«Lada Kalina» pēc 240 tūkst.km joprojām derīga ekspluatācijai 43

 
25.jūnijs 2009 12:03

Kompānija "AvtoVAZ" ir veikusi ilgstošus modeļa Lada Kalina testus, lai noteiktu automobiļa drošību un apstiprinātu tehnisko rādītāju atbilstību aprakstam, ziņo VAZ preses dienests. Testi pierādīja, ka pēc 240 tūkst.kilometru Kalina joprojām ir labā stāvoklī.

Ilgstošiem izmēģinājumiem uz ceļa tika pakļauti divi Lada Kalina sedani no pirmajiem sērijveida paraugiem. Automobiļi tika ekspluatēti saskaņā ar "AvtoVAZ" norādījumiem: pirmā tehniskā apkope tika veikta pēc 3000 km nobraukuma, otrā - starp 14 un 15 tūkstošiem, un pēc tam - ik pēc 15 tūkst.km. Tika izmantoti tikai rekomendētie izejmateriāli un rezerves daļas.

Automobiļi tika izmēģināti uz šosejām, rūpnīcas poligona ātrgaitas un bruģētās trasēs, kā arī Krievijas kalnu rajonos. Izmēģinājumu programmā tika iekļauti arī braucieni ar bagāžnieku uz jumta un ar 900 kg piekabi. Apmēram 70% no kopējā nobraukuma laika automobiļi tika ekspluatēti ar maksimālu salona un bagāžnieka noslogojumu. Automobiļi tika novietoti stāvēšanai atklātā stāvvietā, kurā temperatūras svārstības bija no -30 līdz +30 grādiem. 

Pēc 240 tūkstošiem kilometru abi automobiļi tika pārbaudīti "AvtoVAZ" zinātniski-tehniskā centra laboratorijās, bet pēc tam pilnībā izjaukti, lai pārbaudītu to nolietojuma pakāpi. Pēc pētījuma rezultātiem tika noskaidrots, ka automobiļi vēl nav sasnieguši maksimālo nolietojumu un joprojām ir derīgi ekspluatācijai. Labā stāvoklī bija dzinējs, pārnesumkārba, piekare, stūres mehānisms, bremzes un citi galvenie mezgli.

Abi automobiļi bija saglabājuši arī nepieciešamo virsbūves stingrību. Pateicoties tam, Kalina pat pēc ilgstošas ekspluatācijas nodrošina nepieciešamo pasīvās drošības un vadāmības līmeni, kas ir atkarīgs no virsbūves stingrības un izturības.

Pēc 240 tūkstošiem km nebija mainījušās arī Lada Kalina ātruma īpašības - maksimālais ātrums bija apmēram 160 km/h, 100 km/h auto sasniedza 13,5 sekundēs. Degvielas patēriņš joprojām palika nemainīgs - 7,8l uz 100km. Dzinējs saglabāja savu jaudu (59,5kW pie 5200 apgriezieniem minūtē) un griezes momentu (120Nm pie 2500-2900 apgr./min.). Darba kārtībā bija arī dzinēja vadības sistēma.

Resursu izmēģinājumu laikā ik pēc 15 tūkstošiem km abi automobiļi uz 6 stundām tika ievietoti sāls miglas kamerā pretkorozijas aizsardzības pārbaudei. Pēc 240 tūkst.km nobraukuma lakas krāsojums joprojām bija normas robežās. Tās virsbūves daļas, kuras ir īpaši pakļautas korozijai (metinājuma vietas, virsbūves apakšējā daļa un atloksavienojumi), nebijas sarūsējušas. Korozijas pēdas nebija redzamas arī uz sliekšņiem un citās slēptās virsbūves daļās, kuras pēc izmēģinājumiem tika speciāli sagrieztas.

Izmēģinājumu rezultāti jau šodien tiek izmantoti Lada Kalina konstrukcijas modernizācijas darbos. Tā, pateicoties resursu testiem, tika piekoriģēta katalizatora izgatavošanas tehnoloģija, paaugstinot mezgla izturību un efektivitāti. Uz izmēģinājuma automobiļiem pēc 90 tūkst.km tika uzstādīta jauna toksiskuma samazināšanas sistēma. Pēc nākamajiem 150 tūkstošiem kilometru abi auto saglabāja savu ekoloģiskumu "Euro-3" standarta līmenī.
 
Visi komentāri
 
269591. viesis 25.jūnijs 2009 12:45
0 2 Atbildēt

Būtībā jau 80-tajos gados pie mums izmantotie žiguļi, kuri tikai papildus bija labi apstrādāti ar antikorozijas materialiem, 150 000 km nokalpoja bez īpašām problemām. Vēl atceros tēva eksporta varianta 2103 žiguli - līdz 150 000km ritošajai vispār nebija problemu, nomainītas tika tikai bremžu kolodkas , dzīnējam gan bija jānomaina rokeri un vārstu saļņiki. Bet citu problemu arī vairs nebija. Loģiski, ka jaunās paaudzes žiguļiem ir jābūt kvalitatīvākiem - moderni materiali, eiropas standarti, cits prasību līmenis. Visi šodien forumos rejās par getziem un hundaju škietamo kvalitāti - dažš labs profesionals servisnieks pat šokā iečurā savās biksēs, kad pamana, ka getzists uz pirmo remontu atbrauc pie 250 000km... Ar jaunajiem žiguļiem - ladām situacija ir un būs līdzīga. Ne velti friči šobrīd pamatīgi pērk Toljati ražojumus. Arī latvju bāleliņiem tomēr reiz ierastā auģiku,passātu un mazdu lielā cildināšana praktisko latviešu gaumē un stiliņā būs jāizbeidz.

269593. viesis 25.jūnijs 2009 13:20
1 0 Atbildēt

IkdienasViesi- palasies krievu pashu rakstiito par savu avtopromu ;)

269594. viesis 25.jūnijs 2009 13:22
2 0 Atbildēt

bet par friču iekāri uz Kalinu, arī brīnos....

269595. viesis 25.jūnijs 2009 13:27
1 1 Atbildēt

IkdienasViesi - mans, šobrīd 200kkm nogājušais, auto ir joprojām nesalīdzināmi labāks par jebkuru jaunu Lada, Getz. Visoār jau vairāk vajadzētu brīnīties par to, ka kāds atļaujas "lepoties" ar to, ka pie tik maza cipara auto joprojām ir braucams.

269601. viesis 25.jūnijs 2009 14:12
0 0 Atbildēt

250t km tiešām tā kā nevarētu būt nekāds rādītājs normālam auto. Bet VAZam, kas normāli sap!sa savu reputāciju ar 2108, 09 un 10, kas pārvertās par mežģīnēm jau pēc 30t km šīs laikam ir sasniegums un atbilstošs mārketinga gājiens. Un ja kaut ko būtu tiešām korekti salīdzināt, tad Getz un Kaļina kā reiz ir tiešie konkurenti... konzervbundža kā viens, tā otrs jebkurā komplektācijā :D, bet abi izpilda savas funkcijas (brauc) un laikam pat tiem piemīt zināma izturība, par ko arī ir raksts.

(c) cap

269603. viesis 25.jūnijs 2009 14:35
1 0 Atbildēt

un? ko man tagad darit? pirkt to shrotu??? NEEEEE

Dark_Side

269604. viesis 25.jūnijs 2009 15:38
1 0 Atbildēt

Varu tev, Kindzuli tikai piekrist! Palasot Krievijas automīlētāju forumus un palasot attiecīgu periodiku nākas iepazīties ar oj, oj, oj cik NEjaukiem stāstiem un atklāsmēm, kas veltītas krievzemes autopromam. :D

...kā saka spāņi: "Nav dūmu bez uguns!"

269605. viesis 25.jūnijs 2009 15:49
1 0 Atbildēt

Pirmais žigulis, (''itāļu'' motors un bleķi) bija darba lietošanā pazīstamam milicim, tika braukts nežēlīgi, bet tas vecis viņu arī ķīlēja....pie 400 000 km vēl kapitalka viņam nebija taisīta.

269608. viesis 25.jūnijs 2009 18:25
1 0 Atbildēt

kādreiz kooperatīvu pirmsākumu laikos taisīju VAZiem kap. remontus motoriem, pārsvarā visi bija ap 200-300 tk km nobraukti, bet bija pāris autiņi kuriem bija 450 000km noskrējiens, bet ja salīdzina kādas toreiz eļļas bija vai pareizāk nebija, nu tad šodienas modeļiem jau nu pus limona vajadzētu noripot.

269616. viesis 25.jūnijs 2009 20:24
0 0 Atbildēt

bljaaa... visi tik gudri....

tikai izskatās ka gudrīši krievu presi lasa lai tik par Krievijas autopromu palasīt... savukārt ja vel palasīt ko šie raksta par rietumu autoproma ražojumiem... rūsējušo MB - G-klasi..

vai par to cik kruts ir Tauregs vai Kajens....

www.autoreview.ru/archive/2009/09/second/

269617. viesis 25.jūnijs 2009 21:28
1 0 Atbildēt

Ja šo rakstu uzrakstītu Za Ruljom , vai Avto Revju žurnālisti, tad es tam vēl ticētu. Taču nau man ticības, ka auto, kuram pat no salpna 1/3 detaļu turas kopaa uz puņķiem, var nobraukt 200 000 km bez iipashaam probzam.

Protams ir katrai rūpnīcai daži supereksemplāri, kuri nau likti uz konveijera, bet gan eksperimentālajā cehā, kur katru detgaļiņu apčubina, taču šādus rezultātus no standarata kponveijera kaļinas gaidīt būtu sirreālki.

269619. viesis 25.jūnijs 2009 22:40
0 0 Atbildēt

Manai Merivai jau 74 tūkstoši km, un tā rullē nevainojami.

269621. viesis 26.jūnijs 2009 0:09
1 0 Atbildēt

Par tiem pārdošanas brīnumskaitļiem Vācijā šeit ir saliets pamatīgs krievu čuguns auto.lenta.ru/news/2009/04/06/lada/ ,bet paskatoties ticamākos avotos www.autobild.de/artikel/hitli...09_924025.html ,var secināt,ka vispārdotākais no VAZ ir Niva(5 mēnešos 1705 gab.-131.vieta),seko Kalina(VAZ1118)(5 mēnešos 364 gab.-226.vieta),pēc tam VAZ 2170(uzlabotais 2110)(5 mēnešos 85 gab.-264.vieta).

269623. viesis 26.jūnijs 2009 1:29
0 0 Atbildēt

2 UUSA

pats nelej čugunu.... iemācies sākumā uzmanīgi lasīt... tur teikts par kuru mēnesi un kuru mēnesi tu uzrādi?

www.autobild.de/artikel/hitli...09_886833.html

martā Nivas tika notirgotas 527 gab - kas ar iepriekšēja gada marta mēnesi ir gandrīz 300% pieaugums...

ar Kalinam līdzīgi....

tā ka ja salīdzini - veic lūdzu to korekti....

269625. viesis 26.jūnijs 2009 10:20
1 0 Atbildēt

Piekrītu viedoklim, ka liela nozīme žiguļu motoru ilglaicībai ir eļļas kvalitātei. Zinu Jūrmalā vienu profesionalu vecu jūrnieku, kurš uz kuģiem strādāja jau kopš 70-tajiem gadiem. Viņam bija 1973.gada pirmais žigulītis, kura dzinējā gan tika izmantota tikai no ārzemēm vestā Shell eļļa. Tagad tas jūrnieks jau pensijā, bet žigulīts joprojām bez dzinēja remonta ar nobraukumu virs pusmiljona km joprojām ierindā un TA iziet uz pirmo reizi. Neslikta kvalitāte.

269626. viesis 26.jūnijs 2009 10:23
0 0 Atbildēt

tagad sekos relīzes ik pēc 5k..: "Kaļina pec 245, pēc 250"..?

269637. viesis 26.jūnijs 2009 14:43
1 0 Atbildēt

Ar vecajām s..... eļļām, viņi gāja līdz 200 000 km

Normāli auto bija tikai

- rūsēja nebēdā, pat rūpīgi apstrādājot un ziemā nebraucot

- pēc katras bedres vajadzēja riteņu ģeometriju regulēt

- vārstu blīvslēgi nezinu no kā taisīti :)

- degvielu rija neprātā

- salikšanas kvalitāte zem katras kritikas, jaunu auto jau vajadzēja izjaukt, saeļot un saskrūvēt

Pārējais, kā jau 70 gadu autiņam, tika nobraukti 3 gab uz ceļa paliku tikai ar 8 :):) , kuram bija tipiska vaina - komutators

269638. viesis 26.jūnijs 2009 15:21
1 0 Atbildēt

Tā ir. Montāžas kvalitāte normāla bija tikai žiguļiem. Paņemot jaunu žiguli, galvenais bija laba antikorozijas apstrāde ar leģendāro movilu + igauņu ielikņi priekšējos spārnos. Bēdīgāk bija ar moskvičiem un zapariem - tur jau bija jāpiestrādā pie visas ritošās daļas detaļu pārbaudes un pārvilkšanas. Bieži jaunim mošiem bija jānomaina dzesēšanas sistēmas skavas, jāatgaiso bremzes. Protams, arī laba antikorozijas apstrāde. Mūsu ģimenē savulaik 5 gadus bija 2140 mosis - nu tiešām, pēc Weber karbiķa uzlikšanas, problemu nebija nekādu. BET, pavisam skumīga montažas kvalitāte bija Volgām. Volgas pēc iegādes faktiski bija jānodod servisā PILNĪGAI montāžas pabeigšanai. 1983.gadā fateritim(med.profesoram) bija iespēja nopirkt jaunu volgu, bet kamēr to dabūja līdz braukšanai, bija vēl jāiegulda 500 rubļi + nedēļa darba pie meistara. Knapi pat tika no Imantas veikala plača līdz mājai - viss tosols bija izlijis. Pēc tam pats vēl dabūju papildus salikt ventilacijas sistēmu, kur visas trubas NESALIKTĀ veidā šņorē savērtas bija piesietas zem paneļa... Vot, kvalitāte par 15 000 rubļiem tolaik bija ! Bet, pēc tam 10 gadus voldziņa nokalpoja bez problemām.

269639. viesis 26.jūnijs 2009 15:35
1 0 Atbildēt

arba [?] 26.06.2009 14:43

Ar vecajām s... eļļām, viņi gāja līdz 200 000 km

.........................................

Hvz, manam teevam bija 2 peec kaartas, 21011 un 2106, abi divi

tika paardoti jau krietni paarsniegushi 200 tkm...

Normāli auto bija tikai

- rūsēja nebēdā, pat rūpīgi apstrādājot un ziemā nebraucot

---------------------------------------

Nu visumaa jau intensiivi ruuseeja VAZi, kurus razhoja peec Maskavas

Olimpiaades. Liidzeklju taupiishanas noluukaa VAZ atteicaas no virknes izmantoto

materiaalu un tehnologjiju, kas nekaveejoshi atsaucaas uz to pashu ruuseeshanu ...

Bet tais laikos jau auto staavoklim sekoja kaa acuraugam, iipashi pretkorozijas

aizsardziibai. Metaala kvalitaate nebija probleema - auto virsbuuves PSRS 1970-ajos ...80-ajos gados razhoja tikai no importa blekja, jo padomijaa nepiecieshamo

metaalu dziljajai izvilkshanai razhoja nieciigaa daudzumaa. Pat uz RAFu naaca metaals virsbuuveem no Beljgjijas, Luksemburgas , pat no Japaanas :-)

- pēc katras bedres vajadzēja riteņu ģeometriju regulēt

-------------------------------------------

Nu nezinu, kaapeec vinju taa nu buutu vajadzeejis reguleet, kaut kaa neatminu.

Veciem eksemplaariem jaa, bet saliidzinoshi piekareem nebija ne vaina.

- vārstu blīvslēgi nezinu no kā taisīti

------------------------------------

Haa, materiaals saucaas "nitrilkauchuks", bet ziepes saakaas tad, kad vaarstu

bliivsleegus saaka razhot ne vienaa vien ruupniicaa. Principaa kondiicijas detalju

vareeja atpaziit ar aci :-)

- degvielu rija neprātā

--------------------------------

Vai nu tik briesmiigi bija, pamataa VAZi rija aptuveni 8 ...9 litrus uz simtu. Un tad

bez visa cita bija visaadi panjeemieni, kaa nodziit pateerinju. Principaa rija tikpat, cik visaadi to gadu Opelji, VW, Fordi, tie manaami progreseeja tik tad, kad saaka likt

degvielas ieshprices.

- salikšanas kvalitāte zem katras kritikas, jaunu auto jau vajadzēja izjaukt, saeļot un saskrūvēt

--------------------------------------

Liidz 1980-ajam gadam Zhigulis bija vieniigaa mashiina, kuru nevajadzeeja peec iegaades paarkontroleet, pievilkt visu ko utt., Moskvichiem un Volgaam tas gan

bija jaadara :-)Un ko tur VAZam iipashi vareeja saellot?

:-)

269643. viesis 26.jūnijs 2009 17:55
1 0 Atbildēt

Vācieši pērk jaunus VAZ, jo pieraduši pirkt tikai jaunas mašīnas. Nu, un krīzes iespaidā paradumus mainīt negrib - tad nu pēc gadiem astoņiem tiksim visi pie lietotām Kaļinām no Vāczemes.

269644. viesis 26.jūnijs 2009 18:08
1 0 Atbildēt

Tam nu var piekrist - vidusmēra vācieti pārņem šausmas no domas, ka viņam varētu būt auto bez spēkā esošas garantijas. Tapēc ārī cenšās pārdot savlaicīgi un pirkt jaunu.

269645. viesis 26.jūnijs 2009 18:58
0 0 Atbildēt

ko brīnīties..... auto maksa ap 6000 euro... 2500 sponsorē valsts..... par lietota šrota cenu - 3500euro - jauns auto...

uz 25000-30000 euro ceņņika 2500 euro ir nieks.... uz VAZ ceņņika- tas jau ir puse no auto vērtības :D

pie tam ja haļava turpināsies - tad pēc 100 000km... to auto varēs atdot atpakaļ apmaiņā pret 2500 euro un nebūs žēl - jo auto tik daudz diez vai maksās... :D

269650. viesis 26.jūnijs 2009 21:25
1 0 Atbildēt

Hmm, tad iznāk, ka tie kas ražoti pēc Maskavas olimpiādes(1980) ir krietni sliktāki par pārējiem? Laikam jau arī tie ko ražoja eksportam bija kvalitatīvāki?!

269651. viesis 26.jūnijs 2009 22:11
1 0 Atbildēt

Tā Kakalina Vācijā maksā (ar visiem -2500 un +atlaidēm) ~ 6000 eiro,bet vienalga pārdotais daudzums ir smieklīgs,ļoti smieklīgs.

269655. viesis 27.jūnijs 2009 9:25
1 0 Atbildēt

Fiat124 [?] 26.06.2009 21:25

Hmm, tad iznāk, ka tie kas ražoti pēc Maskavas olimpiādes (1980) ir krietni sliktāki par pārējiem? Laikam jau arī tie ko ražoja eksportam bija kvalitatīvāki?!

----------------------------------------------

Par tiem gadiem taa arii bija, turklaat kvalitaate juutami kritaas visiem Minavtoproma razhojumiem. Bez tam peec 1980. gada VAZam njeema nost lielaako dalju peljnjas (arii pirms tam nevaajo), un Toljati saakaas zinaamaa meeraa dziivoklju kriize, nebija , par ko buuveet. Nu tad darbaspeeka truukumu kompenseeja ar ...armiju, to pashu beediigi slaveno strojbatu :-) Ko vinji tur kvalitatiivi vareeja savaakt? Eksportam razhotie bija bik kvalitatiivaaki, bet galvenaa slodze guulaas uz importeetaajiem aarzemees - visi auto tika ne pa jokam "gatavoti pirms paardoshanas". Bez visiem citiem suudiem VAZ 1980-ajos gados veel palielinaaja galvenaa montaazhas konveijera aatrumu, kursh jau taa bija aatraakais pasaulee ...

269659. viesis 27.jūnijs 2009 12:29
1 0 Atbildēt

Mums firmas Fordus fokusus pie 400 000 un 450 000 norakstija, aparāti vel gāja uz priekšu kā tanki, tik patēriņš bišku lielāks nekā sākotnēji, un cik atceros vairāk par sīkiem piekares remontiem nekas vairāk netika veikts.

269662. viesis 27.jūnijs 2009 13:48
0 0 Atbildēt

Auto Revju ir testējis minēto miskasti, tik saldi jau negāja. Jau piemirsies, ja pareizi atceros, tad izdega viens vārsts motoram, nomainīja pāris amortizatorus. Rūsa arī izleca. Eļļu sāka lietot. Manuprāt Krievijas autoproms ir nonācis pie sasistas siles, pamaina virsbūves un dragā ar vecajiem mazliet uzlabotiem motoriem. Šī iemesla dēļ ir pacelta ievedmuita ārvalstīs ražotajiem auto, lai ražošana tiktu pārcelta uz Krieviju, pašiem neieguldot tehnoloģijās.

Ja kādam ir pazīstami autokrosisti, tad varat ievākt ziņas, cik zemas kvalitātes detaļas var iegādāties sporta vajadzībām. Daļa sportistu tā iemesla dēļ ir no Žiguļiem pārgājuši uz Golfu, dārgāk, bet nepārsprāgst eļļas sūkņa korpuss, vai nepaceļ nez no kuras kabatas no kanālu urbšanas metāla skaidas.... Precizitāte un tehnoloģijas ievērošana nav krievu stiprā puse.

Ja kāds vēlās izmēģināt Kamasutras pozas ar VAZ, tad noteikti šis auto ir tieši viņam.

269663. viesis 27.jūnijs 2009 15:18
0 0 Atbildēt

Crankshaft!

Bet kā var atšķirt eksportam domātos auto no tiem, kas ražoti pašu tirgum?

Jā, žēl, ka mans ražots '84 gadā...

269664. viesis 27.jūnijs 2009 15:35
0 0 Atbildēt

''«Lada Kalina» pēc 240 tūkst.km joprojām derīga ekspluatācijai''

Jaa, tikai no saakuma ladas tur palikusi tikai virsbuuve, paareejais viss ir 2 vai vairaakas reizes ''paarlasiits''. Kapitalka ir vai nu bijusi, vai loti, loti autins peec taas breec :)) Protams, tas ir labi, bet virsraksts apmeeram taads, ka bezmaz kops razosanas vinu iedarbinaaja un brauca un tagad peec 240k apstaajaas, noslaapeeja motoru un secinaaja,ka ekspluateet veel ir iespeejams. :) P.S. Vecie krievu ''dzelzi'' bija izturiigaaki.

269667. viesis 27.jūnijs 2009 20:39
0 0 Atbildēt

Fiat124,ja pirksi VAZu Rietumeiropā,tad tas 100% būs eksporta variants :D

269669. viesis 28.jūnijs 2009 13:29
0 0 Atbildēt

Fiat124 [?] 27.06.2009 15:18

Crankshaft!

Bet kā var atšķirt eksportam domātos auto no tiem, kas ražoti pašu tirgum?

Jā, žēl, ka mans ražots '84 gadā...

---------------------------------------------

Vispaar , atshkjirt ir diezgan gruuti, pamataa jau virsbuuves un agregaatu "izcelsme" ir

vienaada. Atshkjiriibas redzamas vien dazhaas interjera un eksterjera vietaas , vai kaut kaadaas eksotiskaas virsbuuvju / dzineeju kombinaacijaas. Piemeeram eksportam domaatajos 21011 bija galvas balsti priekshas seedekljiem, avaarijas gaismu sleedzis salonaa, miglas lukturis aizmuguree zem bampera, obligaati H4 lukturi priekshaa, apmeeram tas pats arii 2101 bija sastopams, visiem 2101 / 21011 / 21013 eksportam, taapat arii 2103 / 2106 bija bez iepriekshmineetaa arii inerces droshiibas jostas, zviedru KLIPPAN. 2106, kuri gaaja uz Kanaadu bij bamperi uzstaadiiti uz speciaaliem amortizatoriem, lai izpildiitu turienes prasiibas "uz piedurshanos". Eksporta NJIVAam bij apmeeram taa pati zupa. Visiem eksporta auto, arii uz socvalstiim bija importa riepas, visaadi Michelin, GoodYear, Continental un tamliidziigi. Bet nu tas vairs shodien nebuus aktuaali :-)

Eksisteeja visaadas jociigas komplektacijas, piemeeram 2103 vai 06, bet ar 2101 dzineeju un obligaati melnaa kraasaa. Melna kraasa tak tur ir PRESTIZHI! :-)Taadi gaaja uz dazhaam Aafrikas un araabu valstiim. Ne melnaa kraasaa arii uz Franciju - nodoklju politikas deelj, arii NJIVAs ar 21011 dzineeju, to pashu nodoklju deelj. Nu un, ja ieraudziisi VAZu ar stuuri labajaa pusee, tad toch buus eksportam domaatais :-) Veel dazhaadiem klasiskajiem modeljiem par eksporta virzienu liecinaaja pakaljstiklu apsilde, nu veel var buut shaadi taadi siikumi...

269674. viesis 29.jūnijs 2009 10:08
1 0 Atbildēt

UUSA [?] 26.06.2009 22:11

Tā Kakalina Vācijā maksā (ar visiem -2500 un +atlaidēm) ~ 6000 eiro, bet vienalga pārdotais daudzums ir smieklīgs, ļoti smieklīgs.

---------------------

a cik pie mums maksā kaļina? (5200ls)

un cik maksā dacīte? (5517)

nu es nezinu, kuru no abām es izvēlētos....

269687. viesis 29.jūnijs 2009 11:46
1 0 Atbildēt

Es izvēlētos Logan MCV-mazliet virs 6000Ls,bet praktiskā ziņā(un lētajam auto jābūt praktiskam!) neviena kalina i tuvumā netiek.Ja runājam par ekspluatācijas izmaksām,tad tās ir līdzīgas,bet serviss(tīri ģeogrāfiski) Dacia ir daudz pieejamāks.

269689. viesis 29.jūnijs 2009 12:34
1 0 Atbildēt

Crankshaft!

Paldies par info!

Tev laba atmiņa par tiem laikiem!:)

269691. viesis 29.jūnijs 2009 12:37
0 0 Atbildēt

269687. viesis 29.06.2009 11:46

renaults tak iepirka žiguli

tūlīt dacīte no kaļinas vairs neatšķirsies :D

269694. viesis 29.jūnijs 2009 13:46
0 0 Atbildēt

Fiat124 [?] 29.06.2009 12:34

Crankshaft!

Paldies par info!

Tev laba atmiņa par tiem laikiem!

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

:-) :-) Nu a kaa ta savaadaak :-) Ar padomjvaagjiem ta vesels muuzha posms pavadiits :-) A tais laikos autinjam bij pavisam cita veerte, kaa tagad :-) Jau

labs mocis ar blakusvaagji (JAWA vispaar sapnis ar origjinaalo blakjeni) tolaik

bija apmeeram tas pats, kas shodien kaads ljoooooti mazauto :-) Un pirms RAFa viens briitinjsh arii VAZ Autocentraa motorista amataa pavadiits :-)

269698. viesis 29.jūnijs 2009 15:26
0 0 Atbildēt

Pirmais,līdz tam "tūlīt" vēl kādu brīdi(4-5 gadus) padomju cilvēku rociņas darīs to pašu ko līdz šim-taisīs neglītus auto,kurus pārdot var ,tikai aktīvi ierobežojot normālu auto importu.

269701. viesis 29.jūnijs 2009 19:29
0 0 Atbildēt

ko tur gudrot... toreiz Lada - bija uz eksportu.. .VAZ un Žiguli - vietējam tirgum....

269703. viesis 29.jūnijs 2009 20:49
0 0 Atbildēt

En tik Vacija perk LADAS ari Spanija tam ir labs noiets auto tirgu , itseviski NIVAS ir iecienijusi laukuos dzivojosie , ari par Kalinu ir labas atsauksmes , protam rietumeiropas celi atskiras no padomju bezceliem , rietumos ar Ladu brauc ka ar jebkuru citu auto marku : maini ellu un filtru reizi gada , ik pa diviem nomaini bremzu klucus un katru treso uzliec jaunas riepas , tad ari nobrauksi 6-7 gadus bez nekadas bedas un tur ari tev iznak tie 250 - 300 tukstoiem KM

269706. viesis 30.jūnijs 2009 9:35
0 0 Atbildēt

UUSA [?] 29.06.2009 15:26

Pirmais, līdz tam "tūlīt" vēl kādu brīdi (4-5 gadus) padomju cilvēku rociņas darīs to pašu ko līdz šim-taisīs neglītus auto, kurus pārdot var, tikai aktīvi ierobežojot normālu auto importu.

==============================

Hvz, varbuut, ka lielaakaa dalja ljauzhu auto tomeer izveelas peec tiiri praktiska

veerteejuma, nevis "skaists vai negliits", kas buutiibaa ir ljooooti subjektiivs veerteejums :-) Un, cik sapratu no krievu preses, VAZaa pashaa razhos Loganus,

ar meerkji turpmaak ieviest veel kaadus modeljus. Priekshdarbi jau ejot pillaa sparaa...

269701. viesis 29.06.2009 19:29

ko tur gudrot... toreiz Lada - bija uz eksportu...VAZ un Žiguli - vietējam tirgum...

============================

:-))))) Ne visos gadiijumos, vari iedomaaties, kaapeec Zviedrijaa 2103 un 2106 sauca

VAZ 1500 / 1600, nevis Lada? Vienkaarshi zviedru valodaa "lada" noziimee "grausts", "vecs , pussagruvis shkjuunis" :-) Aizko no kura tur gada ...iespeejams tuuliit peec 1980., kad paraadiijaas 2105, visas vinjas kluva par Ladaam, i ieksheejaas, i aareejaas :-)

Sretsked [?] 29.06.2009 21:16

Ja gribas nosisties... var pirkt tos mēslus.

----------------------------------------------

A vai ir kaada statistika, kura var kalpot kaa shaada secinaajuma pamats? IMHO kaut kaada "huljiganka", kura ir radiita krietni veelaak, ne ar ko nav labaaka par VAZni,

jo vairaak shodienas vazni. To aptuveni var izsecinaat peec statistikas tepat apkaart rajonaa un vizuaali apskatot palikushaas drupas :-) Ar jebkuru auto vajag bik ar galvu braukt, tad nebuus jaasitas nost :-)

269729. viesis 30.jūnijs 2009 22:48
1 0 Atbildēt

Crankshaft

...Ar jebkuru auto vajag bik ar galvu braukt, tad nebuus jaasitas nost.

--------------------------------------

Pilnīgi piekrītu, neviena mašīna pati nebrauc kokā!

Un jaunajām Ladām(ar drošības spilveniem) drošības līmenis ir +/- tāds pats kā Logan un par 5000ls nevar gribēt nez kādu drošības aprīkojumu ar 100 spilveniem!

Vispār tāda sajūta, ka te daudziem vienalga par ko raksts, kā ierauga vārdu "Lada", tā uzreiz "mēsls"! Ja, kaut kas nepatīk tad vajag pamatot savas domas!!!

273123. viesis 3.decembris 2009 19:17
0 0 Atbildēt

pilnigi piekriitu fiat 124 kkadi dornji kas savu muuzhu zigulii nav seedeejushi! ar manam zhikam ir 31 gads nobraucis paaria 300 tuukstoshiem un ir daudz labaaks par dazhu labu piecgadiigu autinju, un vispaar sitie jaunie elektronikas briinumi ir pilniigi suudi...puustkaa elles 30 gadus tocviens nesagaidiis un ja kas nojuuk ta dzen uz servi un taisi macinju valjaaa...bet nu kam nav kur baast naudu taa var dariit...

285023. viesis 7.janvāris 2012 14:10
1 0 Atbildēt

neticu nevienam vardam par izturibu un kvalitati, man agrak bij krievu auto tikai 4 gadi vecss,bet juka lauka ka butu 35 gadi,85 tukst km un dzinejs bij galigi izdilis,kaut skaitijas no labakajiem vaz 1600 cm,juka pilnigi viss kas vien var jukt,tagad braucu ar audi b4 92 g un nobraukums 245000km,dzinejs need ellu nemaz,problemu praktiski nekadu,detalas maksa kapeikas.NEKAD MUZAM VAIRS NEPIRKSU KRIEVU AUTO UN NEVIENAM NEIESAKU!!!VARIET TICET VAI NE

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 34

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Mazda CX-80: septiņas sēdvietas, hibrīdi un dīzeļi (+ FOTO)

Mazda nesen prezentēja savu pilnīgi jauno flagmani CX-80. Tā virsbūve veidota, domājot par ērtu manevrēšanu ikdienas braukšanas un parkošanās situācijās, taču ar trim sēdvietu rindām tā nodrošina papildu daudzpusību lielākām ģimenēm. Lasīt vairāk

 

Kāpēc jaunais Toyota Land Cruiser ir principiāli cits auto? (+VIDEO) 12

Uz plašās planētas ražošanā vairs nav atlicis daudz tādu automašīnu kā Toyota Land Cruiser. Tāpēc pirmā iepazīšanās ar jaunās jeb J250 paaudzes modeli Skotijā ir īpaši svarīga. Lasīt vairāk

 

Rīgas dome ārkārtas sēdē lems par 10 miljonu eiro novirzīšanu ielu seguma atjaunošanai 5

Šodien izsludināta Rīgas domes ārkārtas sēde, kurā deputāti lems par vairāk nekā 10 miljonu eiro novirzīšanu ielu seguma remontiem, liecina ārkārtas sēdes darba kārtība. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti