Karro: Cīņa par Nāciju kausu bija ļoti rupja

 
iAuto | 30.septembris 2013 17:09

Pagājušajā nedēļas nogalē notikušajā Nāciju kausa sacensībās, cīņas par katru vietu trasē bija ļoti rupjas, un varēja just, ka cīņa rit par valsts karoga krāsām, stāsta motosportists Matīss Karro.

„Varēja just, ka šeit rit cīņa par valsts karoga krāsām. Pasaules čempionātā tā nebrauc,” stāsta Karro. „Kvalifikācijā jau pirmajā aplī mani diezgan rupji nogāza, kā rezultātā atkritu uz beigām. Arī turpinājumā bija rupjas cīņas, kur daži sportisti centās mani apgāzt, taču tā vietā sanāca pašam nogāzt dažus sportistus.”

Matīss Karro Nāciju kausā Foto: Jānis Pastars

A fināla braucienos Karro padevies ļoti labs starts, un otrajā braucienā pat izdevies aizcīnīties līdz 11.vietai, kas tobrīd Latvijas izlasei kopvērtējumā garantētu augstāko vietu Nāciju kausā, kāda jebkad ir bijusi.

„Tad sāku just, ka konkurenti no manis atraujas un es netieku viņiem līdzi. Pēc pāris apļiem sapratu, ka tehnika vairs negrib strādāt tā, kā tai ir jāstrādā. Bija doma finišēt un izcīnīt vismaz kaut kādus punktus, taču vēlāk mocītis pirmo reizi sezonā nespēja pārlēkt nevienu lēcienu. Bija bīstami turpināt, tāpēc izstājos, par ko, protams, biju ļoti vīlies,” stāsta Karro.

Matīss Karro Nāciju kausā Foto: Jānis Pastars

Kā ziņots, Latvijas motokrosa izlase svētdien izcīnīja 16.vietu Vācijā notikušajā pasaules Nāciju kausa izcīņā.

Skaitot piecus no sešiem labākajiem rezultātiem, Latvijas kontā bija 129 punkti, par vienu punktu apsteidzot Portugāli. Savukārt 15.vietā esošajai Čehijai jau bija par astoņiem punktiem vairāk.

Ja Karro būtu finišējis aptuveni 25.vietas augstāk, kur atradās pirms izstāšanās, Latvija kopvērtējumā būtu izcīnījusi 12.vietu, kas komandai būtu augstākais panākums kopš 1992.gada, kad tika izcīnīta rekordaugstā 11.pozīcija.

Kā ziņots, pēc sestdienas kvalifikācijas Latvija nespēja automātiski iekļūt A finālā, tāpēc svētdienas rītā sacentās B finālā, kurā ļoti dramatiski pēdējā aplī izrāva uzvaru kopvērtējumā un tika pie pēdējās ceļazīmes uz spēcīgāko komandu klasi.

Par Nāciju kausa uzvarētāju ar 27 punktiem kļuva Beļģija, kas par trim punktiem apsteidza ASV komandu. Savukārt trešo vietu ar 33 punktiem izcīnīja Itālija.

Pirms gada Latvijas izlase pasaules Nāciju kausā ieņēma 14.vietu, kas bija ievērojams uzlabojums salīdzinājumā ar 2011.gadā izcīnīto 22.pozīciju. Vietu A finālā Latvijas motokrosa braucēji izcīnīja sesto reizi pēdējo septiņu gadu laikā.

2014.gadā prestižais pasaules Nāciju kauss motokrosā risināsies Ķeguma trasē "Zelta zirgs".

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti