Visi komentāri - Vorobjovs/Zicāns pārraksta Igaunijas rallija vēsturi

Vorobjovs/Zicāns pārraksta Igaunijas rallija vēsturi 1

 
10.maijs 2011 9:40

Aizvadītajā nedēļas nogalē Tallinā norisinājās Igaunijas rallija čempionāta otrais posms, kurā uzvaru absolūtajā ieskaitē izcīnīja rallija ekipāža Jānis Vorobjovs/Guntars Zicāns.

Šajā rallijā no latviešiem startēja tikai divas ekipāžas - Jānis Vorobjovs/Guntars Zicāns un Valts Zvaigzne/Alvis Fjodorovs. Pēc pirmās dienas, kurā bija jāveic tikai 15,47 kilometri, Vorobjovs/Zicāns kopvērtējumā ieņēma trešo vietu. Otrajā dienā sportistiem bija jāaizvada seši ātrumposmi. Pēc tam, kad no rallija tehnisku iemeslu dēļ izstājās Georga Grosa ekipāža („Ford Focus WRC”), vadību pārņēma Vorobjovs/Zicāns, kuri to arī veiksmīgi nosargāja, tādējādi kļūstot par pirmo latviešu ekipāžu, kura Igaunijā uzvar absolūtajā vērtējumā.

„Pēc aizvadītās ziemas sezonas automašīnai tika pārskatīts gan motors, gan ātrumkārba, gan reduktors, gan arī citas lietas,” iesāk Guntars Zicāns. „Pirms Tallinas rallija aizvadījām četras testu dienas, jo pēc ziemas sezonas pa grants ceļiem nebijām braukuši. Tāpat arī, lai labāk sagatavotos Talsu rallija pilsētas posmam, bijām aizbraukuši uz asfaltu testiem 333 trasē.”

„Pēc testiem devāmies uz Tallinas ralliju, kur mūsu mērķis noteikti bija cīnīties par visaugstākajām vietām. Rallijs sākās ar uztraukumiem, jo jau pirmā dopā pirmajā līkumā mums sabojājās sarunu iekārta, tāpēc, protams, uzrādītais laiks bija stipri viduvējs, taču, par laimi, ātrumposms bija tikai 1,6 km garš, tāpēc daudz laika šī iemesla dēļ nezaudējām. Pārbrauciena laikā uz otro ātrumposmu radušos ķibeli izdevās novērst. Rallija otrais posms bija ļoti labs, taču trešajā dopā jau pašā sākumā aizmugurējam reduktoram tika norauti zobrati. Taču, neskatoties uz šo defektu, posma beigās laiks bija salīdzinoši labs, kas dienas beigās kopvērtējumā deva trešo vietu. Pēc pirmās dienas trijiem posmiem vakarā bija brīvais servisa parks, kura laikā arī reduktors tika nomainīts,” pirmās dienas notikumus stāsta Zicāns.

„Rallija otrā diena bija ideāla – braucām ātri un stabili. Arī automašīna bija lieliska. Uzskatu, ka izšķirošais bija piektais ātrumposms, kura garums bija 22 kilometri. Šeit mēs ieguvām labu handikapu, kas turpinājumā ļāva mums braukt ātri, taču nedaudz piesardzīgāk. Kopumā ceļi bija ļoti ātri, jo, ja vietām garajās taisnēs nebūtu ātruma slāpētāji, tad vidējais ātrums varētu būt pie 150 kilometriem stundā. Tagad var teikt, ka Talsu rallijam esam gatavi. Gan morālajā, gan arī nobraukto kilometru ziņā,” turpina Vorobjova stūrmanis.

„Taču pie gatavošanās Talsu rallijam apstāties netaisāmies – šonedēļ aizvadīsim vēl testus, kuros kā eksperts piedalīsies arī spēcīgais somu rallija braucējs Jari Ketomā. Šoreiz testos viņš gan vairāk palīdzēs mums ar padomu (ritošā daļa, regulējumi u.t.t.), taču nav izslēgts, ka arī viņš nobrauks kādu kilometru,” tā Zicāns.

Tallinas rallija rezultāti
1. J. VOROBJOVS/G. ZICĀNS MITSUBISHI EVO X 47:15.2
2. K. KOITLA/A. OTS MITSUBISHI LANCER EVO 9 +00:17.0
3. R. JEETS/A. TOOM MITSUBISHI EVO IX +00:17.6
4. S. PÄRN/K. JÄRVEOJA SUBARU IMPREZA WRX STI +00:19.8
5. M. KASEPÕLD/R. JÕESSAR SUBARU IMPREZA +01:05.7
6. A. PÄRS/S. KOSKINEN SUBARU IMPREZA WRX STI +01:09.5
7. S. PLANGI/M. SARAPUU HONDA CIVIC TYPE-R R3 +02:08.5
8. M. KANGUR/S. KÜTT HONDA CIVIC TYPE-R R3 +02:16.8
9. D. TAGIROV/A. ZAVERSHINSKAYA MITSUBISHI LANCER EVOLUTION IX +02:20.8
10. V. ZVAIGZNE/A. FJODOROVS MITSUBISHI EVO 9 +03:00.8

''Vorobjovs Racing'' ekipāžu atbalsta BTV, Vorobjovs Racing, Vidzemes Betons, Ape Motors un AXIO Capital.

Informāciju sagatavoja:
''Vorobjovs Racing'' preses pārstāvis, Mārtiņš Jankovskis

Foto: Dace Janova, www.4rati.lv
 

 
Visi komentāri
 
282726. viesis 10.maijs 2011 10:03
0 0 Atbildēt

malači

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Līdz 730 km: Volkswagen atklāj piecmetrīgā Ķīnas tirgum paredzētā ID.Unyx 08 sniedzamību

Volkswagen Ķīnas tirgū līdz 2027. gadam plāno laist klajā 20 elektrificētus modeļus, par vienu no tiem kļūstot ID Unyx 08 – piecmetrīgam elektriskajam SUV, kas uz konveijera stāsies 2026. gadā. Lasīt vairāk

 

Kur ir mana laiva? Braucam ar KGM elektrisko pikapu (+ VIDEO) 1

Pilnībā elektriski pikapi Eiropā pagaidām ir eksotika. Vai nu tādu nav vispār vai tie ir ļoti dārgi. Šajā brīdī uz skatuves parādās korejiešu KGM jeb bijušais Ssangyong ar 100% elektrisku pikapu par mazāk nekā 50 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Tas bija pēdējais – Volkswagen Drēzdenes rūpnīca izlaiž pēdējo eksemplāru

Šonedēļ Drēzdenes Caurspīdīgajā rūpnīcā (Gläserne manufaktur) noslēdzās vesels laikmets. No konveijera noripoja pēdējais automobilis – sarkans VW ID.3 GTX, kas kļuva par simbolisku robežšķirtni rūpnīcas vēsturē. Lasīt vairāk

 

Jaunais BMW iX3 spēs nobraukt vairāk par 800 km(+ VIDEO) 2

Tikai pāris mēnešus pēc oficiālās pirmizrādes mobilitātes izstādē Minhenē arī Rīgā tika izrādīts jaunās paaudzes elektromobilis BMW iX3. Tas radīts uz jaunās Neue Klasse jeb jaunā klase platformas, un ir pirmais sērijveida modelis, kas pārstāv BMW jauno dizaina valodu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti