Karro pagarinājis līgumu ar komandu un nākamsezon vēlas iebraukt pirmajā desmitniekā

 
Nozare.lv | 1.oktobris 2013 19:40

Viens no labākajiem Latvijas motokrosa braucējiem Matīss Karro pagarinājis līgumu ar līdzšinējo Anglijas komandu STR KTM un nākamajā sezonā vēlas stabili iebraukt pirmajā desmitniekā kopvērtējumā pasaules čempionāta prestižākajā MX1 klasē.

Šajā sezonā MX1 pasaules čempionātā Karro kopvērtējumā izcīnīja 16.vietu, tomēr atkal vairākus posmus izlaida traumu dēļ.

Matīss Karro Nāciju kausā Foto: Jānis Pastars

"Šogad cīnījos. Centos parādīt labākos rezultātus," atklāja Karro. "Komanda redzēja, ka strādāju, līdz ar to deva man iespējami labāko tehniku. Tieši viņi mani izlēma paturēt - piedāvāja līgumu, es to izskatīju un pieņēmu."

Šobrīd 21 gadu vecais Latvijas motokrosists atzina, ka vienmēr var vēlēties labākus rezultātus, bet līgums ar komandu noslēgts uz nākamo sezonu. "Pēc tam lūkosim, vai sadarbību turpināt. Sezonas sākums neizdevās, kā iecerēts, pēc tam jau bija labāk, bet sezonas izskaņā centos atkārtot tos rezultātus, kas bija pirms tam."

"Pēc noslēgtā līguma vismaz vairs nav uztraukuma, kur aizvadīšu nākamo sezonu. Varēšu mierīgi gatavoties nākamajai sezonai. Ir, ko pastrādāt, un cerams, ka nākamā sezona būs laba. STR KTM ir augsta līmeņa komanda. Šobrīd vēl nav to iespēju, lai tiktu rūpnīcas komandā," pauda sportists, kurš izteica prieku, ka sezona ir gandrīz noslēgusies.

"Vēl jāaizvada tikai viens posms Anglijas čempionātā, kur kopvērtējumā šobrīd esmu trešajā vietā, lai gan veselības likstu dēļ nācās izlaist divus posmus," sacīja Karro. "Nākamo sezonu vēlos aizvadīt bez traumām un stabili iebraukt MX1 pasaules čempionāta pirmajā desmitniekā. Tā, lai skatoties kopvērtējuma tabulā pēc sezonas noslēguma, es būtu starp labākajiem desmit. Vēlos labi startēt arī Anglijas čempionātā."

Jaunajā sezonā Karro komandas biedrs būs šobrīd 23 gadus vecais Džeiks Nikolss. Latvietis atminas, ka ir startējuši kopā sacensībās, taču neko vairāk par šo sportistu nezina.

Karro STR KTM vienībai pievienojās 2011.gada rudenī.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti