Jaunā Suzuki Swift Sport 1.6 pasaules debija Frankfurtē - iAuto

Jaunā Suzuki Swift Sport 1.6 pasaules debija Frankfurtē

 
14.septembris 2011 9:49

Jaunās paaudzes Suzuki Swift Sport publiski pirmo reizi tiks izrādīts starptautiskajā autoizstādē Vācijā, kura notiks Frankfurtē 13–25.09.2011.

Modelis būs aplūkojams paviljonā 3.1, stendā A07.

Jaunais modelis Swift Sport: jaunais, sportiskais modeļu sērijas Swift flagmanis

Jaunais modelis Swift Sport ir radīts uz 2006. gadā tirgū laistā un lielu popularitāti iemantojušā modeļa Suzuki Swift Sport iepriekšējās paaudzes bāzes. Jaunā Swift Sport, kas ir iepriekšējā modeļa Swift pirmais atjauninājums, ir stilīga kompaktās klases sporta automašīna. Jaunā Swift Sport izskatās agresīvāk nekā tās priekštece. Zemāka virsbūve, liels priekšējais režģis, 17 collu lietie diski un dubultie izpūtēji – tas viss rada priekšstatu par automašīnas jaudīgumu un gaidāmo baudījumu brauciena laikā.

Salonā uzmanību piesaista daudzie sportiskie elementi, starp kuriem ir pilnīgi jaunais indikatoru bloks, sarkanas sportisko sēdekļu šuves un pedāļi ar metāla pārklājumu. Šīs augstā izpildījuma līmeņa pārmaiņas akcentē Swift sportisko būtību.

Jaunā 1,6 litru dzinēja M16A ar bezpakāpju virzuļu gājiena regulēšanu jauda un griezes moments ir lielāks, taču degvielas patēriņš – mazāks. Tagad dzinēja jauda ir 100 kW (136 zirgsp.), griezes moments - 160 Nm, bet vidējais degvielas patēriņš – joprojām mērens, proti, 6,4 l/100 km. CO2 izmešu apjoms ir tikai 147 g/km*. Dzinējs M16A ir izstrādāts īpaši jaunajam modelim Swift Sport. Dzinējs darbojas ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu. Tāda kombinācija nodrošina labu veiktspēju, bet nerada pārlieki nelabvēlīgu ietekmi uz vidi. Papildus tam jaunajam Swift Sport ir lieliska kustības dinamika, braucot līgumos, kā arī labāka vadāmība, pateicoties pastiprinātām aizmugurējām atsperēm un aizmugurējiem amortizatoriem.

Jaunajā modelī Swift Sport lielāka uzmanība ir pievērsta arī braukšanas drošībai: automašīnai ir viegls, bet izturīgs korpuss, kas mazina trieciena spēku. Komplektācijā ietilpst septiņi drošības spilveni: papildus priekšējiem un sānu drošības spilveniem ir aizkarveida un vadītāja ceļgalu aizsardzības drošības spilveni. Par pieczvaigžņu drošību rūpējas arī elektroniskā stabilizācijas sistēma ESP®**.

 

Tehniskie dati
 
Garums
3 890 mm
Platums
1 695 mm
Augstums
1 510 mm
Attālums starp asīm
2 430 mm
Trase
Priekšā
1 470 mm
Aizmugurē
1 475 mm
Dzinējs
Cilindru darba tilpums
1 586 cm3
Jauda
100 kW / 6 900 apgr./min.
Griezes moments

 

* Vērtība nav galīga un vai mainīties.

** ESP ir Daimler AG reģistrēta prečzīme.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 1

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Kuru upurēt? – atkal baumas par Stellantis visu 14 zīmolu dzīvotspēju 6

Stellantis zem sava karoga sapulcējis 14 lieliskus spēlētājua, tomēr ne visi var lepoties ar pienesumu, kas garantē dzīvotspēju. Lasīt vairāk

 

Jau otro gadu Rēzeknes novada lauksaimnieki rotā savu tehniku un dodas izbraucienā (+ VIDEO)

Jau otro gadu Rēzeknes novada lauksaimnieki rīko visā Latvijā pamanītu akciju – sagaidot trešo adventi, viņi rotā savu tehniku un dodas izbraucienā. Iniciatīvas autori ir Knipu ģimene no Dekšāru pagasta, lai sagādātu svētku brīnumu sev un citiem, kā arī vēl vairāk saliedētu vietējos iedzīvotājus. Lasīt vairāk

 

Jau no rītdienas: Valsts policija uzsāk automatizētu lēmumu pieņemšanu par pārkāpumiem, kuri fiksēti ar tehniskajiem līdzekļiem 32

No rītdienas, 11. decembra, Valsts policija uzsāks automatizētu lēmumu pieņemšanu par pārkāpumiem, kuri fiksēti ar tehniskajiem līdzekļiem, neapturot transportlīdzekli, tādiem kā – pārvietojamie un stacionārie fotoradari, 360 grādu kameru sistēmas un vidējā ātruma kontroles radari. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti