R.Sirmacis: “Man vēl jāmācās”(+ foto)

 
7.februāris 2013 12:41

Aizvadītajā Eiropas rallija čempionāta otrajā posmā rallija komandas “Okartes Autosporta Akadēmija” ekipāža Ralfs Sirmacis/Māris Kulšs izcīnīja 3.vietu, bet paralēli notiekošajā Latvijas rallija čempionāta pirmajā posmā Sirmača ekipāžai - 1.vieta, bet otrajā posmā - 2.vieta.

Ralfs Sirmacis/Māris Kulšs nolēma startēt ne tikai Latvijas rallija čempionāta pirmajos divos posmos, bet arī ERC 2.posmā, lai salīdzinātu savu braukšanas prasmi un gala rezultātu ar spēcīgajām ārzemju ekipāžām. R.Sirmacis atzīst, ka sākums nebija daudzsološs. Pierakstot trasi, viss bijis dubļos. Taču, kad bija jāstartē, temperatūra bija ievērojami kritusies un trases segums bija palicis pavisam citāds. Lai finišētu šajā trīs dienu ilgajā rallijā, sportistiem bija jādomā par vairākiem riepu komplektiem. Šī iemesla dēļ – lai taupītu riepas - Sirmača ekipāža pieņēma lēmumu nestartēt rallija shakedown.

Sirmacis: “Ar šādām šaurajām 15 collu riepām pirms tam nebijām braukuši, tāpēc pirmais ātrumposms man bija interesants. Likās, ka mašīna visu laiku slīd. Taču patiesais iemesls bija staigājošā gumija uz diska, jo šaurās riepas bija uzmontētas uz platajiem diskiem.”

Pirmais ātrumposms tika braukts saraustīti. Rallija pilotam R.Sirmacim nācās aprast ar riepām. Otrajā ātrumposmā jau veicās labāk. Taču trešajā dopā Sirmača ekipāžai atkal neveicās. Pēc citas, lēnāk braucošas, ekipāžas apdzīšanas Ralfa stūrmanim Mārim sākās problēmas ar stenogrammu. Sirmacis: “Kādus divus trīs kilometrus nobraucām bez stenogrammas. Tik traki nekad nebija gadījies. Pirmo reizi tā, ka nevarējām atrast stenogrammā, kur esam.”

Otrajā dienā ekipāža brauca stabili, sev ierastā tempā, bet tas izrādījās pārāk piesardzīgs, lai spētu tuvoties vadošajām ERČ ekipāžām. Trešās dienas otrajā dopā tika pieļauta kļūda. Rezultātā mašīna izbrauca cauri pļavai, bet veiksmīgi tika atpakaļ uz ceļa. Sportisti atguva uzsākto tempu un finišēja savā klasē trešie.

Ralfs Sirmacis: “Lai mēs spētu braukt daudz ātrāk un precīzāk, vēl daudz jāstrādā pie stenogrammas un bremzēšanas. Braucu pārāk netīri. Pašu kļūdas. Šis rallijs ekipāžai bijis viduvējs. Rezultāts nebija tāds, kādu vēlējāmies un varējām parādīt, taču visā visumā bija interesanti startēt tik lielā rallijā, kur jābrauc daudz kilometru. Beigās pat gribējās vēl kādus četrus ātrumposmus. Mums bija āķis lūpā!”

Nākamais rallijs ekipāžai R.Sirmacis/M.Kulšs būs Latvijas rallija čempionāta trešais posms - rallijs “Sarma” Gulbenē un Apē.
 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti