Karro atveseļošanās pēc operācijas norit ļoti veiksmīgi 1

 
23.marts 2015 8:08

MX Moduls komandas pilots Matīss Karro veiksmīgi turpina atveseļoties pēc nesen pārciestās krustenisko saišu operācijas.

Jau vēstījām, ka, gatavojoties jaunajai motokrosa sezonai, Matīss Karro, kurš šajā sezonā pārstāv Anglijas motokrosa komandu MVR-D Honda un sacensībās Latvijā MX Moduls komandu, kādā no treniņiem Francijā guva nepatīkamu savainojumu. Vēlāk ārsti konstatēja, ka sportistam ir konstatēts ceļgala krusteniskās saites plīsums, tāpēc nepieciešama operācija.

Operācija tika pārciesta veiksmīgi, un nu jau Matīss smagi strādā pie fiziskās sagatavotības. Kā stāsta Matīss, tad, ja būtu sezonas beigas, tad, iespējams, viņš turpinātu braukt ar sāpošu celi, bet, ņemot vērā, ka tas bija pats sezonas sākums, tik nolemts pēc iespējas ātrāk veikt operāciju.

“Pēc gūtās traumas bija daudz un dažādas pārbaudes, pēc kurām tika nolemts, ka būs jātaisa operācija. Šeit es gribētu teikt lielu paldies MX Moduls komandas vadītājam Mārim Martinsonam, kurš palīdzēja ne tikai noorganizēt, lai man šeit Latvijā tiktu veikta ātra un veiksmīga operācija, bet arī finansēja to,” iesāk Matīss Karro.

Foto: Publicitātes foto

“Pēc operācijas kādu laiku staigāju uz kruķiem, bet tagad pārvietoties varu pats. Vēl nedaudz ir jāpiestrādā, bet jau drīz atgūšu pilna ceļa locītavas kustību. Skriet man vēl neļauj, bet ar riteni gan varu braukt. Šobrīd daudz strādāju kopā ar fizioterapeitu Raivi Aršauski, kur šobrīd galvenais uzsvars tiek likts uz kājas muskulatūras nostiprināšanu, lai saites būtu stingras. Šobrīd viss norit veiksmīgi, par ko esmu priecīgs,” savu šī brīža situāciju komentē Matīss, kurš piebilda, ka dienā ir vismaz divi, bet dažreiz pat trīs treniņi.

Protams, daudzus interesē, kad Karro varētu atgriezties trasē. Ja sākotnēji tika izteiktas prognozes, ka tas varētu būt vasaras vidū, tad tagad sportists ir noskaņots trasē atgriezties ātrāk. “Mērķi, uz kurām sacīkstēm varētu atgriezties, vēl nevaru teikt, bet ļoti ceru, ka tas būs ātrāk, nekā visi domā. Taču, protams, atgriezīšos tikai tad, kad jutīšos labi, jo negribas neko sasteigt. Turpinu iet uz baseiniem un darīt daudz citas lietas, lai stiprinātu celi un savu fizisko,” turpina MX Moduls braucējs.

Ja sākotnēji pēc traumas Matīss bija ļoti vīlies, tad jau šobrīd, laikam ritot uz priekšu,  var just, ka Karro ir noskaņots pozitīvi, jo vēlme atgriezties trasē ir ļoti liela. “Jā, sākumā bija liela škrobe un dusmas, bet nu jau ar katru dienu garastāvoklis uzlabojas un esmu noskaņots kaujinieciski, jo gribas trasē atgriezties pēc iespējas ātrāk. Skatos visas sacensības, un jāsaka, ka grūti noskatīties, ka viņi brauc, bet es sēžu malā. Taču, redzot daudzu braucēju rezultātus, tas man uzliek papildus motivāciju strādāt vēl vairāk, jo zinu, ka varu ar viņiem cīnīties un apsteigt.”

“Gribu pateikt lielu paldies veikalam Sportland, kas sācis atbalstīt motorsportu un personīgi mani, nodrošinot ar visu pareizo ekipējumu, kas man ļauj pilnvērtīgi strādāt,” nobeidz Karro.   

 
Visi komentāri
 
LMT 23.marts 2015 15:52
0 0 Atbildēt

Ka tik ir ar ko paplātīties!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti