Vēl viena nāve “Dakarā” 5

 
iAuto | 10.janvāris 2014 20:37

“Dakaras” rallija organizatori ziņo – piektdienas rītā tehniskās palīdzības auto ekipāža, kura devusies meklēt ceturtdienas posmā nefinišējušo beļģu sportistu Ēriku Palanti, atradusi viņu mirušu piektā posma 143. kilometrā.

Negadījuma cēloņi tiek izmeklēti, sīkāku ziņu pagaidām nav.

50 gadus vecajam Ērikam šī bija 11. sacensība “Dakaras” rallijā, tātad spēles noteikumus un visas tajā slēptās briesmas viņš pārzināja perfekti.

Par divu ralliju pavadošu žurnālistu bojāeju, viņu automobilim nokrītot no klints, tika ziņots dienu iepriekš. Pērn šajā rallijā bojā gāja franču motociklists Tomas Bourgin (pēc sadursmes ar Čīles policijas auto), divi sacensības skatītāji (tehniskās palīdzības auto sadursmē ar diviem taksometriem).

Foto: AP

Ēriks Palante - starta numurs 122.

Foto: AP

Portugāļa Paulo Goncalvesa kritiens piektajā posmā.

Foto - AP

 
Visi komentāri
 
valdis 11.janvāris 2014 12:05
0 1 Atbildēt

Vai šitais nāves brauciens nebūtu vismaz jāierobežo. Katru gadu kāds iet bojā. Es saprotu, ka tur katrs kurs piedalās saprot, kur viņš piedalās un ar ko viņš riskē. Bet vienalga.

Derglis 12.janvāris 2014 15:15
0 0 Atbildēt

Mīkstais. Vienalga ir - saspiest saujā $ūdu un tad, pa kuru pirkstu starpu nāk ārā...

Ruu ļoti precīzi nokomentēja.

Ruu@uto 11.janvāris 2014 13:15
3 1 Atbildēt

valdis

Vai šitais nāves brauciens nebūtu vismaz jāierobežo. Katru gadu kāds iet bojā. Es saprotu, ka tur katrs kurs piedalās saprot, kur viņš piedalās un ar ko viņš riskē. Bet vienalga.

================

Kam vienalga? Dalībniekam vai tev? Tādi "grāmatveža" vai

"sociologa" tipi, kā tu, nemūžam nesapratīs, kādēļ cilvēki

ar aizrautību piedalās šais un līdzīgās, neapšaubāmi bīstamās sacensībās :-) Drīzāk tad būtu jāierobežo, piemēram, kalnu slēpošana - Eiropā vien ik slēpošanas sezonā iet bojā līdz 20 slēpotāju, smagas traumas gūst simti...Un kā tu iesaki ierobežot to "nāves braucienu"? :-)

andza 13.janvāris 2014 17:08
0 0 Atbildēt

Pastāsti šo savu atziņu skatītāju vai nogalināto vietējo radiniekiem. Arī LV ekipāža nogalināja vienu vietējo. Var riskēt un līst drošā nāvē, bet nevajag šajā iesaistīt nevainīgus cilvēkus. Tiem vietējiem iedzīvotājiem šī jandāliņa laikā nav kur likties. Un nevajag te stāstīt ka šis rallijs viņiem kaut kādu peļņu nes.

Ruu@uto 14.janvāris 2014 12:06
0 0 Atbildēt

andza

Pastāsti šo savu atziņu skatītāju vai nogalināto vietējo radiniekiem. Arī LV ekipāža nogalināja vienu vietējo. Var riskēt un līst drošā nāvē, bet nevajag šajā iesaistīt nevainīgus cilvēkus. Tiem vietējiem iedzīvotājiem šī jandāliņa laikā nav kur likties. Un nevajag te stāstīt ka šis rallijs viņiem kaut kādu peļņu nes.

-----------------------------------

Atvaino, bet tu te kaut kādus murgus tiražē? Vietējiem neesot, kur likties? Viņiem viss ir iepriekš zināms, no tām pāris stundām, kad nevar līst uz ceļa, neviens vēl nav nosprādzis!Ja viņi nemāk kaut ko nopelnīt - tikai paši vien vainīgi, ja būtu (tu) bijis kādā ārvalstu rallijā, tad būtu redzējis, kā vietējie "iesit" kaut nedaudz naudiņas :-) Sākot ar desiņu cepšanu un beidzotkaut vai ar zāles nopļaušanu pļaviņā, kas ir būtiski katalizatorauto novietošanai :-) Ja visādām darbībām vēl pievieno sakarīgas cenas, viss notiek!Ja visi rīkotos saskaņā ar tavu ņaudēšanu, tad Itālijā, Somijā, Francijā, Zviedrijā vispār ralliju nebūtu. :-)

Un tie nogalinātie parasti ir tie, kuri iepriekš neapmierināti auro par pārāk platajām drošības zonām, nevietā novilktajām lentām utt.. Un nesatraucies, man

ir nācies runāt ar nogalināto tuviniekiem, gan ne rallijā, tikai man "uz rokas" bija īsi pirms tam izdarīti foto ...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 6

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 30

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti