Zināmi galvenie Latvijas ziemas autosprinta favorīti

22.februāris 2012 17:44

Pēc nedēļas nogalē finišējušajām Latvijas ziemas autosprinta reģionu cīņām nojaušams, kuri būs galvenie Latvijas čempiontitulu favorīti.

Ziemas autosprinta čempionāta fināls norisināsies šo svētdien, 26. februārī Brīvkalnu trasē.

Pēc cīņām reģionos pienācis Latvijas ziemas autosprinta čempionāta izšķirošais brīdis – visu reģionu līderu tikšanās lielajā finālā. Tas gan nenozīmē, ka svētdien uz starta stāsies tikai saujiņa favorītu – sacīkstē var piedalīties jebkurš ziemas autosprinta dalībnieks.

Pēc Vidzemes, Kurzemes un Centra reģiona četru posmu cīņām noskaidrots, ka punktu skaita ziņā vadošie sportisti aizmugures piedziņas klasē būs Vidzemes līderis Kristaps Daģis (39 punkti), Centra līderis Aigars Tīdmanis (37), kā arī Kurzemē labu punktu bagāžu guvušais Modris Cīrulis (36). Tiesa, turpat arī pārējie konkurenti – Jānis Visockis (35), Jānis Apsītis (32), Gundars Tīdmanis (31) un citi.

2WD klasē pēc reģionu seriāliem līderpozīcijās ar 37 punktiem ir Centra pārstāvis Sandis Laukšteins (labi rezultāti arī Kurzemē) un Aivo Gailītis, kurš punktus krāja Kurzemes reģionā. Seko Vidzemes līderis Armands Cīrulnieks (36), kā arī Valters Liepiņš (35), Modris Žentiņš (34), Ivars Cīrulnieks (33) un citi.

Pilnpiedziņas 4WD klasē līderis ar maksimālo punktu skaitu – 39 – ir Artis Upītis, bet 37 punkti ir Centra līderim Jānim Slišānam. 36 punkti – Vigo Rubenim. Seko Ralfs Sirmacis (35), Ainars Eikerts, Māris Zālītis un Kristaps Feldmanis (pa 33).

Skaidrs, ka tik blīvs punktu skaits visās klasēs nevienam no līderiem nedod pārliecinošu pārsvaru, jo vairāk tāpēc, ka finālsacensības dienā iespējams sasniegt vairāk punktu nekā līdzšinējos posmos kopā. Tomēr reģionu līderi sāks finālu ar labu punktu pārsvaru pār tiem, kuri reģionos nav bijuši augstu rezultātu sasniedzēji. Pirms gada, kad notika pirmais šīs sistēmas eksperiments, pierādīja, ka finālā titulus nodrošina kāds no favorītiem. Tomēr bija arī piemēri, kad pie Latvijas čempionāta medaļas tiek arī sportists, kurš pirms fināla nebija pat klases top-10 braucēju pulkā.

Tas nozīmē, ka lielais fināls jebkurā gadījumā būs intriģējošs gan sportistiem, gan skatītājiem. Turklāt līderu cīņas ietekmēs arī citu sportistu sasniegtie rezultāti.

Sacīkste notiks Brīvkalnu trasē, kas atrodas pārdesmit kilometrus no Rīgas, dodoties Liepājas virzienā. Sacensību pirmais brauciens jau 9:30 no rīta.

Finālsacīkste notiks četros braucienos, no kuriem tiks vērtēta trīs labāko braucienu punktu summa. Čempiontitulu dalītājiem finālā sasniegtie punkti tiks summēti ar reģionu seriālos sasniegtajiem punktiem. Attiecīgi, kam vairāk punktu, tas Latvijas čempions!

Rīkotāji atzīmē, ka čempionāta līderu cīņu nopietnība nav šķērslis svētdien uz starta stāties arī citiem dalībniekiem! Informācija: Standartauto.lv
 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

“Latvijas Gada auto 2021” titulu izcīna “Škoda Octavia”, bet “Latvijas Elektro auto 2021” ir “Renault Zoe” 8

Konkursa “Latvijas Gada auto 2021” galveno titulu sīvā konkurencē ieguvusi jaunā “Škoda Octavia” (64 balles), par sešām ballēm pārspējot otrās vietas ieguvēju jauno “Peugeot 2008” (58), paziņots ceturtdienas vakarā, 3. decembrī, notikušajā konkursa noslēguma TV un interneta video tiešraidē. Lasīt vairāk

 

Vakar satiksmes negadījumos gājuši bojā divi cilvēki 4

Pagājušajā diennaktī valstī kopumā reģistrēti 143 ceļu satiksmes negadījumi, kuros cietuši 15 cilvēki un divi gājuši bojā. Lasīt vairāk

 

Vācijā saskrienas vieglais auto un skolas autobuss (+ VIDEO) 6

21 bērns un trīs pieaugušie ievainoti autobusa un vieglās automašīnas sadursmē, kas notikusi ceturtdienas rītā, netālu no Grasavas pilsētas. Lasīt vairāk

 

Transportlīdzekļu tirgotāji rosina ieviest vismaz 50% ekspluatācijas nodokļa atlaidi, nomainot vecu auto pret jaunāku 14

Ja pircējs aizvietotu esošo automobili ar vismaz piecus gadus jaunāku, neatkarīgi no tā, vai tiek iegādāts jauns vai lietots auto, pircējam būtu nepieciešams nodrošināt vismaz 50% Transportlīdzekļa ekspluatācijas nodokļa atlaidi, aģentūrai LETA pauda Latvijas Transportlīdzekļu tirdzniecības asociācijā (LATTA). Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti