Karro pirmo reizi karjerā kļūst par Anglijas motokrosa čempionu 1

 

Foto: R.T. MX Photography

Nozare.lv | 22.septembris 2014 10:30

Svētdien latviešu motosportists Matīss Karro pirmo reizi karjerā kļuva par Anglijas motokrosa čempionu MX2 klasē.

Uz pēdējo posmu Matīss devās ar 39 punktu pārsvaru pār otrās vietas ieguvēju. Lai arī pārsvars liels, tobrīd vēl bija pieejami 75 punkti, kas nozīmēja to, ka galvenais ir visos braucienos sasniegt finišu.

Kvalifikācijā Matīss ierindojās pirmajā vietā, bet trīs braucienu summā Karro izcīnīja trešo vietu, kas bija pilnīgi pietiekoši, lai kļūtu par čempionu.

“Lai arī pārsvars bija 39 punkti, uztraukums pirms starta bija, jo trijos braucienos vēl varēja izcīnīt 75 punktus. Pirmajā braucienā izcēlu startu un tā arī nobraucu visu sacīksti pa priekšu. Otrajā braucienā no starta aizgāju kā otrais, taču vēlāk izbraucu ārpus trases. Tobrīd cīnījos par trešo vietu ar savu sīvāko konkurentu Melu Pokoku, kurš tobrīd brauca ļoti nesmuki. Vienā no 180 grādu līkumiem viņš brauca pa iekšmalu, bet es - pa ārmalu. Tajā brīdī viņš paskatījās, kur esmu es, un tajā vietā, lai turpinātu braukt pa iekšmalu, viņš izvēlējās braukt man virsū. Pēc pamatīga trieciena, kur motociklam tika sabojāts radiators, nokritu. Tobrīd atkritu uz devīto vietu, tāpēc atlikušajā laikā mierīgi noripoju līdz galam, lai tiktu pie punktiem,” stāsta Matīss Karro.

Foto: R.T. MX Photography

“Trešajā braucienā izcēlu startu, taču vēlāk brauciens tika atcelts, jo viens no sportistiem piedzīvoja smagu kritienu. Otrajā reizē arī izcēlu startu, taču vienā no līkumiem pieļāvu nelielu kļūdu un nokritu, tādējādi pazaudējot pirmo pozīciju. Drīz vien noķēru tā brīža līderi, un mēs abi gandrīz vienlaikus šķērsojām finiša līniju, taču šoreiz viņš bija par mata tiesu ātrāks.”

“Lai arī posmā paliku trešais, kas ir mans šīs sezonas sliktākais starts Anglijā, galveno darbu izdarīju – kļuvu par Anglijas MX2 klases čempionu, ar ko, protams, esmu priecīgs, jo šajā čempionātā startē spēcīgi braucēji. Arī komanda priecīga, jo izpildīju sezonas galveno uzdevumu. Paldies visiem faniem un MX Moduls par atbalstu. Vēl atlikušas vienas sacīkstes, Nāciju kauss motokrosā, kurā centīšos sevi parādīt no labākās puses,” nobeidz Karro, kurš otrās vietas ieguvēju sezonas kopvērtējumā apsteidza par 38 punktiem, bet trešās vietas ieguvējs zaudēja 131 punktu.

Foto: R.T. MX Photography

 
Visi komentāri
 
LMT 23.septembris 2014 20:46
1 0 Atbildēt

Sirsnīgs sveiciens plātīzerim, malacis!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti