3 0 Atbildēt

šajā sakarā ir cits jautājums - kur autovaditāju organizāciju - LAMB un ko viedoklis par šo murgu ?! Kad CP bija izdomājuši ņemt nost tiesības par +30 motobrāļi ar Frīdi nomētāja un beigās arī nostūma nost to iniciatīvu - kur šoreiz autovaditāju organizāciju viedoklis !?!

Mhm 7.janvāris 2025 19:55
3 0 Atbildēt

Rakstā pieminēts Somijas piemērs, bet SM aizmirsa pateikt, ka Somijā ir ļoti daudz ātrgaitas ceļu, kuru Lv gandrīz nav. Tāpēc arī mazāk sitās

Krotow 7.janvāris 2025 21:14
2 0 Atbildēt

Somijā uz šosejas braukt ar 100 atļauts arī ziemā. Vasarā 120.

0pis 8.janvāris 2025 9:57
0 0 Atbildēt

Anglijā un Japānā brauc pa ceļa kreiso pusi. Latvijā jau vingrinās.

4r 7.janvāris 2025 21:28
1 0 Atbildēt

Mūsu ierēdņi nesaprot vienu lietu. Tie daudz maz sakarīgi brauc tagad,  ta arī brauks turpmāk.  Bet tiem deģenerātiem,  kas neievēro neko šobrīd,  tiem visi sodi ir pilnīgi pie kājas.

Original Nja 7.janvāris 2025 23:09
4 0 Atbildēt

Varbūt jāsāk ar jauno braucēju atbilstošu kvalifikāciju? Instruktori ļauj braukt -20kmh zem atļautā, likt eksāmenus ar elektrotosteriem, pat tad, ja eksāmena licējam pirmais auto nu noteikti nebūs jauns elektromēsls. Un no turienes rodas ambāļi, kas pie 90 brauc 60-70, taisot kilometru garu kolonnu, kuru jebkuram normālam braucējam rodas vēlme apdzīt. Ceļi sačakarēti līdz nepazīšanai - tur kur taisns, pārredzams posms, tur apdzīt neļauj zīmes un līnijas, savukārt uz līkumiem pārtrauktā līnija un aidā - dzen! (Tallinas šosejas piemērs). Vienīgo ātrgaitas ceļu ziemā nomet atpakaļ uz 90, jo tupie mūsdienu pusvadītāji nespēj paši novērtēt ceļa segumu, pateicoties notrulinošajām "obligātajām" drošības sistēmām. Avāriju daudzums nesarūk nevis tāpec, ka visi skrien, un vienmēr vainīgs ir ātrums. Tas nesarūk, jo vadītāji vairs netiek sagatavoti braukšanai, bet gan pontiem ar svaigām mašīnām, kas brauc pašas. Līdz brīdim, kad kāda sistēma nojūk. Neviens ierboežojums nepalīdzēs iegū to, kā nav - BRAUKŠANAS PRASMES!

Pļurkt 8.janvāris 2025 8:25
0 0 Atbildēt

Da to ambāļu, kas brauc ar -20 km/h ir pa pilnam jau kopš 70-tajiem gadiem!!!

Brauc pa Juglu uz 70, izbrauc uz Pērnavas šosejas un tā arī turpina! Pie kam turpina līdz pat Ādažiem!!!

650 8.janvāris 2025 3:23
1 0 Atbildēt

Nujājā.Lohkultivācija jaušama ik uz soļa un teju ikkatrā rakstītā teksta rindiņā.Tfuttujohaidī..Vakar viņi lepni rakstīja "samazināt/Latvijā", bet šodien jau, ka "posmos ar paaugstinātu miistamību".Vakar no +1, šodien jau (iespējams) +5.Divreiz saime šos atšuva,nepagēja ne knapi 2mēn, kā reku viss tas pats trešoreiz.Viss precīzi saskaņā ar Rokasgrāmatu- vakar tā ritīg iedo pa mugur ar plato pipku, bet šodien drusciņ pametam kaulu.Ne to, ka "bīstamajos posmos" vaig aizvaig laicīgi ceļu nokaisīt,to gan nee.Tur lai tas Lohs pats "izvēlas".

Vai piemēram, ja Lohs noīrē mašinu.KĀ diez vīņš "zin",kāds tai pievads,cik stipri "spiest" un kur/ko tur "bakstīt"? Teiksim,ja viņš kārguro teslu nejauši ieguvis uz pusstundu? Varbūt te (arī) prātīgi būtu kādu ierobežojumu uzlikt?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Par 3800 eiro – blogeri iegādājas Range Rover kopiju no Alibaba (+ VIDEO) 5

Blogeri no Youtube kanāla Supercar Blondie pasūtījuši Alibaba platformā dažus tūkstošus vērto Range Rover kopiju, lai salīdzinātu to ar 140 000 eiro vērto oriģinālu. Lasīt vairāk

 

Pēc autoavārijas Rīgā Daugavā noplūdusi dīzeļdegviela (+ VIDEO)

Šodien Rīgā, Daugavā pie AB dambja, novērojams naftas produktu piesārņojums. Negadījumu izraisījusi smagās automašīnas avārija, LTV apstiprināja Valsts vides dienestā. Lasīt vairāk

 

80 km/h - SM piedāvā apsvērt atļautā braukšanas ātruma samazināšanu ceļu posmos ar paaugstinātu bīstamību 35

Būtu jāapsver atļautā braukšanas ātruma samazināšana ārpus apdzīvotām vietām atsevišķos ceļu posmos, kur ir paaugstināta bīstamība, piemēram, līdz 80 kilometriem stundā (km/h), izriet no Satiksmes ministrijas (SM) sagatavotā informatīvā ziņojuma par Ceļu satiksmes drošības plāna 2021.-2027.gadam starpposma ietekmes izvērtējumu, kuru otrdien, 7.janvārī, skatīs valdībā. Lasīt vairāk

 

Kam vajadzēs, nopirks - Krievijā nav problēmu ar jaunu Audi, BMW un Mercedes piegādi 21

Eiropas Savienības uzliktās sankcijas luksusa automobiļiem krievi apiet ievedot tos caur trešajām valstīm. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti