Kočlamazašvili - divkārtējais Igaunijas Dragreisa čempions 2

 
24.augusts 2010 11:40

21.augustā Igaunijā Tartu Raadi lidlaukā notika vērienīgas 402 m garas dragreisa sacensības - Igaunijas Dragreisa Čempionāta pēdējais 3 posms, kur jau otro gadu pēc kārtas, čempiona titulu A klasē aizstāv mūsu autosportists no Latvijas - Artjoms Kočlamazašvili.

<250>Šis posms bija tiešām vienreizīgs un apskates vērts, jo šajās sacensībās pulcējās ātrākie autosportisti, jeb kā pasākuma organizatori nodēvēja „Speedest Legends” no tādām valstīm, kā Somija, Lietuva, Igaunija un, protams, autosportisti no Latvijas: Artjoms Kočlamazašvili ar BMW Z3, Agris Biezais ar BMW 325 un Ilmārs Zausajevs ar Audi S2. Skatītāju acis priecēja arī tādi spēkrati, kā: Datsun 240z, BMW M1, Nissan 300zx, somu Plymouth Duster, Chevrolet Chevelle, "Москвич" ar 800 Zs u.c. Kopumā reģistrējās ap 65 braucēju. Bija padomāts ne tikai par skatītājiem, bet arī par dalībniekiem - šoreiz piedalīšanās maksa sacensību dalībniekiem ārpus Igaunijas bija bez maksas.

Jau kvalifikācijas otrajā braucienā Latvijas pārstāvis Artjoms parādīja pārliecinošus rezultātus – uzstādot jaunu ātruma rekordu savā klasē (A klase līdz 4l) – 11.191 sekundes. Jāpiemin, ka iepriekšējais labākais rezultāts tika uzstādīts Igaunijas čempionāta 2.posmā - 11.259 sek. un šajās sacensībās Latvijas dragreisists ieguva titulēto 1.vietu. Apsveicamus rezultātus ieguva arī otrs Latvijas braucējs Ilmārs, kas Igaunijas Čempionātā šogad piedalījās gan tikai šinī posmā, uzstādot kārtējo ātruma rekordu – 9.15 sekundes.

Laika apstākļi darīja savu darbu – jau kvalifikācijas braucienu laikā sākās stiprs vējš un lietus. Trase bija tik slapja, ka nebija zināms, vai vispār sacensības turpināsies. Braucēji un skatītāji palīdzēja, cik varēja – ar saviem auto visi draudzīgi braukāja no vienas trases gala uz otru, lai ātrāk to ižžāvētu un sacensības varētu atsākties. Trasi tomēr neizdevās izžāvēt, jo nepārtraukti smidzināja lietus. Pasākuma organizatori nolēma sacensības pārtraukt un uzvarētājus šajā posmā noteikt pēc kvalifikācijas braucienu laikiem. A klasē pirmais ierindojās Artjoms, aiz sevis atstājot Agri Biezo un Andreju Šabalinu. Pateicoties Artjoma Kočlamazašvili labajiem startiem un uzvarām visos līdzšinējos šīs sezonas posmos, viņš šogad izcīna arī Igaunijas Dragreisa čempiona titulu.

Lietus un slapjās trases dēļ arī superfināls notika tikai „skata pēc”, lai papriecētu skatītāju acis ar spēcīgajiem un ātrākajiem auto. Šoreiz sacensību organizatori superfinālā iekļāva tikai dalībniekus no „Speedest Legends” saraksta. Par cik trase bija salijusi, tad superfināla braucieni notika bez jebkāda ātruma un konkurences.

Latvijas braucēju rezultāti:
A klase:
1.Artjoms Kočlamazašvili BMW Z3
2.Agris Biezais BMW 325
3.Andrei Shabalin Honda Civic

Ps-street klase:
1.Ilmārs Zausajevs Audi S2
2.Viljar Maesepp Nissan 300zx
3.Ville Oksanen Moskvitch 2140

 

 
Visi komentāri
 
278402. viesis 24.augusts 2010 17:30
0 0 Atbildēt

Plašāku info + foto galeriju skaties www.viptuning.lv

278414. viesis 25.augusts 2010 11:08
0 0 Atbildēt

plašāku info + foto galeriju un vēl daudz ko interesantu skaties www.viptuning.lv

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti