Jau šobrīd Ford salonā Skanstes ielā 4a testu braucieniem ir pieejama dinamiskā Ford Kuga automašīna ar 200 zirgspēku 2,5 litru turbo dzinēju un automātisko transmisiju.
Jaunais dzinējs Latvijā pieejams Trend un Titanium aprīkojuma līmeņos un tiek komplektēts gan ar piecpakāpju automātisko, gan sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu.2.5 litru turbodzinējs
Jaunais 200 zirgspēku 2,5 litru Dutarec piecu cilindru benzīna dzinējs ar atgāzu turbokompresoru piedāvā jaudu un augstu griezes momentu plašā apgriezienu diapazonā. Savukārt, braucēju ausis lutinās neatkārtojamā pieccilindru turbodzinēja skaņa.Jaunais dzinējs ir bāzēts uz pārbaudīto un slavēto Ford 2,5 litru Duratec Turbo motoru, kurš jau pazīstams pēdējās paaudzes Mondeo un sportiskajā Focus ST. Jaunais dzinējs ir pārveidots, lai to varētu pielāgot kompakto pilnpiedziņas krosoveru pircēju vajadzībām.
Ford Kuga 2,5 Turbo aprīkota ar slavēto Haldex ceturtās paaudzes pilnpiedziņas sistēmu. Tās maksimālie parametri ir šādi: 200 ZS (127 kW) jaudas pie 6000 apgr./min., lineāra maksimālā griezes momenta līkne ir 320 Nm no 1600 līdz 4000 apgr./min.; un 208 km/h maksimālais ātrums. Šāda segmenta un šādas veiktspējas automobilim 9,9 litru vidējais degvielas patēriņš (CO2 izmeši – 234 g/km) šķiet ļoti pieņemams.
Automātiskā transmisija
Ford Kuga 2,5-litru Duratec Turbo dzinējs tagad ir pieejams arī ar Durashift piecpakāpju automātisko transmisiju, kas piedod braucienam papildus komfortu. Pārnesumkārba ir pieejama ar dažādiem režīmiem. Ja vēlaties maksimālu kontroli pār transmisiju, jāizvēlas Manuālais režīms. Šis, kā arī Sport režīms, ļauj transmisijai reaģēt ātrāk uz vadītāja komandām, sniedzot sportiskāku un dinamiskāku braukšanu.Kad ‘S’ (jeb Sport) režīms tiek aktivizēts, pārslēgšanās uz augstāku pārnesumu notiek pie augstākiem apgriezieniem, bet, bremzējot, automašīna papildus izmanto arī transmisiju, radot sportiskāku sajūtu. Informācija par to, kādā pozīcijā transmisija ir ieslēgta, tiek attēlota uz mērinstrumentu paneļa ekrāna.
Transmisijas vadība ir izgatavota speciāli Ford vajadzībām Aisin AW kompānijā, kura jau ilgus gadus pasaulē pazīstama kā uzticamu un inovatīvu automātisko transmisiju piegādātāja.
Jaunā Ford Durashift piecpakāpju automātiskā transmisija ir arī ļoti efektīva. Ford Kuga 2,5 Turbo Durashift vidēji tērē vien 10,3 litrus degvielas uz nobrauktajiem 100 km, kas ir tikai par 0,4 litriem vairāk nekā automobilim ar manuālo transmisiju. Ford Kuga ar automātisko transmisiju CO2 izmeši ir 244 g/km.
Ford Kuga ar 2,5 litru turbomotoru un sešpakāpju manuālo transmisiju Latvijā maksā, sākot no 17 199 LVL, savukārt ar automātisko transmisiju auto maksā no 18 199 LVL.
Ford Kuga 2,5 Turbo aprīkota ar slavēto Haldex ceturtās paaudzes pilnpiedziņas sistēmu. Tās maksimālie parametri ir šādi: 200 ZS (127 kW) jaudas pie 6000 apgr./min., lineāra maksimālā griezes momenta līkne ir 320 Nm no 1600 līdz 4000 apgr./min.; un 208 km/h maksimālais ātrums. Šāda segmenta un šādas veiktspējas automobilim 9,9 litru vidējais degvielas patēriņš (CO2 izmeši – 234 g/km) šķiet ļoti pieņemams.
Sanāk ka tā pseidopilnpiedziņas sistēma ir tā, kas attīsta tos 200 lopus un nevis motors :D
Bet izlasot rodas secinājums, ka tā kaste domāta speciāli idiņiem - motors DURAtec, kārba DURAshit, tad noteikti tas, kas sēž pie ruļļiem, ir vienkārši DURA :D :D :D