Andis Neikšāns šogad nestartēšot. Kāpēc?
Jau sen senos laikos rallisti smējās – aktīvo sporta gaitu beigšanai mēdzot būt tikai divi iemesli. Sievas ultimāts... Vai naudas trūkums.
Neikšāna gadījumā skaidri redzams otrais. LMT rallija komandas starptautiskās ambīcijas izrādījušās pārāk dārgas arī mega (Latvijas izpratnē) uzņēmumam. Pārāk dārgas, un marketinga ziņā tās atzītas par mazāk nozīmīgām un izdevīgām nekā otrs, uz jaunatni un masām orientētais LMT autosporta projekts – „Okartes akadēmija”.
Vai nevarēja iztikt bez LMT? Andis izteicies, ka pašreizējos apstākļos jebkura cita sponsora izvēle būtu solis uz atpakaļ. Un tādēļ viņam neinteresanta. Tādēļ pieņemts lēmums par „atpūtas un pārdomu pauzi”.
„Nodrošināsim ukraiņu braucēja Tarasa Kravčenko startus. Tāpat esam uzbūvējuši jaunu auto Rolandam Jaunzemam, kurš sāks braukt rallijā. Pats turpināšu apmācīt ekipāžas, ko daru jau pāris pēdējos gadus. Man tas ļoti patīk, un prieks, ka šo pienesumu novērtē arī sportisti. Piemēram, tagad pirms Latvijas ERČ posma sešu dienu garumā veiksim testus un treniņus ar Vitāliju Puškaru.
Jaunzems startēs visos Latvijas rallija čempionāta posmos un, iespējams, pāris sacensībās Baltijā. Ukraiņu braucēja plānos ir visi Latvijas posmi, visi Igaunijas posmi, Somijas WRC un, iespējams, kāds Somijas nacionālais posms un kāds Ukrainas posms.”
Vispār jau loģiski - Latvijas uzņēmumiem, kuri neko neeksportē vai nedarbojas
ārzemēs gana jūtamā apjomā, būtībā nav nekādas intereses sponsorēt projektus,
kuri norisinās lielāko tiesu ārpus Latvijas ... LMT to skaitā.Un cik tad mums vispār ir firmu, kuras spētu uzturēt nopietnu rallija komandu , t.i. vismaz 2 mašīnas ar visiem braucējiem un pārējo personālu? Žēl, šis būtu bijis tas brīdis, kad kaut vai Andim būtu jāpārkāpj uz kaut vai RRC klases auto :-( Nu, neko, gaidīsim, kas būs tālāk, varbūt arī brāļu ielā kādreiz atkal būs svētki :-)