Audi radījis superauto R8 sacīkšu versiju ar vairāk nekā 500 Zs, aizmugures piedziņu un kombināciju GT3 nosaukumā, vēsta izdevums Car.
Jaunais bolīds tiks izmantots tikai nacionālajās sacīkšu sērijās Vācijā, kur sacentīsies ar tādiem auto, kā Porsche un Aston Martin. Saskaņā ar sacīkšu sērijas GT3 noteikumiem, pilnpiedziņu izmantot nedrīkst. Tādēļ Audi nācies novirzīt visu griezes momentu uz aizmugures riteņiem ar absolūti jaunas sešpakāpju sekvenciālās transmisijas palīdzību.
Audi R8 GT3 tehniskās detaļas kompānija neatklāj. Zināms vien, ka dzinēja jauda būs vairāk nekā 500 Zs , bet vai tad būs V8 vai V10 – nav zināms. Pirmos pasūtījumus uz šo auto sāks pieņemt pēc dažiem mēnešiem, bet oficiālā debija ieplānota 2009.gada sākumā.
"Kopš mēs pirmo reizi demonstrējām R8, klienti burtiski apraka mūs lūgumos izstrādāt auto sacīkšu versiju," klāsta doktors Volfgangs Ulrihs (Dr Wolfgang Ullrich), apakšuzņēmuma Audi Motorsport vadītājs. "R8 ir lielisks auto uz kura bāzes varam sākt būvēt lielo sportisko programmu saviem klientiem."
Agrāk Audi spēka agregātu izstrādes vadītājs Volfgangs Hacs (Wolfgang Hatz) tika paziņojis par superauto R8 RS versijas izstrādi, ko aprīkos ar 5,2 litru V10 dzinēju ar divām turbīnām un 572 Zs jaudu. Tās parādīšanās nolikta uz 2009.gadu.
Formas jau ļoti ideālas