„Rally Liepāja-Ventspils” dalībnieki 1

 
20.janvāris 2013 11:05

Latvijā pirmo reizi organizētajam Eiropas rallija čempionāta posmam „Rally Liepāja-Ventspils” pieteikušās 79 ekipāžas, kuru dalībnieki pārstāv 17 valstis. Savu dalību šajā posmā pieteicis arī leģendārais franču autobraucējs Fransuā Delekūrs, kas startēs ar Peugeot 207 S2000 klases automašīnu.

 Sportisti sniegotajos Kurzemes ceļos 243 km garumā sacentīsies par uzvaru FIA Eiropas Rallija čempionāta (ERČ) otrajā posmā.
ERČ 2. posmam, kas no 1. līdz 3. februārim tiks aizvadīts starp Liepāju un Ventspili, kopumā pieteikušās 42 ekipāžas, no tām 8 startēs spēcīgākajā klasē ar S2000 grupas automašīnām. Par sacensību galvenajiem favorītiem uzskatāmi jau minētais francūzis un Latvijā labi zināmais soms Jari Ketomaa, kurš rallijā startēs ar Ford Fiesta RRC automašīnu. Sīvu konkurenci favorītiem centīsies izrādīt divi čehu sportisti - Antonins Tlustaks un Jans Černijs, kuri pilotēs Škoda Fabia S2000 automašīnas, kā arī pašmāju autosportists Raimonds Kisiels, kurš rallijam pieteicies ar Latvijā līdz šim vēl neredzētu auto – Mini JCW RRC. Spēcīgākajā grupā ar Škoda Fabia S2000automašīnu startēs arī ungārs Janoš Puškadi. Rallijā”Liepāja – Ventspils” redzēsim vēl divas Peugeot S2000 automašīnas, kuras pilotēs īrs Kreigs Brīns un francūzis Žans-Mišels Larū.

„Redzēt braucot autosporta leģendu Fransuā Delekūru ir līdzīgi kā redzēt Helmutu Balderi atkal spēlējam hokeju,” dalībnieku sarakstu aizrautīgi komentē „Rally Liepāja-Ventspils” rīkotājs Raimonds Strokšs. „Liels gandarījums, ka jau pirmajā rallija rīkošanas gadā izdevies ieinteresēt tik plašu dalībnieku skaitu. Septiņpadsmit valstu karogi uz starta estakādes, tas ir lielisks sākums, lai Latvijas vārds izskanētu tālu aiz valsts robežām ne tikai šogad, bet arī nākotnē.”

Leģendārais franču autobraucējs Fransuā Delekūrs savas karjeras laikā piedalījies 97 (WRC) posmos, no kuriem četros izcīnījis uzvaras. Karjeras augstāko punktu franču autosportists sasniedzis 1993. gadā, kad, startējot ar Ford Escort RS Cosworth automašīnu, tikai divi punkti viņu šķīra no Pasaules rallija čempiona titula. Šobrīd, par spīti 50 gadu vecumam, Fransuā joprojām turpina aktīvi piedalīties sacensībās un 2012. gadu noslēdza ar izcīnītu Rumānijas čempiona titulu. Fransuā Delekūrs Latvijā startēs ar Peugeot 207 S2000 automašīnu un centīsies uzlabot uzrādīto rezultātu ERČ pirmajā posmā Austrijā, kur ar stūrmani Dominiku Saviņoni ekipāža finišēja 7. vietā.

Ar „Rally Liepāja-Ventspils” sāksies arī 2013. gada Latvijas Rallija čempionāta sezona, kurai paredzēts varens starts, jo trijās rallija dienās tiks aizvadīti uzreiz pirmie divi čempionāta posmi. Latvijas Rallija čempionātam pieteikušās 48 ekipāžas un paredzams, ka par uzvaru prestižajā N4 klasē cīnīsies 2012. gada vicečempions Jānis Vorobjovs/ Guntars Zicāns un Aivis Egle/ Andis Dauga. Abas ekipāžas startēs ar Mitsubishi Evo X automašīnām. Cīņā par uzvaru centīsies iesaistīties arī kaimiņvalstu autosportisti - lietuvietis Vitautas Švedas (Mitsubishi Evo X), igaunis Sīms Plangi (Evo X) un krievs Aleksejs Lukjanuks (Mitsubishi Evo X).

Ar braucēju pieteikumu sarakstiem iespējams iepazīties „Rally Liepāja-Ventspils” mājaslapā www.lvrally.com
Jānis Unbedahts, RA Motosport Preses sekretārs

 
Visi komentāri
 
289079. viesis 22.janvāris 2013 11:25
0 0 Atbildēt

Vispār jau francūzis Jean-Michel Raoux nav latviski nekāds

"Larū" , bet "Raū" :-)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti