CITROËN zīmols šogad svin 90. gadadienu 1

 
14.septembris 2009 12:17

1919. gadā radītais CITROËN zīmols šogad svin 90. gadadienu. CITROËN piemīt spēcīga kultūra, kā iemesls ir nelokāmā vēlme saprast, pārsteigt un apmierināt savus klientus.

CITROËN vienmēr ticis veidots, domājot par nākotni. 1919. gadā apgrozībā laistais Type A modelis bija Eiropā pirmā masveidā ražotā automašīna. Pirms 75 gadiem Traction Avant diktēja noteikumus, kādam jābūt modernam automobilim. 2CV sniedz visiem pieejamu brīvību, braucot ar automobili. DS iemiesoja spēju progresēt. Marka savā gadadienā sniedz tieši to, kas vajadzīgs, pirmajā ceturksnī laižot klajā C3 Picasso ‘spacebox’ un gada beigās – jauno C3 ‘visiodrive’.

90 kreatīvu automašīnu gadi

CITROËN ir visvairāk kolekcionētais auto zīmols pasaulē. Ražojot savu laiku simboliskākās automašīnas – tai skaitā Type A, Traction Avant, 2CV un DS, līdz ar nesenākajiem Berlingo, C4 Picasso un jauno C3 – CITROËN vienmēr ir bijusi moderna un radoša pieeja mobilitātei.

90 inovāciju gadi

Vakardiena ar pirmo priekšējo riteņu piedziņas automašīnu Traction, šodiena ar Stop & Start tehnoloģiju un rītdiena ar hibrīda dīzeļmotoriem – CITROËN vīzija ir „Kreatīvas tehnoloģijas”.
Visvairāk tas nozīmē vienkāršu tehnisko un zinātnisko robežu pārkāpšanu, lai izdarītu pareizās izvēles – noderīgas un pārsteidzošas izvēles jaunu automašīnu un pakalpojumu veidolā, tādējādi ilustrējot Kreatīvu tehnoloģiju saukli.

90 iekarošanas gadi

CITROËN ir iegājis motosporta vēstures grāmatās, Pasaules rallija čempionātā iegūstot četrus Ražotāja titulus un piecus Vadītāju titulus ar Sebastjanu Lēbu (Sébastien Loeb) un Danielu Elenu (Daniel Elena). Šāda bagātīga vēsture – no rallija reidiem līdz kruīziem (croisières) – ir apliecinājums zīmola meistarīgajām tehnoloģijām un sacensības garam.

90 komunikācijas gadi

CITROËN pieeja komunikācijām ir drosmīga, netradicionāla un bez robežām. Sava zīmola un automašīnu atpazīstamības veicināšanai tas izmanto visu līdzekļus, sākot ar Eifeļa torni un beidzot ar internetu. CITROËN šobrīd spēj izpausties tikpat spēcīgi kā pašā sākumā.

{page}

CITROËN plāno dalīties savā gadadienā. Septembra laikā bērni, pieaugušie, klienti un kolekcionētāji var pārbaudīt savas radošās spējas tīmekļa vietnē www.90.citroen.com, ko darot iespējams laimēt balvu – nakts pavadīšanu salonā Elizejas laukos 42. Šim neparastajam notikumam sekos virkne interaktīvu pasākumu, visiem ilustrējot „Kreatīvu tehnoloģiju” solījumu.

1919: CITROËN zīmola dzimšana
1919: Klajā tiek laists Type A – Eiropas pirmā masveidā ražotā automašīna
1920: Uzņēmuma pirmās mazbērnu novietnes radīšana
1922-1923: Pirmo reizi A2 riteņu-kāpurķēžu automašīnās tiek šķērsota Sahāra
1923: Klajā tiek laistas CITROËN rotaļlietas (miniatūras automašīnas, modeļi, utt.)
1924-1925: Croisière Noire (Melnais kruīzs) (30 000 km, šķērsojot Āfriku)
1924: Klajā tiek laists B10 – pirmā masveidā ražotā automašīna ar virsbūvi pilnībā no tērauda
1925: “CITROËN” zīme izgaismo Eifeļa torni – 10 gadu garumā
1928: C4 un C6 laišana klajā
1927: Čārlzs Lindbergs (Charles Lindbergh) apmeklē Javel rūpnīcu
1931-1932: Croisière Jaune (Dzeltenais kruīzs) (12 000 km, šķērsojot Āziju)
1933: Pirmais sporta sasniegums, kad Montlerijas autodromā „Petite Rosalie” 133 dienu laikā veica 300 000 km
1934: Tiek prezentēts Traction Avant – pirmā masveidā ražotā automašīna ar priekšējo riteņu piedziņu
1934: Michelin pārņem CITROËN
1935: Andrē SITROENS mirst
1936: Pirmā CITROËN automašīna ar dīzeļdzinēju
1947: Tiek prezentēts Type H – autofurgons ar priekšējo riteņu piedziņu un plakanu grīdu
1948: Tiek prezentēts 2CV
1954: Hidrauliskā balstiekārta debitē Traction Avant 15-6H modelī
1955: Tiek prezentēts DS
1957: Tiek beigta Traction ražošana
1959: Pirmā uzvara Montekarlo rallijā ar ID 19
1961: Ražotnes atklāšana Rennes Le Janais, lai laistu klajā Ami 6
1965: Vélizy tehniskā centra radīšana
1967: Parīzes motoršovā tiek prezentēts DS ar grozāmām priekšējām gaismām
1968: Klajā tiek laists Méhari
1970: Tiek prezentēts SM un GS
1973: 2CV Āfrikas rallija reids
1974: Tiek slēgta Quai de Javel ražotne
1974: Peugeot ģimene nopērk CITROËN zīmolu
1974: Klajā tiek laists CX
1975: Tiek izgatavots pēdējais DS modelis
1981: Savignac reklāma „En avant CITROËN” („Uz priekšu CITROËN”)
1982: Quai de Javel tiek slēgts
1984: C15 uzsāk savu 22 gadus ilgo karjeru
1985: Jauna zīmola identitāte ar baltiem aprieztiem ķeksīšiem uz sarkana fona
1986: Operācija Drakons, kad 140 jaunieši šķērsoja Ķīnu ar AX automašīnu modeļiem
1989: Klajā tiek laists XM
1991: CITROËN pirmās Parīze-Dakāra ātrumsacīkstes – un uzvara tajās
1991: Automobiļu žūrija Andrē Sitroenu viņa inovāciju dēļ ievēl par gadsimta ražotāju
1993: Klajā tiek laists Xantia
1993: Jauns reklāmas sauklis „Vous n’imaginez pas tout ce que Citroen peut faire pour vous” („Paskaties, ko Citroen var izdarīt tavā labā”)
1996: Klajā tiek laists Berlingo – pirmā brīvā laika aktivitātēm paredzētā automašīna
1997: Berlingo rallija reids, kad 198 jauni eiropieši devās no Parīzes uz Maskavu
1998: HDi dzinēju radīšana
1999: Pirmais Pasaules rallija čempionāts ar Xsara komplektauto
1999: Klajā tiek laists Xsara Picasso
1999: CITROËN gada pārdošanas apjoms pārsniedz viena miljona atzīmi
2001: Aulnay tiek atvērta CITROËN Konservatorija
2002: Klajā tiek laists C3 un C8
2003: Pirmais Konstruktora tituls Pasaules rallija čempionātā
2004: Klajā tiek laists C4 līdz ar Nīla Blomkampa (Neil Blomkamp) dejojošā robota reklāmu
2007: Salona atklāšana Parīzē Elizejas laukos 42
2006: Klajā tiek laists C4 Picasso
2008: Klajā tiek laists jaunais C5
2009: CITROËN Zīmols atdzimst jaunā identitātē, kā pamatā ir baltā, sarkanā un pelēkā krāsa

{page}

SIA VEHO valdes priekšsēdētājs Raimonds Dūda stāsta: „Kopš 2004. gada, kad sāku vadīt CITROËN Importētāju Latvijā, zīmols ir veicis patiesi ievērojamus attīstības soļus! Īpaši, kas attiecas uz modeļu piedāvājumu, atjaunotajiem modeļiem kā, piemēram, C4, Berlingo, C4 Picasso, C5, kuri turpina gūt panākumus gan Latvijas, gan Eiropas tirgū.

Un, protams, lēmums par CITROËN zīmola identitātes maiņu tieši ekonomiskās krīzes laikā, ir bijis visai drosmīgs solis no ražotāja puses, kas vēlreiz apliecināja, CITROËN drosmi, stabilitāti un mērķi attīstīties līdz ar laikmetu, apstākļiem un klientu vēlmēm.

Arī mēs kā CITROËN Importētājs Latvijā esam konstantā attīstības procesā, kas attiecas gan uz klientu servisu, kvalitāti un pārdošanu.”

Līdz ar CITROËN 90. gadu Jubilejas svinībām trīs mēnešu garumā (septembrī, oktobrī, novembrī) īpaši Jubilejas piedāvājumi populārākajiem CITROËN pasažieru un komerctransporta modeļiem, kā arī ļoti izdevīgi piedāvājumi CITROËN servisa pakalpojumiem.

Īpaša aktivitāte visiem CITROËN auto īpašniekiem - konkurss MANS MĪĻAIS CITROËN ar balvas fondu NEDĒĻA NOGALE PARĪZĒ!

Jebkurš CITROËN automašīnas īpašnieks, kas arī ikdienā pārvietojas ar šo auto, tiek aicināts piedalīties ar jautru, interesantu vai pat aizkustinošu stāstu par savu CITROËN.
 

 
Visi komentāri
 
271038. viesis 14.septembris 2009 16:21
0 0 Atbildēt

Un ta gada beigaas attapaas, ka shogad buus jubileja.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti