Lai gan Eiropā līdz šim nav reģistrēti starpgadījumi ar "Samsung" ierīcēm "Note7", uzņēmums aicina visus "Galaxy Note7" lietotājus Baltijas valstīs ierīces izslēgt un nodot atpakaļ iegādes vietā, kamēr tiek gaidīti jaunie "Note7", aģentūru LETA informē uzņēmumā.
"Mūsu prioritāte ir klientu drošība, tāpēc iesakām klientiem neuzņemties nevajadzīgu risku. Lūdzam lietotājus izslēgt savas "Galaxy Note7" ierīces un apmainīt tās, cik drīz vien iespējams," aicina "Samsung Electronics Baltics" Telekomunikāciju vadītājs Māris Ķikāns. "Mēs operatīvi veicam rezerves ierīču piegādi, lai ar nomaiņas programmu tās sasniegtu klientus iespējami ērtākajā veidā. Paldies mūsu klientiem par sapratni un pacietību."
Līdz brīdim, kad "Note7" tiks apmainīti pret jauniem, "Samsung" lūdz izmantot iepriekšējo mobilo ierīci. Ja šādas ierīces klienta rīcībā nav, par maiņas ierīces saņemšanas iespējām klienti ir aicināti sazināties ar "Samsung" Klientu apkalpošanas centru vai ar izplatītāju, pie kura veikts ierīces pasūtījums.
Baltijas valstīs visi "Note7" lietotāji šo aicinājumu saņems individuāli e-pastā un ar uzlecošo paziņojumu savā ierīcē, kā arī ar mobilo operatoru un mazumtirgotāju starpniecību.
No 19.septembra "Samsung" Eiropā brīvprātīgi sāks bezmaksas "Galaxy Note7" nomaiņu pret jaunu ierīci. Lietotāji tiks individuāli informēti par konkrētu datumu, kad būs iespējams saņemt savu jauno "Note7". Balstoties uz rūpīgi veiktām pārbaudēm, akumulatora nepilnības jaunajās ierīcēs, kas tuvākajā laikā nonāks Eiropā, ir pilnībā atrisinātas.
Jauno "Note7" iepakojums būs marķēts ar melnu kvadrātu, norādot, ka šī ierīce ir daļa no jaunā sūtījuma - tādējādi lietotāji varēs būt pilnībā pārliecināti, ka saņem jaunāko ierīci.
Kā ziņots, "Samsung" apturējis "Note7" tirdzniecību saistībā ar ziņojumiem par sprāgstošiem akumulatoriem.