Piektdienas treniņbraucienos Aragonā dominē spāņi

 
iAuto | 27.septembris 2013 17:32

Piektdienas treniņbraucienos Aragonas trasē Spānijā dominēja mājinieku motobraucēji, uzrādot ātrākos laikus MotoGP, Moto2 un Moto3 klasēs.

Karaliskajā MotoGP klasē ātrākais piektdien bija čempionāta līderis Marks Markess („Repsol Honda Team”), kurš par 0,267 sekundēm apsteidza savu komandas biedru Daniju Pedrosu. Starp abiem „Repsol Honda” braucējiem gan pašā dienas noslēgumā pamanījās iespraukties vācietis Štefans Bradls no „LCR Honda MotoGP” komandas, uzrādot vien par 0,132 sekundēm sliktāku laiku nekā Markess.

Ceturto ātrāko laiku piektdienas treniņbraucienos uzrādīja „Yamaha Factory Racing” braucējs Horhe Lorenco, kurš Markesam zaudēja jau 0,418 sekundes, bet piektais, 0,776 sekundes aiz līdera, palika vēl viens spāņu motobraucējs Alvaro Bautista („Go&Fun Honda Gresini”).

Horhem Lorenco būs pamatīgi jānopūlas, lai Aragonā cīnītos par uzvaru ar abiem "Repsol Honda" braucējiem. Foto: motogp.com

Treniņbraucienu pirmajā sesijā labāko laiku uzrādīja Lorenco, vien par astoņām sekundes tūkstošdaļām apsteidzot Markesu, bet trešais ātrākais bija Pedrosa, kurš no sava galvenā konkurenta cīņā par 2.vietu čempionāta kopvērtējumā atpalika jau 0,195 sekundes. Savukārt otrajā treniņbraucienu sesijā jau no paša sākuma ātrāko apli uzrādīja Markess, šādi piesakoties uz sesto uzvaru savā debijas sezonā.

Pēc aizvadītiem 13 posmiem Lorenco un Pedrosam ir vienāds punktu skaits, un abi braucēji no sērijas debitanta Markesa atpaliek 34 punktus.

Moto2 klasē pirmajos treniņbraucienos 3.vietā izdevās iespraukties somam Mikam Kalio, kurš čempionāta kopvērtējumā patlaban atrodas 4.vietā, savukārt otrajā sesijā trešais ātrākais bija francūzis Žoans Zarko. Ātrākie abos braucienos bija spāņi Nikolas Terols un Estevs Rabats.

Moto3 klasē treniņbraucienu pirmajā sesijā ātrākie bija Maveriks Vialess, Luiss Saloms un Efrēns Vaskess, bet otrajā sesijā ātrāko rezultātu uzrādīja Alekss Rins, apsteidzot Vialesu un Salomu.

Sacensībās Aragonā startē arī divas spāņu motobraucējas - Ana Karasko (no kreisās) un Marija Herera Foto: motogp.com

Atzīstamu sniegumu demonstrēja abas sieviešu kārtas pārstāves – pirmajā sesijā Marija Herera uzrādīja desmito ātrāko laiku, bet Ana Karasko palika 14.vietā. Otrajā sesijā abas meitenes lēnākas par konkurentiem. Karasko savu ātrāko laiku uzlaboja par 0,7 sekundēm un ierindojās 19.vietā, kamēr Herera saglabāja no rīta uzņemto tempu un palika 28.vietā.

Sestdien sportistus gaida kvalifikācija, bet svētdien notiks galvenā cīņa par uzvaru sacensībās.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti